quote: Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef remlof het volgende:[..]Prosecco is geen sterk water.
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:18 schreef De_Guidance het volgende:[..]Ik vind dat dat een persoonlijke keuze en je anderen niet een identiteit zou moeten opleggen.Hoewel dat natuurlijk wel aan de lopende band gebeurt.
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef Voorschrift het volgende:[..]Been there done that, hoef 't niet meer te posten op een forum nee.
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:18 schreef remlof het volgende:[..]Ja, copy/paste hè
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef Dutchnative het volgende:[..]Bedoel je nu dat mods ze noten als je ze post(daarom is Ethi nog ooit geband ) of dat jullie ze 'zo maar' kunnen inzien?
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef Voorschrift het volgende:[..]Je verward hem met php.
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:22 schreef eriksd het volgende:[..]Verward
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef De_Guidance het volgende:[..]Gelukkig.
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:22 schreef TitusPullo het volgende:[..]Mijn ouders zijn eens in Schotland de kerk uitgestuurd en volgens mijn vader was de dominee blij dat die Jood en die zigeuner eindelijk waren opgerot, dus we hebben in ieder geval de schijn tegen.
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:20 schreef Mutant01 het volgende:[..]Tuurlijk is dat een persoonlijke keuze. Het gevaar is tegenwoordig dat je je eigen identiteit maar gedwongen verloochend om aan de wensen van de omgeving te voldoen. Dat is echt (in mijn ogen) het ergste wat er kan gebeuren. Je bent wie je bent, en dat mag nooit van je afgenomen worden.
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:21 schreef Tem het volgende:[..]Nee, Ethi postte een DM in de SC.
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:[..]Ik en m'n vader zijn er slechts 1 keer uitgestuurd, wegens minachting. Maar dat was in Rome, die lui daar hebben geen humor. Kutkatholieken.
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:23 schreef Tem het volgende:Maar goed, ik weet eigenlijk niet zo goed of Titus echt gekrenkt is als ik flauwe grappen over joden maak.
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:23 schreef De_Guidance het volgende:[..]Dat is waar, maar de keerzijde is dat mensen vaak anderen weer een identiteit opleggen omdat ze vinden dat zij hun afkomst verloochenen.Maar goed ik heb hier een hele cursus over gevolgd en er zijn boeken over volgeschreven.
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef Tem het volgende:[..][ afbeelding ]
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef Dutchnative het volgende:[..]
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef Dutchnative het volgende:[..]Ja, dat bedoel ik.Toen stuurde Erik mij nog een 'Dreig-DM', die ik postte, maargoed, het ging werkelijk nérgens over
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef TitusPullo het volgende:[..]''Zo, dat ziet er lekker uit''. Gelukkig zat ik in een restaurant, dus kon ik antwoorden: ''Dat is het ook''.Ik had natuurlijk moeten vragen: ''Wil je een hapje?'' .
quote: Op donderdag 19 januari 2012 14:06 schreef TitusPullo het volgende:[..]Dat is mij wel eens overkomen op een terras in Italie met twee Nederlandse meisjes die kennelijk dachten dat ik Italiaan was. De een zei tegen de ander: ''Zo, dat ziet er lekker uit''. ''Dat is het ook'', antwoordde ik. ''Oh''. Ik had natuurlijk de beste wijn van het huis moeten bestellen ''per le due ragazze''. Of toch minstens kunnen vragen: ''Wil je een hapje?''(Ik zet dit hier neer omdat SEX bijna even erg is als OUD.)
quote: Op woensdag 25 april 2012 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:[..]Een cursus afkomst verloochenen? Krijg je die gratis als je met snor en in Turkije op het vliegtuig gezet wordt richting Schiphol?