dinsdag 8 mei 2012 @ 17:16:19 #226
258860 Cliffy
Groovy!
pi_111295660
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Knicks' Davis to undergo surgery, could miss year

Posted May 8 2012 6:02AM
NEW YORK (AP) -- Baron Davis has torn the anterior cruciate and medial collateral ligaments in his right knee, a potentially career-threatening injury for the Knicks' 33-year-old point guard.
The Knicks said Davis will have surgery this week and is expected to be out a year after an MRI on Monday also revealed a partial tear of the patella tendon.
Davis was hurt Sunday in the Knicks' 89-87 victory over Miami, crumbling to the court when his knee gave out as he dribbled upcourt on a fast break in the third quarter. Teammates quickly waved for help, and some players looked away as replays of the gruesome injury were shown on the overhead video board.

"I didn't want to watch," Heat forward Chris Bosh said. "I kind of heard the reaction and then when they were playing it back on the Jumbotron like 80 times everybody could hear the reaction of the crowd. You never want to see guys go down like that. I just hope that everything's OK for him and he recovers well."
Davis was taken off the court on a stretcher, with LeBron James and Dwyane Wade offering the popular veteran words of encouragement as he was wheeled away.
Davis has battled injuries in recent years and said he wasn't sure if he would play again after a herniated disk in his back last year kept him out until February.
He became the starter after Jeremy Lin needed surgery to repair torn cartilage in his left knee, and becomes the second Knicks guard to be lost for the season during this series. Rookie Iman Shumpert tore his ACL in Game 1.
Interim coach Mike Woodson said earlier Monday that Davis was in good spirits after the game, calling him a "trooper."
"The one thing he did say is, `Man, hey, I tried to give you all I could,' and I have a great deal of respect for players that work for me and work for the organization and try to do the best they can to help us win ballgames," Woodson said during a conference call.
Davis joined the Knicks this season and averaged 6.1 points in 29 games while also dealing with a hamstring injury. In his 13th season, he has averaged 16.1 points and was twice an All-Star.
His injury leaves Mike Bibby as the starting point guard for Game 5 on Wednesday, with the Knicks trailing 3-1 in the series.
Torn ACL, MCL en gedeeltelijk gescheurde patellapees :X
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:39:05 #227
10763 popolon
using coconuts
pi_111296665
Tja da's waarschijnlijk einde carriere voor Davis. Altijd jammer als dat zo moet gaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_111296743
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 23:35 schreef TheGOAT het volgende:
Davis gaat neer, zag er vies uit en is sws ernstig, dacht z'n patella/knieschijf hoog te zien staan of misschien ook wel z'n ACL gescheurd, die komt iig niet meer terug als ik hem zo zie liggen. Pech voor de Knicks hoor..
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef TheGOAT het volgende:
Denk het ook niet, de beweging die hij maakt is een typische beweging waarmee je je ACL scheurt en alles wat er dan bij komt, MCL, meniscus, etc. En hij kan ook nog z'n patella tendon (knieschijfpees, tussen je knieschijf en scheenbeen) gescheurd hebben...
:Y

Such a bad break voor Davis, hoop dat hij iig naar normaal dagelijks-leven kan herstellen, dat moet toch mogelijk zijn. Wens hem al het goede toe
Only the strong survive
pi_111321578
Sorry voor een beetje off topic maar weet iemand welke zenders veel nba wedstrijden uitzenden? Ik ben op de hoogte van de streaming sites maar er zit dan meestal wel een vertraging in + kwaliteit is niet zo lekker.

Wil graag zo live mogelijk kijken en zou sowieso graag alle sportzenders over de hele wereld willen ontvangen maar heb geen idee hoe of welk pakket het beste is?

Wie kan mij daar bij helpen?

Alvast bedankt.
pi_111321590
Rondo denkt bij 86-87 en nog negen seconden op de klok, kom laat ik lekker een eindje met de bal gaan lopen :N als hij dit wat beter uitspeelt staan de Celtics gewoon in de semifinals.

Bulls lijken er een game 6 uit te gaan slepen.
Jesus saves but death prevails.
pi_111321806
Kobe motherfucking Animal!!!!! _O_
pi_111321875
Damn wat een slotfase, een niet niet comeback van de Lakers. 3-2 nu, niet verwacht!
  woensdag 9 mei 2012 @ 08:18:13 #233
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_111322360
Zodra Kobe het nodig vindt de Lakers op sleeptouw te nemen gaan ze eigenlijk met grote regelmaat op hun bek. Leuke wedstrijden vind ik dat. :7
pi_111323219
Puur tactiek van de Lakers.
Volgende wedstrijd winnen en de eerste wedstrijd van de tweede ronde kan MWP weer meedoen.
Zal Harden leuk vinden....
:+
Every living creature on earth dies alone
pi_111326062
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 05:07 schreef MrRnG het volgende:
Sorry voor een beetje off topic maar weet iemand welke zenders veel nba wedstrijden uitzenden? Ik ben op de hoogte van de streaming sites maar er zit dan meestal wel een vertraging in + kwaliteit is niet zo lekker.

