abonnement Unibet Coolblue
pi_110903090
De stand in het wereldkampioenschap MotoGP
01 - Jorge LORENZOYamaha25
02 - Dani PEDROSAHonda20
03 - Casey STONERHonda16
04 - Cal CRUTCHLOWYamaha13
05 - Andrea DOVIZIOSOYamaha11
06 - Nicky HAYDENDucati10
07 - Alvaro BAUTISTAHonda9
08 - Stefan BRADLHonda8
09 - Hector BARBERADucati7
10 - Valentino ROSSIDucati6

Game on
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:49:00 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110903137
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:43 schreef Nemephis het volgende:
Nothing beats het gejank van een tweetakt... gelukkig zullen die op Assen nog te zien zijn, tijdens clubraces :D
Vind je? Dat gesnerp klinkt altijd zo irritant. Bij een racemotor in ieder geval, bij crossmotoren klinkt het wel tof.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110903143
Quote van waar we ongeveer waren:

quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:33 schreef Fir3fly het volgende:

"Dat Hayden ervoor zit kan ik mee leven, maar dat gat van zowat tweeëneenhalve tel is echt beschamend groot. "

Mja, volgens mij durft Rossi gewoon niet meer. Hij kan het zeker nog wel, kijkend naar zijn tijden in de regen. Maar hij moet gewoon worstelen met die Ducati om dat ding vooruit te krijgen als het droog is en daar heeft hij zo te zien gewoon geen zin in.

Als hij nog wat wil zal hij toch echt z'n rijstijl moeten gaan aanpassen. Dat heeft hij nog nooit hoeven doen omdat de motor altijd gewoon perfect op hem werd afgesteld maar nu dat niet meer kan moet hij het echt bij zichzelf gaan zoeken.
pi_110903207
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Vind je? Dat gesnerp klinkt altijd zo irritant. Bij een racemotor in ieder geval, bij crossmotoren klinkt het wel tof.
Dat geluid in combi met de geur van verbrand rubber en Castrol Racing Two Stroke... :9~

Heb het geluk gehad afgelopen jaren vanaf de persfotografen-plekjes foto's te mogen schieten. zodoende heb ik tweetak- en viertaktmotoren van zeer nabij ervaren. Ik blijf erbij: Nothing beats tweetakt ^O^
  zaterdag 28 april 2012 @ 17:54:55 #5
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110903302
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:51 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Dat geluid in combi met de geur van verbrand rubber en Castrol Racing Two Stroke... :9~

Heb het geluk gehad afgelopen jaren vanaf de persfotografen-plekjes foto's te mogen schieten. zodoende heb ik tweetak- en viertaktmotoren van zeer nabij ervaren. Ik blijf erbij: Nothing beats tweetakt ^O^
Maar waarom? Ik snap de aantrekkingskracht van simpelheid en toch veel kracht, maar ze zijn allemaal exact hetzelfde en mechanisch totaal niet interessant... met viertaktmotoren heb je gewoon zoveel meer variatie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110903483
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar waarom? Ik snap de aantrekkingskracht van simpelheid en toch veel kracht, maar ze zijn allemaal exact hetzelfde en mechanisch totaal niet interessant... met viertaktmotoren heb je gewoon zoveel meer variatie.
Misschien is het wel juist dat aspect van gelijke motoren wat me zo aantrekt (trok): Allemaal verplicht hetzelfde basisprincipe - en dan toch nog extra PK's eruit weten te peuteren om maar iets sneller te gaan. En omdat de machines gevaarlijk waren, waren de rijders des te grotere helden: highsiders zie je nu bijna nooit meer bijvoorbeeld, dat rodeo-aspect is tegenwoordig geheel binnen de veiligheidsmarges :O
#34 komt voor mij nog steeds eerst, en dan #46
  zaterdag 28 april 2012 @ 18:08:14 #7
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110903678
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:01 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Misschien is het wel juist dat aspect van gelijke motoren wat me zo aantrekt (trok): Allemaal verplicht hetzelfde basisprincipe - en dan toch nog extra PK's eruit weten te peuteren om maar iets sneller te gaan. En omdat de machines gevaarlijk waren, waren de rijders des te grotere helden: highsiders zie je nu bijna nooit meer bijvoorbeeld, dat rodeo-aspect is tegenwoordig geheel binnen de veiligheidsmarges :O
Highsiders zie je nog bijna elk raceweekend, maar komen gelukkig wel veel minder voor. Ook vandaag tijdens de kwalifactie waren er een hele hoop halve highsiders die net op tijd gered konden worden. Vergeet niet dat de reden dat Schwantz stopte was dat hij het simpelweg te gevaarlijk vond om door te gaan. Dat is wel het laatste dat ik wil zien. Overigens ben ik zelf ook groot fan van Schwantz, dat waren inderdaad helden die die motoren onder controle konden houden.

