abonnement Unibet Coolblue
pi_111784691
Mooi om Rossi weer voorin te zien, zorgt altijd voor veel meer actie dan bijv een Pedrosa.

Bradl ook erg netjes op 5 :)
pi_111784819
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 15:27 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Gewoon een doorzichtige regenjas ;)
Ja maar waarom, het leren pak is waterdicht, en daarnaast was t dus erg slecht voor de luchtstroom als ik het zo zag flapperen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 20 mei 2012 @ 15:59:41 #128
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_111785174
Denk niet dat zo'n motorpak 100% waterdicht is ;)
Als je bv al bij de liezen kijkt zitten al stukken stof voor beweegbaar te blijven.
Maar niet elke coureur rijdt er mee, Stoner bv niet omdat ie niet tegen dat geflapper kan. Maar om nu te zeggen dat het aerodynamisch erg slecht is, denk dat 't maar minimaal is. De jas waait meer met de luchtstroom mee, dan dat het echt tegenwerkt. Tis niet dat het een solide voorwerp is zoals bv het windscherm , of een vleugel ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_111785361
Als je een cape achter je aan laat vliegen op de motor ga je me toch niet vertellen dat dat ook de luchtstroom niet tegenwerkt? Want dit is eigenlijk gewoon hetzelfde, maar dunner/kleiner.

Dat het flapperde betekende dat er lucht onder kan komen, en dus vangt het wind, en remt het af.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_111786243
En zit de moeder van Spies op die 2e fabrieksfiets van Yamaha? Man o man wat is er met hem aan de hand, vechten met CRT machines.
  zondag 20 mei 2012 @ 16:30:02 #131
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_111786540
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:03 schreef delano.888 het volgende:
Als je een cape achter je aan laat vliegen op de motor ga je me toch niet vertellen dat dat ook de luchtstroom niet tegenwerkt? Want dit is eigenlijk gewoon hetzelfde, maar dunner/kleiner.

Dat het flapperde betekende dat er lucht onder kan komen, en dus vangt het wind, en remt het af.
Ik denk dat die 3 km verschil op het rechte stuk wel te verwaarlozen is, en dat de rijders met een regenrace wel wat meer aan hun hoofd hebben om bv. de machine recht te houden. Waarvan er vandaag ook weer een aantal voorbeelden waren, waar De Puniet de mooiste van is ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 20 mei 2012 @ 18:32:11 #132
300718 Kenju
Say It!!??
pi_111792128
Pak is van leer, dus zeker niet waterdicht. Die jasjes dragen ze al sinds jaar en dag bij regen. En aerodynamisch maakt het weinig uit. De vorm is ruweg hetzelfde, dus zoveel maakt dat gewapper niet uit. Zeker niet in de regen waar het alleen op het rechte stuk echt een klein verschil maakt.

Bedenk je dat ze in de F1 een beschadigde vleugel het ook gewoon laten zitten wanneer er genoeg downforce is om niet uit de bocht te vloegen, terwijl de invloed daarvan wel groter is op het rechte stuk.

Een motor is een zwaar en krachtig ding. Zo'n wapperend jasje maakt amper uit. Sterker nog, dat gewapper is beter dan wanneer ze het strak om het pak heen hadden laten trekken, omdat de vorm dan veranderd zou worden (tenzij het echt strak om het leer heen zou zitten en alle lijnen perfect gevormd zouden worden). Dat gewapper volgt immers de wind.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_111795052
Leuk om Rossi weer voorin te hebben, jammer dat Lorenzo iedereen te snel af was. Rossi was de smaakmaker van de race met ik denk meeste inhaalacties. Van hem weet je gewoon dat hij iets gaat proberen :) (zeker als Stoner ervoor zit)
pi_111821903
Crutchlow blijft te onbesuisd, zo ga je geen kampioen worden.... Lijkt wat dat betreft op Simoncelli, snel, maar veel te vaak onderuit.

En Rossi heeft weer laten zien dat hij gewoon nog mee kan komen. En hoe geniaal was de uitspraak van Schumacher op de startgrid toen ze hem vroegen of Rossi het met zijn 34 jaar ´´nog steeds heeft´´ . Schumacher:'' zo'n meervoudig kampioen verliest het nooit''...
Waar hij natuurlijk zichzelf ook mee bedoelde haha, echt super scherp van hem :D
  maandag 21 mei 2012 @ 21:16:05 #136
295251 SjaakVilleneuve
Sjaak Attack!
pi_111850109
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_111850687
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Damn, wat is Monster "big" geworden!
Lang leve de Commercie. :s)
Feel free to ignore my comments.
  maandag 21 mei 2012 @ 21:26:48 #138
132605 kawotski
Il Dottore
pi_111850807
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef TheGeneral het volgende:
_O_ Rossi _O_

Lang niet gezien dit :D .
Geweldig ook dat publiek, waar/wanneer zie je het publiek uit hun dak gaan voor een nummer 2 :)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_111851165
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:26 schreef kawotski het volgende:

[..]

