abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 april 2012 @ 15:37:37 #1
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_110899777
lapo van het vorige topic:

quote:
'Heidi Klum en Seal weer bij elkaar'
Het Duitse model Heidi Klum en zanger Seal zijn weer bij elkaar.

Dat meldt Perez Hilton op zijn blog, op basis van ingewijden. Klum was van 2005 tot 2012 getrouwd met Seal.

"Eind vorig jaar was hun dochter Lou van streek omdat ze haar vader niet meer zo vaak zag'', vertelt een ingewijde. ''Daarom besloten Klum en Seal meer dingen samen te doen, zoals naar sportwedstrijden gaan. In de afgelopen weken liep dat uit op lange etentjes binnenshuis, langer bij de kinderen blijven, en blijven slapen. Ze kussen elkaar nu zelfs waar de kinderen bij zijn. Het is weer helemaal aan.''

Vorige maand werd bekend dat Klum en haar bodyguard Martin Kirsten na anderhalf jaar een punt hadden gezet achter hun relatie. De 40-jarige blondine kreeg kort na haar scheiding van Seal een relatie met de 41-jarige beveiliger.

Klum en Seal hebben twee zonen (8 en 7) en een dochter (4). Klums 9-jarige dochter, die ze eerder met de Italiaanse zakenman Flavio Briatore kreeg, is door Seal geadopteerd.

nu.nl
:D

[ Bericht 64% gewijzigd door Ole op 19-02-2014 14:45:54 ]
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 februari 2014 @ 14:42:30 #2
22592 crew  Ole
pi_136891834
test

Hier maar verder dan. Deze stond nog in de reeks..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_136891924
lapo van het vorige topic:

quote:
'Heidi Klum en Seal weer bij elkaar'
Het Duitse model Heidi Klum en zanger Seal zijn weer bij elkaar.

Dat meldt Perez Hilton op zijn blog, op basis van ingewijden. Klum was van 2005 tot 2012 getrouwd met Seal.

"Eind vorig jaar was hun dochter Lou van streek omdat ze haar vader niet meer zo vaak zag'', vertelt een ingewijde. ''Daarom besloten Klum en Seal meer dingen samen te doen, zoals naar sportwedstrijden gaan. In de afgelopen weken liep dat uit op lange etentjes binnenshuis, langer bij de kinderen blijven, en blijven slapen. Ze kussen elkaar nu zelfs waar de kinderen bij zijn. Het is weer helemaal aan.''

Vorige maand werd bekend dat Klum en haar bodyguard Martin Kirsten na anderhalf jaar een punt hadden gezet achter hun relatie. De 40-jarige blondine kreeg kort na haar scheiding van Seal een relatie met de 41-jarige beveiliger.

Klum en Seal hebben twee zonen (8 en 7) en een dochter (4). Klums 9-jarige dochter, die ze eerder met de Italiaanse zakenman Flavio Briatore kreeg, is door Seal geadopteerd.

nu.nl
:D
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 februari 2014 @ 14:46:20 #4
22592 crew  Ole
pi_136891962
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:42 schreef Ole het volgende:
test

Hier maar verder dan. Deze stond nog in de reeks..
Wow check die tijd!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_136893637
Zou wel leuk zijn, leek me altijd wel een leuk koppel. Maar wat er van waar is.. Nog geen week geleden is Heidi Klum in een club gespot, zoenend met een ex-toyboy van Demi Moore.
pi_136897125
Leuk!
En een nieuw setje:
quote:
Cara Delevingne en Michelle hebben relatie
Bewaar

Door: redactie
18-2-14 - 17:01 bron: BuzzE Cara Delevingne © Brunopress.

Cara Delevingne en Michelle Rodriguez hebben een relatie met elkaar. Dat heeft de actrice die onder meer bekend is van de Fast And The Furious-films laten weten, zo schrijft Mirror. 'Het gaat heel goed. Cara is heel cool', aldus Michelle.
Michelle Rodriguez © afp.

'Toen ik haar net leerde kennen, vond ik haar al geweldig. We hebben het samen heel leuk', vervolgt de 35-jarige Rodriguez. 'Maar ze is ook pittig. Je wilt geen ruzie met haar krijgen.' Toen de krant haar tijdens een feestje vroeg waarom ze er zonder date was, antwoordde Michelle: 'Cara heeft een eigen feestje.'

Een bron verklapt de krant ook nog wat over het stel. 'Het is allemaal nog heel pril voor ze. Ze zijn heel blij en verliefd, ze proberen zoveel mogelijk bij elkaar te zijn', aldus de insider. 'Ze sturen elkaar heel veel berichtjes.'

De twee, die elkaar leerden kennen via gezamenlijke vrienden, zijn al een tijdje onafscheidelijk. Zo werden ze onder meer bij een basketbalwedstrijd in New York gespot, waar ze uitgebreid knuffelden en elkaar leken te zoenen. Michelle maakte er eerder al geen geheim van dat ze op zowel mannen als vrouwen valt. Of dat ook geldt voor Cara (21) is niet duidelijk.
pi_136900405
Seal en Heidi Klum weer bij elkaar? Wel leuk lijkt me...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:05:31 #8
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_136926013
Volgens Nu.nl:

quote:
Seal en Heidi Klum geen koppel

Seal en Heidi Klum vormen niet opnieuw een koppel. Een woordvoerder van de zanger ontkent geruchten die woensdag de ronde deden.

Foto: Getty images
"Seal en Heidi zijn niet weer bij elkaar. Ze zijn wel samen bezig om goede ouders voor hun kinderen te zijn", aldus een woordvoerder van Seal tegenover E! Online.
Woensdag schreef entertainmentblogger Perez Hilton dat de twee weer bij elkaar zouden zijn. De liefde zou opnieuw zijn opgebloeid door de verschillende afspraken die het voormalig koppel had vanwege hun kinderen.
"Ze kussen nu zelfs waar de kinderen bij zijn. Het is weer helemaal aan", aldus een ingewijde tegenover Hilton.
Het beroemde stel is officieel nog niet gescheiden, maar maakten in 2012 al bekend uit elkaar te gaan na een huwelijk van zeven jaar. Klum had lange tijd een relatie met bodyguard Martin Kristen, maar dat is sinds begin februari ook voorbij.
Klum en Seal hebben samen twee zonen en een dochter. De dochter die Klum heeft uit een eerdere relatie, met Flavio Briatore, is door de zanger geadopteerd.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:55:59 #9
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_137409653
Gaaaaan we weer

quote:
Gordon denkt dat nieuwe liefde de ware is
Gordon twijfelt niet over de relatie die hij sinds enige tijd heeft met de vijftien jaar jongere Chiel Ebbelaar. "Ik heb het gevoel dat ik wel eens de ware getroffen kon hebben."

Foto: ANP
"Ik ga helemaal voor mijn relatie met Chiel", zegt de zanger in een interview met Story.
Begin januari werd voor het eerst duidelijk dat Gordon een nieuwe liefde heeft gevonden. De zanger, die eerder ook al eens dacht ware liefde te hebben gevonden, zegt nu iets terughoudender te zijn dan in eerdere relaties.

"Op dit moment ben ik erg gelukkig met Chiel en geniet ik van de momenten waarop we bij elkaar zijn. Maar natuurlijk hoop ik dat dit de relatie is waar ik al zo lang naar op zoek ben."
Eén lijn
De 30-jarige yogaleraar is ook al goedgekeurd door de beste vrienden van Gordon.
"Ik heb een groepje mensen om me heen, die ik mijn ballotage-commissie noem. Als ik over iets twijfel, kan ik bij hen terecht om hun mening te horen. En ik heb ze altijd voorgesteld aan de mannen op wie ik verliefd ben. Unaniem denken mijn vrienden dat Chiel wel eens de ware voor mij zou kunnen zijn."
Hij vervolgt: "Het feit dat ik met mijn beste vrienden op één lijn zit, komt mijn relatie met Chiel alleen maar ten goede. Als ik al twijfelde is dat nu voorbij."
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_137409978
Leuk voor Gordon! Al is de afloop bekend.
pi_137410052
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:55 schreef Turbomuis het volgende:
Gaaaaan we weer

[..]

Is het alwéér de ware?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator / Miss SHO woensdag 5 maart 2014 @ 19:59:23 #12
22592 crew  Ole
pi_137424405
Ik zal het topic maar weer een schop geven :s) SHO / Gordon is weer verliefd deel 354/ en weer vrij
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_137919853
Ik ben benieuwd:

Nieuw liefde Tygo Gernandt is bekende Nederlander
Tygo Gernandt heeft het sinds kort gezellig met een bekende dame. "Er is iets gaande tussen mij en een vrouw die de meeste mensen in Nederland wel zullen kennen", zegt de acteur in weekblad Privé.
"Het gaat om iemand uit de showbizz inderdaad." De 39-jarige Gernandt, sinds kort vrijgezel is, wil nog even geheim houden wie zijn nieuwe vriendin is.

"Ik houd bewust nog even voor me om wie het precies gaat", zegt hij. "Als ik nu bijvoorbeeld met haar op een rode loper zou verschijnen, gaat het waarschijnlijk alleen nog maar daarover."

Ook durft de acteur, die eerder een relatie had met onder anderen actrices Anna Drijver en Eva van de Wijdeven, nog niet te voorspellen hoe de toekomst voor het koppel eruitziet.

"Doordat ik in de komende periode heel veel in het buitenland ben, is het nog maar afwachten hoe het verder gaat met ons en of het zo leuk blijft als het nu is." Gernandt is nog een beetje voorzichtig. "Maar qua gevoel zit het bij mij in elk geval goed."

bron: www.nu.nl
pi_137921286
Georgina Verbaan?

Pfff, niet lang geleden was die Mirona het nog helemaal.

quote:
Tygo Gernandt wil baby met vriendin Mirona
Geplaatst door Redactie op 31-10-2013 09:27 - Bron: AD.nl
De Nederlandse acteur Tygo Gernandt, bekend uit films als Het Schnitzelparadijs (2005) en Van God Los (2003), is 39 jaar en heeft nog steeds niet het gezinnetje waar hij naar eigen zeggen al jaren van droomt. Hij hoopt dat zijn diep gekoesterde wens met zijn vriendin Mirona in vervulling gaat. "De jaren tikken door en ik baal ervan dat ik mijn doel nog niet heb bereikt."

"Soms denk ik: verdorie, waarom is het zo moeilijk om een gezin te stichten", zegt de acteur in Story. "Ik wil zó graag vader worden. Ik hoop van harte dat dit nog zal gebeuren."

Tygo ging in september op het Nederlands Film Festival over de rode loper met Mirona. Hij had eerder relaties met onder anderen actrices Tanja Jess, Nova van Dijk, Tatum Dagelet, Anna Drijver en Eva van de Wijdeven.

pi_137921326
Susan Visser (door opnames de mol)???
pi_137921503
ow ja, zou ook goed kunnen. Las laatst dat die ook pril verliefd is.
Anders misschien Amanda; borderliners verzamelennn.

Dat hij en Mirona uit elkaar zijn, is trouwens nooit naar buiten gebracht.
pi_137922114
Misschien eens even neuzen bij sterren in scheiding. Welke bn-ers (vrouw) zijn onlangs gescheiden en zitten in de leeftijdscategorie van Tygo :)

Nu weet ik het: SYLVIE.........
pi_137922529
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
Georgina Verbaan?

Pfff, niet lang geleden was die Mirona het nog helemaal.

[..]

Oh ja, dan kunnen Sjors en Tygo lekker hun neus samen poederen :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_137931998
Lijkt me wel een geestige combinatie...
  roze woensdag 19 maart 2014 @ 20:53:36 #20
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137939173
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Susan Visser (door opnames de mol)???
Scheelt maar 9 jaar, zou kunnen :9
Your beauty never ever scared me.
pi_138004945
quote:
FOTO - Tjitske Reidinga (42) en Peter Blok (53) zijn een koppel! De Gooische Vrouwen-actrice heeft haar man en kinderen verlaten voor haar collega.

Dat bevestigt manager Xenia Kasper aan Story.
Het weekblad spotte het verliefde koppel samen in Lech, waar Tjitske opnames heeft voor de nieuwe Gooische Vrouwen-film. De twee besloten, na maandenlange geruchten, nu voor het eerst hun romance toe te geven.
Vorig jaar september liep het huwelijk tussen Blok en zijn vrouw Maria Goos op de klippen. Een affaire met de actrice zou daarvoor de aanleiding zijn geweest. Reidinga is momenteel nog getrouwd met acteur Vincent Croiset, met wie ze drie zoontjes heeft. Ook Peter heeft twee kinderen uit zijn vorige relatie.
De liefde tussen Tjitske en Peter zou vorig jaar zijn opgebloeid toen de twee samen op de planken stonden in de toneelstukken Een ideale vrouw en De tijd voorbij.
pi_138004956
Deze was voorspeld!
quote:
Tjitske Reidinga en Peter Blok zijn een setje
van onze redactie

FOTO - Tjitske Reidinga (42) en Peter Blok (53) zijn een koppel! De Gooische Vrouwen-actrice heeft haar man en kinderen verlaten voor haar collega.

Dat bevestigt manager Xenia Kasper aan Story.

Het weekblad spotte het verliefde koppel samen in Lech, waar Tjitske opnames heeft voor de nieuwe Gooische Vrouwen-film. De twee besloten, na maandenlange geruchten, nu voor het eerst hun romance toe te geven.

Vorig jaar september liep het huwelijk tussen Blok en zijn vrouw Maria Goos op de klippen. Een affaire met de actrice zou daarvoor de aanleiding zijn geweest. Reidinga is momenteel nog getrouwd met acteur Vincent Croiset, met wie ze drie zoontjes heeft. Ook Peter heeft twee kinderen uit zijn vorige relatie.

De liefde tussen Tjitske en Peter zou vorig jaar zijn opgebloeid toen de twee samen op de planken stonden in de toneelstukken Een ideale vrouw en De tijd voorbij.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 21 maart 2014 @ 15:25:12 #23
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138007518
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:12 schreef utrecht1970 het volgende:
Susan Visser (door opnames de mol)???
Of Soof.
http://glamora.ma/2014/03/aha_tygos_vriendin_ontmaskerd.html
quote:
GERUCHT: TYGO EN SOFIE HEBBEN RELATIE!

