Allemaal leuk en aardig dat dat einde kut was, maar elke fout die gemaakt is met deze franchise wordt toch goedgemaakt door deze 2 stukjes, zelfs het einde:quote:Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef padlarf het volgende:
Tevens, die reacties onder dat artikel Sommigen doen echt net alsof Bioware hoogstpersoonlijk hun cavia de nek om hebben gedraaid
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:52 schreef Rikketik het volgende:
De release date van de Extended Cut is zojuist door BioWare bekend gemaakt: over vier dagen, op 26 juni, kunnen PC- en X360-gamers hem downloaden. Mensen die Mass Effect 3 op de PS3 spelen, moeten wachten t/m 4 juli.
Meer info: http://masseffect.bioware.com/about/extended_cut
En je leest het goed: de EC is één punt negen gigabyte groot.
Zoals ik al verwachtte was dit dus bullshitquote:Op maandag 11 juni 2012 15:49 schreef The_Substitute het volgende:
http://uk.ign.com/article(...)t-description-leaked
Leg 's uit? Er wordt in beide berichten hetzelfde gezegd over de Extended Cut.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:26 schreef padlarf het volgende:
Zoals ik al verwachtte was dit dus bullshit
Earth DLC komt later uit, Rebellion is net een paar weken oud.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zoals ik al verwachtte was dit dus bullshit
Mwa, ik zat er vanmiddag over te denken om weer eens met ME2 te beginnen (niet met ME1 nee, ik haak altijd af op een bepaald punt )quote:Op zaterdag 23 juni 2012 04:26 schreef Gatenkaas het volgende:
Nu de Extended Cut eraan komt moet ik eigenlijk zeggen dat ik totaal niet meer enthousiast meer ben. Mass Effect als franchise heeft het voor mij de afgelopen paar maanden echt afgedaan.
Ik denk dat ze in 2185 wel programmaatjes hebben die alle buitenaardse talen automatisch omzetten in het Engels.quote:
Zonde. Oké, ME1 is nog steeds saai, maar 2 en 3 vind ik geweldig en ik blijf het een mooie franchise vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 04:26 schreef Gatenkaas het volgende:
Nu de Extended Cut eraan komt moet ik eigenlijk zeggen dat ik totaal niet meer enthousiast meer ben. Mass Effect als franchise heeft het voor mij de afgelopen paar maanden echt afgedaan.
Ah, ik heb dus toen niet goed gelezen en gister ook niet. Sorry, ik faalquote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Earth DLC komt later uit, Rebellion is net een paar weken oud.
Ik ben er ook mee bezig. Ben halverwege 2 ofzo maar het staat al 3 weken op een laag pitje door school. Als ik deze klaar heb heb ik een full renegade en een full paragon character om naar 3 te importeren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 04:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, ik zat er vanmiddag over te denken om weer eens met ME2 te beginnen (niet met ME1 nee, ik haak altijd af op een bepaald punt )
Ik zie het iets anders, EA is te vroeg met het spel gekomen. Ik weet zeker dat Bioware om uitstel van uitgave heeft gevraagd om het spel af te maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze zijn wat mij betreft er te laat mee aangekomen.
DA mogen ze wat mij betreft dan ook in de vuilnisbak flikkeren. DA 2 kwam ik niet eens tot 30 % ofzo en toen was het al te saai.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:54 schreef The_Substitute het volgende:
Ik denk dat je dit beter Bioware zelf kunt aanrekenen. Te ambitieus/te veel projecten tegelijkertijd; SW:TOR, Mass Effect en Dragon Age (+ C&C Generals 2). EA heeft gewoon goed naar de kostenverdeling gekeken.
Generals wordt niet door Bioware gemaakt maar door [Iets] Bioware. SW:TOR heeft enorm gefaald.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:54 schreef The_Substitute het volgende:
Ik denk dat je dit beter Bioware zelf kunt aanrekenen. Te ambitieus/te veel projecten tegelijkertijd; SW:TOR, Mass Effect en Dragon Age (+ C&C Generals 2). EA heeft gewoon goed naar de kostenverdeling gekeken.
Nope, ik heb veel respect voor dat team dat ze ondanks de kortere tijd er dat nog hebben weten uit te krijgen; een spel dat in principe af was. Dat het minder zou worden, daar had ik al op gerekend. En zo slecht is het niet, zoals de meesten beweren.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:59 schreef Kutstudent het volgende:
DA mogen ze wat mij betreft dan ook in de vuilnisbak flikkeren. DA 2 kwam ik niet eens tot 30 % ofzo en toen was het al te saai.
