quote:
Weinig kans, mijn acties kan ik altijd verantwoorden.
quote:
Maar los daarvan: wat is de noodzaak voor rechts inhalen, inhaalverboden negeren en structureel te hard rijden? Je hebt het over een noodzakelijke actie. Ontploft er anders een bom in de truck als je die actie niet uitvoert? Er is simpelweg geen noodzaak. De trucker wil gewoon zo hard mogelijk rijden.
Ik word per uur betaald. Ik zou dan gek zijn als ik 'm continu in de begrenzer trap. cc op 82/83 en ik kan een half uurtje per dag meer pakken.
quote:
De ware aard van de trucker: het overige verkeer past zich maar aan.
Geen probleem als een luxe wagen 75 rijdt bij trajectcontroles, het wordt wel een probleem als de auto op rijstrook 2 blijft. Dan onderneem ik actie.
Er is ook een verschil in rijstijl tussen aso-stijl-rechts-inhalen en gewoon rechts inhalen. Beide mogen niet, maar het laatste valt makkelijker uit te leggen als ik staande gehouden word.
Ik ga ervan uit dat iedereen weet hoe het moet, dus ik ga ook geen schoolmeester spelen, als in, toeteren en met groot licht seinen.
quote:
Je kwam met gestrekt been het vorige topic binnen. Mag ik dan ook even mijn zegje doen?
... en ik schrijf er een boek over.