Waar zouden we toch zijn zonder onze tipgevers? Nergens eigenlijk. Vandaag meldt zich er een in onze mailbox met uitsluitsel over de nieuwe liefde van Tygo Gernandt. Tygo verklapte al dat zijn nieuwe vriendin zeer bekend is en dat Nederland waarschijnlijk steil achterover zou vallen als men zou horen wie het was (Pia Dijkstra? Loretta Schrijver?), en dat hij daarom nog maar even lekker zijn mondje hield. Briljante mediastrategie moeten we zeggen, want zo weet je zeker dat niemand zich met de 'wie dan, wie dan, wie dan???' vraag bezig zal houden.
Behalve dan onze tipgever die bovenstaande foto (groot) over de schutting kieperde. Begeleidende tekst: 'Jullie hadden afgelopen week een item over Tygo. Zie hier het antwoord. Sofie van den Enk.' Als het klopt is het om meerdere redenen interessant, want er is wel degelijk sprake van een meneer Van den Enk, sterker nog Sofie (ook deelneemster Wie is de Mol, trouwens) meldde vorige maand in Show Vandaag zwanger te wezen. Dat maakt de zaak alleen maar nóg ingewikkelder, en omdat Tygo zei dat we wel zouden schrikken staan we nergens meer van te kijken. Oftewel: vragen, vragen, vragen en die Gernandt zal wel niks zeggen want die wil het nog even geheim houden. Help!!!
  vrijdag 21 maart 2014 @ 16:18:46 #24
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_138009159
quote:
ja dag! die sofie is gewoon een nogal klef tiepje, mannenmeisje volgens mij. maar echt hartstikke hoogzwanger en echt niet nu ineens met tygo hoor. dan was dat wel eerder uitgelekt denk ik.
misschien vond ie susan visser wel een lekkere milf... :+
Kwak
  ESF Reporter vrijdag 21 maart 2014 @ 23:54:18 #25
87554 Cee
Welluk?
pi_138026510
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 16:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja dag! die sofie is gewoon een nogal klef tiepje, mannenmeisje volgens mij. maar echt hartstikke hoogzwanger en echt niet nu ineens met tygo hoor. dan was dat wel eerder uitgelekt denk ik.
misschien vond ie susan visser wel een lekkere milf... :+
Ze was gisteren niet in Nederland en moest Moltalk via een Skype verbinding doen. Tygo was volgens hen ook 'voor opnames in het buitenland' en zou ook via Skype te zien/horen zijn maar die verbinding was uiteindelijk niet meer gekomen.

Misschien omdat ie aan de andere kant van Susan's laptop zat? :o :o :o
The plot thickens.
pi_138048957
Het zou best kunnen natuurlijk. Die 'opnames in het buitenland' van Tygo geloof ik niet zo. Jennifer twitterde namelijk dat de opnames van dokter Tinus weer zijn begonnen vorige week. En daar speelt Tygo ook in. En die serie wordt opgenomen in Woudrichem.
pi_138050695
Tygo zat 2 weken geleden bij show vandaag of hoe dat programma rond half 6 op sbs6 ook heet en hij moest de volgende dag naar een of ander Oostblokland voor de opnames van een nieuwe film.
Tijdens de première van Hartenstraat zei hij vrijgezel te zijn (was na het sbs6 optreden) en 2 dagen voor de première plaatste hij nog een foto van zijn ex op Twitter.
Maw, hij zat nog in zijn vorige relatie toen hij al in het buitenland zat voor filmopnamen.
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:27:59 #28
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_138189867
Aafke Burggraaf (39), de vrouw van Ruud de Wild (44), is gevallen voor de charmes van een PvdA-politicus.

Aafke ontkende een week geleden in eerste instantie dat ze het geluk in de liefde heeft gevonden bij een ander, maar ze gaf twee dagen later toch toe dat ze inderdaad verliefd is.

De identiteit van Aafkes nieuwe vlam is nu bekend. Aafke, die officieel nog getrouwd is met Ruud de Wild, is stapel op de 29-jarige Gijs Roodbeen, meldt Story. Gijs heeft onlangs een eigen tassenmerk opgezet en stond bij de gemeenteraadsverkiezingen op de kandidatenlijst voor de PvdA in Amsterdam.

Aafke liet weten dat haar nieuwe relatie niet de reden is van de breuk met Ruud. Het huwelijk van haar en de dj stond al geruime tijd op losse schroeven. Ruud zei in januari daarover in zijn radioshow: "Mijn vrouw is mij zat. En heeft er geen zin meer in. En dat is eigenlijk best wel terecht. (...) Ik ben er te weinig geweest voor mijn vrouw en kinderen."
Bron:telegraaf.nl

  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 maart 2014 @ 23:48:02 #29
163650 Greys
pi_138213462
Hij is toch geen bekende of ster?
Of loopt iedereen met zijn tassen en heb ik die hype gemist? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO donderdag 27 maart 2014 @ 09:21:28 #30
22592 crew  Ole
pi_138218194
Maar ziet er niet slecht uit :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_138218300
dit zijn de tassen, best mooi overigens.
http://www.fez-amsterdam.com/
Kwak
  vrijdag 28 maart 2014 @ 09:04:21 #32
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_138253883
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:26 schreef kwakz0r het volgende:
dit zijn de tassen, best mooi overigens.
http://www.fez-amsterdam.com/
Ik vind nummertje three wel leuk!

OT Ik kan me zo voorstellen dat er niet te leven is met Ruud de Wildt, wel jammer voor de kinderen dat ze uit elkaar gaan.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_138254461
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:26 schreef kwakz0r het volgende:
dit zijn de tassen, best mooi overigens.
http://www.fez-amsterdam.com/
Ik zou ze bijna allemaal wel willen hebben, mooi!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_138995290
quote:
Tom Cruise heeft relatie met That 70's Show-personage 'Donna'

Tom Cruise en actrice Laura Prepon zijn al een paar maanden aan het daten. De 51-jarige acteur en de 34-jarige Laura, bekend van That 70's Show en Orange is the New Black, werden vorig jaar al eens samen gezien tijdens een etentje. Volgens Page Six van de New York Post zijn ze sindsdien in het geheim een stelletje.

Een bron vertelt aan de krant dat Laura en Tom er alles aan doen om niet samen gespot te worden. Op de set van Orange is the New Black is het echter het gesprek van de dag. Het management van de twee acteurs gaat niet in op de geruchten.

De twee gingen in het najaar van 2013 voor het eerst op date en na enkele afspraakjes ging Laura zelfs met haar niewue vriend mee naar een feest bij John Travolta thuis. Laura is net als Tom en John lid van de Scientology-kerk.
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_139020789
Die is er qua uiterlijk ook niet beter op geworden
pi_139024169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 22:15 schreef Felixa het volgende:

[..]

bron
Hij zou haar nog nooit hebben ontmoet....
quote:
Tom Cruise denies he's ever MET fellow Scientologist Laura Prepon following talk the two have dated for five months

Tom Cruise and Laura Prepon seem like they would be a perfect match.
So when New York Post's Richard Johnson reported on Thursday the the 51-year-old mega star and the 34-year-old Orange Is The New Black actress have been dating for the past five months, it sounded right.
But Tom Cruise's rep has told MailOnline not only are the two not romantically involved, they have actually never met.

The romance has been 'the buzz' on the set of her TV show, a source told the publication. Laura plays a lesbian drug lord in the hit Netflix show, which returns on June 6.
Last November, Grazia magazine reported that Tom took Laura to a fancy dinner at The Renaissance restaurant inside LA's Manor Hotel.
'He had her picked up in a vintage car, knowing it was one of her favorite, and had pre-ordered a vintage bottle of 1979 Merlot, which was on the table when she arrived,' the magazine reported. 'They spent three hours laughing and joking.'
Soon after that report came out Tom's rep denied the date to MailOnline.

Grazia added: 'Tom has known Laura for a few years now and they are all in the same social group that includes John Travolta and his wife Kelly Preston.
'He's always been fascinated by her and, since seeing her in Orange Is the New Black, that has turned into an attraction. So he bit the bullet and asked her out.'
If they were to date, they would certainly have one thing in common: both are members of the Church of Scientology.

'They see each other at some functions, but they are not dating,' an insider told UsWeekly.
Tom hasn't publicly romanced anyone since his 2012 divorce from Katie Holmes, with whom he has daughter Suri.
Laura dated Christopher Masterson, the brother of her That '70s Show costar Danny Masterson, for seven years before splitting in 2007.
She's also been linked with Californication actor Scott Michael Foster.
Tom has not seemed to be dating since his split from Katie, though he has been spotted out to dinner with Cameron Diaz and ex-girlfriend Penelope Cruz.
Holmes has been romantically linked to Cruise's Collateral co-star Jamie Foxx, but her rep has denied those reports as well.
http://www.dailymail.co.u(...)ast-five-months.html
pi_139333147
Hmm deze match bevreemdt mij:

quote:
maandag 28 april 2014, 8:30
'Orlando Bloom flirt met Selena Gomez'

© Brunopress/Sipa USA / Brunopress Orlando Bloom (37) zou hebben aangepapt met de zestien jaar jongere Selena Gomez.
Orlando en Selena, die een knipperlichtrelatie heeft met Justin Bieber (20), hebben het het afgelopen weekend érg gezellig gehad bij een concert in Inglewood, Californië.
In Amerika wordt nu volop gespeculeerd over een romance tussen de twee. "Selena zag er ontzettend gelukkig uit. Ze hadden het erg naar hun zin", zo vertelt een ooggetuige aan website Hollywoodlife.
De bron onthult dat Selena en Orlando ook samen weer vertrokken.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:48:25 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_139506155
Tygo Gernand en Victoria Koblenko doen elkaar.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:49:05 #39
123170 alors
zlata1234
pi_139506175
Haha die vind ik wel bij elkaar passen :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_139506247
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 22:48 schreef Vivi het volgende:
Tygo Gernand en Victoria Koblenko doen elkaar.
Zij ontkent
quote:
VICTORIA KOBLENKO DOET HET NIET MET TYGO

Nadat Tygo Gernandt eerder onthulde dat hij het leuk heeft met een bekende Nederlandse vrouw, werd het gissen wie dat zou zijn. Victoria Koblenko was één van de namen die genoemd werd, maar zij ontkent nu dat zij het is.

’Als ik ooit ga seksen met Tygo, dan horen jullie ’t als eerste,’ meldt Victoria op Twitter. Tygo wilde eerder ook al niets zeggen. ’Als degene met wie ik het gezellig heb en ik iets willen zeggen, dan gaan wel wel ’out in the open’, maar nu willen we dat nog niet,’ vertelde hij eerder aan Shownieuws.
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 22:52:00 #41
184769 crew  Deisyy
pi_139506303
Inderdaad, 2 engnekken bij elkaar :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 3 mei 2014 @ 11:37:47 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_139517259
Ik ontken ook wel es wat, maar het is toch waar. :)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 3 mei 2014 @ 11:39:04 #43
22592 crew  Ole
pi_139517271
Was dat de onthulling van Albert Verlinde gister?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 3 mei 2014 @ 13:28:04 #44
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_139519186
Ze staan allebei te trappelen om zich voort te planten, heb ik begrepen. Dus het zou zo maar kunnen.

Uiteindelijk zal Koblenko wel weer bij haar voetballer terugkeren. Die kunnen niet met (de kinderwens was oa. een klein hikje), maar ook niet zonder elkaar.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2014 @ 13:34:42 #45
163650 Greys
pi_139519340
Ik vind Victoria en Tygo wel tof samen :D
Nu ik dat zo 'hoor' vind ik het eigenlijk gek dat ze elkaar niet eerder hebben gevonden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139577655
Victoria presenteert sinds een tijdje Spuiten & Slikken, wie weet heeft ze Tygo daar ontmoet.
Lekker poederen samen _O-

Victoria is best wel ijdel, voor nu zal het wellicht even leuk zijn, maar op lange termijn? Ik weet niet of ze elke dag naast Tygo wilt wakker worden.

Overigens presenteert ze wel lekker ^O^

[ Bericht 22% gewijzigd door Pisces29 op 05-05-2014 10:26:34 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_139578065
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 10:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hmm deze match bevreemdt mij:

[..]

Ze kunnen zich in Amerika beter met andere dingen bezig houden :')

ow en nogal een groot leeftijdsverschil
  maandag 5 mei 2014 @ 18:20:05 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_139590447
Victoria presenteert lekker? HAHAHAHA!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_140109008


Benji Madden en Cameron Diaz schijnen een setje te zijn
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2014 @ 22:14:44 #50
163650 Greys
pi_140109242
Hadden we Amanda Seyfried en Justin Long eigenlijk al gehad hier?
Pas een keer of 34 zeker? Ik ben te lui om terug te zoeken :@ :@





IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140109341
Zo een shot mét hond maakt het sfeerplaatje wel compleet :D O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 mei 2014 @ 22:17:12 #52
163650 Greys
pi_140109433
Ik vind het zó'n leuk stel! :D O+
Haar vond ik toch al een leuke mooierd en hem vind ik zo leuk in o.a. 'He's just not that into you' en meer van dat soort chick flicks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:25:00 #53
403253 Meke
after all this time? always.
pi_140189389
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zó'n leuk stel! :D O+
Haar vond ik toch al een leuke mooierd en hem vind ik zo leuk in o.a. 'He's just not that into you' en meer van dat soort chick flicks.
Eens :Y O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_140501533
De geruchten gaan over Uma Thurman en Quintin Tarantino

quote:
Quentin Tarantino troost Uma Thurman na breuk
Uma Thurman heeft na haar verbroken verloving eind april troost gevonden bij Quentin Tarantino.
Quentin Tarantino troost Uma Thurman na breuk.

Volgens Us Weekly bloeit er zelfs een romance op tussen de actrice en de regisseur, die twintig jaar geleden voor het eerst samenwerkten voor de film Pulp Fiction.
De twee zouden onlangs tijdens het filmfestival in Cannes veel tijd samen hebben doorgebracht en zelfs een villa hebben gedeeld, zo vertellen ingewijden, die denken te weten dat Thurman en Tarantino "een nieuwe stap in hun relatie" hebben gezet.
"Ze hebben in het verleden iets gehad en zijn sinds kort weer samen", zegt een bron. "Hij houdt al jaren van haar." De 44-jarige Thurman en 51-jarige Tarantino presenteerden allebei tijdens de afsluitende ceremonie van het filmfestival afgelopen weekend en gingen hand in hand over de rode loper. "Er is altijd een aantrekkingskracht tussen hen geweest", zegt de ingewijde.
De actrice verloofde zich in 2007 met zakenman Arpad Busson, met wie ze een dochtertje van bijna twee jaar heeft. In april beëindigden ze hun knipperlichtrelatie voorgoed.
En:
http://www.dailymail.co.u(...)riendship-level.html
pi_140501576
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:14 schreef Greys het volgende:
Hadden we Amanda Seyfried en Justin Long eigenlijk al gehad hier?
Pas een keer of 34 zeker? Ik ben te lui om terug te zoeken :@ :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die zijn leuk samen O+
pi_140503477
Tygo Gernandt is gespot met de ex van Waylon, Annemijn van Meeuwen.


[ Bericht 44% gewijzigd door dennis83 op 29-05-2014 14:32:21 ]
  roze zaterdag 14 juni 2014 @ 12:56:07 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141067982
Benji Madden (bandlid van Good Charlotte) is een setje met Cameron Diaz
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 14 juni 2014 @ 12:57:02 #58
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141068001
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef Stoephoert het volgende:
[ afbeelding ]

Benji Madden en Cameron Diaz schijnen een setje te zijn
Oh oeps stond hier dus al. Zag het pas gisteren :o
Your beauty never ever scared me.
pi_141072666
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:43 schreef dennis83 het volgende:
Tygo Gernandt is gespot met de ex van Waylon, Annemijn van Meeuwen.
[ afbeelding ]
Annemijn heeft een neus voor mannen die van alles door de neus werken :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:38:18 #60
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_141197918
Movin' on



Mick Jagger's New Lady Love Is A 27-Year-Old Ballerina!!!

