quote:
Op zaterdag 28 april 2012 05:40 schreef Oognip het volgende:Zo het is vroeg

Pingoo loopt de hele nacht te miauwen, hij voelt zich denk echt niet lekker. Ik heb net ff bij hem (en de rest) gezeten en heb hem op de bak gezet. Hij plaste een drupje en 5 minuten daarna weer. Is dat genoeg, een drupje?

het lijkt wel alsof ie het eruit moet persen.
Meneer is overigens nu een tijdje over de gang aan het rennen samen met z'n vriendje en vriendinnetje

Ik vertel je even hoe het hier altijd ging... (dus met andere woorden: ik doe niet net of ik het wéét, want dat is me te link. Jij kent je kat het beste, dus vooral goed blijven opletten).
Toen Remie verstopt dreigde te raken, merkte ik dat eigenlijk zeker twee dagen van te voren al. Hij ging vaak naar de bak, maakte daar behoorlijk wat misbaar en was onrustig. Tegen de tijd dat het echt vervelend begon te worden, werd hij steeds slomer. Hij kreeg koorts en begon over te geven.
De eerste keer heeft de DA hem doorgeprikt. Maar dat was niet afdoende, dus enkele weken laten toen het weer dreigde te gebeuren, is alsnog de amputatie gedaan.
Twee dingen waar ik bij Pingoo aan denk: persen en kleine hoeveelheden horen bij een blaasprobleem. Dus hij denkt dat hij héél erg moet, maar er zit maar een heel klein beetje. En als je 'drupje' zegt, bedoel je dan letterlijk een druppeltje, of bedoel je een heel klein plasje? Een druppeltje vind ik wat zorgelijk. Maar een klein plasje zou me blij maken. In dat geval namelijk vind ik het a) logisch (hij denkt dat hij heel wat moet, maar het is maar een beetje) en b) hij zit niet verstopt, want het komt er in elk geval uit.
Persoonlijk (maar dat ben ik en je moet niet teveel naar mij luisteren) zou ik de DA even bellen om even af te stemmen of alles volgens hem / haar nog volgens wens gaat. Maar ik ben verwend; dat spreken de DA en ik meestal vanzelf al af
[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 28-04-2012 11:31:13 ]