Vandaar de haakjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Generals wordt niet door Bioware gemaakt maar door [Iets] Bioware.
Ja en nee.quote:SW:TOR heeft enorm gefaald
Dan had het er gewoon helemaal niet bijgestaan moeten.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vandaar de haakjes.
[..]
Ja en nee.
Daar heb je zeker gelijk in, maar als je er zo'n ontiegelijk groot verhaal van maakt, dan moet je de gameplay toch echt een stuk meer verscheiden maken, anders wordt het natuurlijk zwaar snel saai, wat ook zo was. ME1 had daar ook last van, maar het voordeel daarvan was dat je ten eerste al meer dan 3 keuzes had voor je class, en ten tweede dat de gameplay van de main story maar zo'n 12 uur was. En dat daarin alle belangrijke characters toch al te zien zijn. Kirrahequote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nope, ik heb veel respect voor dat team dat ze ondanks de kortere tijd er dat nog hebben weten uit te krijgen; een spel dat in principe af was. Dat het minder zou worden, daar had ik al op gerekend. En zo slecht is het niet, zoals de meesten beweren.
Vind ik niet. En, net wakker?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Dan had het er gewoon helemaal niet bijgestaan moeten.
Commercieel is het een gigantische faal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vind ik niet. En, net wakker?
Commercieel, ja. Aan de andere kant, de gameplay was zeer degelijk, alles 'ge-voiced', de verhaallijnen van PVE (die ik gespeeld heb, smuggler/agent) waren erg goed, de PvP mogelijkheden zijn erg uitgebreid. Dus in dat geval kan je het wel geslaagd noemen.Euh ja Maar je begrijpt mijn punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook het enige wat ze hadden, dat alles gevoiced was.
Combat was een 1 op 1 kopie van WoW, heel veel abilities waren hetzelfde.
Nauwelijks endgame.
Slechte CS alhoewel dat niet echt wat met het spel zelf te maken heeft,
PvP was slecht, 0.5 seconden delay, Ilum had geen balans
Graphics konden niet hoger dan medium terwijl ze wel high hadden in de beta.
Crafting had geen nut uiteindelijk met de uitzondering van Biochem (?).
Het is gewoon WoW in space. Kan niet geloven dat ze met een budget van 300-500 miljoen zo een matig spel hebben kunnen maken. Ook zal het binnenkort F2P gaan want met 80.000 subscribers kunnen ze niet overleven.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Als ze meer de tijd hadden gehad, dan had sowieso alles beter tot z'n recht kunnen komen. Want de gameplay was in principe hetzelfde, alleen sneller. En ik had het idee dat, waar in Origins de taktiek voornamelijk bij de mages lag, die in DA2 vooral lag bij de warriors. Vond dat wel een interessante omwisseling. En het voordeel bij DA is, dat als de gameplay van jouw personage je al ging vervelen, je gewoon 1 van je teamleden kan besturen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
Daar heb je zeker gelijk in, maar als je er zo'n ontiegelijk groot verhaal van maakt, dan moet je de gameplay toch echt een stuk meer verscheiden maken, anders wordt het natuurlijk zwaar snel saai, wat ook zo was.
* kuch * ...ME3 dlc?quote:Overigens zeer jammer dat je Gianna Parasini uit ME1 niet kon palen in ME2. [ afbeelding ]
Bij AC genoot ik juist van de middeleeuwse sfeer die er hing. De gameplay was idd niet erg uitdagend, maar ik vond 't geen hindernis. Zelfde in ME1.quote:Assassin's creed 1 was ook zo'n typisch spel met echte kutgameplay, al was dat niet van bioware.
Gestroomlijnder is misschien het betere woord, want er zijn qua opzet weinig dingen veranderd, zowel bij ME als AC. Maar waar het in ME wel beter werd, vooral door de teamplay, begon AC wel sneller af te takelen. Na Revelations ( ), kan ik niet echt zeggen dat ik nou uitkijk naar deel 3. Begon al een beetje met Brotherhood, maar daar vond ik de setting en bepaalde toevoegingen nog wel interessant. Plus die kut-cliffhanger op 't eind, waardoor ik toch wilde weten hoe het verder ging.quote:Gelukkig is de AC series en de ME serie sinds deel 2 beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |