vrijdag 27 april 2012 @ 15:55:06 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_110865100
registreer om deze reclame te verbergen
Van Marc Forster (Quantum of Solace, Monster's Ball, Finding Neverland, Stranger than Fiction & the Kite Runner) met Brad Pitt (zat in Seven, Thelma & Louise en Angelina Jolie), James Badge Dale (the Pacific) en een rits aan anderen.

Er was al een topic over het boek (een absolute aanrader) en hieronder staat de plot summary ervan. Ik ben benieuwd hoe ze er een film van weten te maken. Het boek bestaat namelijk uit een verzameling rapporten van een VN onderzoeker. In de film gespeeld door Brad Pitt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brad Pitt in een zombiefilm van de maker van The Kite Runner en Monster's Ball. Volgens mij zou deze film wel eens heel goed kunnen gaan worden. Helaas is de premiere uitgesteld van December dit jaar naar zomer 2013

[ Bericht 3% gewijzigd door Ulx op 27-04-2012 16:44:57 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_110865718
Trailer is nep.
Ik ben HSG-Bomber niet.
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:44:24 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_110867127
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:10 schreef HSG het volgende:
Trailer is nep.
Dan is die nog steeds aardig gemaakt. Ik zie weinig stijlverschillen in de verschillende stukjes. Enige wat me direct opviel dat iets wel erg op het dak van het winkelcentrum uit Dawn leek. :P. Maar je hebt gelijk. Ik zie nu nog wat meer scenes die toch wel bekend voorkomen. Maar goed, al die ondoden lijken op elkaar.

Niet dat het overigens voor het topic veel uit zal maken. Die film komt eraan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_110893479
_O_
pi_110897384
Het boek was in ieder geval geweldig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110900587
Razendsnelle zombies..beetje 28 days later..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 29 april 2012 @ 18:47:46 #7
110789 DrDentz
Huis.. huis..
pi_110938634
Oja.. daar heb ik eens een audiobook van beluisterd. :@
Niets is belangrijker dan iets anders.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')