Read more: http://perezhilton.com/20(...)lerina#ixzz34tagquiA

quote:
Start him up!
Mick Jagger is only a few months removed from suffering through the loss of his longtime girlfriend L’Wren Scott, but apparently the Rolling Stones singer has a new woman in his life.
And the age difference is enormous between the two!
The 70-year-old rocker is reportedly dating 27-year-old ballet dancer Melanie Hamrick, and the two apparently met BEFORE the March suicide of L’Wren Scott.
They were introduced at a Rolling Stones concert in Tokyo, but apparently didn't start seeing each other in a romantic manner until some months later.
Here's what a source said:
“After her death, Melanie reached out and they met in New York as friends. There was a spark there and she provided a distraction to the emotional hell he was going through.”
Mick apparently made the next move by inviting Melanie Hamrick to his band's show in Zurich, and that is when the sparks flew!
Here's what a source said:
“He invited her to Zurich to see the Stones and that’s when things became intimate between them. All of his friends are very supportive because Mick has been through so much pain, and she put the smile back on his face.”
But one person who isn't happy for Mick Jagger is L’Wren Scott's sister Jan Shane. She recently said:
“My sister deserves so much more respect than that. It hasn’t even been three months. I now believe that he was a bigger part of her troubles that no one knew about. I am so hurt to know that she was so sad and hurting inside and felt that she had nowhere to go.”
Melanie Hamrick could of possibly not have been single when she first met Mick Jagger herself. She had been engaged to a dancer named José Manuel Carreño in February, but sources believe that Mick, at least knowingly, did not cause Melanie to end her engagement with the Cuban classical dancer.
One source said:
“Nobody knows exactly what happened with Melanie’s relationship with José. But as far as Mick was concerned, she was single and available when something happened between them.”
Well, they're supposedly together now, and that's all that matters to them at least!
It may be a different story, however, for Melanie's fiancé and for L’Wren Scott's sister.

Read more: http://perezhilton.com/20(...)lerina#ixzz34taVQriW
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 juni 2014 @ 18:02:04 #61
22592 crew  Ole
pi_141207498
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef Turbomuis het volgende:
Movin' on

[ afbeelding ]

Mick Jagger's New Lady Love Is A 27-Year-Old Ballerina!!!

Read more: http://perezhilton.com/20(...)lerina#ixzz34tagquiA

[..]

Was al even bekend.. SHO / Mick Jagger heeft nieuwe 27 jarige vriendin
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 17 juni 2014 @ 18:12:18 #62
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_141207965
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 18:02 schreef Ole het volgende:

[..]

Was al even bekend.. SHO / Mick Jagger heeft nieuwe 27 jarige vriendin
Ow, oke. Maar goed, volgens mij nog niet in dit topic, toch? :P
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_141318081
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef Turbomuis het volgende:
Movin' on


2de van links met blauwe top


Mick Jagger's New Lady Love Is A 27-Year-Old Ballerina!!!

Read more: http://perezhilton.com/20(...)lerina#ixzz34tagquiA



Dat maakt ballerina's over het algemeen aantrekkelijk voor mannen. Het gracieuze en vaak ook afgetrainde lichaam en natuurlijk voorkomen. Begrijp Mick helemaal dat je daar voor valt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2014 09:00:13 ]
pi_142879518
Sofia Vergara en Joe Manganiello zijn een setje:



Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 4 augustus 2014 @ 14:18:50 #65
403253 Meke
after all this time? always.
pi_143051396
Deze vind ik schattig *; Brooklyn Beckham en Chloé Grace Moretz!

Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:14:04 #66
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_143316838
Gevonden, afgedankt en hervonden blijkbaar

quote:
What a triumphant day for love and happiness and bodacious bikini bods, guys, because if you can even believe it, Courtney Stodden and Doug Hutchison are back together! Have you felt this much happiness over any other romance rekindling all year long? Of course not.

Can you even believe it? You really should be able to believe it, since you have a number of photos of the two of them kissing and cuddling and canoodling all over the beach to prove it. Yes, their renewed love is real, and they feel strongly enough about it that they are, in fact, engaged again. They got re-engaged, and goodness, that ring is gorgeous.

Here's what Courtney told us at Fishwrapper about the couple's newly-renewed love:

"Doug and I have been through so much together, but somehow through it all, it brought us closer and confirmed my love for him."

Awww! Here's Doug's statement:

"My love and respect for Courtney is timeless and I look forward to our future ceremony when we renew our vows."

Double awww! In closing, they said this:

"We are very happy to be reunited."

The couple became legally separated in 2013 after being married for three years, and will be renewing their vows -- probably before the end of the year, Courtney and Doug tell Fishwrapper.

Is this pretty sweet though or what? It really is like things have come full-circle. Courtney's had some time to herself, she's done her thing, been a little wild and crazy, and she still wants to get back together with her first true love, Doug. Friends, I believe that's called "true love." Are we really going to knock that? (No. The answer is 'no'. This is the best celebrity-related news you're going to hear all day long).
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:51:58 #67
163650 Greys
pi_143467913
quote:
vr 15 aug 2014, 21:36
'Chris Martin datet Jennifer Lawrence'

Coldplay-frontman Chris Martin (37) heeft een relatie met Jennifer Lawrence (24).

Foto: REUTERS
Dat bevestigen meerdere bronnen aan E! News. De twee zouden daten sinds juni.
De zanger en zijn ex-vrouw Gwyneth Paltrow maakten in maart bekend niet langer samen te zijn na een huwelijk van ruim tien jaar. Ze hebben twee kinderen samen: Moses en Apple.
Begin augustus werd bekend dat Jennifer en haar X Men-collega Nicholas Hoult niet langer een relatie hadden. Twilight-ster Kristen Stewart zou inmiddels met de ex van Lawrence daten.
http://www.telegraaf.nl/p(...)fer_Lawrence___.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze woensdag 20 augustus 2014 @ 19:36:51 #68
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143640284
quote:
Timor Steffens (26) heeft eindelijk bevestigd dat hij en Madonna (56) wel degelijk meer dan vrienden zijn.

"Het leeftijdsverschil tussen ons is groot, maar daar merk ik niets van. Ik heb altijd oudere vriendinnen gehad. Dat vind ik fijn, want ik leer daar veel van", zegt de danser openhartig in The Mirror.
Timor zegt ook dat hij graag een gezin wil stichten. "Ik droom ervan om vader te worden. Mijn uiteindelijk doel is een eigen gezin hebben. Die gedachte spookt altijd door mijn hoofd."

Al sinds januari van dit jaar wordt gefluisterd over een romance tussen Timor en Madonna. De twee werden op een oudejaarsfeestje voor het eerst samen gezien. Niet lang daarna werden de zangeres en de danser zoenend gespot in een restaurant in Rotterdam, waar Timor is opgegroeid.
Your beauty never ever scared me.
pi_143642774
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:36 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Op Twitter zegt hij dat het weer roddels zijn.
pi_144454907
Leuk koppel als het waar is O+

'Ian Thorpe en Ricky Martin zijn een koppel'

Ricky Martin en Ian Thorpe hebben naar verluidt een relatie. Volgens de Australische journalist Peter Ford gaan de zanger en de zwemmer dat binnenkort officieel bekendmaken in een groot tijdschrift.
'Ian Thorpe en Ricky Martin zijn een koppel'
Foto: ANP
"Mooie tijden voor Ricky Martin en Ian Thorpe. Ze gaan het de wereld vertellen in een deal met een tijdschrift", twitterde Ford vrijdag. Het zou om een groot artikel met een fotoshoot gaan.
Ford baseert zich op een bron die hem in juli tipte dat Thorpe bekend ging maken dat hij homoseksueel is. Die tip klopte, de Australiër kwam die maand uit de kast.
Het zou gaan om een deal van een half miljoen dollar. "Dan is het dus niet met een Australisch tijdschrift", zegt Ford nuchter.

Bron
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_144459513
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 14:25 schreef Wolken het volgende:
Leuk koppel als het waar is O+

'Ian Thorpe en Ricky Martin zijn een koppel'

Ricky Martin en Ian Thorpe hebben naar verluidt een relatie. Volgens de Australische journalist Peter Ford gaan de zanger en de zwemmer dat binnenkort officieel bekendmaken in een groot tijdschrift.
'Ian Thorpe en Ricky Martin zijn een koppel'
Foto: ANP
"Mooie tijden voor Ricky Martin en Ian Thorpe. Ze gaan het de wereld vertellen in een deal met een tijdschrift", twitterde Ford vrijdag. Het zou om een groot artikel met een fotoshoot gaan.
Ford baseert zich op een bron die hem in juli tipte dat Thorpe bekend ging maken dat hij homoseksueel is. Die tip klopte, de Australiër kwam die maand uit de kast.
Het zou gaan om een deal van een half miljoen dollar. "Dan is het dus niet met een Australisch tijdschrift", zegt Ford nuchter.

Bron
O+ ik hoop het :D :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_144552535
Een mannen relatie onder de noemer: "La vida loca" :s)
pi_144852447
Martijn Krabbe doet het blijkbaar met Jacobien Schumacher

zie: http://www.telegraaf.nl/p(...)artijn_Krabbe__.html

Ik vind het vooral een jongere versie van Amanda.

pi_144868390
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:36 schreef utrecht1970 het volgende:
Martijn Krabbe doet het blijkbaar met Jacobien Schumacher

zie: http://www.telegraaf.nl/p(...)artijn_Krabbe__.html

Ik vind het vooral een jongere versie van Amanda.

[ afbeelding ]
Zat op mijn werk uit verveling een interview te lezen met deze dame maar die is niet helemaal goed bij haar paasei. Een echte golddigger.. past wel bij Jeroen Krabbe, die ik altijd al een beetje een nietszeggend leeghoofd heb gevonden

http://i.imgur.com/Hfk3XKH.jpg
pi_144870110
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zat op mijn werk uit verveling een interview te lezen met deze dame maar die is niet helemaal goed bij haar paasei. Een echte golddigger.. past wel bij Jeroen Krabbe, die ik altijd al een beetje een nietszeggend leeghoofd heb gevonden

http://i.imgur.com/Hfk3XKH.jpg
Mijn hemel, wat erg dat interview! Martijn zoekt ze wel uit zeg :o
pi_144870996
Martijn is ook weer een voorbeeld van een man die niet alleen kan zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 24 september 2014 @ 21:12:58 #77
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_144871388
Allejezus, wat een mens zeg. Dat hangt aan elkaar van trucs, misleiden, sjacheren, bedelen en verontwaardigd doen, en dan nog serieus roepen dat ze zoveel stijl en klasse heeft. Echt, ik heb nu heel veel medelijden met Martijn.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  ESF Reporter woensdag 24 september 2014 @ 21:35:24 #78
87554 Cee
Welluk?
pi_144872597
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:49 schreef piglet het volgende:

[..]

Mijn hemel, wat erg dat interview! Martijn zoekt ze wel uit zeg :o
Wat leuk dat ze er ook in vertelt dat ze ooit The Voice wil presenteren. Is haar doelstelling tenminste ook duidelijk.
pi_144872634
Zou martijn dat interview kennen? Wat een leeghoofd. Kind nr 5 binnenkort bij hem onderweg
pi_144873633
Meer interessante info over Jacobien:

http://m.telegraaf.nl/art(...)ter-arie-boomsma-aan

Zit mobiel dus kan artikel niet plaatsen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_144873691
Martijn dus 2e keus
pi_144874437
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zat op mijn werk uit verveling een interview te lezen met deze dame maar die is niet helemaal goed bij haar paasei. Een echte golddigger.. past wel bij Jeroen Krabbe, die ik altijd al een beetje een nietszeggend leeghoofd heb gevonden

http://i.imgur.com/Hfk3XKH.jpg
Christus wat een dom wicht :X
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 24 september 2014 @ 22:19:37 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_144874831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zat op mijn werk uit verveling een interview te lezen met deze dame maar die is niet helemaal goed bij haar paasei. Een echte golddigger.. past wel bij Jeroen Krabbe, die ik altijd al een beetje een nietszeggend leeghoofd heb gevonden

http://i.imgur.com/Hfk3XKH.jpg
wat een vreselijk mens. Dat zoiets bestaat!
pi_144875469
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef Turbomuis het volgende:
Allejezus, wat een mens zeg. Dat hangt aan elkaar van trucs, misleiden, sjacheren, bedelen en verontwaardigd doen, en dan nog serieus roepen dat ze zoveel stijl en klasse heeft. Echt, ik heb nu heel veel medelijden met Martijn.
Waarom medelijden, hij is een volwassen man. Hij loopt zijn lul achterna en kampt met een gebroken hart.

Amanda maakt er een potje van, Martijn ook :')
Ze zat in Take Me Out. Martijn kiest daar zelf voor _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 september 2014 @ 22:59:19 #85
22592 crew  Ole
pi_144877136
Ik vroeg me al af in welk blad dit stond. Gevonden inmiddels
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_144877267
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Wat leuk dat ze er ook in vertelt dat ze ooit The Voice wil presenteren. Is haar doelstelling tenminste ook duidelijk.
Overduidelijk inderdaad!
pi_144881543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:36 schreef utrecht1970 het volgende:
Martijn Krabbe doet het blijkbaar met Jacobien Schumacher

zie: http://www.telegraaf.nl/p(...)artijn_Krabbe__.html

Ik vind het vooral een jongere versie van Amanda.

[ afbeelding ]
Wat een verschrikkelijk wijf was dat in The Bachelor _O-. Echt niet normaal.

Edit: toevoeging:

Dat interview _O-. Zo schaamteloos ook.

En dit:



En haar 'schrijftalent':

http://bienschumacher.blo(...)behind-bachelor.html

[ Bericht 19% gewijzigd door Grunge. op 25-09-2014 01:55:56 ]
  † In Memoriam † donderdag 25 september 2014 @ 07:54:09 #88
43556 miss_dynastie
pi_144882332
Wat een oude taart :o Het is dat er bij stond dat ze 21 was toen ze twee jaar geleden in de Grazia stond, maar anders zou ik haar zo 36 schatten :')
  donderdag 25 september 2014 @ 08:35:36 #89
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144882804
Ik vind dat echt al jaren een verschrikkelijk naar wijf.

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 25 september 2014 @ 08:42:20 #90
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_144882905
En dan die comments eronder...Diegene die haar doorheeft wordt afgebrand
  donderdag 25 september 2014 @ 09:28:52 #91
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_144883731
Het erge is dat ze niet eens knap is. Ze zal wel een gouden kut hebben.
pi_144883781
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:28 schreef Aventura het volgende:
Het erge is dat ze niet eens knap is. Ze zal wel een gouden kut hebben.
Martijn heeft een veel jongere vriendin nu, dat vindt zijn ego vast heel fijn ook.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_144883883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:12 schreef Turbomuis het volgende:
Allejezus, wat een mens zeg. Dat hangt aan elkaar van trucs, misleiden, sjacheren, bedelen en verontwaardigd doen, en dan nog serieus roepen dat ze zoveel stijl en klasse heeft. Echt, ik heb nu heel veel medelijden met Martijn.
O ja, ik ken haar :'). Ik kan je nu al vertellen dat zij volgens mij echt niet helemaal gezond is. Of hoe formuleer ik dat netjes. Ik denk dat ze echt niet helemaal spoort, zeg maar.

Ik kijk nu met hele andere ogen naar Martijn trouwens, dacht dat het zo'n stabiele man was.
pi_144884039
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:28 schreef Aventura het volgende:
Het erge is dat ze niet eens knap is. Ze zal wel een gouden kut hebben.
Ik vind haar wel knap.
  † In Memoriam † donderdag 25 september 2014 @ 09:49:42 #95
43556 miss_dynastie
pi_144884153
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:35 schreef Yaaar het volgende:

[..]

