pi_110994618
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:51 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ach kom op man, Advo heeft bijna overal bewezen dat hij kan omgaan met spelers, hoezo zou het dan ineens niet lukken bij PSV?
Inderdaad. Vind het ook maar vreemd. Angsthazenbestuur, ik denk dat PSV juist nu behoefte heeft aan een Advocaat die een jaar of 3 blijft. Hij heeft zich al ruimschoots bewezen als een teambuilder.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  dinsdag 1 mei 2012 @ 13:58:20 #177
309820 mrstylo
Aint No Shame in my Game
pi_110994656
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:57 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Inderdaad. Vind het ook maar vreemd. Angsthazenbestuur, ik denk dat PSV juist nu behoefte heeft aan een Advocaat die een jaar of 3 blijft. Hij heeft zich al ruimschoots bewezen als een teambuilder.
Maar als Advocaat dat niet wilde?
pi_110994660
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:51 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ach kom op man, Advo heeft bijna overal bewezen dat hij kan omgaan met spelers, hoezo zou het dan ineens niet lukken bij PSV?
Omdat iedere spelersgroep verschillend is. Niet iedere coach, is bij iedere club even succesvol. Frank Rijkaard, Marco van Basten enz enz.
pi_110994722
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:58 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar als Advocaat dat niet wilde?
Dan zoek je verder naar een andere trainer. Je laat toch niet je oren hangen naar een trainer als je als club in de shit dreigt te raken :')?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:01:51 #180
309820 mrstylo
Aint No Shame in my Game
pi_110994776
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:00 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Dan zoek je verder naar een andere trainer. Je laat toch niet je oren hangen naar een trainer als je als club in de shit dreigt te raken :')?
Noem andere geschikte trainers dan.
pi_110994938
http://nl.wikipedia.org/wiki/Franky_Vercauteren

Even een voorbeeldje. Je hoeft niet steeds het beperkte lijstje trainers af te gaan.
pi_110995263
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:06 schreef ValHallen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Franky_Vercauteren

Even een voorbeeldje. Je hoeft niet steeds het beperkte lijstje trainers af te gaan.
Waarschijnlijk is er geen enkele trainer beschikbaar die in de buurt komt van het niveau van Advocaat.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_110995413
PSV had niet zoveel opties, BvM en Dick Advocaat, en dan hield het een heel eind op. BvM was en is gewoon onhaalbaar.
Vercauteren geflopt in de zandbak, en dan de grote redder in Eindhoven???
pi_110995474
Toivonen ziet het volgens mij niet zitten onder Dickie...
Gewoon laten vertrekken zou ik zeggen.
pi_110995491
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:22 schreef tja77 het volgende:
PSV had niet zoveel opties, BvM en Dick Advocaat, en dan hield het een heel eind op. BvM was en is gewoon onhaalbaar.
Vercauteren geflopt in de zandbak, en dan de grote redder in Eindhoven???
Titels met Anderlecht en Genk lijken me net iets representatiever dan een ontslag bij een club waar de waan van de dag regeert, denk je niet?
pi_110995520
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:16 schreef eight het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is er geen enkele trainer beschikbaar die in de buurt komt van het niveau van Advocaat.
Een trainer die een dikke bak geld verdient en maar 1 jaar blijft. En in dat ene jaar blijft de jeugd vermoedelijk stilstaan in hun ontwikkeling.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:26:16 #187
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110995525
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:26 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Een trainer die een dikke bak geld verdient en maar 1 jaar blijft. En in dat ene jaar blijft de jeugd vermoedelijk stilstaan in hun ontwikkeling.
Het werkt natuurlijk twee kanten op. Advocaat zal weliswaar niet het salaris krijgen dat hij momenteel verdient, maar goedkoop zal hij ook niet zijn. Wanneer het niet werkt, is PSV er natuurlijk ook sneller vanaf.

