pi_110830646
registreer om deze reclame te verbergen
Leve didoza (maar niet heus). Gisteren was er geen drol, vandaag brak m'n fiets zowat doormidden! Voor mijn twee wijken (een grote en een kleintje) had ik totaal 15 tassen! En het weer werkte ook niet echt mee (flinke tegenwind zowel op de heen- als de terugweg, en flinke hoosbuien). Totaal 6 uur bezig geweest (met lopen dus). Ben nu toch wel een beetje moe. :Z
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_110834942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ik ook natgeregend , en weer helemaal opgedroogd!

@katrien: nee bundeltjes samenvoegen vind ik ook niet handig : je zoekt naar een bundeltje wat je al in je hand hebt.
Aan de andere kant zou ik heel graag willen dat enorm grote en zware bundels [zoals met bv 12 bijenkorfboeken] wel in twee delen aangeleverd werden , evt met voor de duidelijkheid een elastiekje om die twee samen.
Het allerergste vind ik dikke bundels die zo dik zijn dat er nog maar een elastiekje omheen kan.
moet je al die losse hah ergens neerleggen om met twee handen die ***bundel tevoorschijn te trekken.
Nee, te dikke bundels maken doe ik niet, want dan heb ik aan het einde van de morgen pijn in m'n rsi-polsen van het bundelen. Dus, die splits ik altijd wel. Moest er vanmorgen ook een flink aantal splitsen vanwege dikke boeken, libelles en margrieten die erbij zaten.
Maar samenvoegen ga ik maar niet meer doen op eigen houtje, want dat is dus niet altijd een voordeel voor de bezorger.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_110839281
Hier was het mega met 2Hah,maar wel gesealde(persoonlijk vind ik dit top)
een der collega s had 10 tassen tegen normaal 3 :)
de man werd gek.
Het leek wel of er een storing was(wo)daarom zoveel :)
pi_110847077
Ach hier hetzelfde verhaal.... (Ja ik denk ik post ook maar weer eens wat, na een langere tijd..:) ) Normaal wo+vr voor 2 wijkjes amper 3 a 4 tassen post, vandaag dus totaal 11, én nog eens 4 met HAH. Indeed wel prettig dat die geseald zijn maar ook weer indeed érg veel post, en nogal dikke bundels nouja voor amper 10 huizen alleen al... Op zich wel prima maar ja door al die dikke tijdschriften etc. Plus nog voor zowat elk huuradres een brief van de woningstichting ivm de jaarlijkse huurverhoging die vóór 1 mei in de bus moet liggen. Doe het lopend dus ben eigelijk allang blij dat er op mn postboy minstens 3 tassen inkunnen (Vaak nog wel een 4e, en evt een 5e erbovenop), maar door dat al dat HAH ook meemoest ben je gelijk weer een hoop ruimte kwijt... :/ Dit ben ik eigenlijk helemaal niet meer gewend aangezien ik dus alleen op wo/do/vr loop dus ja wat er dinsdags en/of zaterdags gebeurt.... Mag eigelijk niet eens klagen gok ik zomaar :X 't Leek wel zowat KNJ-periode, alleen dán maak ik zulke dagen wel eens mee, nooit eerder zoiets meegemaakt midden in het jaar, terwijl ik toch al sinds januari 2008 bezig ben... Was om 17:21 pas klaar, tegenover gisteren maar liefst 3 uurtjes eerder :/
Pomtiedomtiedom...
pi_110849970
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:24 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

