Vind je? Dat gesnerp klinkt altijd zo irritant. Bij een racemotor in ieder geval, bij crossmotoren klinkt het wel tof.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:43 schreef Nemephis het volgende:
Nothing beats het gejank van een tweetakt... gelukkig zullen die op Assen nog te zien zijn, tijdens clubraces
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
"Dat Hayden ervoor zit kan ik mee leven, maar dat gat van zowat tweeëneenhalve tel is echt beschamend groot. "
Mja, volgens mij durft Rossi gewoon niet meer. Hij kan het zeker nog wel, kijkend naar zijn tijden in de regen. Maar hij moet gewoon worstelen met die Ducati om dat ding vooruit te krijgen als het droog is en daar heeft hij zo te zien gewoon geen zin in.
Als hij nog wat wil zal hij toch echt z'n rijstijl moeten gaan aanpassen. Dat heeft hij nog nooit hoeven doen omdat de motor altijd gewoon perfect op hem werd afgesteld maar nu dat niet meer kan moet hij het echt bij zichzelf gaan zoeken.
Dat geluid in combi met de geur van verbrand rubber en Castrol Racing Two Stroke...quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind je? Dat gesnerp klinkt altijd zo irritant. Bij een racemotor in ieder geval, bij crossmotoren klinkt het wel tof.
Maar waarom? Ik snap de aantrekkingskracht van simpelheid en toch veel kracht, maar ze zijn allemaal exact hetzelfde en mechanisch totaal niet interessant... met viertaktmotoren heb je gewoon zoveel meer variatie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:51 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat geluid in combi met de geur van verbrand rubber en Castrol Racing Two Stroke...
Heb het geluk gehad afgelopen jaren vanaf de persfotografen-plekjes foto's te mogen schieten. zodoende heb ik tweetak- en viertaktmotoren van zeer nabij ervaren. Ik blijf erbij: Nothing beats tweetakt
Misschien is het wel juist dat aspect van gelijke motoren wat me zo aantrekt (trok): Allemaal verplicht hetzelfde basisprincipe - en dan toch nog extra PK's eruit weten te peuteren om maar iets sneller te gaan. En omdat de machines gevaarlijk waren, waren de rijders des te grotere helden: highsiders zie je nu bijna nooit meer bijvoorbeeld, dat rodeo-aspect is tegenwoordig geheel binnen de veiligheidsmargesquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik snap de aantrekkingskracht van simpelheid en toch veel kracht, maar ze zijn allemaal exact hetzelfde en mechanisch totaal niet interessant... met viertaktmotoren heb je gewoon zoveel meer variatie.
Highsiders zie je nog bijna elk raceweekend, maar komen gelukkig wel veel minder voor. Ook vandaag tijdens de kwalifactie waren er een hele hoop halve highsiders die net op tijd gered konden worden. Vergeet niet dat de reden dat Schwantz stopte was dat hij het simpelweg te gevaarlijk vond om door te gaan. Dat is wel het laatste dat ik wil zien. Overigens ben ik zelf ook groot fan van Schwantz, dat waren inderdaad helden die die motoren onder controle konden houden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:01 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Misschien is het wel juist dat aspect van gelijke motoren wat me zo aantrekt (trok): Allemaal verplicht hetzelfde basisprincipe - en dan toch nog extra PK's eruit weten te peuteren om maar iets sneller te gaan. En omdat de machines gevaarlijk waren, waren de rijders des te grotere helden: highsiders zie je nu bijna nooit meer bijvoorbeeld, dat rodeo-aspect is tegenwoordig geheel binnen de veiligheidsmarges
Vandaar dat hij in de regen wel goed mee kan komen.quote:After the session Rossi once again spoke of not being able to adapt to the Ducati and how he still lacks the front-end feeling to attack the track as required.
“The problem is that I lose a lot of time on the entry into the corners,” said the nine times world champion. “I am not fast enough for putting the bike into the corner and putting the bike to maximum angle.
“I need more time to arrive at the maximum angle or I need to close the throttle too much to try and put the bike on the ground. I lose a lot of time in this area.