O ja, ik ken haar :'). Ik kan je nu al vertellen dat zij volgens mij echt niet helemaal gezond is. Of hoe formuleer ik dat netjes. Ik denk dat ze echt niet helemaal spoort, zeg maar.

Ik kijk nu met hele andere ogen naar Martijn trouwens, dacht dat het zo'n stabiele man was.
Nu pas? Na het trouwen met een vrouw in een jurk die op de wallen niet zou hebben misstaan, het feit dat ze hem verliet voor een andere vent terwijl ze zwanger was van zijn zoon, beweerde dat het zijn zoon niet was, ze weer bij elkaar kwamen, uit-aan-uit-aan-uit-aan nog drie kinderen op de wereld schopten? Apart :P
pi_144885138
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:35 schreef Yaaar het volgende:

[..]

O ja, ik ken haar :'). Ik kan je nu al vertellen dat zij volgens mij echt niet helemaal gezond is. Of hoe formuleer ik dat netjes. Ik denk dat ze echt niet helemaal spoort, zeg maar.

Ik kijk nu met hele andere ogen naar Martijn trouwens, dacht dat het zo'n stabiele man was.
Nou, dat heb ik eigenlijk nooit gedacht. Als je ziet wat jij allemaal van Amanda pikte. Ik heb het altijd een softie gevonden die kennelijk niet alleen kan zijn. En dat gedoe met die volslagen gekke Tessa toen.

Ik denk ergens dat Amanda nog de stabielste van de twee was.

Volgens mij is het zo, dat als je iets aardigs zegt tegen Martijn, hij meteen je allerbeste vriendje van de hele klas wil zijn en je al zijn knikkers schenkt, zelfs als je hem uitlacht op het schoolplein.

Zeg maar. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † donderdag 25 september 2014 @ 10:33:33 #97
43556 miss_dynastie
pi_144885156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou, dat heb ik eigenlijk nooit gedacht. Als je ziet wat jij allemaal van Amanda pikte. Ik heb het altijd een softie gevonden die kennelijk niet alleen kan zijn. En dat gedoe met die volslagen gekke Tessa toen.

Ik denk ergens dat Amanda nog de stabielste van de twee was.
Oh god jaaaa, die Tessa... ik weet niet eens meer wat er precies mee was, maar dat was ook zo gestoord ja _O-
  donderdag 25 september 2014 @ 11:24:31 #98
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144886375
http://www.nu.nl/achterkl(...)krabbe-openbaar.html

En zie dan ook de artikelen ervoor :D

Lees meer over dit onderwerp
27/05/2011 Martijn Krabbé werkt volledig mee aan onderzoek
18/05/2011 Martijn Krabbé is 'ontzettend moe'
12/05/2011 Ex Tessa neemt het voor haar op
11/05/2011 'Martijn Krabbé gaat kapot aan affaire'
09/05/2011 Ex Martijn Krabbé doet aangifte
02/05/2011 Ex Martijn Krabbé toont blauwe plekken
02/05/2011 Martijn Krabbé doet aangifte tegen ex
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144887585
Martijn en Tessa hebben hier toch een eigen topic gehad?
pi_144887747
Martijn is dus Jacobien haar ticket naar roem. Wat een gekkie, arme Martijn. Wie beschermt hem tegen zichzelf :'(
Dat zou jij wel willen weten.
pi_144888589
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:11 schreef Roguee het volgende:

Wie beschermt hem tegen zichzelf :'(
Misschien een doos Durex sturen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_144889302
Vanmorgen op Radio 538 waren de heren ook niet echt positief over haar. Starfucker, was hun mening :o
Don't you love her madly?
pi_144896792
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:05 schreef kvd het volgende:
Martijn en Tessa hebben hier toch een eigen topic gehad?
De Poppetijngate :Y
SHO / "Martijn Krabbé mishandelt ex-vriendin" #1
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_144899777
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nu pas? Na het trouwen met een vrouw in een jurk die op de wallen niet zou hebben misstaan, het feit dat ze hem verliet voor een andere vent terwijl ze zwanger was van zijn zoon, beweerde dat het zijn zoon niet was, ze weer bij elkaar kwamen, uit-aan-uit-aan-uit-aan nog drie kinderen op de wereld schopten? Apart :P
Oh, dat heb ik nooit meegekregen allemaal. Ik ken hem alleen van shows en daar vind ik hem wel stabiel overkomen. Maar het is mij nu wel duidelijk dat hij niet helemaal gezond is. :')
pi_144908728
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:28 schreef Aventura het volgende:
Het erge is dat ze niet eens knap is. Ze zal wel een gouden kut hebben.
Vind haar ook helemaal niks bijzonders.. snap niet wat mannen eraan vinden.
  donderdag 25 september 2014 @ 22:46:40 #106
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_144909128
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:54 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik nooit meegekregen allemaal. Ik ken hem alleen van shows en daar vind ik hem wel stabiel overkomen. Maar het is mij nu wel duidelijk dat hij niet helemaal gezond is. :')
en zulke labielo's planten zich ongetemd voort. Amanda moet het zonodig weer doen. En misschien schopt Martijn dat wicht ook wel zwanger. Is hij eigenlijk echt loaded? Zal wel meevallen toch?
pi_144911827
Dafuq. Nooit van heel dat mens gehoord maar wat een vreselijk wijf zeg :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_144912121
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:46 schreef Aventura het volgende:

[..]

en zulke labielo's planten zich ongetemd voort. Amanda moet het zonodig weer doen. En misschien schopt Martijn dat wicht ook wel zwanger. Is hij eigenlijk echt loaded? Zal wel meevallen toch?
Amanda heeft een miskraam gehad.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 26 september 2014 @ 05:23:32 #109
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_144914861
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 07:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een oude taart :o Het is dat er bij stond dat ze 21 was toen ze twee jaar geleden in de Grazia stond, maar anders zou ik haar zo 36 schatten :')
Ik stond er ook nogal van te kijken. Ze is een jaar jonger dan ik. Ik had gedacht dat ze minstens 29 was.
pi_144917098
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:46 schreef Aventura het volgende:

[..]

en zulke labielo's planten zich ongetemd voort. Amanda moet het zonodig weer doen. En misschien schopt Martijn dat wicht ook wel zwanger. Is hij eigenlijk echt loaded? Zal wel meevallen toch?
Vond het sowieso altijd een beetje apart dat die 2 tamelijk nietszeggende figuren altijd zoveel aandacht kregen in de media als het om hun relatieproblemen ging. We hebben het over een leeghoofdige nietszeggende tv-presentator en zijn ex die niet eens knap is. Snap niet dat dat soort mensen zoveel aandacht krijgen. Maar ja, ik doe nu hetzelfde, al komt dat eerder door dat eigenaardige mormel dat Krabbe heeft opgevist.
pi_144917873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vond het sowieso altijd een beetje apart dat die 2 tamelijk nietszeggende figuren altijd zoveel aandacht kregen in de media als het om hun relatieproblemen ging. We hebben het over een leeghoofdige nietszeggende tv-presentator en zijn ex die niet eens knap is. Snap niet dat dat soort mensen zoveel aandacht krijgen. Maar ja, ik doe nu hetzelfde, al komt dat eerder door dat eigenaardige mormel dat Krabbe heeft opgevist.
Hoe kan hij zo goed zijn in de tvwereld als hij leeghoofderig is? Of ken ik zijn geschiedenis niet?
pi_144918573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:30 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Hoe kan hij zo goed zijn in de tvwereld als hij leeghoofderig is? Of ken ik zijn geschiedenis niet?
Hij zal het kunstje van presenteren wel beheersen maar hij lijkt me verder een totaal niet boeiend persoon.
pi_144920537
Is het een goed idee om een apart topic over Jacobien te openen? Ik voorzie namelijk rellen waarbij PJR en Dave Roelvink zullen verbleken.
pi_144920574
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef trucker3 het volgende:
Is het een goed idee om een apart topic over Jacobien te openen? Ik voorzie namelijk rellen waarbij PJR en Dave Roelvink zullen verbleken.
Jaaaaa leuk!
pi_144921040
Godverdomme, dat interview. Ik ben zelf een keer geinterviewd door Grazia en dat is flink aangedikt toen, maar zelfs met een flinke korrel zout is dit echt te zot voor woorden. En ik geloof echt niet dat "echte" sterren zich graag omringen met zo'n type. Dit straal aan alle kanten oppervlakkigheid en "starfucker" uit.
  vrijdag 26 september 2014 @ 14:21:44 #116
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144924011
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 december 2014 @ 23:51:10 #117
22592 crew  Ole
pi_147472035
Wie zal het zijn?

quote:
Arie Boomsma geen vrijgezel meer
Foto: Hollandse Hoogte
Gepubliceerd: 09 december 2014 15:56
Laatste update: 09 december 2014 17:32

Arie Boomsma is geen vrijgezel meer. De presentator bevindt zich in een nieuwe relatie, maar wil in gesprek met NU.nl nog niet zeggen wie de vrouw in kwestie is.
In augustus gaf Boomsma aan dat het vrijgezellebestaan voor onrust bij hem zorgt.

"In clubs en restaurants voel je de onrust van het praten en versieren", aldus Boomsma toen. "Ik merkte de afgelopen jaren dat als ik iets met iemand had, ook al was het maar een paar weken, dat er een soort rust over me heen kwam. Dan kon ik me op die persoon concentreren, op werk en sport, en dat was het dan."

Schijnwerpers

Tegen NU.nl zegt de 40-jarige Boomsma dat hij niet meer specifiek over de personen in zijn liefdesleven en verdere privéleven wil praten, omdat zij er niet voor kiezen in de schijnwerpers te staan.

Door open over zijn liefdesleven te praten hoopt de presentator bovendien te ontkomen aan de speculaties van roddelbladen.

De kersverse sportschooleigenaar is niet alleen open over zijn relatie, maar blikt ook vooruit op een eventueel gezinsleven. In de toekomst zou hij namelijk graag kinderen willen. "Maar ik ben nietiemand die zegt dat dat binnen een bepaalde tijd moet gebeuren", aldus Boomsma.

Door: NU.nl/Lara Zevenberg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_147848508
  Moderator / Miss SHO maandag 22 december 2014 @ 17:53:55 #119
22592 crew  Ole
pi_147848704
quote:
Wie zijn dat?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_147848788
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Wie zijn dat?
Zo te zien onzer grote vriendin Glennis Grace :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO maandag 22 december 2014 @ 17:59:30 #121
22592 crew  Ole
pi_147848855
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:56 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zo te zien onzer grote vriendin Glennis Grace :r
is volgens mij een hele oude foto..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_148832434
Opmerkelijke combi.
quote:
'Badr Hari datet Amber Rose'
van onze redactie

Badr Hari zou een romantische date hebben gehad met het Amerikaanse model Amber Rose.

Een anonieme bron meldt aan Brunopress dat de kickbokser en het fotomodel zaterdag een 'gezellig onderonsje' in Miami hebben gehad.

Hoe en wanneer de twee elkaar hebben leren kennen is niet duidelijk. Zowel Amber als Badr hebben ook nog niet gereageerd op de geruchten.

De ex-vriendin van Kanye West en Wiz Khalifa deelde een dag na de date met de Nederlander wel een sexy plaatje van zichzelf met de tekst: "I appreciate u".
pi_148844006
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:14 schreef bloempje-moi het volgende:
Opmerkelijke combi.

[..]

Wow ja, die zag ik niet aankomen. Badr ligt niet helemaal in de lijn van haar exen en vice versa. Ze is wel 10 x knapper dan Estelle. Maar wel wat...uitdagend..

http://instagram.com/p/x983Tekq-p/?modal=true
pi_148866473
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:14 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wow ja, die zag ik niet aankomen. Badr ligt niet helemaal in de lijn van haar exen en vice versa. Ze is wel 10 x knapper dan Estelle. Maar wel wat...uitdagend..

http://instagram.com/p/x983Tekq-p/?modal=true
Zij heeft toch tig getinte en stoere kerels gehad, dat verbaast me niet, maar andersom... Badr heeft met Estelle en de moeder van zijn dochter wel van die mooie blonde blanke popjes gehad :D Amber Rose is íets anders _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 10:16:39 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_148867078


Precies zijn typ toch? :D
pi_148867149
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:16 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]

Precies zijn typ toch? :D
Oh zo ken ik haar niet nee _O-
Nog niet zo mooi als haar twee voorgangers, en ze is nu echt dagelijks kaal toch?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148867225
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 09:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zij heeft toch tig getinte en stoere kerels gehad, dat verbaast me niet, maar andersom... Badr heeft met Estelle en de moeder van zijn dochter wel van die mooie blonde blanke popjes gehad :D Amber Rose is íets anders _O-
Nou, Wiz vind ik niet per se heel stoer; beetje een scharminkel. En Badr is helemaaaal niet zo rijk, naar het schijnt. Verder weet ik alleen van Kanye West. En ach, smaken verschillen en ik vind Estelle niet heel mooi. Maar een opvallende keuze is het wel.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 10:28:41 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_148867350
Ik vind Amber Rose juist wel mooi, mooier dan Badrs exen. Háar exen daarentegen vind ik creeps.
pi_148867491
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:28 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Amber Rose juist wel mooi, mooier dan Badrs exen. Háar exen daarentegen vind ik creeps.
Dat dus. Mooi gezicht; ze komt zelfs weg met dat kale koppie. Estelle vind ik er mooi uitzien als ze mooie kleding, make-up en haardracht heeft. Maar knap, nee. Zonder al die opsmuk is het niks mijns inziens. Daphne vind ik standaard knap.
pi_148867552
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou, Wiz vind ik niet per se heel stoer; beetje een scharminkel.
Niet qua uiterlijk, maar qua levensstijl. Het is geen braaf mannetje. Nadruk op -tje ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148877738
Ook wel een aparte combi vind ik:

quote:
'Victoria Koblenko en Robert de Hoog verliefd op elkaar'

Actrice Victoria Koblenko zegt stapelverliefd te zijn op haar collega Robert de Hoog.
"Wij zijn verliefd", zegt Koblenko tegen Maik de Boer van RTL Boulevard.

De twee spelen samen in de film Homies, die afgelopen maandag in première ging. Koblenko en De Hoog liepen hand in hand over de rode loper, maar dat kan ook onderdeel van de promotie voor de film zijn.

Homies

Victoria Koblenko speelt de rol van Ivana, een dame die deel uitmaakt van de Russische maffia in Amsterdam in de komedie Homies. De Hoog speelt de rol van Timo, die vastbesloten is Sophie terug te winnen. Na een fijn afspraakje met Sophie komt Timo oog in oog te staan met de Russische maffia, waarvan Ivana deel uitmaakt.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:38:41 #132
123170 alors
zlata1234
pi_148878298
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:22 schreef Reismeis het volgende:
Ook wel een aparte combi vind ik:

[..]

Ik vind ze wel bij elkaar passen, allebei een beetje enge en narcistische personen. Maar die zijn met een paar maanden wel weer uit elkaar.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_149607145
Anouk is in love met een basketballer Dominique Schemmekes


quote:
You started music when there had been silence...
pi_149607468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Anouk is in love met een basketballer Dominique Schemmekes
[ afbeelding ]

[..]

