abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 juni 2012 @ 14:23:52 #226
8369 speknek
Another day another slay
pi_113510509
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:53 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Haha, hoeft niet hoor. :P Wij verzoeken onze gasten ook "vriendelijk doch beslist" om af te zien van grappige liedjes, sketches, etcetera. Ik zit altijd met gekromde tenen te kijken als die op andere familiefeesten langs komen, dus ik verwacht niet dat ik daar spijt van krijg.

Aan de andere kant hebben we ook nadrukkelijk aangegeven dat speeches wel welkom zijn, en als dáár niks mee gedaan wordt zou ik dat wel jammer vinden.
Horses for courses, ik ben er meestal ook niet zo van, maar wist dat mijn schoonfamilie, en had (achteraf terecht) het vermoeden eigen familie, daar redelijk fantastisch in waren, dus uiteindelijk heel blij dat ik het wel heb gedaan. Heb me doodgelachen. Het is natuurlijk ook wel ietsjes anders als het om jezelf gaat en niet anderen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 28 juni 2012 @ 14:27:24 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_113510685
ik kan juist niet wachten tot mijn vrienden en familie zichzelf voor joker zetten op mijn bruiloft :D *O*
disclaimer
  donderdag 28 juni 2012 @ 14:28:56 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113510754
En gaan ze je huis ook inpakken? Of honderden bierdoppen in je tuin leggen?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 28 juni 2012 @ 14:29:52 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_113510798
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef Lienekien het volgende:
En gaan ze je huis ook inpakken? Of honderden bierdoppen in je tuin leggen?
Geen idee, verras me maar _O-
Zal wel niet. Maar sommigen lezen mee en worden nu wellicht op ideeen gebracht :')
disclaimer
pi_113510860
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef Lienekien het volgende:
En gaan ze je huis ook inpakken? Of honderden bierdoppen in je tuin leggen?
Haha, daarvan weet ik zeker dat het niet gewaardeerd zal worden! :P
Maar we gaan wel de slaapkamer mooi versieren (slingers, ballonnen, rozenblaadjes, champagne, etc) :)
Smile, tomorrow will be worse...
  donderdag 28 juni 2012 @ 14:43:10 #231
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_113511485
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Geen idee, verras me maar _O-
Zal wel niet. Maar sommigen lezen mee en worden nu wellicht op ideeen gebracht :')
:7
Don't come closer, I might hurt you
pi_113522704
Bij ons is er gewoon geen ruimte voor stukjes in het programma.
God weet wat mijn zus anders gaat bedenken. :')
pi_113523833
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef BrainTeaser het volgende:
In mijn ogen gaat het hoe dan ook lullig overkomen voor mensen die wel wat van plan waren, ongeacht de formulering...
De vraag is natuurlijk ook hoe tactvol je moet zijn naar mensen die niet snappen dat de dag wellicht niet om hen draait. Oftewel, wees beleefd maar hou niet teveel rekening met mensen die zich blijkbaar graag beledigd voelen.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_113523928
quote:
17s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Lindytje het volgende:

[..]

:7
+1 O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_113524836
quote:
6s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:30 schreef Litpho het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk ook hoe tactvol je moet zijn naar mensen die niet snappen dat de dag wellicht niet om hen draait. Oftewel, wees beleefd maar hou niet teveel rekening met mensen die zich blijkbaar graag beledigd voelen.
Heb je ook een punt ja! :Y
Heb eerst de halve dag moeilijk zitten doen hoe ik het ging formuleren, komt m'n vriend: "Waarom zeg je het niet gewoon zoals het is? 'Het bruidspaar wil liever geen liedjes of sketches.' "

Heerlijk hoe simpel mannen soms kunnen denken! En dat bedoel ik écht positief in dit geval! ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_113579196
Hoi, ik heb een vraagje :)
Word je als feestgast eigenlijk stipt op tijd verwacht of is het zoals bij elk ander feestje normaal dat je net iets later komt? Nu hád ik natuurlijk de ceremoniemeesters kunnen vragen, maar het feestje is morgen al :')
  zaterdag 30 juni 2012 @ 09:18:38 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_113586446
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:32 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

+1 O-)
+2 O-)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_113586885
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:32 schreef Sts het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje :)
Word je als feestgast eigenlijk stipt op tijd verwacht of is het zoals bij elk ander feestje normaal dat je net iets later komt? Nu hád ik natuurlijk de ceremoniemeesters kunnen vragen, maar het feestje is morgen al :')
Iets later vond ik niet zo erg.. Maar vond het wel fijn dat iedereen redelijk stipt was. We stonden 'verplicht' in het rijtje en dan is het wel fijn dat je al na een kwartier de zaal in kan om te mengen omdat de meeste er dan al zijn :Y
Anders is het lang staan wachten als iedereen wat aan de late kan is.

My 2 ct :7
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_113586986
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 09:57 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Iets later vond ik niet zo erg.. Maar vond het wel fijn dat iedereen redelijk stipt was. We stonden 'verplicht' in het rijtje en dan is het wel fijn dat je al na een kwartier de zaal in kan om te mengen omdat de meeste er dan al zijn :Y
Anders is het lang staan wachten als iedereen wat aan de late kan is.

My 2 ct :7
Ok, ik had al zo'n vermoeden dat op tijd komen nu wel goed was :P Al weet ik niet of ze met zo'n rijtje gaan werken. Bedankt voor de input ;)
pi_113587903
Ik heb vanavond mn vrijgezellenfeest. Ik ben benieuwd wat ze verzonnen hebben :P
And so the lion fell in love with the lamb
pi_113588473
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:03 schreef Sts het volgende:

[..]

