Hoi Tamaar
Ik heb hetzelfde gehad. 1.5 laar doorgesukkeld met iemand die in mijn ogen te weinig moeite deed, te weinig contact op nam. Ik had gewoon niet het gevoel dat hij mij nou echt leuk vond. Volgens mij was hij met van alles en nog wat bezig, behalve echt met mij. Zo af en toe was het wel handig en leuk voor hem waarschijnlijk. Maar het serieuze was ver te zoeken. Voor hem was het leuk als het hem uit kwam en hij er niet veel energie in hoefde te steken.
Ik was stapelgek op hem. Echt nog nooit eerder gehad bij iemand. Maar toch, ik werd gefrustreerd, hij maakte geen tijd terwijl ik wel tijd zag. Hij belde/smste zo weinig, terwijl hij wist dat ik dat graag wilde. Ik was altijd geirriteerd omdat het zo ging. Het voldeed voor mij echt totaal niet. Dus na mij lang ongelukkig in deze relatie te hebben gevoeld toch de knoop doorgehakt om het uit te maken. Was heeel moeilijk en was ook erg verdrietig. Maar nu, voel ik mij beter. Mijn zelfvetrouwen was een stukje verdwenen door zijn rare gedrag en doordat ik echt niet merkte dat hij mij geweldig vond. Nu komt dat zelfvertrouwen weer terug, langzaam maar zeker. Maar het is idd de beste beslissing.
Als je nu ongelukkig bent, ga er niet mee door. Je gaat je alleen maar ongelukkiger door voelen.
En idd, als het zo moet zijn, komt hij wel weer terug op jouw voorwaarden voor een relatie.
Sterkte iig!!