abonnement Unibet Coolblue
pi_110902093
Ik heb echt geen flauw idee waar ik met deze vraag terecht kan dus dan maar hier!

Maar goed, ik ben op zoek naar een zaak die zich in de jaren negentig heeft afgespeeld. Het waren in ieder geval Nederlandse jongens (leeftijd 17,18,19?) die een oude man langdurig hebben mishandeld, tot rare dingen hebben gedwongen en zijn huis als onderkomen hebben gebruikt voor langere tijd om te 'chillen' en vervolgens het hele huis ook hebben vernield. Iemand enig idee?

Ik zoek al een poos op internet maar kan de zaak niet terugvinden. Het is wel heel belangrijk voor mij dus misschien is er iemand die zich die periode nog kan herinneren want ik neem aan dat het wel bekend moet zijn geweest in de media toen? Alvast bedankt.
pi_110903865
Heb je een regio ? dat maakt het zoeken in kranten wat makkelijker.
pi_110904200
Nee :{ balen dus!!
pi_110904666
Ik ben net een beetje aan het zoeken geweest in http://kranten.kb.nl/search/index/state/load, misschien kun je daar zelf wat mee ?
pi_110906370
Ja, ik weet nog iets van die zaak. Het was toen van een dusdanige absurditeit die niemand kon geloven, misschien dat er daarom minder aandacht aan werd geschonken. Tegenwoordig is het helaas anders.
Voor jou heb ik ook gezocht op het net, niets gevonden, maar het is misschien te lang geleden. Het heeft iig te maken met iets in de homo-sfeer.
pi_110908639
Bedankt! Ik heb tot nu toe nog steeds niets kunnen vinden. Helaas! En vreemd ook. Zoiets moet toch makkelijk en snel te vinden zijn. Fiveseven, het was in de jaren negentig toch? Of nog eerder? :o
pi_110921342
;( :'(

Het lijkt wel alsof alles rondom het gebeuren is gewist maar dat is onmogelijk. Het is dus echt heel weinig in het nieuws geweest.
  zondag 29 april 2012 @ 11:32:16 #8
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_110923751
hahaha ja mooie tijden waren dat! we hadden die ouwe goed te pakken hij durfde helemaal niks! :D wel half jaartje bij jeugdzorg voor gelopen maar thats all :7 :7 :7
pi_111122947
quote:
10s.gif Op zondag 29 april 2012 11:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
hahaha ja mooie tijden waren dat! we hadden die ouwe goed te pakken hij durfde helemaal niks! :D wel half jaartje bij jeugdzorg voor gelopen maar thats all :7 :7 :7
:D :')

Ik wil gewoon die zaak vinden. ;(
pi_111168532
Is dat niet verfilmd?
Dat die man homo was en een van de twee zich voordeed als homo om bij hem binnen te komen?
Er ligt me een nederlandse film bij, waarin dat scenario speelde..
pi_111233479
20 mei 1997 Rotterdam
W. Z. (16) en P. van der M. (18) beroven ’s ochtends een vrouw (83) van tas. Ze valt met hoofd tegen stoeprand en overlijdt aan verwondingen. Buit: twee pakken melk. Later die dag bellen dezelfde twee jongens aan bij een man (65) beroven hem van vakantiegeld en brengen hem met messteken om het leven. Jongens blijven vier dagen in huis wonen. Van geroofde geld kopen ze trainingspakken

Dit?
pi_111238717
Ministry of Truth dit; it never happened :o
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_111319014
Een jaar of tien geleden speelde er iets van die strekking, weet er ook niet meer van.
Heeft het Lagerhuis/Dokument/1Vandaag er niet eens iets mee gedaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')