abonnement Unibet Coolblue
pi_110968070
Leuk hoor,

Koop je een nieuw speeltje voor je kat:


quote:
Het ultieme interactieve speelgoed voor de kat.

Deze set bestaat uit een basisstation waarin een klein electromotortje zit. Dit motortje drijft een hengeltje met veren aan. Met een druk op de afstandsbediening gaat het motortje een serie voorgeprogammeerde bewegingen maken (Dus niet alleen maar rond of heen-en-weer) wat uw kat ongetwijfeld tot spelen zal verleiden!

Twintig euro, maar wel met afstandsbediening, dus voor het baasje ook leuk was de verwachting.

Ik heb al een aantal keer dat ding enthousiast aangezet en ben vol verwachting aan de andere kant van de kamer gaan staan. Nou maakt het drukken op de knop van de afstandsbediening een klik geluid die een zodanig aantrekkingskracht heeft op mijn kat dat die iedere keer langs het heftig draaiende speeltje rent om de afstandsbediening nader inspecteren :')

Klacht: 20 euro voor een klik-apparaat.
pi_110968226
Eigenlijk alles dat ik ooit kocht dat daadwerkelijk voor de kat bedoeld was interesseerde hem geen biet :')

Thats how he rolled!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110968257
Zak zaad voor de zebravink van de supermarkt.

Beest lust veel, is gek op sla, eiwit van gekookt ei, brood (wel vers) en zaad van de Intratuin, maar vogelzaad van de C1000 lust meneer niet.

En voor de onvrijwillige huisdieren: we hebben muizenkorrels waarvoor je bij aankoop je naam en adres moet achterlaten, mag alleen door professionals gebruikt worden, we zijn er al weken mee bezig, en nog kunnen we iedere paar dagen de voerplekken weer bijvullen. Volgens mij leven die muizen daar op, want het vogelzaad laten ze nu met rust.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_110968279
Je kat is een troll
pi_110968335
Dat klopt. Het enige natvoer dat ze lust kost 88 cent per portie }:|
pi_110968377
quote:
14s.gif Op maandag 30 april 2012 18:34 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dat klopt. Het enige natvoer dat ze lust kost 88 cent per portie }:|
Zijn gewone kattenbrokken niet genoeg?
pi_110968416
Dit heeft weer zijn gezondheidsvoordelen.
pi_110968604
Ik laat mijn kat altijd mijn etensresten eten.
pi_110968730
Toch goed om te zien dat het baasje zich er even mee heeft vermaakt.
  maandag 30 april 2012 @ 19:01:46 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110968994
vanmiddag een laserpointer gekocht voor onze kat, enigste wat ze doet is keihard wegrennen voor die rooie punt :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 30 april 2012 @ 19:08:18 #11
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_110969157
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:01 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag een laserpointer gekocht voor onze kat, enigste wat ze doet is keihard wegrennen voor die rooie punt :')
:') Ik heb die van mij ondertussen zo ver gekregen dat'ie al helemaal leip wordt van het klikje, als ik 't lampje aan doe. Ideaal als ik hem niet kan vinden of hem uit een kamer wil hebben.
Hij staat gelijk klaar :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  maandag 30 april 2012 @ 19:38:34 #12
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110970093
mijn kat is al een bejaarde dame, bijna 16, bewegen is voor haar hooguit noodzakelijk om te vreten, aandacht te vragen en te poepen :')

en ik hoopte dat ze er lekker achter aan zou rennen, helaas :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_110970339
Bijna alles wat ik heb gekocht voor me fretten. Plastic tasjes die je op de markt krijgt spellen ze veel liever mee dan met iets uit de dierenwinkel
  maandag 30 april 2012 @ 19:47:26 #14
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_110970390
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2012 19:08 schreef Civilian het volgende:

[..]

:') Ik heb die van mij ondertussen zo ver gekregen dat'ie al helemaal leip wordt van het klikje, als ik 't lampje aan doe. Ideaal als ik hem niet kan vinden of hem uit een kamer wil hebben.
Hij staat gelijk klaar :P
haha, bij ons bij het rammelen van het kettinkje wat er aan zit :D
  maandag 30 april 2012 @ 19:50:47 #15
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_110970509
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:47 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

haha, bij ons bij het rammelen van het kettinkje wat er aan zit :D
Lasertje van de Zooplus? :P
Dat kettinkje doet het bij mijn kat af en toe.. Maf beest en hij trapt er nu al een jaar of 2 in :D
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_110970825


Ik heb deze gekocht, mijn katten hebben er 5 minuten naar om gekeken. Nu hebben een paar andere katten er soms wel plezier van, maar een echte hit is het niet.
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_110971272
Maar ze kijken zo blij op de foto!
pi_110972062
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:58 schreef loezzie het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb deze gekocht, mijn katten hebben er 5 minuten naar om gekeken. Nu hebben een paar andere katten er soms wel plezier van, maar een echte hit is het niet.
Oh, en die lijkt me juist zo supergaaf! Heb m gisteren bijna gekocht, uiteindelijk voor dat voederspeelgoedding uit dezelfde lijn gegaan. Benieuwd hoe dat gaat.

