abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:54:14 #126
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_123833102
Ook weinig O+ aan IMO...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_123846870
Wibi lijkt me een toffe kerel dus die gun ik het wel. :)
  Moderator zaterdag 9 maart 2013 @ 22:40:51 #128
184769 crew  Deisyy
pi_123846911
Leuk voor Wibi ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 maart 2013 @ 18:36:40 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_124215957

Woods en Vonn
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_124216504
Ik krijg altijd jeuk van Wibi, ik kan er niks aan doen. Dat ielige stemmetje, zijn interesses, dat gegiebel. Hij had zelfs homo kunnen zijn.
Wel leuk voor hem, als hij al zo lang vrijgezel was.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 18 maart 2013 @ 23:51:01 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124234659
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg altijd jeuk van Wibi, ik kan er niks aan doen. Dat ielige stemmetje, zijn interesses, dat gegiebel. Hij had zelfs homo kunnen zijn.
Wel leuk voor hem, als hij al zo lang vrijgezel was.
Tis gewoon een verwend nest met talent. En daarna wanhopig gelukkig willen zijn en dat niet trekken als het niet lukt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_124239208
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

19 :') Ze ziet eruit als 40.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 19 maart 2013 @ 06:50:13 #133
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124239220
Doei

[ Bericht 98% gewijzigd door Ole op 19-03-2013 07:17:33 ]
"Do the monkey with me"
pi_124311390
quote:
Mariska van Kolck weer verliefd

van onze redactie
AMSTERDAM -
Mariska van Kolck is gevallen voor de charmes van de vermogende zakenman Rick Meijer.

"Mariska is al een paar maanden verliefd op Rick. (....) Mariska leerde hem kennen op een jetsetfeestje. Rick is een joviale man en het is begrijpelijk dat Mariska meteen van hem gecharmeerd was", zegt een anonieme bron in Story, die foto's heeft gepubliceerd waarop Mariska zoenend met Rick te zien is.
Mariska brak vier maanden geleden met Edgar Peer, met wie ze op dat moment ruim drie twee jaar samen was. Een maand voordat de musicalster een relatie kreeg met Edgar, scheidde ze van Knut Jacobsen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_124312577
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef roos85 het volgende:

[..]

Gaat ook steeds snel bij haar.
Peer een maand na de scheiding van Knut en nu 4 maanden na Peer al meerdere maanden wat met Rick hebben...
pi_124312657
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef kvd het volgende:

[..]

Gaat ook steeds snel bij haar.
Peer een maand na de scheiding van Knut en nu 4 maanden na Peer al meerdere maanden wat met Rick hebben...
Yes.. terwijl ze destijds die Knut helemaal zat af te zeiken dat hij zo snel een andere liefde had :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 20 maart 2013 @ 23:30:16 #137
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_124319050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:44 schreef roos85 het volgende:

[..]

Yes.. terwijl ze destijds die Knut helemaal zat af te zeiken dat hij zo snel een andere liefde had :')
Blijft een vrouw he, lekker je eigen onzekerheden projecteren, bevestiging claimen maar zelf bij het minste of geringste doorhoppen :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_124324988
quote:
Mariska van Kolck: 'Rick is níks voor mij'

AMSTERDAM - Mariska van Kolck is in een knuffelige omhelzing met de vermogende zakenman Rick Meijer gespot. Maar de zangeres, van wie een paar maanden geleden de relatie met politicus Edgar Peer definitief strandde, beklemtoont dat ze niet bezig is met verliefd worden op de in Monaco woonachtige man.

„Wij zijn heel verschillend. Echt, hij is níks voor mij. Ik moet wel verschrikkelijk om hem lachen en ik heb inderdaad af en toe een ’happy single avond’ met hem. Maar verder kan ik me niet voorstellen dat het iets wordt. Ik vind het daarom ook zo sneu voor hem dat dit nu gebeurt. Raar land leven we hoor, dat je niet meer gewoon over straat kunt lopen of iemand een zoen geven. Voordat je het weet word je gesnapt door iemand met een mobiel.”

