Ach hier hetzelfde verhaal.... (Ja ik denk ik post ook maar weer eens wat, na een langere tijd..:) ) Normaal wo+vr voor 2 wijkjes amper 3 a 4 tassen post, vandaag dus totaal 11, én nog eens 4 met HAH. Indeed wel prettig dat die geseald zijn maar ook weer indeed érg veel post, en nogal dikke bundels nouja voor amper 10 huizen alleen al... Op zich wel prima maar ja door al die dikke tijdschriften etc. Plus nog voor zowat elk huuradres een brief van de woningstichting ivm de jaarlijkse huurverhoging die vóór 1 mei in de bus moet liggen. Doe het lopend dus ben eigelijk allang blij dat er op mn postboy minstens 3 tassen inkunnen (Vaak nog wel een 4e, en evt een 5e erbovenop), maar door dat al dat HAH ook meemoest ben je gelijk weer een hoop ruimte kwijt... :/ Dit ben ik eigenlijk helemaal niet meer gewend aangezien ik dus alleen op wo/do/vr loop dus ja wat er dinsdags en/of zaterdags gebeurt.... Mag eigelijk niet eens klagen gok ik zomaar

't Leek wel zowat KNJ-periode, alleen dán maak ik zulke dagen wel eens mee, nooit eerder zoiets meegemaakt midden in het jaar, terwijl ik toch al sinds januari 2008 bezig ben... Was om 17:21 pas klaar, tegenover gisteren maar liefst 3 uurtjes eerder :/