quote:
Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef vannelle het volgende:[..]
Heb me idd beetje afzijdig gehouden, Valentijnsdag duurde wel heul errug lang in dit topic.

En verder....ik mag eigenlijk niet zeuren maar je vraagt het

:
Ondanks dat ik een paar week geleden pijnbestrijding heb gehad krijg ik gewoon steeds méér last van m'n rug.
Voetje wil ook niet erg, doof gevoel heeft m'n knie bereikt. Misschien maar weer es naar de neuroloog.
Maar verder alles prima!

Motor al verkocht?
En weet je al hoe je het met je auto op gaat lossen?
Eerlijk gezegd wist ik ook eigenlijk al wel een beetje het antwoord op de vraag, ik wist natuurlijk dat er wat dingen zijn waar je mee te kampen hebt.. (en dan wil jij aan auto's gaan lopen sleutelen?

)
Nouja, in ieder geval sterkte ermee dan maar, lijkt me vervelend die lichamelijke klachten..

De motor is nog niet verkocht. De geïnteresseerde was eigenlijk al afgehaakt, heb hem toen een finale tegenbod gedaan en hij heeft gezegd daar nog even over te gaan nadenken. Hij klonk op zich wel redelijk positief..
Voor wat betreft de auto, die staat nog steeds kapot te wezen voor de deur. Moet daar echt even achteraan inderdaad, ik rij al bijna 2 weken in de auto van mijn moeder. Maargoed, die moet eigenlijk volgende week ook terug.. Garage maar weer eens bellen denk ik.
Alleen de pest is, het moet gewoon allemaal goedkoop, kan niet de Opel-dealer bellen en zeggen: kom hem maar halen en fix hem maar, want dat is hij gewoon niet waard. Ding is 14 jaar oud en heeft 235k op de klok. Maarja, geld voor een andere is er ook (nog) niet..