Mariska, die eind dit jaar 50 wordt, geeft ruiterlijk toe dat ze ’knuffelig’ is geweest met Rick. „We hebben nu drie keer samen gegeten in Hotel Okura. Daarbij worden dan de nodige drankjes genuttigd. En het zit in mij om iemand ten afscheid warm te omhelzen. Ik word gewoon een beetje aanhalig van alcohol, dat herkennen vast meer mensen.”
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:42:44 #139
330855 ejiraM
for the greater good
pi_124330464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 09:14 schreef kvd het volgende:

[..]

Fuckbuddies dus? :D Of wat zou ik anders moeten verstaan onder een 'happy singles avond'?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_124332150
quote:
99s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:42 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Fuckbuddies dus? :D Of wat zou ik anders moeten verstaan onder een 'happy singles avond'?
Ik zou het wel verwachten.
Of gewoon een gezellige avond met de nodige drank zoals ze zelf zegt en een beetje flirterij een aanhankelijkheid erbij, want dat kan dan gewoon natuurlijk.

Nou trouwens maar hopen dat Rick er hetzelfde over denkt, anders is dit wel een publiekelijke afwijzing voor hem.

Of juist omdat ze zo 'stellig' is, dat we het andersom moeten zien, een soort van afleidingsmanouvre....nee hoor....ik zie eeeeecht niks in hem....maar ondertussen ~O>
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:06:05 #141
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_124333248
quote:
Na 27 jaar samen gaan Tina Turner en haar Duitse vriend Erwin Bach trouwen. Dat staat volgens de tabloid Bild in de Duitse versie van Vogue, waar de 73-jarige zangeres in de april-editie op de cover prijkt. Het Zwitserse blad Blick heeft bovendien nog meer details: het feest gaat in hun woonplaats Zürich plaatsvinden en de gasten zijn verzocht witte kleding te dragen.

'Ik ben gelukkiger dan ik ooit had kunnen dromen', zegt Tina tegen Vogue. De 57-jarige Bach zou haar al jaren geleden om haar hand hebben gevraagd, maar vanwege haar gewelddadige huwelijk met Ike Turner durfde ze het niet eerder aan.

Nu woont Tina al jaren in Zürich met Bach, een muziekmanager. Ze zit op Duitse les en heeft in januari zelfs de Zwitserse nationaliteit aangenomen.
Eerder deze week werden Tina en Erwin gespot terwijl ze voor ringen aan het shoppen waren. Op vragen naar een mogelijk huwelijk door het Amerikaanse Sun-Times weigerde een woordvoerder toen commentaar te geven.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 07:28:58 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_124596163
Bokser Klitschko is verloofd met actrice Panettiere
Hayden Panettiere en Wladimir Klitschko laten er geen gras over groeien. De actrice en de bokser hebben zich nog maar twee maanden geleden verzoend, maar zouden nu al willen gaan trouwen. Dat beweert 'US Weekly' althans.

'Nog maar heel weinig mensen zijn op de hoogte en ze draagt ook haar verlovingsring nog niet', weet een vriend van het stel. 'Ik gok op een huwelijk in de zomer.'

Wladimir en Hayden - bekend van acteerwerk in de tv-serie 'Heroes' en meer recent in de drama-serie 'Nashville' - waren van 2009 tot 2011 een stelletje. Ze gingen vriendschappelijk uit elkaar omdat hun langeafstandsrelatie niet werkte. In januari van dit jaar vonden de tortelduifjes elkaar echter weer terug, met een vurige kus in de thuishaven van NBA-team Miami Heat als climax.

Panettiere had in het verleden ook relaties met collega's Milo Ventimiglia en Stephen Colletti, maar atleten hebben haar voorkeur. 'Ze zitten in hetzelfde stramien van drukke agenda's, maar toch is het een andere wereld', geeft ze als verklaring.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_125689922
quote:
Is Isa op Barry?

Het heeft er alle schijn van dat er een nieuw acteurskoppel is opgestaan. "Ik houd ontzettend veel van Isa, het is een bijzondere aantrekkelijke en leuke vrouw", aldus Barry Atsma.

Barry Atsma en Isa Hoes hebben samen een boek geschreven: Doordraven en overeind blijven. Daarin delen ze hun gedachten, zorgen en geluk. Het lijkt er echter op dat er tussen de schrijvers meer gaande is dan een briefwisseling. Barry en Isa hebben allebei een moeilijke periode achter de rug en dat heeft het koppel dichter bij elkaar gebracht.