toch wel snel gedaan 3 1/2 uur :)
ik deed er 4 uur erover
Dat hangt toch af van de hoeveelheid werk die je gedaan hebt, tijden zeggen niks.
pi_110852276
Wat is wijsheid? Mijn contract loopt tot eind juni en het is mijn eerste contract. Ik wil echter opzeggen per eind augustus. Zouden ze dit accepteren of mij er per eind juni uitgooien, aangezien ze dan misschien een ander gevonden hebben?
pi_110852646
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:57 schreef Aardappel2610 het volgende:
Wat is wijsheid? Mijn contract loopt tot eind juni en het is mijn eerste contract. Ik wil echter opzeggen per eind augustus. Zouden ze dit accepteren of mij er per eind juni uitgooien, aangezien ze dan misschien een ander gevonden hebben?
Je kan, als je een tweede contract krijgt, gewoon eind juli ontslag indienen voor eind augustus. Zo loyaal hoef je niet richting het bedrijf te zijn dat je je druk maakt om een eventuele opvolger.
pi_110853591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:57 schreef Aardappel2610 het volgende:
Lijkt me ook sterk dat ze je in de vakantieperiode gaan ontslaan. Ze komen dan altijd mensen te kort :)
pi_110854953
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef Blobje het volgende:

[..]

Je kan, als je een tweede contract krijgt, gewoon eind juli ontslag indienen voor eind augustus. Zo loyaal hoef je niet richting het bedrijf te zijn dat je je druk maakt om een eventuele opvolger.
Helaas komt van mijn kant teveel loyaliteit. Ergens heb je een punt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:39 schreef Drassss het volgende:

[..]

Lijkt me ook sterk dat ze je in de vakantieperiode gaan ontslaan. Ze komen dan altijd mensen te kort :)
Dat was mijn gedachte ook eigenlijk.
pi_110857502
14 juli gaat hier het systeem met 3 bundels in hoorde ik net. Iedereen moet voor die tijd verplicht een bagagerek + stuurtas ophalen. Leuk en aardig, maar die past niet op mijn fiets.
  vrijdag 27 april 2012 @ 12:52:28 #86
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_110858374
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 00:37 schreef JMT het volgende:Doe het lopend dus ben eigelijk allang blij dat er op mn postboy minstens 3 tassen inkunnen (Vaak nog wel een 4e, en evt een 5e erbovenop), maar door dat al dat HAH ook meemoest ben je gelijk weer een hoop ruimte kwijt... :/
6 lukt ook wel zonder problemen. En met beetje leuk stapelen kan 7 ook prima. 8 heb ik ook wel is gered. Dan zijn ze niet zo vol.
3 in je tassen. 2 herverdelen over die 3 tassen en dan 2 aan het stuur.

Ik weiger pertinent om bij te laden/ terug te gaan naar het depo.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_110860551
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:25 schreef Blobje het volgende:
14 juli gaat hier het systeem met 3 bundels in hoorde ik net. Iedereen moet voor die tijd verplicht een bagagerek + stuurtas ophalen. Leuk en aardig, maar die past niet op mijn fiets.
Ik heb nog niets gehoord, dus dat kan leuk worden met ineens een verrassing :')
Life is a B movie; it's stupid and it's strange. A directionless story, and the dialogue is lame.
pi_110861343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:52 schreef V__L_N het volgende:

[..]

6 lukt ook wel zonder problemen. En met beetje leuk stapelen kan 7 ook prima. 8 heb ik ook wel is gered. Dan zijn ze niet zo vol.
3 in je tassen. 2 herverdelen over die 3 tassen en dan 2 aan het stuur.

Ik weiger pertinent om bij te laden/ terug te gaan naar het depo.
Als jij je gezondheid niet belangrijk vindt. Er zijn genoeg hard gevallen met alle gevolgen van dien.
pi_110861453
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:18 schreef TokenW het volgende:

[..]

Als jij je gezondheid niet belangrijk vindt. Er zijn genoeg hard gevallen met alle gevolgen van dien.
Ach, als je het gewend bent zal dat wel meevallen. Ik laad al jaren 5 tassen per keer op m'n fiets en ben nog nooit onderuit gegaan. Maar ik ken ook collega's die met 2 tassen al wiebelend over straat gaan :')
pi_110861585
Lijkt me allemaal niet relax voor je fiets ;)
pi_110861767
Zou een bakfiets niet wat zijn? ;)
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_110861806
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:29 schreef KatrienDuck het volgende:
Het is dat die krengen zo lomp zijn maar anders :P
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:46:31 #93
341413 Selestha
Satan Saves
pi_110862363
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:21 schreef Melleyn het volgende:

[..]