Dat wil ik ook niet beweren, ik overdreef natuurlijk een beetje om mijn punt kracht bij te zettenquote:Maar als je denkt dat de huidige coureurs geen helden zijn zit je er grandioos naast. De monsters die zij nu berijden zijn zoveel krachtiger dan de 500cc bakken van vroeger. Ze gaan 350 km/h op twee wielen, dat zegt al genoeg. Maar dankzij al die veiligheidsmaatregelen zijn ze überhaupt nog berijdbaar.
Mooi, geeft het toch een extra dimensie. Ik hoop toch stiekem een beetje op een wet race...quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:13 schreef Michael_Moore het volgende:
De race van morgen is trouwens ook te zien op BBC HD.
iwema van 29 al naar 14quote:Op zondag 29 april 2012 11:09 schreef chufi het volgende:
Wow de Moto3 race is gestart als een dry-race , maar na nog geen 3 rondes zijn er al bijna 10 gevallen
Niet meer dan normaal, vind het belachelijk dat vorige week niet eens live uitgezonden werd. Omdat ik het toen 's nachts vergeten was heb ik hem gemist. Erg jammer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:13 schreef Michael_Moore het volgende:
De race van morgen is trouwens ook te zien op BBC HD.
Even dacht ik wtf lul je rossi zit heul niet in moto3. Blijkt er nog een rossi te zijnquote:
Sport 1quote:Op zondag 29 april 2012 11:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Even dacht ik wtf lul je rossi zit heul niet in moto3. Blijkt er nog een rossi te zijn
(ik kijk geen moto3, waar kan je dat uberhaubt kijken?)
ahzo, moet je extra dokken enz, hou ik niet vanquote:
zat in combinatie met Eredivisie livequote:Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ahzo, moet je extra dokken enz, hou ik niet van
Pos Rider Team/Bike Time Gapquote:Op zondag 29 april 2012 11:19 schreef delano.888 het volgende:
Wat is de startopstelling van de gp vandaag?
Thanks, zat te zoeken op de officiële site maar kon niks vinden, alleen enkel riders waarvan een plaats werd aangegeven, maar geen totaalschema. Of ben ik nou blind?quote:Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef franklop het volgende:
[..]
zat in combinatie met Eredivisie live
[..]
Pos Rider Team/Bike Time Gap
1. Jorge Lorenzo Yamaha 1m39.532s
2. Dani Pedrosa Honda 1m39.667s + 0.135s
3. Nicky Hayden Ducati 1m40.563s + 1.031s
4. Cal Crutchlow Tech 3 Yamaha 1m40.570s + 1.038s
5. Casey Stoner Honda 1m40.577s + 1.045s
6. Ben Spies Yamaha 1m41.090s + 1.558s
7. Andrea Dovizioso Tech 3 Yamaha 1m41.180s + 1.648s
8. Alvaro Bautista Gresini Honda 1m41.447s + 1.915s
9. Stefan Bradl LCR Honda 1m41.550s + 2.018s
10. Randy de Puniet Aspar Aprilia 1m41.700s + 2.168s
11. Karel Abraham Cardion Ducati 1m41.724s + 2.192s
12. Hector Barbera Pramac Ducati 1m41.871s + 2.339s
13. Valentino Rossi Ducati 1m42.961s + 3.429s
14. Aleix Espargaro Aspar Aprilia 1m43.135s + 3.603s
15. Michele Pirro Gresini FTR-Honda 1m43.363s + 3.831s
16. Mattia Pasini Speed Master Aprilia 1m44.308s + 4.776s
17. Yonni Hernandez Avintia FTR-Kawasaki 1m44.467s + 4.935s
18. Danilo Petrucci Ioda-Aprilia 1m44.645s + 5.113s
19. Ivan Silva Avintia Inmotec-Kawasaki 1m44.717s + 5.185s
20. James Ellison Paul Bird Aprilia 1m45.724s + 6.192s
21. Colin Edwards Forward Suter-BMW 1m46.200s + 6.668s
http://www.motogp.com/en/Results+Statistics/2012/SPA/MotoGP/QPquote:Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Thanks, zat te zoeken op de officiële site maar kon niks vinden, alleen enkel riders waarvan een plaats werd aangegeven, maar geen totaalschema. Of ben ik nou blind?
Ben dus toch blind.quote:Op zondag 29 april 2012 11:26 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.motogp.com/en/Results+Statistics/2012/SPA/MotoGP/QP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |