pi_110791739
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi allemaal,

Ik ben bezig met mijn bachelor scriptie voor de opleiding marketing. Ik heb een vragenlijst ontwikkeld en het doel van het onderzoek is om inzicht te krijgen naar het gebruik van zogenaamde 'avatars'.

Het onderzoek neemt ongeveer 10 minuten van uw tijd in beslag. Het onderzoek gebeurt anoniem en uw gegevens zullen vertrouwelijk worden behandeld.

Ik zal eerst even kort aan u uitleggen wat een avatar precies is. Een avatar is een visuele presentatie op een website van een bedrijf die u vragen kunt stellen, die u navigeert door de website en waarmee u kunt communiceren. Een avatar wordt ook wel een persoonlijke ‘shopping assistant’ genoemd.

De link van de enquete is https://vueconomics.qualtrics.com/SE/?SID=SV_b1Ph3ysRRmA8hI8.
Zou super zijn als jullie hem even invullen!!! Alvast bedankt!
pi_110794456
Ingevuld
Google is your friend, abuse your friends
pi_110877332
Nee hoor, een avatar is iets heel anders.

Ben ik de enige die een soort van wildgroei ziet op het internet van mensen die iets niet kunnen benoemen en dan maar een naam of term jatten en zelf een nieuwe definitie verzinnen? De lettercombinaties zijn nog echt niet op en op deze manier wordt het er niet veel duidelijker op.
pi_110877582
Sorry hoor, maar ik heb meerdere wetenschappelijke artikelen gelezen waarbij dit een avatar wordt genoemd.
  Moderator vrijdag 27 april 2012 @ 21:10:21 #5
162870 motorbloempje
Make that the cat wise...
pi_110877837
Wat is je doelgroep? Want het staat nu in een forum voor studenten en scholieren. Als dat je doelgroep is dan is dat prima, maar als niet, geef het dan even aan, dan kan het wellicht naar een ander forum op FOK! worden verplaatst.
Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Prissor het volgende:
Motorbloempje of hor dan ook jij bent de meest waardeloze admin op heel het internet.
Wolve en ik hebben een huis gekocht in Yorkshire!
pi_110893036
Iedereen zou de enquete in kunnen vullen, dan staat hij dus inderdaad op het verkeerde forum..
pi_110894848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef dbk540 het volgende:
Sorry hoor, maar ik heb meerdere wetenschappelijke artikelen gelezen waarbij dit een avatar wordt genoemd.
Er bestaan wetenschappelijke artikelen over dit soort website geinigheidjes? Foei! Niet liegen!
pi_110896143
Waar slaat dit in godsnaam op?! Lees bijvoorbeeld:

Holzwarth, M., Janiszewski, C. and Neumann, M.M. 2006. The influence of avatars on online consumer shopping behaviour. Journal of marketing 70 (October): 19-36.

Ik ga hier verder niet meer op reageren.
pi_110932430
Ingevuld. Zou je als wederprestatie aan mijn onderzoekje willen deelnemen? (dat overigens een stuk korter is)
Even helemaal weg.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')