Wat je over de jeugd zegt is wel een ding. Advocaat is niet zo van de ontwikkeling van jeugdspelers en stelt gewoon de best mogelijke spelers op zonder dat hij rouleert om anderen ervaring op te laten doen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_110995569
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:25 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Titels met Anderlecht en Genk lijken me net iets representatiever dan een ontslag bij een club waar de waan van de dag regeert, denk je niet?
Misschien wel ja, maar ik hecht niet zoveel waarde aan de belgische competitie, is gewoon net wat minder dan de nederlandse.
pi_110995582
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:26 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het werkt natuurlijk twee kanten op. Advocaat zal weliswaar niet het salaris krijgen dat hij momenteel verdient, maar goedkoop zal hij ook niet zijn. Wanneer het niet werkt, is PSV er natuurlijk ook sneller vanaf.
En weer een miljoen of meer door de plee :). Uitstekend beleid ja :)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:28:18 #190
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110995606
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:27 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Hoezo door de plee?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_110995609
quote:

[..]

Hoeveel verdient Advocaat dan?
Hij zei al dat zijn vertrek uit Rusland niet vanwege het geld was.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:30:40 #192
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110995685
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:28 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hoeveel verdient Advocaat dan?
Hij zei al dat zijn vertrek uit Rusland niet vanwege het geld was.
Ik denk dat hij bedoelde dat het hem niet om het geld gaat. Hij kon in Rusland zelfs meer verdienen dan nu. Ik denk meer dat Advocaat het wel goed vind zo en alleen door zou gaan daar als de voorwaarden wel èrg gunstig zouden zijn.

Spreekt Advocaat eigenlijk Russisch inmiddels? Wanneer hij daar een paar spelers vandaan zou kunnen halen.... Hij zal toch wel bekend zijn met wat betaalbare talenten? Al is het voetbal (en de contacten naar buiten vooral) daar tegenwoordig al dermate ontwikkeld dat ze Nederland niet meer nodig zullen hebben als tussenstap....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_110995740
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:30 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelde dat het hem niet om het geld gaat. Hij kon in Rusland zelfs meer verdienen dan nu. Ik denk meer dat Advocaat het wel goed vind zo en alleen door zou gaan daar als de voorwaarden wel èrg gunstig zouden zijn.

Spreekt Advocaat eigenlijk Russisch inmiddels? Wanneer hij daar een paar spelers vandaan zou kunnen halen.... Hij zal toch wel bekend zijn met wat betaalbare talenten? Al is het voetbal daar tegenwoordig al dermate ontwikkeld dat ze Nederland niet meer nodig zullen hebben als tussenstap....
Ik denk dat Advocaat zich ook best eenzaam voelt in Rusland. En graag terugkomt naar Nederland.
pi_110995794
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:28 schreef Kenju het volgende:

[..]

Hoezo door de plee?
Wat zal Dick gaan verdienen? Toch wel een aardig salaris (1 miljoen+). Tevens zal hij vast wel in zijn contract laten zetten dat hij zijn geld ook krijgt als hij wordt ontslagen. Dus als het niet werkt ben je dus een miljoen (of meer) armer en ben je alsnog niks opgeschoten. En heeft PSV het oneindige geld? Volgens mij niet toch?
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:33:43 #195
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110995799
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik denk dat Advocaat zich ook best eenzaam voelt in Rusland. En graag terugkomt naar Nederland.
Misschien. Al zou je natuurlijk ook kunnen beargumenteren dat als hij daar zolang gezeten heeft en naar het schijnt weinig meer doet dan op zijn hotelkamer zitten, eenzaamheid niet zo'n factor was. Anders was hij al eerder teruggekomen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_110995918
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:33 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Wat zal Dick gaan verdienen? Toch wel een aardig salaris (1 miljoen+). Tevens zal hij vast wel in zijn contract laten zetten dat hij zijn geld ook krijgt als hij wordt ontslagen. Dus als het niet werkt ben je dus een miljoen (of meer) armer en ben je alsnog niks opgeschoten. En heeft PSV het oneindige geld? Volgens mij niet toch?
Ik denk dat Advocaat minder kost dan een miljoen, maar jij dacht dat Fred Rutten gratis was?
Als er in zijn contract staat dat hij na ontslag doorbetaald krijgt, zou je juist blij moeten zijn met "slechts" een 1 jarig contract. Geld ben je met iedere coach kwijt, ook al heb je een coach voor 3 jaar, dan betaal je 3 jaar lang een salaris.
pi_110995929
quote:

[..]

