pi_110995423
registreer om deze reclame te verbergen
We hadden ook een tunnel, nou dat heeft 1 week geduurd...
Bij ons zijn de plastic tasjes de balletjes, veertjes, doosjes, helastiekjes, papiertjes, bladeren, pennen helemaal it ! Maar het allerleukste speelgoed is nog elkaar ^O^
pi_111006981
Mijn kat kan de knispertunnel op zichzelf ook niet waarderen, maar als je hem voor haar neerlegt en aan de andere kant van de kant zwaait met een draadje dan wordt het al een stuk leuker.
pi_111007072
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:17 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Mijn kat kan de knispertunnel op zichzelf ook niet waarderen, maar als je hem voor haar neerlegt en aan de andere kant van de kant zwaait met een draadje dan wordt het al een stuk leuker.
Je moet er soms zelf ook wat energie instoppen, tenzij je huisdieren als een soort van levend behang ziet.
pi_111012121
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef Lolaatje het volgende:
'Onverwoestbare' hondenspeeltjes :'). Ik snap best dat die dingen ook niet het eeuwige leven hebben, maar ik ben er nu een paar keer ingetrapt en kon na hooguit een paar minuten de stukjes verzamelen.
Dit is bij mijn hond ook het geval :') Hij speelt er hooguit 5 min. mee en dan maakt hij het kapot.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_111012566
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je moet er soms zelf ook wat energie instoppen, tenzij je huisdieren als een soort van levend behang ziet.
Ik heb mijn portie wel gedaan met het rennen met sliertjes, opwindbare speeltjes aanzetten, krabben aan dozen, balletjes rondrollen, balletjes rondgooien, huizen maken van dozen, ....

Als een kat niet wil, dan wil 'ie echt niet.
pi_111015283
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Ik heb mijn portie wel gedaan met het rennen met sliertjes, opwindbare speeltjes aanzetten, krabben aan dozen, balletjes rondrollen, balletjes rondgooien, huizen maken van dozen, ....

Als een kat niet wil, dan wil 'ie echt niet.
Het houdt je bezig ;)
pi_111016945
Vooral tunnels word hier niet mee gespeeld... En een grote (lees huge) sisal muis was echt een miskoop.
Verder vinden ze boven genoemd eigenlijk wel leuk... De een wat meer dan de ander dan, en alle drie hebben ze een eigen voorkeur.

Ikea tassen vinden ze hier geweldig zeker om in te slapen, net als dozen om te slopen. Maar de Katit rail word ook gebruikt, net als de hengeltjes en de infraroodpen (nou ja het stipje dan). Wc rollen worden hier ook graag gesloopt, al dan niet leeg... Zakdoekjes of tissues worden hier gepikt, en mijn kam is ook niet veilig..... Een teil met water en balletjes is ook leuk (in de ren). En natuurlijk de bolletjes haakgaren...
Eigenlijk zijn vooral de goedkope dingen hier altijd wel in trek... de dure dingen vinden ze vaak niks.

O en de kong kikkeroo is echt een hit,bij iedereen aan wie ik em geef is hij gelijk flink in gebruik,zelfs als mensen zeggen dat hun kat niet graag speelt.
pi_111018716
Ik heb echt enorm veel speeltjes die mijn hond nooit aanraakt.. het enige waar ik hem blij mee kan maken is een tennisbal ...
That's fascinating, Tell me more
pi_111020547
Allerlei soorten balletjes voor onze golden retriever.. balletjes met een belletje erin, die een piepgeluid kunnen maken, balletjes met rare vormen erop....

Uiteindelijk kwam ik er één tegen waar je snoepjes in kunt doen en dat is de enige die hij leuk vind. Mits er snoep in zit natuurlijk anders is ook dit balletje niet leuk voor meneertje!
pi_111023479
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 23:11 schreef CesarMilan het volgende:
Allerlei soorten balletjes voor onze golden retriever.. balletjes met een belletje erin, die een piepgeluid kunnen maken, balletjes met rare vormen erop....

Uiteindelijk kwam ik er één tegen waar je snoepjes in kunt doen en dat is de enige die hij leuk vind. Mits er snoep in zit natuurlijk anders is ook dit balletje niet leuk voor meneertje!
Die heb/had ik ook.. ding is echt al heel lang zoek..
pi_111024324
Ik heb zat kattespeelgoed, maar mw vind een touwtje het allerleukst, en een soort catnip gevulde pluchen balletjes waarvan er één in de stofzuiger verdween (slluuurrrrpp) en twee al snel veranderden in slijmerige hoopjes vulling. Het beest weegt 5 kilo (is niet dik) en speelt nogal ruig. Speeltjes met veren of rammelende dingen zijn "eng".
...
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:34:56 #62
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_111027676
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:17 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
nee hoor! hier word ook actief gespeeld met de katten, maar zelfs dan is de tunnel iets wat vermeden moet worden!
pi_111028767
Tunnel word eens in de maand enthousiast doorheen gerend, heb hem pas gewassen, gebeurd er nog iets mee.
Alle muisjes en balletjes zijn afgekeurd, behalve de stuiterbal, maar die is alleen leuk als je hem gooit.
De rails met bal hebben we maar weggegeven naar jongere katten, grootste miskoop tot nu toe!
Zo'n muisje op een stok om heen en weer te kunnen slaan trekken ze te makkelijk uit de houder.
Vogelspeelgoed dat aan een touw hangt heeft vaak ook een kort leven.
De electronische waterbak werd heel snel vies, en was nog duur ook.

