quote:
Op dinsdag 1 mei 2012 12:13 schreef Regenaar het volgende:Sms van haar:
Hee TS! Ik vind het echt super super aardig dat je vroeg of ik mee wil naar het bevrijdingsfestival

en ik baal dus ook echt heel erg want ik kan alleen s'middags tot een uur of 6 :s maar ik weet niet of jij s'middags wel wil? Want anders kunnen we beter een andere keer ergens heen gaan? :$ x
super 'aardig'. Ik heb moeite met het feit dat ze nou juist dát woord gebruikt. Het is oppervlakkig, nietszeggend. Maar, de rest van de sms is wél tof, op de laatste regel na. Want ze legt de bal weer terug bij jou, in plaats van zelf concreet te worden. Ze blijft vaag 'een andere keer ergens anders heen gaan'
Oke. Het belangrijkste is denk ik nu dat je niet maar suggesties gaat afvuren, want als zij niet wil dan kan ze daar vanalles op verzinnen waarom ze niet kan en weet jij effectief nog steeds niks. Dus het belangrijkste is dat je met een moment komt dat zij wél kan, en dat wil je achterhalen.
Nou, daar kun je dan wel moeilijk over doen en dat op 'slinkse' manieren achterhalen door suggestieve smsjes te sturen en weet ik veel wat, maar daar schiet je niks mee op. Gewoon concreet zijn. Kijk, de activiteit die jullie gaan doen doet er helemaal niet toe. Dat is alleen maar een kapstok om het feit dat jullie samen willen zijn aan op te hangen
Dus, de vraag is dan heel simpel: "wanneer heb je tijd?

". Kijk, als zij echt serieus is, dan komt ze gewoon concreet met een moment. Als ze weer vaag gaat doen, in de zin van 'laat ik je snel weten, oke? x' of 'de komende tijd ben ik nog erg druk', dan lijkt het me duidelijk dat ze niet wil. Als ze wél wil, dan doet ze ook wel moeite om te zorgen dat ze kan op moment X.
Dus, heel eenvoudig terugsturen 'nou, wanneer heb je meer tijd?

"