Die zal wel aan haar 30cm eis voldoen dan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:38:00 #135
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_149609320
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Anouk is in love met een basketballer Dominique Schemmekes
[ afbeelding ]

[..]

Dus binnenkort baby nummer 6, want van elke vent met wie ze neukt moet natuurlijk minimaal 1 kind komen.
pi_149609382
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:38 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dus binnenkort baby nummer 6, want van elke vent met wie ze neukt moet natuurlijk minimaal 1 kind komen.
Dan had ze een paar honderd kinderen gehad hoor :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149611219
Een opmerkelijk setje zou dit zijn
quote:
Estelle Cruijff datet Lionel Richie'

Estelle Cruijff spreekt regelmatig af met de Amerikaanse superster Lionel Richie.

Ze hebben elkaar leren kennen op de bruiloft van zakenman Michiel Mol. Volgens RTL was er een 'ontzettende klik', waarna Estelle en Lionel besloten elkaar vaker te willen zien.

Lionel Richie trad vorige week donderdag op in de Amsterdamse Ziggo Dome. Hij logeerde in het Amstel Hotel, waar Estelle om die reden ook 'nachtenlang' aanwezig zou zijn geweest.

Estelle, die vorige week nog een selfie postte met de zanger, bevestigt tegenover de zender Lionel af en toe te zien, maar wil verder niet ingaan op details.
  donderdag 12 februari 2015 @ 20:49:32 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149612680
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:22 schreef Reismeis het volgende:
Ook wel een aparte combi vind ik:

[..]

Maar inmiddels zou ze alweer met haar ex zijn. Die voetballer. Ze waren samen op romantische vakantie geweest naar de Malediven, geloof ik. Vreemd

:?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149613129
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar inmiddels zou ze alweer met haar ex zijn. Die voetballer. Ze waren samen op romantische vakantie geweest naar de Malediven, geloof ik. Vreemd

:?
Dat van die jongen was toch een grap van Victoria?

En dat ze wellicht weer samen is met die voetballer verbaast me niet. Ze emmert al jaren, na hun breuk, dat niemand zo leuk is als haar ex.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 02:32:55 #140
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_149624730
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat van die jongen was toch een grap van Victoria?

En dat ze wellicht weer samen is met die voetballer verbaast me niet. Ze emmert al jaren, na hun breuk, dat niemand zo leuk is als haar ex.
dat zou echt een sprookje zijn dat uitkomt, ik vond hen zo leuk samen
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_149629468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 18:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Anouk is in love met een basketballer Dominique Schemmekes
[ afbeelding ]

[..]

Hij is toch al de vader van baby 5? Of is dat een andere basketballer :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_149629579
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hij is toch al de vader van baby 5? Of is dat een andere basketballer :?
Das een andere
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:07:17 #143
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149630294
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 20:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat van die jongen was toch een grap van Victoria?

En dat ze wellicht weer samen is met die voetballer verbaast me niet. Ze emmert al jaren, na hun breuk, dat niemand zo leuk is als haar ex.
En hij ook, hoorde ik viaviavia, maar wel uit betrouwbare bron.
Dus we konden er op wachten inderdaad.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149648287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:07 schreef Duderinnetje het volgende:
En hij ook, hoorde ik viaviavia, maar wel uit betrouwbare bron.
Dus we konden er op wachten inderdaad.
Ze waren ook al samen naar Tibet, dus...
pi_150148070
Heb geloof ik gemist dat lange Frans weer terug bij dirty Danielle is. In de berichten over haar moeder en die uitkeringsfraude wordt zij steevast zijn schoonmoeder genoemd. Niet dat Danielle zo'n ster is hoor...
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 februari 2015 @ 16:55:17 #146
22592 crew  Ole
pi_150148174
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Heb geloof ik gemist dat lange Frans weer terug bij dirty Danielle is. In de berichten over haar moeder en die uitkeringsfraude wordt zij steevast zijn schoonmoeder genoemd. Niet dat Danielle zo'n ster is hoor...
ze zijn samen op vakantie geweest. Ze hebben 'probering' ipv verkering
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150243925
Rihanna en Leonardo diCaprio schijnen al een tijdje een setje te zijn.
pi_150251291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Rihanna en Leonardo diCaprio schijnen al een tijdje een setje te zijn.
[ afbeelding ]
Mochten ze echt een stel zijn, ik vind het wel een hele leuke combi.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  roze dinsdag 3 maart 2015 @ 15:58:51 #149
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150251603
quote:
Rihanna en Leonardo zouden al drie maanden aan het scharrelen zijn. Ze hebben afgelopen weekend aan vrienden bekend niet voor een relatie te willen gaan.
Your beauty never ever scared me.
pi_150728392


Bij gebrek aan fakegate. Wel schattig O+
pi_150728513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Rihanna en Leonardo diCaprio schijnen al een tijdje een setje te zijn.

Daar zal wel weer een publiciteitsstunt achter zitten. Di Caprio die wisselt zijn 'nieuwe' vriendinnen om de zoveel tijd in voor een ander .
pi_150966853
Katie Holmes en Jamie Foxx zoemt nog steeds rond
pi_151010554
Golddigster Jacobien van Martijn Krabbe naar haarstylist van de sterren gewipt :D



Met onderstaande tekst van blog beautylab.nl (middelste is de blogger):

Op woensdag bezocht ik de topkapper Arjen Huffels omdat ik hem wat vragen wilde stellen over de nieuwe Deluxe lijn van Andrélon. Zijn knappe vriendin Jacobien was er ook en wat een bos krullen heeft deze vrouw zeg, geweldig! Ze komen binnenkort voorbij in mijn vlog!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 10:58:39 #154
300082 roos85
JUICHEN!
pi_153269103
Touriya Haoud is terug bij Greg Vaughan.
http://m.telegraaf.nl/art(...)rug-bij-greg-vaughan
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 5 juni 2015 @ 11:44:29 #155
123170 alors
zlata1234
pi_153270104
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:26 schreef Felinecat het volgende:
Golddigster Jacobien van Martijn Krabbe naar haarstylist van de sterren gewipt :D

[ afbeelding ]

Met onderstaande tekst van blog beautylab.nl (middelste is de blogger):

Op woensdag bezocht ik de topkapper Arjen Huffels omdat ik hem wat vragen wilde stellen over de nieuwe Deluxe lijn van Andrélon. Zijn knappe vriendin Jacobien was er ook en wat een bos krullen heeft deze vrouw zeg, geweldig! Ze komen binnenkort voorbij in mijn vlog!
Slimme zet voor haar netwerk ^O^
know'm sayin?
×
word? word.
pi_153586638


Shanina Shaik & DJ Ruckus
pi_153586842
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:03 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

Shanina Shaik & DJ Ruckus
Wie & wie? Nooit van gehoord.
pi_156394224
Tygo met de ex van Waylon
quote:
ygo Gernandt verliefd op ex Waylon
door Evert Santegoeds

Het liefdesleven van Tygo Gernandt (41) mag dan lang niet altijd over rozen gaan, saai is het nooit! Opnieuw doet de acteur in PRIVÉ namelijk een opzienbarende onthulling over zijn amoureuze belevenissen door te vertellen dat hij sinds vijf weken stapelverliefd is… op de ex-vriendin van Waylon (35)!

"Sinds vijf weken ben ik verliefd op haar", vertelt Tygo aan Privé. "Echt verliefd. Het voelt voor mij anders dan alle voorgaande keren. Misschien ook wel omdat ik de laatste tijd dichter bij mezelf ben komen te staan, waardoor ik ook weer meer opensta voor de liefde. Eigenlijk wilde ik nog even voor me houden dat het om Annemijn gaat, omdat zij natuurlijk een relatie heeft gehad met een andere bekende Nederlander. Maar nu je het zo vraagt, ga ik er niet over liegen. Annemijn en ik zijn inderdaad een stel en daar ben ik heel erg blij mee!"

Mooi nieuws voor Tygo dus, maar evenzeer voor zijn kersverse geliefde Annemijn, die natuurlijk een bijzonder doffe dreun in de liefde te verstouwen kreeg.
pi_156394741
Al zijn Tygo en Eva al jaren uit elkaar, op de een of andere manier kan ik ze niet los van elkaar zien :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 26 september 2015 @ 10:44:25 #160
403253 Meke
after all this time? always.
pi_156395058
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:20 schreef roos85 het volgende:
Al zijn Tygo en Eva al jaren uit elkaar, op de een of andere manier kan ik ze niet los van elkaar zien :')
Omdat dat zo'n goed stel was O+

Volgens mij wisselt Tygo echt om de drie maanden van vriendinnetje :D Ik vind 'm best tof overkomen, maar kan me voorstellen dat het geen makkelijke man is om een relatie mee te hebben :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_156403780
Er is wel een klein probleempje, zij weet nergens van.. :D

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Tygo-Gernandt.dhtml
pi_156405336
Had wel grappig geweest, dan heeft de vrouw in kwestie toch wel een voorkeur voor losbollen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 26 september 2015 @ 20:22:41 #163
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_156405743
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:20 schreef roos85 het volgende:
Al zijn Tygo en Eva al jaren uit elkaar, op de een of andere manier kan ik ze niet los van elkaar zien :')
Welke Eva?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 26 september 2015 @ 20:53:23 #164
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_156406531
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Welke Eva?
Eva van de Wijdeven (volgens mij bekend geworden met Dunja en Desi)

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zaterdag 26 september 2015 @ 21:20:48 #165
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_156407406
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:53 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Eva van de Wijdeven (volgens mij bekend geworden met Dunja en Desi)

[ afbeelding ]
Aha!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_156416071
Oh gekke Tygo, hij las alleen de naam van de liefde van zijn leven verkeerd.
quote:
Tygo onthulde VERKEERDE vriendin!

Een ongelooflijke opeenstapeling van misverstanden, spraakverwarring én een foto is er de oorzaak van dat TYGO GERNANDT vandaag een verkeerde nieuwe liefde kreeg toegeschreven.

Nadat hij eerder deze week aan PRIVÉ had verteld dat hij een nieuwe liefde had die ‘de ex was van een bekende Nederlander, maar van wie hij de naam nog niet wilde noemen’ gaf hij gisteren per sms toe dat het ging om ANNEMIJN VAN MEEUWEN, de voormalige vriendin van zanger WAYLON met wie hij ook al eens samen was gefotografeerd op een Amsterdams terras.

‘Ik kan er niet omheen,’ berichtte Tygo, om vandaag te ontdekken dat hij de sms van onze redacteur te vluchtig en in elk geval verkéérd had gelezen!

‘Ik las het verkeerd!!! Damn!’ zegt Tygo nu, want het is niet Annemijn, maar ANNEWIL! ANNEWIL HOKKEN (de ex van GTST-ster DAVE MANTEL – red.)’

‘Typisch Tygo,’ zeggen vrienden die het misverstand eerder dan hij signaleerden, maar Annemijn van Meeuwen is not amused.

Uitgebreider dan dat ene, toevallig gefotografeerde, samenzijn met Tygo is hun contact nooit geweest en Annemijn laat weten ‘de media juist te schuwen, ook al destijds, na de breuk met Waylon.’

Tygo trekt volledig het boetekleed aan voor het misverstand: ‘de pech is geweest dat de namen zo op elkaar lijken, ik heb een stomme fout gemaakt en dat spijt me.’

Blijft over het mooie gegeven dat de acteur tot over zijn oren verliefd is op Annewil Hokken en dat verhaal maandag uit de doeken doet; ‘al sinds onze eerste ontmoeting, zeven jaar geleden, voelde ik iets speciaals…’ Voor Annewil, dus..!
pi_156416520
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 09:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Oh gekke Tygo, hij las alleen de naam van de liefde van zijn leven verkeerd.

[..]

Oooh die Tygo toch :|W
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_156419363
Annewil Hokken is wel een schitterende naam overigens
pi_156424412
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 13:05 schreef Marcoss het volgende:
Annewil Hokken is wel een schitterende naam overigens
Zouden ze al samenwonen?
pi_156424646
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 13:05 schreef Marcoss het volgende:
Annewil Hokken is wel een schitterende naam overigens
Dat je als ouders ook echt niets anders uit kunt kiezen :D :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 5 november 2015 @ 12:36:11 #171
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_157333043
Blake Shelton en Gwen Stefani zijn een setje

quote:
After months of rampant speculation, on Wednesday Gwen Stefani's rep CONFIRMED that her client is in fact dating Blake Shelton!
The spokesperson revealed:
"Gwen and Blake are longtime friends who have very recently started dating."
Woah! We guess all those sightings of PDA and private trips on jets were real!!

Considering Stefani is recently and officially divorced from Gavin Rossdale, we're not surprised she has moved on. Not to mention Miranda Lambert sorta gave her blessing on the relationship earlier today!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2015 @ 13:58:19 #172
43556 miss_dynastie
pi_157334781
Leukleukleukleuk *O*
pi_157334988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:36 schreef Turbomuis het volgende:
Blake Shelton en Gwen Stefani zijn een setje

[..]

[ afbeelding ]
Ik ken hem helemaal niet, maar leuke kerel om te zien! ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 5 november 2015 @ 15:44:05 #174
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_157337023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ken hem helemaal niet, maar leuke kerel om te zien! ^O^
Naast jurylid van The Voice is hij een soort countrygod in Amerika. Was eerst getrouwd met Miranda Lambert, een soort countrygodin. En nu dus niet meer :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_157640834
Hmmm deze had ik niet verwacht. Vind haar zo tuttig overkomen...

quote:
Barry Atsma is weer gelukkig in de liefde. De acteur zou een relatie hebben met musicalster Noortje Herlaar.

De liefde tussen Barry en de ex-verloofde van William Spaaij zou zijn opgebloeid tijdens de opnames van de film van Knielen op een bed violen, waar ze allebei een hoofdrol in spelen.

De Penoza-acteur ontkent tegenoverShownieuws niet dat hij een relatie met Noortje heeft, maar hij wilde ook niks loslaten over de nieuwe vrouw in zijn leven. Ook Noortje wilde geen reactie geven.

Herlaar was tot begin dit jaar verloofd met William Spaaij, met wie ze in de musical Mary Poppins speelde. Het stel verbrak hun relatie na vijf jaar omdat ze naar zeggen uit elkaar waren gegroeid.

pi_157642262
quote:
Gordon heeft ex-vriend 'herontdekt'

Gordon en zijn ex-vriend Patrick de Bruijn hebben elkaar "herontdekt". Wegens een verbouwing verblijft de ex-vriend tijdelijk bij de zanger.
Dat vertelt hij aan Story.

Gordon verbrak zestien jaar geleden de relatie met De Bruijn. Doordat zijn ex-vriend niet thuis kan slapen, logeert hij de komende tijd bij de zanger. "We hebben het samen heel gezellig. Het is net als vroeger. We koken voor elkaar en zitten samen aan tafel."

"En als ik thuiskom van mijn werk, zit Patrick thuis op mij te wachten. Het is een fijn gevoel als er iemand voor je is. Patrick is altijd mijn grootste liefde geweest. Elf jaar lang hebben we lief en leed met elkaar gedeeld. Heel eerlijk, na hem is er nooit meer zo'n grote liefde in mijn leven geweest."

