quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:12 schreef Laysa het volgende:lekker schudden met die billen
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef ElisaB het volgende:[..]Ah! Opgelost. Het is jouw schuld Dat wordt verplicht twee ijsjes voor mij kopen binnenkort
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:15 schreef Mama_Mia het volgende:[..]Ik wil wel kusje erop doen maar dat is vast niet appropriate En is goed hoor schat, twee ijsjes it is
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:15 schreef Mama_Mia het volgende:Ik wil wel kusje erop doen maar dat is vast niet appropriate En is goed hoor schat, twee ijsjes it is
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:15 schreef Laysa het volgende:1 voor elke bil
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef ElisaB het volgende:Ik heb gedrukt op de aangewezen plekken, maar dat doet niets. Ik geloof dat het in mijn bilspier zit
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:16 schreef ElisaB het volgende:[..]Ik zou niet weten waarom dat niet appropriate is. Tis niet dat we meteen vet gaan bekken, toch Twee ijsjes: staat genoteerd [..]Een een extra voor die ene die extra zeer doet
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:17 schreef Rewimo het volgende:Weer eens te woest van bil gegaan zeker?
quote: Op vrijdag 27 april 2012 16:36 schreef Rewimo het volgende:[..]Heb je er al klappen op gegeven?
quote: Op vrijdag 27 april 2012 16:57 schreef Rewimo het volgende:*kijkt naar rolstoel*Yup, ook helemaal vanzelf gekomen
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:20 schreef Mama_Mia het volgende:Nou goed dan, maar dan wil ik ook een kusje op mijn zere bil
quote:Ik word nog arm met al die ijsjes maar ik krijg wel een ElisaB op bezoek, dat maakt alles weer goed
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:20 schreef Qwea het volgende:meh, autoradio aux poort naar de hoeren. Nieuwe kost over fakking 600 euro Mafkezen.
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef ElisaB het volgende:[..]ElisaB: Ik ga naar M_MIemand anders: Wat ga je daar doen?ElisaB: We gaan mekaars kont kussen Toch een beetje een raar verhaal
quote:We maken een deal: ik een ijsje van jou en jij eentje van mij
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef ElisaB het volgende:[..]Whut Wat voor autoradio gaat dat worden ask 'ns vragen mag
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef ElisaB het volgende:[..]ElisaB: Ik ga naar M_MIemand anders: Wat ga je daar doen?ElisaB: We gaan mekaars kont kussen Toch een beetje een raar verhaal [..]We maken een deal: ik een ijsje van jou en jij eentje van mij
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:26 schreef Qwea het volgende:Ooh en dan nog wat hoerigs, nu ik toch bezig ben :Ik MOET nieuwe broeken. Ze zijn stuk. Dus vandaag of morgen naar schagen Dat betekend dat ik moet lopen Meer dan een paar stappen
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:24 schreef Qwea het volgende:Een auto radio van toyota orgineel dealer product Ding zit ingebouwd enzo. Nieuw 600 euro, gerepareerd 378 euro. Beetje debiel veel geld.
quote:Ik had met mo de discussie, de auto is 5 jaar oud, ik mag tocg verwachten van een autoradio dat hij langer mee gaat dan 5 jaar? Mo zegt van niet, ik zeg van wel.Care to meng you in?
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:28 schreef ElisaB het volgende:[..]Als je toch de deur niet uitkan, hoef je geen nieuwe broeken. Ik zou dus mooi thuis blijven en bij H&M of Neckermann lekkere joggings bestellen
quote: Op vrijdag 27 april 2012 17:31 schreef Rewimo het volgende:[..]Niet weer 6 miljoen broekenfoto's met "kan deze lengte wel?"alsjeblieft