Ach, als je het gewend bent zal dat wel meevallen. Ik laad al jaren 5 tassen per keer op m'n fiets en ben nog nooit onderuit gegaan. Maar ik ken ook collega's die met 2 tassen al wiebelend over straat gaan :')
Mijn fiets kan echt max het gewicht van 4 tassen aan, gelukkig heb ik alleen met kerst meer tassen. Met 4 tassen wiebelt hij wel, maar ik heb ervaring dus dat gaat net goed. Heb geen postboy, dus ik pak mijn tassen vaak opnieuw in om niet terug te hoeven rijden.

Trouwens vandaag al de V&D bon bij de post! :)
Human beings make life so interesting. Do you know? , that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom?.”
Mijn blog: www.wateetjedanwel.blogspot.nl
XstraightedgeX
pi_110862589
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:29 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik zou wel een soort boedelbak achter mijn fiets willen
Life is a B movie; it's stupid and it's strange. A directionless story, and the dialogue is lame.
  vrijdag 27 april 2012 @ 14:52:50 #95
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_110862599
Mijn wagentje (Kangoo) zakte gisteren zowat door ivm de vele tassen post en HAH.
Dat was echt voorzichtig rijden, en de vering hield het niet meer, kedeng kedeng steeds :')
Dikke lul drie bier, ik ben géén marinier. Nec temere, Nec Timide!
Keep calm and shop at www.ukfood.nl Absolutely Fabulous!!
www.ukfood.nl is nu een VOF :D
pi_110866088
Hier zal de bon volgende week wel komen. :) of bedoel je bij de post als in brievenbuspost, Selestha? Of ik word weer overgeslagen zoals vorige keer. :')

En ik laad maximaal 3 tassen + 2 shoppers (als er HAH is).

[ Bericht 16% gewijzigd door Herfstblad op 27-04-2012 16:26:21 ]
"You don't taste like Skittles at all!"
pi_110866145
Ik heb ook de V&D-bon gehad. Nu nog gaan bedenken wat ik er mee ga halen. Ik kom eigenlijk nooit bij de V&D.
pi_110866186
Ik weet niet of ze geldig zijn in La Place (dat restaurantje van de V&D), anders zou je daar een lunch oid kunnen halen?
pi_110866280
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:22 schreef Nezhi het volgende:
Ik weet niet of ze geldig zijn in La Place (dat restaurantje van de V&D), anders zou je daar een lunch oid kunnen halen?
Is daar wel geldig, maar ik denk niet dat ga lunchen bij La Place. :P Heb al amper geld dankzij mijn schampere baantje en dito salaris bij PostNL. :P Ik moet even iets nuttigs bedenken... Een paar sokken ofzo.
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:29:26 #100
341413 Selestha
Satan Saves
pi_110866458
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 16:25 schreef Aardappel2610 het volgende:

[..]

Is daar wel geldig, maar ik denk niet dat ga lunchen bij La Place. :P Heb al amper geld dankzij mijn schampere baantje en dito salaris bij PostNL. :P Ik moet even iets nuttigs bedenken... Een paar sokken ofzo.
Ik heb ook amper geld, ga het inderdaad niet bij La place uitgeven. Maar bijvoorbeeld boeken kan je ook kopen bij V&D, of iets fijns als luxe badspul ofzo.. Een cadeautje voor jezelf is ook wel eens leuk als je weinig geld hebt ;)
Human beings make life so interesting. Do you know? , that in a universe so full of wonders, they have managed to invent boredom?.”
Mijn blog: www.wateetjedanwel.blogspot.nl
XstraightedgeX

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')