Maar als je denkt dat de huidige coureurs geen helden zijn zit je er grandioos naast. De monsters die zij nu berijden zijn zoveel krachtiger dan de 500cc bakken van vroeger. Ze gaan 350 km/h op twee wielen, dat zegt al genoeg. Maar dankzij al die veiligheidsmaatregelen zijn ze überhaupt nog berijdbaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110904068
quote:
After the session Rossi once again spoke of not being able to adapt to the Ducati and how he still lacks the front-end feeling to attack the track as required.

“The problem is that I lose a lot of time on the entry into the corners,” said the nine times world champion. “I am not fast enough for putting the bike into the corner and putting the bike to maximum angle.

“I need more time to arrive at the maximum angle or I need to close the throttle too much to try and put the bike on the ground. I lose a lot of time in this area.
Vandaar dat hij in de regen wel goed mee kan komen.
pi_110904559
quote:
Maar als je denkt dat de huidige coureurs geen helden zijn zit je er grandioos naast. De monsters die zij nu berijden zijn zoveel krachtiger dan de 500cc bakken van vroeger. Ze gaan 350 km/h op twee wielen, dat zegt al genoeg. Maar dankzij al die veiligheidsmaatregelen zijn ze überhaupt nog berijdbaar.
Dat wil ik ook niet beweren, ik overdreef natuurlijk een beetje om mijn punt kracht bij te zetten ;)
Maarre.. lijkt me logisch dat ze dat op twee wielen doen :P
pi_110922735
quote:
Mooi, geeft het toch een extra dimensie. Ik hoop toch stiekem een beetje op een wet race...
  zondag 29 april 2012 @ 11:09:12 #12
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_110923159
Wow de Moto3 race is gestart als een dry-race , maar na nog geen 3 rondes zijn er al bijna 10 gevallen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 29 april 2012 @ 11:13:13 #13
194695 franklop
Fran knock
pi_110923267
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:09 schreef chufi het volgende:
Wow de Moto3 race is gestart als een dry-race , maar na nog geen 3 rondes zijn er al bijna 10 gevallen
iwema van 29 al naar 14
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 april 2012 @ 11:17:07 #14
194695 franklop
Fran knock
pi_110923357
Rossi aan de leiding :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_110923359
quote:
Niet meer dan normaal, vind het belachelijk dat vorige week niet eens live uitgezonden werd. Omdat ik het toen 's nachts vergeten was heb ik hem gemist. Erg jammer.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_110923391
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:17 schreef franklop het volgende:
Rossi aan de leiding :o
Even dacht ik wtf lul je rossi zit heul niet in moto3. Blijkt er nog een rossi te zijn :P
(ik kijk geen moto3, waar kan je dat uberhaubt kijken?)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_110923425
Wat is de startopstelling van de gp vandaag?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 29 april 2012 @ 11:22:32 #18
194695 franklop
Fran knock
pi_110923485
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:18 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Even dacht ik wtf lul je rossi zit heul niet in moto3. Blijkt er nog een rossi te zijn :P
(ik kijk geen moto3, waar kan je dat uberhaubt kijken?)
Sport 1
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_110923501
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:22 schreef franklop het volgende:

[..]

