Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR • Geen abonnement, 1 keer kopen is voor altijd spelen.
• 5 rassen
• 8 klassen
• Dynamisch event systeem: Geen secondary quest en gewoon doen wat je zelf wilt.
• Waarschijnlijk uitgebreide PvP
• Een echte storyline.
• Geen dood 3 koeien quests.
• Een ook geen LFG healer. LFG Tank is ook uitgesloten.
• Graphics zijn erg goed voor een MMO
• Als nog is de game niet erg zwaar.
• Combat systeem meer ingericht op Actie dan button bashing.
• Gast, de game gaat iets van ¤60 kosten waarom niet gewoon proberen, je betaald er geen ¤18/maand voor.
Filmpjes:Gamescom 2011 trailer:
Bekijk deze YouTube-videoManifesto trailer(interview met het doel en visie van de ontwikkelaars van het spel)
"This is one of our little ones" Boss demo Gamescom 2011
Meer demo's en Q&A's zijn te zien op dit kanaal(Vlaams iemand die elke video heeft opgenomen)
http://www.youtube.com/user/TubeElephant______________________________________________________________________
Apart dat dit topic er nog niet was. Terwijl SWTOR, die ik erg vind lijken op een game als WoW maar dan in de ruimte meer aandacht lijkt te krijgen.
In iedergeval als ik in mijn glazenbol ga kijken denk ik zo dat de bèta van GW2 plaats zal vinden eind dit jaar en dat de release datum zo rond maart/april is.
Er zijn ook mensen die denken dat eind dit jaar al de game uitgegeven word. Ik heb mijn twijfels.
Ik hoop dat er meer mensen hier zijn die zo erg naar deze game uitkijken als ik. Ik moet trouwens nog een stukje schrijven over de Dynamic Events één van de meest ambitieuze systemen in deze game die totaal anders is als in andere MMO's.
Op dit moment heb ik eigenlijk even geen zin om het te schrijven, dus misschien zijn hier nog mensen die wat toe te voegen hebben aan de OP, of stukjes wil herschrijven.
In iedergeval wat vind jij van de game?