Mooiste periode
De 47-jarige zanger zegt dat zijn relatie met De Bruijn de mooiste periode uit zijn leven was. "Misschien heeft het zo moeten zijn dat zijn huis wordt verbouwd en dat hij tijdelijk bij mij is komen wonen. We hebben elkaar herontdekt! We zijn nu allebei vrijgezel, dus wie weet hoe het verder tussen ons gaat. De liefde is er, die is nooit weggeweest."
Ik gun hem echt dat hij gelukkig in de liefde wordt hoor, maar waarom al weer roepen dat het je grootste liefde is, als het nog niet eens opnieuw aan is?
  woensdag 18 november 2015 @ 10:08:58 #177
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_157642615
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 03:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hmmm deze had ik niet verwacht. Vind haar zo tuttig overkomen...

[..]

Good for her... toch wel een flinke upgrade na dat vreselijke doetje waar ze eerst mee was.
  woensdag 18 november 2015 @ 11:28:47 #178
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_157643949
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:39 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik gun hem echt dat hij gelukkig in de liefde wordt hoor, maar waarom al weer roepen dat het je grootste liefde is, als het nog niet eens opnieuw aan is?
Niet te geloven dat ik het voor Gordon opneem, maar dit is de eerste keer dat hij dit zegt dat het wel klopt/kan kloppen. Als je elf jaar een relatie hebt gehad en daarna nooit meer iets dat zo hecht/goed/whatever was, kun je denk ik met recht zeggen dat dat je grootste liefde is.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_157663149
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:28 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Niet te geloven dat ik het voor Gordon opneem, maar dit is de eerste keer dat hij dit zegt dat het wel klopt/kan kloppen. Als je elf jaar een relatie hebt gehad en daarna nooit meer iets dat zo hecht/goed/whatever was, kun je denk ik met recht zeggen dat dat je grootste liefde is
Tja ik ben misschien wat sceptischer omdat hij bij elke nieuwe liefde roept dat het de liefde van zijn leven is, het nooit eerder zo is geweest als nu, etc. ;)
  donderdag 19 november 2015 @ 13:43:33 #180
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_157668684
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:37 schreef piglet het volgende:

[..]

Tja ik ben misschien wat sceptischer omdat hij bij elke nieuwe liefde roept dat het de liefde van zijn leven is, het nooit eerder zo is geweest als nu, etc. ;)
Maar zo praatte hij er ook helemaal niet over. Dit verhaal komt van Chantal blijft slapen (en dateert waarschijnlijk al van maanden geleden), waar hij vertelde dat z'n oude vriend inderdaad vanwege die verbouwing bij hem was komen logeren. Vervolgens kreeg hij dat ongeluk, en heeft z'n vriend ook voor hem gezorgd. Hij zegt dat ze het gewoon heel fijn hebben, en dat je dan merkt dat ze elkaar al zo lang kennen. En dat als een van beiden een date heeft, Patrick bijvoorbeeld thuis slaapt (ik had dus de indruk dat de verbouwing inmiddels al lang voorbij is). Het leek me eigenlijk een ideale oplossing voor Gordon. Die man kan gewoon niet zo best alleen zijn, en nu heeft hij wel de warmte van iemand die 'm na staat, en niet zoveel behoefte aan 'de volgende liefde van z'n leven'.
pi_157677877
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:43 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Maar zo praatte hij er ook helemaal niet over. Dit verhaal komt van Chantal blijft slapen (en dateert waarschijnlijk al van maanden geleden), waar hij vertelde dat z'n oude vriend inderdaad vanwege die verbouwing bij hem was komen logeren. Vervolgens kreeg hij dat ongeluk, en heeft z'n vriend ook voor hem gezorgd. Hij zegt dat ze het gewoon heel fijn hebben, en dat je dan merkt dat ze elkaar al zo lang kennen. En dat als een van beiden een date heeft, Patrick bijvoorbeeld thuis slaapt (ik had dus de indruk dat de verbouwing inmiddels al lang voorbij is). Het leek me eigenlijk een ideale oplossing voor Gordon. Die man kan gewoon niet zo best alleen zijn, en nu heeft hij wel de warmte van iemand die 'm na staat, en niet zoveel behoefte aan 'de volgende liefde van z'n leven'.
Aha, dat had ik niet gezien. Klinkt inderdaad als een goede oplossing voor hem als het zo kan :)
pi_157783986
Is die Patrick dan ook een "ster"? Of waarom staat dat in dit topic?
pi_157784738
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:36 schreef Turbomuis het volgende:
Blake Shelton en Gwen Stefani zijn een setje

[..]

[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Gwen Stefani gescheiden was... :@
Ze heeft toch pas nog een kindje gekregen of niet?
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:27:51 #184
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_157785526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:53 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Gwen Stefani gescheiden was... :@
Ze heeft toch pas nog een kindje gekregen of niet?
begin 2014 :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:46:32 #185
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_158654130


quote:
You know what they say, the best relationships start off as friendships!
That seems to be the case for Steve-O and Kat Von D who appear to be getting very serious from what we can tell from social media!
On Monday, the Jackass star confirmed the speculation with a kissy pic of him smooching his new tattoo-artist lady love! He penned:
"How can I be so lucky?@thekatvond"
Awww, we LOVES it!

As we reported, the two were popping up on each other's Instagram pages as of late — so we were pretty sure it was going down between these two lovebirds!
Let's take a look at their blossoming romance (below)!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_159963809
quote:
Airen Mylene en Taeke Taekema verliefd
Airen Mylene en oud-hockeyer Taeke Taekema zijn een setje. Dat heeft de SBS-presentatrice onthuld aan Shownieuws.

De vonk sloeg over tijdens opnames van Wie is de mol? Hoewel Airen in de tweede aflevering al naar huis werd gestuurd was hun korte samenzijn genoeg om elkaars harten sneller te doen kloppen.

De twee gingen afgelopen week samen op wintersportvakantie. Op foto's die Airen op Instagram plaatste, was nog niet duidelijk met wie ze naar de sneeuw was vertrokken. Taeke was tussen 2010 en 2014 getrouwd.

Foto van de Instagram van Taeke
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_159964189
Haha cute O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_159965393
Tof. Zo op het eerste gezicht had ik die twee niet aan elkaar gekoppeld
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 februari 2016 @ 16:28:21 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159966718
Is dit het eerste WIDM-stel?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  ESF Reporter woensdag 9 maart 2016 @ 18:27:01 #190
87554 Cee
Welluk?
pi_160547060
De Limburgse singer-songwriter Stevie Ann (1986) vertelt net op radio 2 dat ze het heeeeeeel goed kan vinden met Daniel Lohues (1971). En niet alleen op professioneel vlak.
pi_160630095
Katy Perry en Orlando Bloom zijn officieel
quote:
Dat het serieus is tussen Orlando Bloom (39) en Katy Perry (31), blijkt wel uit het feit dat de acteur de zangeres heeft voorgesteld aan zijn moeder.

Dat deed hij in een ouderwetse Britse pub in Buckinghamshire. Naar verluidt zou Kate speciaal voor de ontmoeting naar Engeland zijn gevlogen. Een bron laat aan de Sunday People weten: ,,Ze waren de hele tijd aan het kletsen en luidruchtige grappen aan het maken. Het was duidelijk, dat het enorm klikte tussen Katy en de moeder van Bloom.’’

Sinds de twee hand in hand op het tropische eiland Hawaï werden gespot, is het officieel ’aan’ tussen Bloom en Perry.
pi_160891048
Zijn Badr en Cristiana Ronaldo al uit de kast?

Cristiano Ronaldo heeft een appartement voor Badr in New York gekocht.

van de telegraaf site: http://www.telegraaf.nl/prive/25462956/___Cristiano_schonk_peperduur_appartement_aan_Badr___.html
Cristiano Ronaldo schonk peperduur appartement aan Badr Hari'

Cristiano Ronaldo is in een rechtszaak verwikkeld geraakt die draait om het appartement dat hij in New York zou hebben gekocht voor meer dan een miljoen euro en vervolgens zou hebben geschonken aan zijn goede vriend Badr Hari.

Volgens Cristiano stelt het vastgoedbedrijf Proto onterecht dat hij een appartement van meer dan een miljoen euro heeft gekocht in de ultraluxe Trump Towers en dat hij dat heeft gegeven aan Badr, meldt The Sun. De profvoetballer vindt dat Pronto ten onrechte zijn beeltenis en naam gebruikt om aandacht te genereren voor het bedrijf en sleept ze voor de rechter, maar het bedrijf zegt officiële documenten te hebben waarin zwart op wit staat dat Ronaldo het appartement wel degelijk heeft gekocht én aan Badr heeft gegeven.

Volgens Proto gaat het Ronaldo dan ook niet zozeer om het gebruik van zijn beeltenis, maar is hij vooral woest omdat de informatie over zijn gulle gift aan de bokser op straat ligt. Franse en Engelse media suggereren namelijk al een tijdje dat Badr en Cristiano méér dan goede vrienden zijn.. "Na we de eigenaar van de woning in Amerika hebben geregistreerd zijn we verplicht om de autoriteiten te laten weten dat het door Cristiano Ronaldo aangeschafte appartement vervolgens is gedoneerd aan Badr Hari. Misschien is dat wat hem steekt, omdat hij zelf nooit iets heeft bekendgemaakt over de koop. Sorry dat zijn geheim nu openbaar is, maar de regels in Amerika zijn erg streng en wij doen gewoon ons werk", laat het bedrijf aan de Britse krant weten.
pi_160891845
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 18:32 schreef utrecht1970 het volgende:
Zijn Badr en Cristiana Ronaldo al uit de kast?

Cristiano Ronaldo heeft een appartement voor Badr in New York gekocht.

van de telegraaf site: http://www.telegraaf.nl/prive/25462956/___Cristiano_schonk_peperduur_appartement_aan_Badr___.html
Cristiano Ronaldo schonk peperduur appartement aan Badr Hari'

Cristiano Ronaldo is in een rechtszaak verwikkeld geraakt die draait om het appartement dat hij in New York zou hebben gekocht voor meer dan een miljoen euro en vervolgens zou hebben geschonken aan zijn goede vriend Badr Hari.

Volgens Cristiano stelt het vastgoedbedrijf Proto onterecht dat hij een appartement van meer dan een miljoen euro heeft gekocht in de ultraluxe Trump Towers en dat hij dat heeft gegeven aan Badr, meldt The Sun. De profvoetballer vindt dat Pronto ten onrechte zijn beeltenis en naam gebruikt om aandacht te genereren voor het bedrijf en sleept ze voor de rechter, maar het bedrijf zegt officiële documenten te hebben waarin zwart op wit staat dat Ronaldo het appartement wel degelijk heeft gekocht én aan Badr heeft gegeven.

Volgens Proto gaat het Ronaldo dan ook niet zozeer om het gebruik van zijn beeltenis, maar is hij vooral woest omdat de informatie over zijn gulle gift aan de bokser op straat ligt. Franse en Engelse media suggereren namelijk al een tijdje dat Badr en Cristiano méér dan goede vrienden zijn.. "Na we de eigenaar van de woning in Amerika hebben geregistreerd zijn we verplicht om de autoriteiten te laten weten dat het door Cristiano Ronaldo aangeschafte appartement vervolgens is gedoneerd aan Badr Hari. Misschien is dat wat hem steekt, omdat hij zelf nooit iets heeft bekendgemaakt over de koop. Sorry dat zijn geheim nu openbaar is, maar de regels in Amerika zijn erg streng en wij doen gewoon ons werk", laat het bedrijf aan de Britse krant weten.
Haha, leuk in dit topic. Maar Het Klopt niet; Badr is verloofd en niet met hem.
pi_160892070
Komt Badr überhaupt de USA wel in met zijn strafblad??
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2016 @ 20:26:54 #195
43556 miss_dynastie
pi_160894454
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:12 schreef Felinecat het volgende:
Komt Badr überhaupt de USA wel in met zijn strafblad??
Heeft Badr een strafblad? Ik dacht dat Everink de eerste was die een zaak durfde door te zetten? Daarvoor krijgt 'ie pas een aantekening nadat het vonnis onherroepelijk is geworden.
  woensdag 20 juli 2016 @ 22:42:05 #196
123170 alors
zlata1234
pi_163893191
quote:
Miranda Kerr verloofd met Snapchat-oprichter


Miranda Kerr en haar vriend Evan Spiegel gaan trouwen. De Snapchat-oprichter vroeg het Australische topmodel woensdag ten huwelijk en de brunette zei 'ja'.

Het model maakte het nieuws via Instagram bekend met een foto van haar diamanten verlovingsring.

Kerr (33) en Spiegel (25) leerden elkaar in 2014 kennen tijdens een Louis Vuitton-dinner in New York. Sinds vorig jaar zijn ze officieel een setje. Het voormalig Victoria's Secret-model was van 2010 tot 2013 getrouwd met acteur Orlando Bloom, met wie ze zoontje Flynn kreeg.

Telegraaf.nl
know'm sayin?
×
word? word.
pi_163894924
Waarom toch altijd maar trouwen?
  donderdag 21 juli 2016 @ 00:01:13 #198
123170 alors
zlata1234
pi_163895534
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 23:40 schreef potjecreme het volgende:
Waarom toch altijd maar trouwen?
Omdat het een serieuze verbintenis is met verplichtingen en verantwoordelijkheden richting jezelf, je partner en familie?

Mee eens dat het een beetje lachwekkend wordt als je het voor de zoveelste keer doet. Maar een tweede keer voor haar en een eerste keer voor hem, wat is daar mis mee?
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator / Miss SHO woensdag 31 augustus 2016 @ 19:42:44 #199
22592 crew  Ole
pi_164992894
Styliste Manon Meijers is nieuwe liefje van Guus Meeuwis

Styliste Manon Meijers heeft een prille relatie met zanger Guus Meeuwis. De kledingadviseuse van vele bekende Nederlanders bevestigde de geruchten die vandaag naar buiten werden gebracht zelf in RTL Boulevard.


© bruno
Met een nerveuze maar verliefde glimlach laat Manon in het entertainmentprogramma weten: ,,Ja wij waren op het vliegveld, ja. Meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen.'' Op aandringen van presentator Beau van Erven Dorens: ,,Oké, we vinden elkaar leuk. Geef het de tijd en ruimte om uit te zoeken hoe leuk.'' Felicitaties van Beau ontvangt de brunette vervolgens van harte.

Guus maakte in februari bekend dat zijn huwelijk met zijn jeugdliefde Valérie Gregoire na 14 jaar is gestrand.

Party publiceerde vandaag foto's van een stralende Guus, die vader is van vier Pepijn (15), Sarah (13), Teun (10) en Jules (6), met Manon op Rotterdam Airport. Volgens mede-passagiers van een Transaviavlucht deden de twee de grootse moeite om niet samen te worden gezien. Desondanks werden de 'tortelduifjes' zoenend gekiekt.

Modepolitie
Manon stylet BN'ers als Wendy van Dijk en was te zien in Modepolitie en Modepolitie 2.0. Haar eigen bedrijfje heet MonStyle en is gevestigd in Amsterdam.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_164994064
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:42 schreef Ole het volgende:
Styliste Manon Meijers is nieuwe liefje van Guus Meeuwis

Styliste Manon Meijers heeft een prille relatie met zanger Guus Meeuwis. De kledingadviseuse van vele bekende Nederlanders bevestigde de geruchten die vandaag naar buiten werden gebracht zelf in RTL Boulevard.