Dat hij slechts 1 jaar blijft is allesbehalve zeker. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je op zijn leeftijd de situatie ieder jaar opnieuw gaat bekijken.
Wat betreft jeugd heb je zeker gelijk in.

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:27 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Dat moet eerst nog blijken. Advocaat is gewoon een uitstekende coach waarmee de kans op succes (en dus ook geld) toeneemt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:37:48 #198
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110995930
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:33 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Wanneer PSV na een jaar afscheid van hem neemt, wordt hij niet ontslagen. Dus dat kost niets extra. Als het niet werkt, heb je alleen zijn salaris betaalt, wat kosten zijn die je sowieso maakt. Dat men dat salaris armer is, is logisch. Maar je hebt er in ruil daarvoor wel een trainer voor een jaar gehad. Of het nu Advocaat was of een ander, die salariskosten maak je toch.

Hooguit kan je zeggen dat er 'ontwikkeltijd' vergooid is, en de kosten van de contracten van spelers voor een deel. Maar het zou meer kosten wanneer je Advocaat zou ontslaan of hem daar zou houden terwijl je eigenlijk van hem af wil.

Ik zou dus een contract voor een jaar gezien het gegeven dat de vorige drie trainers ook niet werkten juist voorzichtig noemen van PSV's kant.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik denk dat Advocaat minder kost dan een miljoen, maar jij dacht dat Fred Rutten gratis was?
Als er in zijn contract staat dat hij na ontslag doorbetaald krijgt, zou je juist blij moeten zijn met "slechts" een 1 jarig contract. Geld ben je met iedere coach kwijt, ook al heb je een coach voor 3 jaar, dan betaal je 3 jaar lang een salaris.
Ik denk dat je je niet moet vergissen in wat Fred Rutten verdiende bij PSV. Als het een miljoen was, zou dat me niets verbazen. Vergeet niet dat Rutten in een heel andere tijd tekende. En eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat Advocaat geen miljoen gaat verdienen.
Marcel Brands verdient al meer dan een half miljoen aan basissalaris alleen al.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kenju op 01-05-2012 14:42:59 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_110996166
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:37 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik denk dat je je niet moet vergissen in wat Fred Rutten verdiende bij PSV. Als het een miljoen was, zou dat me niets verbazen. Vergeet niet dat Rutten in een heel andere tijd tekende. En eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat Advocaat geen miljoen gaat verdienen.
Marcel Brands verdient al meer dan een half miljoen aan basissalaris alleen al.
ik denk dat het salaris van Advocaat nog wel eens mee zou kunnen vallen, er is volgens mij nog niks gtekend, maar er zullen wel versterkingen moeten worden aangetrokken, en ik denk dat die duurder zijn.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 14:48:42 #200
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110996313
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 14:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

ik denk dat het salaris van Advocaat nog wel eens mee zou kunnen vallen, er is volgens mij nog niks gtekend, maar er zullen wel versterkingen moeten worden aangetrokken, en ik denk dat die duurder zijn.
Een miljoen is het topsalaris dat je als speler kan verdienen bij PSV op dit moment, tenzij je een exceptionele speler bent. Rutten verdiende dat volgens mij ook. Advocaat gaat echt niet voor een lager salaris werken dan Rutten.
En vergeet niet dat daar nog een premies bovenop komen. Rutten zou 5 miljoen krijgen voor een kampioenschap. Ik neem aan dat hij voor een winstpartij iedere keer ook een bedrag toegeschoven zou krijgen.

De spelers die aangetrokken worden zijn niet relevant in deze. Of zie jij dat anders?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')