Wil graag zo live mogelijk kijken en zou sowieso graag alle sportzenders over de hele wereld willen ontvangen maar heb geen idee hoe of welk pakket het beste is?

Wie kan mij daar bij helpen?

Alvast bedankt.
Je kunt voor 4 tientjes NBA.tv kopen en dan kunnen je alle games van dit seizoen in HD bekijken (echt goed beeld ook)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_111330701
Ben erg benieuwd naar game 5 in Memphis vannacht. Wellicht opblijven.
Verder hoop ik dat de C's het afmaken in Boston. Hawks met Horford erbij zijn gevaarlijk.
pi_111330799
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:04 schreef DUK het volgende:
Ben erg benieuwd naar game 5 in Memphis vannacht. Wellicht opblijven.
Verder hoop ik dat de C's het afmaken in Boston. Hawks met Horford erbij zijn gevaarlijk.
C's hadden het gister gewoon af moeten maken. Heb de game gezien, en Atlanta is écht een slecht team. Rebounding killed the C's. Rondo was fenomenaal aan het einde van het 3e en begin van het 4e kwart, maar die laatste possession was erg slecht. Goed verdedigd door Smith en Horford overigens. Errrrrrg jammer, geeft Pierce geen kans om te rusten en die zag er niet goed uit. Boston is verdedigend superieur maar aanvallend hebben ze niet veel scorend vermogen helaas.

En Lakers :')
Only the strong survive
pi_111330871
Zin in game 5 van de Knicks vanavond! Heb toch weer enige hoop, al is het tegen beter weten in. :P
pi_111330931
Knicks maken echt geen schijn van kans in mijn ogen..
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:21:00 #240
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_111331320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:09 schreef Gauner het volgende:
Zin in game 5 van de Knicks vanavond! Heb toch weer enige hoop, al is het tegen beter weten in. :P
Ik ga ook zeker kijken maar ik zie het erg somber in. Enige reden waarom Knicks game 4 wonnen is omdat het to-taal niet liep bij de Heat en alsnog was het een vrij close win. De Heat slaagt er sowieso zeker in om nog 1 game te winnen. Helaas.
pi_111331555
quote:
99s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:21 schreef Burrito het volgende:

[..]

Ik ga ook zeker kijken maar ik zie het erg somber in. Enige reden waarom Knicks game 4 wonnen is omdat het to-taal niet liep bij de Heat en alsnog was het een vrij close win. De Heat slaagt er sowieso zeker in om nog 1 game te winnen. Helaas.
True. Ben benieuwd of de Heat nog ten prooi gaan vallen aan blessures, zo niet dan staat naar mijn idee niets de NBA finals meer in de weg. Maar dan wordt het wel uitermate interessant natuurlijk.. :7
pi_111333064
Miami staat al sinds de Rose injury op game 1 van de PO's niets meer in de weg op weg naar de Finals... East is zo'n zwakke conference, al jarenlang
Only the strong survive
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:01:22 #243
309126 Doublepain
Strootgod O+, #TEAMJOHANNES
pi_111333231
Ik hoop op clippers -lakers :)
Respecteer deze bazen:
De beste verdediger ooit!
Godsong
pi_111333387
Ik op Spurs - OKC, dat zijn de enige 2 teams die mogelijk Miami kunnen stoppen
Only the strong survive
pi_111333545
Ik hoop op Spurs-Heat in de finals. En dat de 'oudjes' van de Spurs ze helemaal zoek spelen. ^O^
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:09:40 #246
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_111333613
Ik hoop op de Hawks.
Trotse Belg.
pi_111333705
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:01 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop op clippers -lakers :)
LA Lakers
pi_111333960
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:04 schreef TheGOAT het volgende:
Ik op Spurs - OKC, dat zijn de enige 2 teams die mogelijk Miami kunnen stoppen
Same here.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:18:46 #249
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_111334039
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:17 schreef DUK het volgende:

[..]

Same here.
Ik hoop ook op de Spurs. En die kunnen de Heat wel hebben. :P Maar ik ben bang voor de Lakers en OKC
pi_111334402
Ik hoop op Jazz.
"Ik heb nog met hem gekoerst"

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')