'Bezitterig'
“Als er iets is, bel ik Barry”, vertelt de actrice aan RTL Boulevard. "Isa is natuurlijk een heel goede vriendin en we zijn beide al een tijdje alleen en dan word je soms bezitterig", doet Barry er een schepje bovenop.

'Aantrekkelijke vrouw'
Hoewel ze het woord ‘relatie’ niet in de mond nemen, is overduidelijk dat de twee gek op elkaar zijn. “Ik word heel blij van Barry", zegt Isa. "Als ik bij Barry ben, dan voel ik me heel lekker." En dat gevoel is wederzijds. "Ik houd ontzettend veel van Isa, het is een bijzondere, aantrekkelijke en leuke vrouw. Dus daar is al een hoop mee gezegd."
http://www.tvgids.nl/arti(...)_Hoes_zijn_setje%27/
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 24 april 2013 @ 23:34:37 #144
330855 ejiraM
for the greater good
pi_125704215
quote:
Ik heb het filmpje gezien en had het idee dat ze juist bewust liepen te fucken om deze insinuaties op te wekken :D

Filmpje is overigens hier te vinden!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_126252416
-O-
quote:
Heleen van Royen heeft relatie met drummer Rigby
Heleen van Royen heeft een nieuwe liefde. De 48-jarige schrijfster laat aan RTL Boulevard weten dat ze het leuk heeft met Bart Meeldijk, de 26-jarige drummer van de band Rigby.

Van Royen gaat woensdagavond naar een boekpresentatie met haar nieuwe vriend. Van Royen staat momenteel met haar nieuwe roman De Hartsvriendin op de achtste plek van de bestsellerlijst.

Heleen maakte begin dit jaar bekend te gaan scheiden van Ton van Royen. De twee waren twintig jaar getrouwd. Ze hebben samen twee kinderen.
pi_126253039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:49 schreef bloempje-moi het volgende:
-O-

[..]

En van de week was ze nog bij een presentatie van haar boek met Ton :D
pi_126253752
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

En van de week was ze nog bij een presentatie van haar boek met Ton :D
Bij Koffietijd heeft Heleen zojuist ontkent dat ze een relatie hebben. Ze zijn net 1 keer met elkaar uit geweest, zegt ze.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 11 mei 2013 @ 16:10:59 #148
22592 crew  Ole
pi_126350796
Deze stond in het verkeerde topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[quote]Freaking hell, wordt dat mens nou niet doordmoe van zichzelf? Zal ze nou zelf steeds de Story bellen?
quote:
Mariska van Kolck is weer verliefd
Mariska van Kolck heeft haar hart verloren aan een nieuwe man. "Ik ben zó verliefd, iedereen ziet het."

Dat vertelt de actrice aan Story.

Van Kolck is naar eigen zeggen dolgelukkig, maar houdt de identiteit van haar nieuwe liefde voorlopig geheim. "We hebben elkaar nog maar vijf keer gezien. We doen het rustig aan, het is nu verstandig elkaar eerst beter te leren kennen."

Haar twee zoons weten inmiddels ook van haar nieuwe relatie. "Voor hen heb ik geen geheimen. Maar zij hebben hem nog niet ontmoet. Ze weten dat ik niet te hard van stap loop."

Vorig jaar kwam er een einde aan haar relatie met Edgar Peer, met wie zij kort na haar scheiding van haar ex-man Knut ging daten.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:14 schreef computergirl het volgende:
<[quote]"Ik ben zó verliefd, iedereen ziet het."
quote:
Ze weten dat ik niet te hard van stapel loop
8)7


quote:
Daarbij vergeet je:
[quote]We hebben elkaar nog maar vijf keer gezien
quote:
Lijkt Gordon wel zeg :{


[ Bericht 8% gewijzigd door Ole op 11-05-2013 16:18:52 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:29:07 #149
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_126351568
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bij Koffietijd heeft Heleen zojuist ontkent dat ze een relatie hebben. Ze zijn net 1 keer met elkaar uit geweest, zegt ze.
En de dag daarna twittert ze dit:



Vermoeiend tiepje... :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zaterdag 11 mei 2013 @ 16:37:24 #150
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_126351923
Aaaaandacht :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')