Ook een goede trouwens:
Was gistermiddag even bij mijn Opa en Oma om wat af te leveren.
Nou wonen die tegenover een school, en ook nog eens aan een redelijk drukke doorgaande weg zonder parkeerplaatsen, maar hebben ze een hele brede(gedeelde) oprit. Ik was met de auto, en had hem dus netjes zo op de oprit gezet zodat ik er zo kon draaien en weer weg kon, ware het niet dat er 2 mensen hun auto's dwars op de oprit hadden geparkeerd, en in de auto zaten te wachten tot de kinderen vrij waren.
Ga dan, omdat je al het onfatsoen hebt om iemand anders z'n oprit te blokkeren, op zijn minst even weg/aan de kant als je ziet dat de visite van de bewoners weer weg wil, en ga niet als een stom paard staan kijken terwijl ik keer, en agressief worden op het moment dat ik na mijn intenties al duidelijk te hebben gemaakt door het keren en op hun auto's afrijden, uitstap, op het autoraam klop om te vragen of ze hun auto even weg willen zetten...
Maar het schijnt er bij hun elke schooldag zo aan toe te gaan, waardoor mijn opa en oma inmiddels op het punt staan om die mensen die hun oprit weer eens daarvoor gebruiken(zonder ze ook maar 1 keer te bedanken of het te vragen...) weer te blokkeren met 1 van de vrachtwagens.
Overigens is er aan de andere kant van de school een doorlopende straat, die verder door niemand gebruikt word(op een enkele taxi na), maar wel heel makkelijk te benaderen is, en waar zat ruimte is. Maar stel je voor dat je zoon/dochter 250 meter verder moet lopen..
Oh, en @ de bestuurdster van de witte BMW 1 die gister vanuit Winschoten de A7 richting Groningen opreed: Was je auto stuk ofzo? waardoor je niet harder kon als 50, en dus maar met 50 invoegde? of was het omdat ik zo dicht achter op u zat? In dat geval mijn excuses, maar ik had verwacht dat u wel wat meer snelheid zou maken op de oprit..
Gelukkig voegde u al voor de blokmarkering in, waardoor ik de Seat nog even door kon trekken om vervolgens soepel met 100 km/h in te kunnen voegen op de verder volledig lege(op een paar auto's na) snelweg.
En nog een mededeling voor die Opel-sjonnie die hem er haast voor wou gooien op de rotonde, Bedankt, nu weet ik dat Opels van rond 2000 geen ABS hebben, en ben ik er weer eens aan herinnert dat ik mijn auto nodig moet laten repareren, omdat de ABS het niet doet..