© bruno
Met een nerveuze maar verliefde glimlach laat Manon in het entertainmentprogramma weten: ,,Ja wij waren op het vliegveld, ja. Meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen.'' Op aandringen van presentator Beau van Erven Dorens: ,,Oké, we vinden elkaar leuk. Geef het de tijd en ruimte om uit te zoeken hoe leuk.'' Felicitaties van Beau ontvangt de brunette vervolgens van harte.

Guus maakte in februari bekend dat zijn huwelijk met zijn jeugdliefde Valérie Gregoire na 14 jaar is gestrand.

Party publiceerde vandaag foto's van een stralende Guus, die vader is van vier Pepijn (15), Sarah (13), Teun (10) en Jules (6), met Manon op Rotterdam Airport. Volgens mede-passagiers van een Transaviavlucht deden de twee de grootse moeite om niet samen te worden gezien. Desondanks werden de 'tortelduifjes' zoenend gekiekt.

Modepolitie
Manon stylet BN'ers als Wendy van Dijk en was te zien in Modepolitie en Modepolitie 2.0. Haar eigen bedrijfje heet MonStyle en is gevestigd in Amsterdam.
Ik sta er niet van te kijken, zij was ten tijde van zijn concert in Londen al iets te hepiedepeppie in beeld als zijn 'styliste' :D

En ik wist dat ik het ergens had gepost: uit het echtscheidingentopic

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:02 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste totale wilde gok, hij doet het nu met die styliste van de Modepolitie die ook wel eens bij Boulevard aanschuift :P
Called it :P

[ Bericht 8% gewijzigd door TheVulture op 31-08-2016 22:20:32 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 september 2016 @ 17:14:59 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165013894
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 20:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik sta er niet van te kijken, zij was ten tijde van zijn concert in Londen al iets te hepiedepeppie in beeld als zijn 'styliste' :D

En ik wist dat ik het ergens had gepost: uit het echtscheidingentopic

[..]

Called it :P
toen ik het hoorde moest ik ook meteen aan jouw post denken _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 1 september 2016 @ 17:56:38 #202
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165014812
Hoe krijg je het voor elkaar? :o Schot in de roos!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_165015612
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 20:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik sta er niet van te kijken, zij was ten tijde van zijn concert in Londen al iets te hepiedepeppie in beeld als zijn 'styliste' :D

En ik wist dat ik het ergens had gepost: uit het echtscheidingentopic

[..]

Called it :P
^O^ Dat is knap, zo vlak na zijn scheiding (ook in februari toch?) :o

Dan hebben ze het nog lang geheim weten te houden. Ook knap.

Overigens vind ik die Manon (bij wijze van uitzondering) een tv-vrouw die écht aardig, lief en betrokken overkomt. Ik krijg bijna tranen in mijn ogen als ze weer met hart en ziel een of andere zoutzak moed staat in te praten in haar modeprogramma. Alsof ze het echt meent. En volgens mij doet ze dat ook.

Guus Meeuwis ken ik niet, maar Manon lijkt me een gouden vangst *;
pi_165022041
Johnny de Mol doet het met KUS-zangeres Anouk van Schie. Zij is de ex van Javier Guzman en Johnny van...eh half vrouwelijk bekend Nederland..
pi_165022521
Wie denkt dat Johnny over 5 jaar in een vaste serieuze relatie zit? Die ook echt minstens jaren stand gaat houden? Anyone?

Oh, en dat meisje, Josje 2.0
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 2 september 2016 @ 23:28:54 #206
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_165047937
Vandaag is Nielson getrouwd met z'n jeugdliefje Hanna(h?)
Shownieuws zegt het zelf :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_165048218
Staat ook een foto op zijn FB. :Y.
Kwak
  Moderator / Miss SHO zaterdag 3 september 2016 @ 10:12:44 #208
22592 crew  Ole
pi_165053108
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wie denkt dat Johnny over 5 jaar in een vaste serieuze relatie zit? Die ook echt minstens jaren stand gaat houden? Anyone?

Oh, en dat meisje, Josje 2.0
neuh,,,, vrijgezel tot in de eeuwigheid.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 september 2016 @ 14:36:45 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_165056879
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  ESF Reporter zaterdag 3 september 2016 @ 15:38:38 #210
87554 Cee
Welluk?
pi_165057742
Oh ehh... Ik stelde me al die tijd een iets ander type meisje voor.
pi_165057824
quote:
wat heeft zij onder haar linker borst groeien? :@
pi_165059382
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:48 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat heeft zij onder haar linker borst groeien? :@
Een roosje


pi_165059450
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:21 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Een roosje
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ohhhhhhh, op die andere foto leek het net een gezwel 8)7
pi_165059631
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:38 schreef Cee het volgende:
Oh ehh... Ik stelde me al die tijd een iets ander type meisje voor.
Ik vind het wel verfrissend dat ze geen standaardbarbiemodel is, gewoon een mooie vrouw en een stukje groter dan hij.
Kwak
pi_165060421
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:21 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Een roosje
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die laatste foto vind ik erg mooi. Die bloemen en brug O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165060492
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik vind het wel verfrissend dat ze geen standaardbarbiemodel is, gewoon een mooie vrouw en een stukje groter dan hij.
  ESF Reporter zaterdag 3 september 2016 @ 20:28:49 #217
87554 Cee
Welluk?
pi_165064573
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik vind het wel verfrissend dat ze geen standaardbarbiemodel is, gewoon een mooie vrouw en een stukje groter dan hij.
Dat inderdaad, ik had alleen een klein tenger frêle poppetje in gedachte. :)
  zaterdag 17 september 2016 @ 07:47:15 #218
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_165378740
quote:
EINDHOVEN - Olympisch zwemkampioen Pieter van den Hoogenband (38) is vrijdag in Eindhoven getrouwd met Marie José Crooijmans.
Van den Hoogenband en Crooijmans zijn sinds 2014 samen. Op beelden die in het bezit zijn van Shownieuws is te zien hoe de tortelduifjes bij het stadhuis in Eindhoven arriveren in een turquoise oldtimer.

"Best wel een beetje spannend, maar goede vibes", vertelt een vrolijke Marie José, die voor een korte versie van een trouwjurk koos. Pieter, die twee kinderen heeft uit zijn eerste huwelijk met Minouche Smit (waarmee hij tot 2012 was getrouwd, red.), laat weten 'intens veel' van zijn blonde vrouw te houden.

Het stel trekt drie dagen uit voor de bruiloft.
quote:
Turner Epke Zonderland is vrijdag in Heerenveen getrouwd met Linda Steen. De olympisch kampioen van 2012 leerde zijn liefde zes jaar geleden kennen in Heerenveen.
Nadat hij in Londen de wereld had verbaasd met zijn spectaculaire oefening aan de rekstok, ging Zonderland al samenwonen in Groningen met de toen nog studerende Steen.

Inmiddels werkt de 28-jarige Friezin als coördinator maatschappelijk verantwoord ondernemen bij sc Heerenveen.

Het net getrouwde stel heeft inmiddels een huis gekocht in Heerenveen. Zonderland (30) vroeg zijn vriendin anderhalf jaar geleden al ten huwelijk tijdens een vakantie in Marrakech.

Na een groot feest met familie en vrienden, komend weekeinde in Friesland, vertrekken de bijna afgestudeerd arts en zijn kersverse vrouw naar Afrika voor een huwelijksreis.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_165378799
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 07:47 schreef Turbomuis het volgende:

[..]


[..]

Maar hoort dit dan in dit topic? :@ Ze zijn getrouwd maar toch niet iets begonnen met een andere bekende? Volgens mij is er een trouw-topic.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 18 september 2016 @ 13:50:33 #220
403253 Meke
after all this time? always.
pi_165402267
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 08:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar hoort dit dan in dit topic? :@ Ze zijn getrouwd maar toch niet iets begonnen met een andere bekende? Volgens mij is er een trouw-topic.
Hier O+ Tijd om dat nieuw leven in te blazen met alle bruiloften van de afgelopen tijd ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_166320792
Prince Harry wordt door de Daily Mail gekoppeld aan Meghan Markle, bekend van Suits.



http://www.dailymail.co.u(...)d-race-heritage.html
  dinsdag 8 november 2016 @ 12:19:31 #222
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_166497183
quote:
Kensington Palace bevestigt romance prins Harry en Meghan

De Britse prins Harry (32) heeft een relatie met de Amerikaanse actrice Meghan Markle (35), zo bevestigt Kensington vandaag. In een krachtig statement vraagt de prins de pers om zijn vriendin met rust te laten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 december 2016 @ 00:44:00 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_167336738
quote:
'Thijs Römer verliefd op ballerina Igone de Jongh'

Thijs Römer heeft een nieuwe liefde. De acteur zou een relatie hebben met ballerina Igone de Jongh.
Dat meldt RTL. Igone werd zaterdag benoemd tot Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw. Thijs zou daarbij aanwezig zijn geweest.

Het zou de eerste (openlijke) relatie van Thijs na de scheiding van Katja Schuurman, met wie hij acht jaar getrouwd was. Het stel ging als vrienden uit elkaar. Katja maakte dit jaar bekend te gaan trouwen met chefkok Freek van Noortwijk.
volgens de televaag
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 15 december 2016 @ 01:15:27 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167337083
Er wordt met geen woord gerept over haar echtgenoot? :?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 december 2016 @ 06:21:12 #225
403253 Meke
after all this time? always.
pi_167337592
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 01:15 schreef Lienekien het volgende:
Er wordt met geen woord gerept over haar echtgenoot? :?
Ja, heeft zij niet net een baby? Okee, dat net blijkt mee te vallen, maar dan heeft ze nog steeds een man :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_167337801
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2016 06:21 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, heeft zij niet net een baby? Okee, dat net blijkt mee te vallen, maar dan heeft ze nog steeds een man :+
Nee ze had laatst op tv gezegd dat dat over is.
  donderdag 15 december 2016 @ 07:55:44 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167337829
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee ze had laatst op tv gezegd dat dat over is.
Raar dat daar niks over is terug te vinden.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2016 @ 09:16:13 #228
368283 ato
pi_167338507
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee ze had laatst op tv gezegd dat dat over is.
Vreemd, bij tour college vertelde ze gelukkig te zijn met gezin?
Life can be a bitch, so like it..
pi_167504721
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:16 schreef ato het volgende:

[..]

Vreemd, bij tour college vertelde ze gelukkig te zijn met gezin?
Thijs heeft de relatie nu bevestigd.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2016 @ 22:40:08 #230
368283 ato
pi_167513300
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 19:22 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Thijs heeft de relatie nu bevestigd.
OK apart stel, ik vind haar wel leuk sinds College tour
Life can be a bitch, so like it..
pi_167633397
Ik kan zo 1,2,3 geen topic vinden over huwelijksbootjes en weet dat zijn geliefde geen ster is, maar Adam Curry is getrouwd!
pi_167647237
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 08:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik kan zo 1,2,3 geen topic vinden over huwelijksbootjes en weet dat zijn geliefde geen ster is, maar Adam Curry is getrouwd!
Volgens telegraaf is hij nog getrouwd met Mickey. Tenminste, ze hebben het uitgezocht en de scheiding is helemaal niet rond.
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2016 @ 17:55:32 #233
368283 ato
pi_167647436
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 08:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik kan zo 1,2,3 geen topic vinden over huwelijksbootjes en weet dat zijn geliefde geen ster is, maar Adam Curry is getrouwd!
Volgens mij zijn ze verloofd,althans Adam met een Amerikaanse.
Life can be a bitch, so like it..
pi_167658555
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:47 schreef kvd het volgende:

[..]

Volgens telegraaf is hij nog getrouwd met Mickey. Tenminste, ze hebben het uitgezocht en de scheiding is helemaal niet rond.
Ah, lekker zooitje dan. Volgens mij duurde de afhandeling van zijn huwelijk met Pwtish ook jaren. Typisch, die haast die die mensen altijd hebben. Zou er zo onrustig van worden.
pi_167678255
Jennifer Lopez & Drake naar 't schijnt.
pi_167678841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:41 schreef Radegast het volgende:
Jennifer Lopez & Drake naar 't schijnt.


http://www.dailymail.co.u(...)smitten-picture.html
pi_167679078
En Rihanna heeft hem meteen ontvolgt, aldus iemand op internet.

Ik vind het wel een enorm leuke combi :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 28 december 2016 @ 17:16:44 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167679231
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 08:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik kan zo 1,2,3 geen topic vinden over huwelijksbootjes en weet dat zijn geliefde geen ster is, maar Adam Curry is getrouwd!
Nog niet getrouwd, verloofd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_167722355
Serena Williams engaged to Alexis Ohanian after Reddit co-founder pops the question during surprise getaway to Rome



http://www.dailymail.co.u(...)se-getaway-Rome.html
pi_167728989
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:41 schreef Radegast het volgende:
Jennifer Lopez & Drake naar 't schijnt.
You go cougar girl!
pi_167731450
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 00:15 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

You go cougar girl!
Nou, Drake vind ik zelf totaaaal niet aantrekkelijk.
Zou eerder zeggen: you go, Drake!
Qua looks is Jennifer wel een mooie vangst. :P
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2016 @ 09:45:26 #242
368283 ato
pi_167733002
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 07:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou, Drake vind ik zelf totaaaal niet aantrekkelijk.
Zou eerder zeggen: you go, Drake!
Qua looks is Jennifer wel een mooie vangst. :P
Ik vind Drake wel een mooie man, Jennifer ziet er nog goed uit.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 13 januari 2017 @ 05:08:58 #243
131278 moemoe
#teampanda
pi_168096042
Selena Gomez en The Weeknd hebben het gezellig samen:







pi_168099426
Drake & Jlo binnenkort een single uit? Selena & The Weeknd binnenkort een single uit?

We gaan het zien.
pi_168772924
quote:
'Tom Jones en Priscilla Presley zijn stel'

Tom Jones (76) heeft nog geen jaar na de dood van zijn vrouw een nieuwe liefde gevonden. De zanger uit Wales zou iets hebben met Priscilla Presley (71), de ex-vrouw van Elvis.

Volgens een bron van The Mirror is de relatie nog in een vroeg stadium. De twee kennen elkaar wel al langer; Tom was bevriend met Elvis voor diens dood in 1977. Het afgelopen jaar zou hij veel steun hebben gehad aan Priscilla, waardoor er iets moois zou zijn opgebloeid.

Ondanks de vele affaires van de Sex Bomb-zanger, waren Tom en zijn vrouw Linda 59 jaar getrouwd. Priscilla's huwelijk met Elvis duurde zes jaar; het stel scheidde in 1973. Gevraagd naar een relatie met Priscilla, liet Tom de krant weten: "We zijn al heel lang vrienden. Het is een charmante dame en we genieten van onze avondjes uit samen."
http://www.telegraaf.nl/p(...)ey_zijn_stel___.html
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_168773667
quote:
Je was me voor. Leuke combi!

