Ja maar waarom, het leren pak is waterdicht, en daarnaast was t dus erg slecht voor de luchtstroom als ik het zo zag flapperen.quote:
Ik denk dat die 3 km verschil op het rechte stuk wel te verwaarlozen is, en dat de rijders met een regenrace wel wat meer aan hun hoofd hebben om bv. de machine recht te houden. Waarvan er vandaag ook weer een aantal voorbeelden waren, waar De Puniet de mooiste van isquote:Op zondag 20 mei 2012 16:03 schreef delano.888 het volgende:
Als je een cape achter je aan laat vliegen op de motor ga je me toch niet vertellen dat dat ook de luchtstroom niet tegenwerkt? Want dit is eigenlijk gewoon hetzelfde, maar dunner/kleiner.
Dat het flapperde betekende dat er lucht onder kan komen, en dus vangt het wind, en remt het af.
Damn, wat is Monster "big" geworden!quote:
Lang leve de Commercie.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Damn, wat is Monster "big" geworden!
Geweldig ook dat publiek, waar/wanneer zie je het publiek uit hun dak gaan voor een nummer 2quote:
Indien die nummer 2 tevens nummer 46 is, overal.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:26 schreef kawotski het volgende:
[..]
Geweldig ook dat publiek, waar/wanneer zie je het publiek uit hun dak gaan voor een nummer 2
Moet toegeven dat ik ook op het puntje van de bank zat, hier was ik wel weer ff aan toe. Kunnen ze in die Ducati niet even een Yamaha blok zettenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Indien die nummer 2 tevens nummer 46 is, overal.
Vanaf morgen test Ducati een nieuw blok op Mugello.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef kawotski het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik ook op het puntje van de bank zat, hier was ik wel weer ff aan toe. Kunnen ze in die Ducati niet even een Yamaha blok zetten
quote:
quote:De mededeling die Casey Stoner in Le Mans deed dreunt nog steeds na, onder andere op de rijdersmarkt, want wie gaat in Stoner’s plaats rijden. Voor Valentino Rossi is het in ieder geval nog te vroeg om al een beslissing te nemen.
Door de beslissing te nemen om na het huidige seizoen te stoppen met racen in de MotoGP heeft Casey Stoner de besprekingen voor contracten voor het 2013 seizoen wijd open gegooid. Voor het merendeel van de huidige MotoGP rijders loopt het contract na het huidige seizoen af en door het stoppen van Stoner zijn er meer mogelijkheden.
Er gingen de afgelopen week dan ook al vele geruchten dat in ieder geval Jorge Lorenzo in beeld is bij Honda en dat de Spanjaard waarschijnlijk een aanbod zal krijgen wat hij niet kan weigeren aangezien Honda koste wat het kost een snelle rijder wil hebben. Mocht Lorenzo gecontracteerd worden dan ziet het er somber uit voor Dani Pedrosa want de Japanse fabrikant wil niet dat er twee Spanjaarden in het team zitten.
Een andere gegadigde voor de plek van Stoner is Valentino Rossi, dit ondanks de toch niet zo heel erg fijn verlopen scheiding aan het einde van het 2003 seizoen. Zeker is dat de relatie tussen Rossi en Honda aardig bekoeld was maar volgens Honda topman Nakamoto is een terugkeer niet uitgesloten en het lijkt vrijwel zeker dat Honda in ieder geval met Rossi’s manager zal praten.
Naast Honda zal uiteraard ook Yamaha bij Rossi gaan polsen, zeker als Lorenzo een aanbod van Honda accepteert. Lorenzo lijkt sowieso de sleutel te zijn in de contract besprekingen.
Rossi zelf vond het nog te vroeg om nu al een keuze voor volgend jaar te moeten maken, de Italiaan heeft het, ondanks zijn prachtige tweede plaats in Frankrijk, nog steeds niet makkelijk met de Ducati maar heeft een sterk eergevoel en zal diep in zijn hart eerst succes willen hebben met Ducati voordat hij wellicht weer voor een ander merk zal uitkomen.
“Voor mij is het nog te vroeg om er iets over te zeggen, het ligt er ook aan hoe het de komende twee of drie maanden zal gaan. Er zal in ieder geval een hoop gebeuren want bij alle rijders loopt het contract af en nu Stoner gaat stoppen is de verwarring alleen maar groter. Het is nu echter nog te vroeg om er een goed beeld van te krijgen,” vertelde Rossi tegen MCN.
quote:Colin Edwards is er komend weekend in Barcelona weer bij, na eerder deze maand zijn sleutelbeen te hebben gebroken bij een crash in de kwalificatie voor de Grote Prijs van Portugal. In Frankrijk werd de Texaan vervangen door voormalig Suzuki-rijder Chris Vermeulen, die zeventiende werd met de Suter-BMW van Forward.
"Ik ben erg blij om weer terug te keren, al ben ik nog niet honderd procent", merkte Edwards op. "Ik speelde met de gedachte om afgelopen weekend vast wat meters te maken, maar besloot dat het beter was om nog een paar dagen extra rust te pakken. Vorige week zijn de schroeven bij mijn sleutelbeen verwijderd en de afgelopen dagen heb ik erg veel gezwommen. Ik voel me goed en kan alles volledig bewegen zonder dat het pijn doet. Ik denk dat ik nu ongeveer negentig procent fit ben."
twitter:texastornado5 twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 06:14:56 @King3222 All good, full mobility, just swimming everyday to gain strength reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |