quote:
Op woensdag 25 april 2012 20:18 schreef creepycookie het volgende:Kennen jullie dat, van die hele stomme dingen die je doet als je je een beetje awkward voelt. Ik was bij een diploma uitreiking vandaag, en ik heb een hele leuke schoonfamilie dus dat was gezellig. Maar:
-Ik kwam te laat binnen, haar overal, traan in m'n oog en een zweverige H&M tas.
-Ik vergat me voor te stellen aan een paar mensen die ik niet kende en ging verward maar ergens zitten.
-Gezellige lunch gehad-
-Afscheid van mensen is niet m'n sterkste kant, dus ik weet nooit of ik mensen 3 zoenen moet geven of gewoon 1. Dus

z'n zus zei gedag en ik gaf haar heel awkward drie zoenen en vroeg toen of ze een leuke ochtend had gehad maar zij verstond me niet en zei: zullen we voortaan 1 zoen geven? En ik verstond wat anders dus ik zei: nu? En zij: eh, nee, gewoon als we elkaar weer zien. Oh
Dit klinkt echt super stom en onbelangrijk maar dat soort momenten komen dan altijd later op de dag terug als ik ergens mee bezig ben en waar ik ook ben, ik zeg dan ook echt hardop: D'oh.
/dagboek
Ha, ja hoor. Ik was laatst nog in gesprek met een gereformeerde client en toen zij een schokkend verhaal vertelde, zei ik ''Jeeee-zus, dat meeen je niet!?!"
En toen ik me realiseerde wat ik net zei, sloeg ik mijn hand voor mijn mond en zei
oh kut!..
XM: drink je wel genoeg nu, met andere woorden houd je niet gewoon vocht vast? Dat je broek strakker is gaan zitten, kan ik niet anders verklaren met deze lijstjes.