Ok, ik had al zo'n vermoeden dat op tijd komen nu wel goed was :P Al weet ik niet of ze met zo'n rijtje gaan werken. Bedankt voor de input ;)
Zo niet; dan is het wel fijn als het bruidspaar rond gaat oid; dat iedereen er al is :Y Kunnen ze gewoon groepjes aflopen :D Deden vrienden van ons ook zo ;)

Veel plezier iig :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_113588834
Nou, ik zou je toch adviseren om niet veel later te komen... wij hebben de binnenkomende rij gasten "afgewerkt" van 20 tot 22.30u en daarna heb ik alleen maar keihard gedanst! Geen zin om nog eens iedereen af te lopen, het was ons feestje 8-)
pi_113589564
Jeetje 20-22.30 :P Zolang blijven ze vast niet staan. We gaan gewoon op tijd.
Zin in! :) Ze hebben gelukkig al de hele dag fantastisch weer O+
pi_113590029
Bij ons moet iedereen voor 21.00 uur binnen zijn, daarna sluit de rij. Ik vind het zonde van het feest om langer dan een uur te blijven staan.

Wat betreft de stukjes, ik heb nog nooit zoiets op een kaartje gezien. Wel eens gehad dat mensen liever geen stukjes hadden maar dan zeiden ze dat gewoon.
Wij hebben zelf tegen onze ceremoniemeester gezegd dat we maximaal een half uur aan stukjes willen. Nu staat er van 00.00-00.30 een verrassingsmoment op het programma. Geen idee wat het gaat worden. Ceremoniemeester wilde alleen kwijt dat er veel bekenden aan meedoen.

Vanaf vandaag nog een maand. Alles onder controle. Alles is eigenlijk geregeld. Hoeven weinig meer te doen. Zowel qua voorpret als qua organisatie blij dat we al een jaar geleden zijn begonnen met de voorbereidingen.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 12:59:05 #245
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_113590605
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:51 schreef BrainTeaser het volgende:

Ze vroegen ook of we aan iedereen door wilden geven dat ze liever geen bloemen krijgen omdat ze een dag later op huwelijksreis gaan. Dus daar hebben we op ingespeeld, door iedereen één kunstboem mee te laten nemen, zodat we daar een megaboeket van kunnen maken! :)
Dat is wel een heel leuk idee zeg!

Wij wilden liever ook geen bloemen en/of planten.
Toen we de vraag kregen wat we wilde hebben, hebben we gezegd geen bloemen of planten.

In de kaart hebben we dat nogmaals aangegeven met:

"Wij zitten al ruim in onze spullen, en hebben dus liever iets om ons spaarvarken mee te vullen" :)

Er zijn namens onze werkgevers wel 2 enorme boeketten met een fles champagne bezorgd! :)
Van hun vond ik het niet erg!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_113621138
Mijn vrijgezellenavond was geweldig! We zijn gaan eten waar tussen de gangen door een travestietenshow werd gegeven. Ik heb zo gelachen O+
And so the lion fell in love with the lamb
pi_113639484
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 10:08 schreef Bamba het volgende:
Mijn vrijgezellenavond was geweldig! We zijn gaan eten waar tussen de gangen door een travestietenshow werd gegeven. Ik heb zo gelachen O+
Bij ´t Sluisje?

Die van mij is over 2 weken. Instructies al doorgekregen. Ik word om 09.30 uur opgehaald bij mijn schoonouders en ik hoef alleen mijn toilettas mee te nemen en een party-proof outfit aan te trekken.

Hebben jullie je portemonnee meegenomen naar je vrijgezellenfeest?
pi_113644768
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 19:32 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Bij ´t Sluisje?

Die van mij is over 2 weken. Instructies al doorgekregen. Ik word om 09.30 uur opgehaald bij mijn schoonouders en ik hoef alleen mijn toilettas mee te nemen en een party-proof outfit aan te trekken.

Hebben jullie je portemonnee meegenomen naar je vrijgezellenfeest?
Nee, Mask'ara in Antwerpen :)

Spannend voor jou dus! Heb je een idee wat jullie gaan doen?
And so the lion fell in love with the lamb
pi_113645106
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:16 schreef Bamba het volgende:

[..]

Nee, Mask'ara in Antwerpen :)

Spannend voor jou dus! Heb je een idee wat jullie gaan doen?
Nee. Heb alleen gezegd dat ik geen rare dingen wil. Gewoon een leuke dag met z'n allen. Het zal in ieder geval een dagactiviteit zijn, etentje en dan iets van stappen denk ik. We willen graag de avond afsluiten samen met de mannen.

Vertrouw degene die het georganiseerd heeft, dat ze dingen heeft uitgekozen die ik leuk vind. Zo goed kent ze me wel :)
pi_113648052
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 21:22 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Nee. Heb alleen gezegd dat ik geen rare dingen wil. Gewoon een leuke dag met z'n allen. Het zal in ieder geval een dagactiviteit zijn, etentje en dan iets van stappen denk ik. We willen graag de avond afsluiten samen met de mannen.

Vertrouw degene die het georganiseerd heeft, dat ze dingen heeft uitgekozen die ik leuk vind. Zo goed kent ze me wel :)
Leuk! Ik wilde ook geen gekkigheid verder. Oke, ik had wel een mini-trouwjurk en een roze pruik aan, maar voor de rest heb ik gelukkig niks geks hoeven te doen, op hoelahoepen op het podium bij de travestieten na dan :') _O-
And so the lion fell in love with the lamb
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')