pi_110901773
registreer om deze reclame te verbergen
The Walking Dead is een populaire strip en tv-serie. Die populariteit is niet onopgemerkt gebleven en ontwikkelaar Telltale Games heeft daarover dan ook een videogame in ontwikkeling genomen.

In de originele The Walking Dead wordt het verhaal verteld over een wereld die geteisterd is door een zombieplaag. Er zijn nog maar weinig levende mensen over en dat maakt het voor hoofdpersonage Rick lastig om zijn gezin en zijn kameraden te beschermen.

Van dat verhaal en hoofdpersonage wordt in de game afgeweken. Het universum blijft echter wel behouden. Overigens wordt dit niet de enige The Walking Dead videogame. De ontwikkelaar is namelijk van plan om er in totaal vijf te maken.

De game is te koop op iOS, Mac, PC, Xbox 360 en PlayStation 3. Het is een downloadbare titel die de naam The Walking Dead: The Game draagt.

Indruk krijgen van de game check:
Wat zijn jullie ervaringen van de game, wil hem wss gaan aanschaffen,maar de gameplay houdt me een beetje tegen. Is het een vlotte game of valt hij tegen? :P
pi_110901912
Bekijk anders even de review op gametrailers.com. Die laat volgens mij ook gameplay zien.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_110903544
Heb em gespeeld en hij is best leuk. Wel vrij kort (2 tot 2,5 uur volgens mij).
Het spel moet het niet van de actie hebben (al zitten er hier en daar wel spannende stukjes in), maar vooral van het verhaal en personages.
pi_110925765
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 18:03 schreef karton2 het volgende:
Heb em gespeeld en hij is best leuk. Wel vrij kort (2 tot 2,5 uur volgens mij).
Het spel moet het niet van de actie hebben (al zitten er hier en daar wel spannende stukjes in), maar vooral van het verhaal en personages.
Hij is ook niet zo duur, dus je kan er sowieso geen miskoop aan hebben :P
  zondag 29 april 2012 @ 13:31:40 #6
282453 GlenSpey
koeloejoekel
  zondag 29 april 2012 @ 13:39:49 #7
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_110927897

ziet er tof uit
Bitch better have my honey!
  zondag 29 april 2012 @ 14:20:53 #8
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_110935746
Net door de eerste episode heen gekomen en ja hij is leuk. Niet als je Left 4 Dead verwacht, wel als je een soort van interactieve vorm van de tv serie verwacht. Er komen wat characters terug, echter zijn ze niet gevoiced door de acteurs uit de serie.

Verwacht ook geen gigantische uitdaging! Ik ben echt een point-en-click linkerhand en snap de meeste puzzels niet, maar dat zal je hier niet zo'n vorm tegenkomen.

Ben benieuwd naar de volgende episodes! Het seizoen is betaald dus kom maar op.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 2 mei 2012 @ 02:14:28 #10
194233 Friday12
Gaaaaaaaaaaap!
pi_111026024
quote:
had ik niet eens door(zat niet erg aandachtig te kijken in de serie _O-

OT: de game is wel erg saai met al dat gepraat :{
pi_111116680
Ik heb hem toch gekocht. Heb erg geen spijt van maar had liever een first person shooter gehad. Toch mooi dat de game je toch het gevoel geeft dat je de film kijkt. Kan niet wachten op deel 2

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')