Geweldig ook dat publiek, waar/wanneer zie je het publiek uit hun dak gaan voor een nummer 2 :)
Indien die nummer 2 tevens nummer 46 is, overal. :)
Feel free to ignore my comments.
  maandag 21 mei 2012 @ 21:51:09 #140
132605 kawotski
Il Dottore
pi_111852305
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Indien die nummer 2 tevens nummer 46 is, overal. :)
Moet toegeven dat ik ook op het puntje van de bank zat, hier was ik wel weer ff aan toe. Kunnen ze in die Ducati niet even een Yamaha blok zetten :)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_111852647
quote:
6s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef kawotski het volgende:

[..]

Moet toegeven dat ik ook op het puntje van de bank zat, hier was ik wel weer ff aan toe. Kunnen ze in die Ducati niet even een Yamaha blok zetten :)
Vanaf morgen test Ducati een nieuw blok op Mugello. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Michael_Moore op 21-05-2012 22:02:40 ]
Feel free to ignore my comments.
pi_111853032

:+
Feel free to ignore my comments.
pi_111861515
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Michael_Moore het volgende:
[ afbeelding ]
:+
_O-
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_111992661
Ze lieten maar niet zien dat de 2 monster bikes onderuit gingen :)
pi_112057897
Rossi: “Het is nog te vroeg om een beslissing over 2013 te nemen”

quote:
De mededeling die Casey Stoner in Le Mans deed dreunt nog steeds na, onder andere op de rijdersmarkt, want wie gaat in Stoner’s plaats rijden. Voor Valentino Rossi is het in ieder geval nog te vroeg om al een beslissing te nemen.

Door de beslissing te nemen om na het huidige seizoen te stoppen met racen in de MotoGP heeft Casey Stoner de besprekingen voor contracten voor het 2013 seizoen wijd open gegooid. Voor het merendeel van de huidige MotoGP rijders loopt het contract na het huidige seizoen af en door het stoppen van Stoner zijn er meer mogelijkheden.

Er gingen de afgelopen week dan ook al vele geruchten dat in ieder geval Jorge Lorenzo in beeld is bij Honda en dat de Spanjaard waarschijnlijk een aanbod zal krijgen wat hij niet kan weigeren aangezien Honda koste wat het kost een snelle rijder wil hebben. Mocht Lorenzo gecontracteerd worden dan ziet het er somber uit voor Dani Pedrosa want de Japanse fabrikant wil niet dat er twee Spanjaarden in het team zitten.

Een andere gegadigde voor de plek van Stoner is Valentino Rossi, dit ondanks de toch niet zo heel erg fijn verlopen scheiding aan het einde van het 2003 seizoen. Zeker is dat de relatie tussen Rossi en Honda aardig bekoeld was maar volgens Honda topman Nakamoto is een terugkeer niet uitgesloten en het lijkt vrijwel zeker dat Honda in ieder geval met Rossi’s manager zal praten.

Naast Honda zal uiteraard ook Yamaha bij Rossi gaan polsen, zeker als Lorenzo een aanbod van Honda accepteert. Lorenzo lijkt sowieso de sleutel te zijn in de contract besprekingen.

Rossi zelf vond het nog te vroeg om nu al een keuze voor volgend jaar te moeten maken, de Italiaan heeft het, ondanks zijn prachtige tweede plaats in Frankrijk, nog steeds niet makkelijk met de Ducati maar heeft een sterk eergevoel en zal diep in zijn hart eerst succes willen hebben met Ducati voordat hij wellicht weer voor een ander merk zal uitkomen.

“Voor mij is het nog te vroeg om er iets over te zeggen, het ligt er ook aan hoe het de komende twee of drie maanden zal gaan. Er zal in ieder geval een hoop gebeuren want bij alle rijders loopt het contract af en nu Stoner gaat stoppen is de verwarring alleen maar groter. Het is nu echter nog te vroeg om er een goed beeld van te krijgen,” vertelde Rossi tegen MCN.
Feel free to ignore my comments.
pi_112134556
Feel free to ignore my comments.
pi_112137829
Zo tof die ouwe tweetakten _O_
Jammer dat ik mijn NSR niet meer heb ;(
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_112180852
Edwards in Barcelona weer van de partij

quote:
Colin Edwards is er komend weekend in Barcelona weer bij, na eerder deze maand zijn sleutelbeen te hebben gebroken bij een crash in de kwalificatie voor de Grote Prijs van Portugal. In Frankrijk werd de Texaan vervangen door voormalig Suzuki-rijder Chris Vermeulen, die zeventiende werd met de Suter-BMW van Forward.

"Ik ben erg blij om weer terug te keren, al ben ik nog niet honderd procent", merkte Edwards op. "Ik speelde met de gedachte om afgelopen weekend vast wat meters te maken, maar besloot dat het beter was om nog een paar dagen extra rust te pakken. Vorige week zijn de schroeven bij mijn sleutelbeen verwijderd en de afgelopen dagen heb ik erg veel gezwommen. Ik voel me goed en kan alles volledig bewegen zonder dat het pijn doet. Ik denk dat ik nu ongeveer negentig procent fit ben."


texastornado5 twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 06:14:56 @King3222 All good, full mobility, just swimming everyday to gain strength ;) reageer retweet


Colin. ^O^
Feel free to ignore my comments.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')