Ik heb hier laatst een tuigje aangeschaft. Want dan kon de kat mee naar buiten terwijl hij nog niet gechipped was, is veilig en fijn en bladieblabla.

Alsof onze stoere dominante überbaas van een kater in een tuigje gaat lopen, ik kreeg niet eens dat halsbandje om. Hij lachte me keihard uit. :') Dat was 15 euro verkeerd besteed dus.
pi_110972495
'Onverwoestbare' hondenspeeltjes :'). Ik snap best dat die dingen ook niet het eeuwige leven hebben, maar ik ben er nu een paar keer ingetrapt en kon na hooguit een paar minuten de stukjes verzamelen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  maandag 30 april 2012 @ 20:49:27 #20
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_110973076
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh, en die lijkt me juist zo supergaaf! Heb m gisteren bijna gekocht, uiteindelijk voor dat voederspeelgoedding uit dezelfde lijn gegaan. Benieuwd hoe dat gaat.

Ik heb hier laatst een tuigje aangeschaft. Want dan kon de kat mee naar buiten terwijl hij nog niet gechipped was, is veilig en fijn en bladieblabla.

Alsof onze stoere dominante überbaas van een kater in een tuigje gaat lopen, ik kreeg niet eens dat halsbandje om. Hij lachte me keihard uit. :') Dat was 15 euro verkeerd besteed dus.
Ik heb dat speeltje ook gehad. Makkelijk gezegd, waardeloos. Mijn kat wil niet stilzitten tijdens het spelen, die wil rennen en kroelen.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_110980426
De honden doen niet aan speelgoed behalve twee willekeurig door hen gekozen pluche speelgoedbeesten die respectievelijk een pup en een partner voorstellen. >:) :P De katten hebben wel eens met zo'n hengel met een speeltje eraan gespeeld...helaas hadden ze de gewoonte het ding meteen te kapen en te slopen(en hun nagels in mijn handen te slaan ;( ) dus dat werd een beetje een erg prijzig speeltje. :') Voor de rest liggen hier wat pingpongballetjes en wat (bont)speelmuisjes en heel af en toe slaan één van de katten die door de kamer heen...voor de resterende 23 uur en 59 minuten slapen ze. :P

Ik heb wel zo'n voedseltoren waar ze de brokjes zelf uit moeten halen(etages)...ze hebben me nog nooit zo vuil aangekeken dat ze nu wat moeten doen voor hun eten. _O-
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 1 mei 2012 @ 08:15:26 #22
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_110986485
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef Lolaatje het volgende:
'Onverwoestbare' hondenspeeltjes :'). Ik snap best dat die dingen ook niet het eeuwige leven hebben, maar ik ben er nu een paar keer ingetrapt en kon na hooguit een paar minuten de stukjes verzamelen.
Hier ook.. stoffen dingen gaan binnen een paar uur kapot.. Van die stevigere rubberen knorvarkens enzo houden 't nog het langst uit, een dag of 2. Flostauwen knaagt ze ook zo door en dan stikt ze half in die losse flosdraadjes..

Allemaal weggegooid geld, die speeltjes :N

Kluiven/bullepees/oortjes kan ze tenminste gewoon opeten :Y
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 09:51:34 #23
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_110987815
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 23:20 schreef trovey het volgende:

Ik heb wel zo'n voedseltoren waar ze de brokjes zelf uit moeten halen(etages)...ze hebben me nog nooit zo vuil aangekeken dat ze nu wat moeten doen voor hun eten. _O-
Die voedseltoren heb ik ook, wat een onding. Mijn katten maken een kommetje van hun poot en hengelen zo die brokjes uit dat ding :')
  dinsdag 1 mei 2012 @ 09:52:42 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_110987838
Zo'n knispertunnel. Niks. Geen kat wou er doorheen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 09:55:46 #25
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_110987889
Je hoeft je kat dan ook alleen maar een lege doos mee te nemen.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')