quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:[..]Rumi, toch?
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:35 schreef Bortecinem het volgende:[..]Het is gewoon een bekende. Die man is jaren ouder dan ik, konustugum gorustum yok. Gewoon een bekende.
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:36 schreef msnk het volgende:[..]Ja... Dat had ik gelezen... Echt wow. Kon er met mijn hoofd niet bij
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:37 schreef xminator het volgende:[..]Ja, alhoewel het mij totaal niet boeit wie het heeft gezegd als het maar logisch/goed klinkt.[..]
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:22 schreef xminator het volgende:Ik zag dit en ik moest toen aan zargon denken Masturbating Monkey in Africaok doei.
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:37 schreef BestIEverHad het volgende:[..]. Snap niet hoe mensen een open relatie kunnen hebben, het idee dat iemand anders aan je partner zit..
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:39 schreef Triggershot het volgende:[..]Lekker hip en modern joh, of ben jij ook zo een achterlijke? Serieus, daar word je dan voor uitgemaakt he
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:Ik zie dat jullie weer een hoop topics hebben gevuld. Niemand buiten geweest vandaag? Veels te warm om binnen te blijven, toch?
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:40 schreef BestIEverHad het volgende:[..]Dan ben ik liever 'ouderwets' . Is toch niet normaal meer, vind ik dan. Een relatie hoort monogaam te zijn..
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef msnk het volgende:Dit soort onderwerpen komen ook niet vaak voorbij in deze reeks volgens mij, of wel? Hm, ben nu eigenlijk best benieuwd: wat vinden jullie 'te ver' gaan als je in een relatie zit?
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:msnk, ik maak morgen wel een lijstje met voorbeelden.
quote:En over die open relaties: de meeste Turken hebben ook een open relatie hoor. De mannen dan.
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:msnk, ik maak morgen wel een lijstje met voorbeelden.En over die open relaties: de meeste Turken hebben ook een open relatie hoor. De mannen dan.
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:41 schreef Triggershot het volgende:[..]Zoals Allah het bedoeld heeft
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:42 schreef xminator het volgende:[..]_! Contact hebben met jongens voor de fun enzo. Vrienden zijn met jongens, buiten collega's/klasgenootjes om.
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:42 schreef BestIEverHad het volgende:[..]Vreemdgaan, dat is echt #1.
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:33 schreef Triggershot het volgende:[..]Aan Borte, ga haar maar bedienen
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef BestIEverHad het volgende:[..]Zo kan je het ook zeggen, ja.
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef msnk het volgende:[..]Ben je me nu aan het jennen of ben je serieus?[..]Ik bedoelde meer, waar ligt de grens voor jou? Vreemdgaan lijkt me het eindstation.
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef xminator het volgende:[..]Uit wat voor rare omgeving kom jij, serieus?
quote: Op dinsdag 1 mei 2012 00:43 schreef AliceWonder het volgende:[..]Geen Ottomaanse tijd meer he! Ik bedien niemand