Sport 1
ahzo, moet je extra dokken enz, hou ik niet van O-)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 29 april 2012 @ 11:23:46 #20
194695 franklop
Fran knock
pi_110923517
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

ahzo, moet je extra dokken enz, hou ik niet van O-)
zat in combinatie met Eredivisie live :P

quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:19 schreef delano.888 het volgende:
Wat is de startopstelling van de gp vandaag?
Pos Rider Team/Bike Time Gap
1. Jorge Lorenzo Yamaha 1m39.532s
2. Dani Pedrosa Honda 1m39.667s + 0.135s
3. Nicky Hayden Ducati 1m40.563s + 1.031s
4. Cal Crutchlow Tech 3 Yamaha 1m40.570s + 1.038s
5. Casey Stoner Honda 1m40.577s + 1.045s
6. Ben Spies Yamaha 1m41.090s + 1.558s
7. Andrea Dovizioso Tech 3 Yamaha 1m41.180s + 1.648s
8. Alvaro Bautista Gresini Honda 1m41.447s + 1.915s
9. Stefan Bradl LCR Honda 1m41.550s + 2.018s
10. Randy de Puniet Aspar Aprilia 1m41.700s + 2.168s
11. Karel Abraham Cardion Ducati 1m41.724s + 2.192s
12. Hector Barbera Pramac Ducati 1m41.871s + 2.339s
13. Valentino Rossi Ducati 1m42.961s + 3.429s
14. Aleix Espargaro Aspar Aprilia 1m43.135s + 3.603s
15. Michele Pirro Gresini FTR-Honda 1m43.363s + 3.831s
16. Mattia Pasini Speed Master Aprilia 1m44.308s + 4.776s
17. Yonni Hernandez Avintia FTR-Kawasaki 1m44.467s + 4.935s
18. Danilo Petrucci Ioda-Aprilia 1m44.645s + 5.113s
19. Ivan Silva Avintia Inmotec-Kawasaki 1m44.717s + 5.185s
20. James Ellison Paul Bird Aprilia 1m45.724s + 6.192s
21. Colin Edwards Forward Suter-BMW 1m46.200s + 6.668s
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 29 april 2012 @ 11:24:27 #21
194695 franklop
Fran knock
pi_110923537
Iwema niet ver van dat groepje rond de zesde plaats
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_110923552
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef franklop het volgende:

[..]

zat in combinatie met Eredivisie live :P

[..]

Pos Rider Team/Bike Time Gap
1. Jorge Lorenzo Yamaha 1m39.532s
2. Dani Pedrosa Honda 1m39.667s + 0.135s
3. Nicky Hayden Ducati 1m40.563s + 1.031s
4. Cal Crutchlow Tech 3 Yamaha 1m40.570s + 1.038s
5. Casey Stoner Honda 1m40.577s + 1.045s
6. Ben Spies Yamaha 1m41.090s + 1.558s
7. Andrea Dovizioso Tech 3 Yamaha 1m41.180s + 1.648s
8. Alvaro Bautista Gresini Honda 1m41.447s + 1.915s
9. Stefan Bradl LCR Honda 1m41.550s + 2.018s
10. Randy de Puniet Aspar Aprilia 1m41.700s + 2.168s
11. Karel Abraham Cardion Ducati 1m41.724s + 2.192s
12. Hector Barbera Pramac Ducati 1m41.871s + 2.339s
13. Valentino Rossi Ducati 1m42.961s + 3.429s
14. Aleix Espargaro Aspar Aprilia 1m43.135s + 3.603s
15. Michele Pirro Gresini FTR-Honda 1m43.363s + 3.831s
16. Mattia Pasini Speed Master Aprilia 1m44.308s + 4.776s
17. Yonni Hernandez Avintia FTR-Kawasaki 1m44.467s + 4.935s
18. Danilo Petrucci Ioda-Aprilia 1m44.645s + 5.113s
19. Ivan Silva Avintia Inmotec-Kawasaki 1m44.717s + 5.185s
20. James Ellison Paul Bird Aprilia 1m45.724s + 6.192s
21. Colin Edwards Forward Suter-BMW 1m46.200s + 6.668s
Thanks, zat te zoeken op de officiële site maar kon niks vinden, alleen enkel riders waarvan een plaats werd aangegeven, maar geen totaalschema. Of ben ik nou blind?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 29 april 2012 @ 11:26:17 #23
194695 franklop
Fran knock
pi_110923589
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Thanks, zat te zoeken op de officiële site maar kon niks vinden, alleen enkel riders waarvan een plaats werd aangegeven, maar geen totaalschema. Of ben ik nou blind?
http://www.motogp.com/en/Results+Statistics/2012/SPA/MotoGP/QP
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_110923644
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 29 april 2012 @ 11:28:45 #25
194695 franklop
Fran knock
pi_110923664
Iwema terug naar plaats zestien, gevallen denk ik
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')