De voedseltoren en het andere eetplateau zijn wel een groot succes. De toren is leuker op tafel, dan rennen ze vrolijk achter gevallen brokken aan.
Een eekhoorn met kattenkruid erin is heel populair geweest, nu gaan beide katjes los op de trappelzak.

Veel miskopen dus, maar als ze iets wel leuk vinden is me dat een hoop waard!
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:05:47 #64
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_111029533
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 10:09 schreef Sulley02 het volgende:
Oh een andere miskoop is trouwens een set hele kleine muizen (die dingen zijn nog geen 2 cm groot). Nergens meer te krijgen en een kat die er helemaal weg van is. Mevrouw wil niks anders meer, maar ze gaan natuurlijk allemaal een keer kapot. Gevolg: een kat die zich kapot verveelt omdat ze van de rest van de speelgoedzooi niks wil weten.
Mijn kat is helemaal lyrisch van die glitterende pluisjes die in sommige winkels op cadeautjes worden geplakt. Zijn ongeveer even groot als de muisjes die jij beschrijft. Misschien kan je er een paar gaan vragen bij de Etos of zo?
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:43:36 #65
180580 WRH
www.jeroenenmaya.nl
pi_111030517
onze katten maakten het eigenlijk niets uit, hun speelgoed werd vroeg of laat allemaal wel een miskoop omdat ze gewoon de ene week iets wel heel leuk konden vinden en de andere week iets totaal links konden laten liggen.
had ik speelmuisjes gekocht, hartstikke leuk in verschillende maten, kleuren, geuren, noem maar op, kijkt ernaar, draait zich om en klaar mee.
paar keer geprobeerd maar nee, niet interessant.
1 muisje vergeten, ligt 4 maanden onder de bank en komt er een keer onderuit bij het stofzuigen en jawel hoor, poes doet of hij zojuist de mooiste schat ooit gevonden heeft en is er niet meer bij weg te slaan.
zo ging het dus eigenlijk altijd wel, niet persé in deze volgorde.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_111030562
Het blijft verbazingwekkend.
Ik heb een laser-sleutelhanger van een Chineze webshop en als ik daarmee op de muren of vloer schijn schiet Teun de Fret er als een idioot achteraan...
Na 1 minuut is hij het zat en kijkt hij er niet meer naar... Maar een dag later werkt het gewoon weer :P
pi_111056749
quote:
Ja die! Sinds vandaag in huis hier, maar zoals ik al had verwacht is hij er úren zoet mee geweest, erg leuk! :)

Overigens vindt hij, itt de meeste katten die ik ken, tassen en dozen en alles waar je maar ín kan liggen compleet oninteressant. Of er moet eten in zitten, alles met eten is leuk. De koelkast krijgt ook vaak kopjes hier O+

DSCF2576-1.jpg
Hold your own
Know your name
Go your own way
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:31:44 #68
163650 Greys
Ik ben koel want ik sjoel
pi_111066584
Miskoop van de eeuw:
Krabpaal :') Niets aan...

Verdere miskopen:
- laserlampje voor de kat (de kat interesseert het geen hol, de hond vindt het gelukkig tha bomb!)
- allerhande speelgoed voor hond en kat

Want...
Favo speelgoed kat --> een walnoot
Favo speelgoed hond --> lege wc rollen want daar kan je eerst leuk mee hollen en trots mee rond paraderen en daarna heel leuk versnipperen
pi_111067623
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
Miskoop van de eeuw:
Krabpaal :') Niets aan...

Verdere miskopen:
- laserlampje voor de kat (de kat interesseert het geen hol, de hond vindt het gelukkig tha bomb!)
- allerhande speelgoed voor hond en kat

Want...
Favo speelgoed kat --> een walnoot
Favo speelgoed hond --> lege wc rollen want daar kan je eerst leuk mee hollen en trots mee rond paraderen en daarna heel leuk versnipperen
Mijn hond heeft liever volle wc rollen.. :-(
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:54:08 #70
163650 Greys
pi_111067798
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijn hond heeft liever volle wc rollen.. :-(
Oh de mijne waarschijnlijk ook, maar die krijgt ze niet :P
pi_111073284
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh de mijne waarschijnlijk ook, maar die krijgt ze niet :P
Ja hij ook niet... Kranten vond hij erg leuk toen hij nog een pup was...

33k953c.jpg
pi_111073302
ha ha die blik _O-
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:58:22 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111073611
Knispertunnel :N, stokjes met allerhande pluimspul / muisjes / balletjes eraan :N, handschoen met bolletjes :N, speelgoedmuizen :N

Dozen :Y, een veter :') :Y, etensbrokjes door de kamer gooien :Y, stukjes afgebroken stokjes van bovengenoemd ongebruikt speelgoed :Y, zilverpapierballetje in schoen :Y.

Ik koop nooit meer speelgoed :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:33:28 #74
163650 Greys
pi_111074339
Nou, de DOOS van Zooplus waarderen ze dan wel weer allebei :')
De inhoud alleen nooit. Dus ik moet voortaan alleen maar lege dozen daar bestellen.

282161_105945979504890_100002684658706_27474_5543152_n.jpg

Zelfde doos een half uurtje later:
184180_105945666171588_100002684658706_27472_28784_n.jpg
pi_111074359
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:33 schreef Greys het volgende:
Nou, de DOOS van Zooplus waarderen ze dan wel weer allebei :')
De inhoud alleen nooit. Dus ik moet voortaan alleen maar lege dozen daar bestellen.

[ afbeelding ]

Zelfde doos een half uurtje later:
[ afbeelding ]
Haha brilliant!

Toch apart he dat ze dat soort dingen meer waarderen.. waarschijnlijk omdat het makkelijk stuk kan :P

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')