  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 februari 2017 @ 10:31:50 #247
163650 Greys
pi_168773753
Leuke combi? Ik had gedacht dat Sir Tom wel iets beters kon krijgen dan The Joker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168773872
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:31 schreef Greys het volgende:
Leuke combi? Ik had gedacht dat Sir Tom wel iets beters kon krijgen dan The Joker.
:D :D
pi_168774309
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:31 schreef Greys het volgende:
Leuke combi? Ik had gedacht dat Sir Tom wel iets beters kon krijgen dan The Joker.
Nou ja, opmerkelijk in ieder geval. ;)
Misschien dat zijn ogen wat achteruit zijn gegaan. Ze kennen elkaar wel al heel lang.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 februari 2017 @ 12:58:06 #250
163650 Greys
pi_168776516
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 11:01 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Nou ja, opmerkelijk in ieder geval. ;)
Misschien dat zijn ogen wat achteruit zijn gegaan. Ze kennen elkaar wel al heel lang.
[ afbeelding ]
Ja dát dan weer wel. En ik vind het fijn dat ze elkaar hebben gevonden hoor, als het echt zo is. Gezellig voor ze. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 februari 2017 @ 13:49:42 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168777511
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:31 schreef Greys het volgende:
Leuke combi? Ik had gedacht dat Sir Tom wel iets beters kon krijgen dan The Joker.
'Iets beters'. Godsamme, Greys. :')
The love you take is equal to the love you make.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 februari 2017 @ 14:51:00 #252
163650 Greys
pi_168778768
Ja jeetje, die man krijgt nog steeds slipjes van jonge dames, dus het verbaast me best een beetje dat hij dan voor zo'n alles behalve jonge en gruwelijk verbouwde Pris gaat. :@ Is dat echt zo raar?

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 09-02-2017 15:06:51 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 1 april 2017 @ 20:33:00 #253
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_169932584
It turns out this is **not** an April Fools' Day joke!
We've been reporting lately about the rumored relationship going on between David Spade and Naya Rivera, and now, well, it looks like it's just gotten confirmed!! This is REAL!!

According to E! News, a source has confirmed that the former Glee actress has been dating the comedian for several weeks now, and they were "trying really hard to keep things private for the time being."
Uh-huh.
Hard to do that when you engage in some very serious public PDA moments in a swimming pool, but, whatevs.
Regardless, this looks real, despite the unlikely pairing and the 22-year age difference between these two!


I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_169965065
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 20:33 schreef Turbomuis het volgende:
It turns out this is **not** an April Fools' Day joke!
We've been reporting lately about the rumored relationship going on between David Spade and Naya Rivera, and now, well, it looks like it's just gotten confirmed!! This is REAL!!

According to E! News, a source has confirmed that the former Glee actress has been dating the comedian for several weeks now, and they were "trying really hard to keep things private for the time being."
Uh-huh.
Hard to do that when you engage in some very serious public PDA moments in a swimming pool, but, whatevs.
Regardless, this looks real, despite the unlikely pairing and the 22-year age difference between these two!


[ afbeelding ]
David Spade _O_ Ondergewaardeerd persoon.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_170051832
Het blijft moeilijk te geloven.
Not all those who wander are lost
  maandag 8 mei 2017 @ 00:22:34 #256
123170 alors
zlata1234
pi_170765203
quote:
zondag 7 mei 2017, 22:12

Halina Reijn heeft relatie met Daniël de Ridder


Halina Reijn en oud-voetballer Daniël de Ridder (33) vormen een setje. Dit bevestigt de 41-jarige actrice op social media met een kiekje van haar vriend.

Bij de foto die Halina heeft geplaatst op Instagram schrijft ze: "Mijn lief." Eerder werd er al gesuggereerd dat twee een koppel waren, maar tot nu hielden ze allebei hun lippen stijf op elkaar.

Vorig jaar is zij in mei al regelmatig met Daniël gespot. Vlak daarvoor is zijn relatie met Tatum Dagelet gestrand.
Zwanger in 3,2,1....
know'm sayin?
×
word? word.
pi_170765575
Halina is wel een heel ander type dan Tatum..

Naja, leuk voor d'r.
pi_170772183
Was ze dan ook al samen met hem toen ze vorig jaar dat programma over het Grote Dilemma had?

Ik zeg het niet snel, maar damn wat een geluksvogel, die Halina :Y
Prachtige jongen, met ook nog eens een kop hersens.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170772720
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Was ze dan ook al samen met hem toen ze vorig jaar dat programma over het Grote Dilemma had?

Ik zeg het niet snel, maar damn wat een geluksvogel, die Halina :Y
Prachtige jongen, met ook nog eens een kop hersens.
Volgens mij al best lang dan. Vorig jaar augustus was Zeekoegate toen ze samen op vakantie gingen.
  maandag 8 mei 2017 @ 14:08:32 #260
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_170772922
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2017 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Was ze dan ook al samen met hem toen ze vorig jaar dat programma over het Grote Dilemma had?

Ik zeg het niet snel, maar damn wat een geluksvogel, die Halina :Y
Prachtige jongen, met ook nog eens een kop hersens.
Er zal vast een behoorlijke sociale druk op hem liggen, die verwachtingen naar aanleiding van haar documentaire. Op de een of andere manier vind ik dit moedig. Genoeg mannen die met een grote boog om haar heen lopen om die reden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_170779088
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2017 14:08 schreef Andromache het volgende:

[..]

Er zal vast een behoorlijke sociale druk op hem liggen, die verwachtingen naar aanleiding van haar documentaire. Op de een of andere manier vind ik dit moedig. Genoeg mannen die met een grote boog om haar heen lopen om die reden.
Ik weet niet of dat het is. Lijkt me gewoon lekker om elkaar zo lang mogelijk rustig te leren kennen en in die prille tijd zoveel mogelijk privé met elkaar door te brengen.
Bevestigen betekent ook weer media.
Heerlijk toch om de media er buiten te houden.

Beiden hebben ze een beetje een vadercomplex, en bindingsangst. Ben benieuwd hoe lang ze het gaan volhouden samen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172985831
Milika Peterzon & Edvard Niessing.
pi_173130980
Volgens Telegraaf zouden Kate en Leo 'eindelijk' een setje zijn. Kon het uitgebreide verhaal niet lezen, dus ik vermoed een hoog storm-in-een-glas-water gehalte, maar zo niet dan vind ik het een leuk duo!

http://m.telegraaf.nl/art(...)o-eindelijk-een-paar
  maandag 14 augustus 2017 @ 11:31:45 #264
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_173131687
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:02 schreef Mineola het volgende:
Volgens Telegraaf zouden Kate en Leo 'eindelijk' een setje zijn. Kon het uitgebreide verhaal niet lezen, dus ik vermoed een hoog storm-in-een-glas-water gehalte, maar zo niet dan vind ik het een leuk duo!

http://m.telegraaf.nl/art(...)o-eindelijk-een-paar
Zou idd erg leuk zijn! Op Daily Mail is er nog niets over te lezen dus zal wel een storm in een glas water zijn (helaas)..
pi_173132182
Het 'bewijs' so far: een foto op vakantie.
pi_173132207
Dat zou ik echt leuk vinden :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173134535
Heb ik wat gemist. Gaat ze dan weer scheiden? Kan daar zo snel niets over vinden.
pi_173134859
Nou ja, leuk. Ze zijn heel hecht en allang vrienden schijnbaar.
Een relatie zou het uiteindelijk toch niet veel beter maken, op de lange termijn, denk ik.
:P
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:05:23 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173136949
Ik denk niet dat het waar is.
The love you take is equal to the love you make.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 augustus 2017 @ 15:06:50 #270
163650 Greys
pi_173136970
Ze zijn al heel lang bff's dus zo gek is het niet als ze dan als vrienden op vakantie zijn. Ik zie er helaas nog geen stel in. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:07:47 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173136984
Een vriendschappelijke vakantie, dat kan natuurlijk niet. Die moeten als tortelduifjes in den vreemde zitten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:15:35 #272
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_173137128
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:53 schreef bloempje-moi het volgende:
Het 'bewijs' so far: een foto op vakantie.
[ afbeelding ]
Ik vind haar mooi maar volgens mij valt hij alleen op skinny modellen van onder de 25 jaar..
pi_173137737
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk niet dat het waar is.
Dat.

Zou wel leuk zijn, maar hij heeft altijd modellen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_173203941
Meer Leo en Kate




Tortelduifjes of niet, het is leuk dat ze zo close zijn gebleven.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 augustus 2017 @ 11:33:40 #275
163650 Greys
pi_173205123
Ze zijn al twintig jaar bff's.
Hier wel een leuk artikel daarover met hun foto's en uitspraken over elkaar door die jaren heen: https://www.popsugar.com/(...)-Friendship-34402449

Hij heeft haar ook weggegeven bij haar huwelijk. :o
Wist ik niet. Wat mooi.

Het zou ergens wel ultiem zijn als ze nu alsnog na zo veel tijd ook écht voor elkaar gaan, maar ik geloof er nog even niks van.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173210248
Geloof het ook niet. Kletskoek. :P
Meer het type huisvriend van de familie.
Will & Grace zonder homo.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 21:24:16 #277
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_173219283
Ze is toch nog gewoon getrouwd met Ned Rocknroll?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_173618828
Eindelijk bevestigd: Katie Holmes en Jamie Foxx. Ze schijnen al sinds 2013 samen te zijn.

Het schijnt dat er scheidingsclausule bestaat die Katie verbood binnen vijf jaar na haar huwelijk het Tom Cruise publiekelijk te daten. Zou mij niets verbazen. Gekkies daar.
  woensdag 6 september 2017 @ 13:36:05 #279
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_173619573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:57 schreef bloempje-moi het volgende:
Eindelijk bevestigd: Katie Holmes en Jamie Foxx. Ze schijnen al sinds 2013 samen te zijn.
[ afbeelding ]
Het schijnt dat er scheidingsclausule bestaat die Katie verbood binnen vijf jaar na haar huwelijk het Tom Cruise publiekelijk te daten. Zou mij niets verbazen. Gekkies daar.
Leuk! Nu maar hopen dat ze bij elkaar blijven nu het geen geheim meer is.
pi_173620728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:57 schreef bloempje-moi het volgende:
Eindelijk bevestigd: Katie Holmes en Jamie Foxx. Ze schijnen al sinds 2013 samen te zijn.
[ afbeelding ]
Het schijnt dat er scheidingsclausule bestaat die Katie verbood binnen vijf jaar na haar huwelijk het Tom Cruise publiekelijk te daten. Zou mij niets verbazen. Gekkies daar.
Leuk voor ze. Lijken mij beide prima lui.
Beetje unusual couple. :)
  woensdag 6 september 2017 @ 14:48:00 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173620767
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:57 schreef bloempje-moi het volgende:
Eindelijk bevestigd: Katie Holmes en Jamie Foxx. Ze schijnen al sinds 2013 samen te zijn.
[ afbeelding ]
Het schijnt dat er scheidingsclausule bestaat die Katie verbood binnen vijf jaar na haar huwelijk het Tom Cruise publiekelijk te daten. Zou mij niets verbazen. Gekkies daar.
Dat ziet er lekker relaxed uit. Leuk stel, zo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174841360
Bieber en Gomez zijn weer bij elkaar.
pi_174841622
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:08 schreef bloempje-moi het volgende:
Bieber en Gomez zijn weer bij elkaar.
[ afbeelding ]
Allebei even buiten de deur gekeken wat er nog meer te koop is en nu weer terug bij elkaar. Ik vind het wel leuk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 11 november 2017 @ 20:03:24 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_175005868
Waylon en Bibi

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 11-11-2017 23:03:16 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_175009586
Bibi is liefje nummer 25785337 ..

Dat er nog vrouwen bestaan die in zijn charmes trappen |:(
  zondag 12 november 2017 @ 09:23:08 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175012917
quote:
Die Noël is ook die gast die op Cherso langskwam toch?
  zondag 12 november 2017 @ 09:23:35 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175012920
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 23:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Bibi is liefje nummer 25785337 ..

Dat er nog vrouwen bestaan die in zijn charmes trappen |:(
Achja. Wie weet is dit zijn ware
pi_175018410
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 09:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die Noël is ook die gast die op Cherso langskwam toch?
Jep
  zondag 12 november 2017 @ 14:58:48 #289
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175019521
Ewan McGregor en Mary Elizabeth Winstead (Fargo seizoen 3 duo)

http://www.dailymail.co.u(...)zabeth-Winstead.html
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_175045883
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 09:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die Noël is ook die gast die op Cherso langskwam toch?
Dat vond ik zo'n schatje.
En dan nu zo'n gladde aal. Van de familie Witschge (van zijn ex Joelle) is wel bekend dat ze Waylon liever zagen gaan dan komen.
Misschien is hij wel veranderd maar hij is/was natuurlijk wel getroubleerd met zijn verslavingen en het feit dat hij jarenlang niet naar zijn kind omkeek.

Maar dat mensen zeggen dat Waylon er zoveel heeft versleten, snap ik dan weer niet. Volgens mij zijn naast Joelle, die advocate en Annemijn niet zoveel bekend?

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 13-11-2017 18:13:51 ]
  maandag 13 november 2017 @ 16:30:00 #291
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_175046379
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 16:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

..dat ze Waylon liever zagen komen dan gaan.

Zagen gaan dan komen :?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_175046822
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 16:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Maar dat mensen zeggen dat Waylon er zoveel heeft versleten, snap ik dan weer niet. Volgens mij zijn naast Joelle, die advocate en Annemijn niet zoveel bekend?
https://www.nu.nl/achterk(...)t-patricia-paay.html
Koekoek

Kennelijk moest hij nodig.
pi_175048480
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:30 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zagen gaan dan komen :?
Ja dat dus. oei oei ik maak een foutje.
  woensdag 15 november 2017 @ 16:08:49 #294
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_175090350
quote:
’Marieke Elsinga gevallen voor RTL-collega JayJay Boske’

Marieke Elsinga (31) heeft na haar nieuwe job bij RTL Boulevard, nu ook het geluk in de liefde gevonden. Bronnen vertellen aan Privé dat de voormalige Qmusic-dj haar hart heeft verloren aan presentator JayJay Boske (31).

Het nieuws komt nogal onverwachts, aangezien Marieke deze week in Vrouw Glossy zegt dat ze al ruim tien jaar single is. Op de vraag waarom er zo lang geen man in haar leven was, antwoordt ze: „Dat is altijd wat mensen vragen als ze horen dat ik al zo lang single ben. Natuurlijk ben ik kritisch, want ik ben met alles in mijn leven kritisch. Dus waarom zou ik niet kritisch zijn op de man met wie ik de rest van mijn leven samen ben?”
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 15 november 2017 @ 16:11:36 #295
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_175090406
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:08 schreef static het volgende:

[..]

Ze hebben allebei Robinson gedaan, mooie gedeelde ervaring.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_175091491
Jayjay heeft wel een trapje nodig om met haar te tongen. Dat wel.
pi_175108539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 16:08 schreef static het volgende:

[..]

JayJay? Heet hij serieus zo?
En spreek je dat dan uit als Jeejee of als jeetjeej of als tjeejee of als tjeetjee
  donderdag 16 november 2017 @ 12:46:48 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175108586
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:44 schreef velden het volgende:

JayJay? Heet hij serieus zo?
En spreek je dat dan uit als Jeejee of als jeetjeej of als tjeejee of als tjeetjee
Ik gok als DjeeDjee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175109173
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:44 schreef velden het volgende:

[..]

JayJay? Heet hij serieus zo?
En spreek je dat dan uit als Jeejee of als jeetjeej of als tjeejee of als tjeetjee
Dit vroeg ik me ook af
pi_175113474
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik gok als DjeeDjee.
dit
  donderdag 16 november 2017 @ 17:35:29 #301
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')