Wat is iedereen hier heilig.
Als op een snelweg met drie rijbanen twee vrachtwagens elkaar inhalen en de meest linker rijbaan heeft een rood kruis, pak ik alsnog de linker baan.
Als ik met de motor links rij en voor mij rijden voertuigen die niet naar rechts gaan omdat ongeveer 100 meter voor hun op de rechter baan een vrachtwagen rijdt, worden die ook pertinent rechts ingehaald.
Ik rij met invoegen helemaal door naar het einde tot er staat; ''Vanaf hier ritsen.'' Ja ik gooi hem er tussen als ik geen ruimte krijg van mijn achterligger. Als je er niet tegen kunt dat jij wel ''netjes'' staat te wachten en ik niet moet je óók gebruik maken van het asfalt. Het bord ''Vanaf hier ritsen'' en het asfalt staat en ligt er tenslotte niet voor niets.
Auto's die voor mij rijden en die weten dat ik met een motor achter hun rijd en niet naar rechts gaan, maar hun snelheid verhogen worden ook pertinent rechts ingehaald.
Als een stoplicht op rood staat, rij ik met mijn motor tussen het verkeer door om zo voor aan de rij te staan. Niet eens zozeer vanwege mijn veiligheid, want die bouw ik ook in als ik een auto inhaal en ik ga stil staan, maar meer vanwege het vlot door kunnen rijden.
Nee ik troll niet. Ja ik ben eerlijk. Nee het doet niets met de aankomst tijd. Ja het rijdt lekker door. Mocht je nou een ontzettende hekel aan mij hebben;