abonnement Unibet Coolblue
pi_110771341

MasterChef Australia is a Logie award winning Australian competitive cooking game show based on the original British MasterChef. It is produced by FremantleMedia Australia and screens on Network Ten. Restaurateur and chef Gary Mehigan, chef George Calombaris and food critic Matt Preston serve as the show's main judges. Journalist Sarah Wilson hosted the first season, however her role was dropped at the end of the season.

The first episode aired on 27 April 2009, and the season one finale was broadcast on 19 July 2009. The first winner of MasterChef Australia was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A celebrity spin-off, Celebrity MasterChef Australia, began airing from 30 September 2009.

Season 2 of MasterChef Australia premiered on 19 April 2010. The second season aired through the week at 7.30 pm, half an hour later than the original timeslot of the first season. The winner of the 2010 series of MasterChef was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The third season of MasterChef Australia went to air in 2011. The season was won by
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now the fourth season is back in 2012 to entertain and inspire like never before! It all begins Sunday May 6 @ 7:30pm on Channel 10

http://www.masterchef.com.au




Adriano Zumbo's Croquembouche


[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 25-04-2012 22:57:06 ]
pi_110771457
Nog 11 dagen te gaan en dan eindelijk seizoen 4! Nog geen datum voor de NL uitzendingen ervan, dus dat wordt zoeken op internet gok ik :)

Ik vind deze MC een stuk interessanter dan de NL-versie.

Wie oh wie volgt het ook?
pi_110771689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:05 schreef Estolan het volgende:
Nog 11 dagen te gaan en dan eindelijk seizoen 4! Nog geen datum voor de NL uitzendingen ervan, dus dat wordt zoeken op internet gok ik :)

Ik vind deze MC een stuk interessanter dan de NL-versie.

Wie oh wie volgt het ook?
Ik ben nog bezig om seizoen 2 op net5 te volgen. ;( :')
pi_110771748
quote:
18s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:10 schreef Bronson het volgende:

[..]

Ik ben nog bezig om seizoen 2 op net5 te volgen. ;( :')
ja zag die ook laatst langs komen

op internet kan je alle 3 de seizoenen wel downloaden, in ieder geval zonder reclame en NL edits

Afgelopen weekend was de Launch Party in Australie, alle deelnemers bij elkaar, staan leuke foto's op FB ervan
pi_110772091
yeah, mehstersjiff :D
dude here
pi_110772774
Ik ben een fan van de Australische versie. Geweldig! Het enthousiasme en de betrokkenheid van jury en deelnemers spat er vanaf.

Ik hoop dat seizoen 4 wordt uitgezonden hier!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_110773573
POTVERDOMME!!

Ik ben deel 1 en 2 aan het volgen en zie in de OP wie de winnaars zijn!!!! :( :( :(

Haal dat weg alsjeblieft, is echt niet leuk!! Jezus....
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_110773598
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:31 schreef Tezz het volgende:
Ik ben een fan van de Australische versie. Geweldig! Het enthousiasme en de betrokkenheid van jury en deelnemers spat er vanaf.

Ik hoop dat seizoen 4 wordt uitgezonden hier!
Ik heb nog geen idee. S03 was klaar ergens okt 2011 in NL

Ik hoop dat er een Aussie ze upload :)
pi_110773655
quote:
13s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
POTVERDOMME!!

Ik ben deel 1 en 2 aan het volgen en zie in de OP wie de winnaars zijn!!!! :( :( :(

Haal dat weg alsjeblieft, is echt niet leuk!! Jezus....
Staat op Wiki, de Site zelf en is al in NL volledig uitgezonden. Dus spoiler overbodig lijkt mij...
pi_110773858
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:

[..]

Staat op Wiki, de Site zelf en is al in NL volledig uitgezonden. Dus spoiler overbodig lijkt mij...
Doe toch maar voor degenen die het nu volgen en hiervoor hebben gemist (zoals ik!!!). Niet zo eigenwijs doen ajb.
Ik lees expres niet de wiki en site en dacht dat dit gewoon een fanpage was waar je deel 4 aankondigt, en dat zullen vast meerdere mensen denken.
Ben toevallig nu ook aan het kijken, ben echt boos :(
En schrijf als je er een spoiler van maakt ajb boven dat de winnaars in de spoiler staan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_110773962
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dacht dat dit gewoon een fanpage was waar je deel 4 aankondigt, en dat zullen vast meerdere mensen denken.
Als ik dat doe krijg je geouwehoer dat het intro zuigt, klote is, spam etc

Het zijn nu HH in NL, dus tja oud nieuws

Kate heeft 2weken geleden haar boek uit gebracht

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2012 16:57:46 ]
pi_110774325
Spam kan het niet zijn, tenzij je aandelen erin hebt maar dat lijkt me niet.
De intro kan beter zuigen dan dat je het voor mensen flink verpest.

Volgens mij geniet je hier wel van....
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 april 2012 @ 17:12:02 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110774623
Seizoen 2 is O+ nu voor de tweede keer aan het kijken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110775120
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Spam kan het niet zijn, tenzij je aandelen erin hebt maar dat lijkt me niet.
De intro kan beter zuigen dan dat je het voor mensen flink verpest.

Volgens mij geniet je hier wel van....
Dan moet je het niet lezen!

Ik ga geen rekening houden met mensen die HH kijken

Anders kan ik ook niks posten over de kookboeken van Adam & Kate, enz
pi_110775953
Hier zijn we beide fan van MC australia alsmede Junior MC Australia! Veel leuker dan de nederlandse programma's
pi_110776256
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 17:46 schreef sjanette het volgende:
Hier zijn we beide fan van MC australia alsmede Junior MC Australia! Veel leuker dan de nederlandse programma's
+1
pi_110782034
seizoen 2 vind ik echt het leukst!
Kijk nu ook beide seizoenen op tv.

ps. las laatst een artikel hierover..
http://www.watoday.com.au(...)4.html?asid=ac2b6e92

pss. de jury is gewoon ontzettend leuk!

[ Bericht 37% gewijzigd door Tooto7moe op 25-04-2012 20:27:25 ]
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 april 2012 @ 20:20:46 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110782988
George O+ :9~

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110783077
Ik ben verliefd op George O-)
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 april 2012 @ 20:26:25 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110783336
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:22 schreef Tooto7moe het volgende:
Ik ben verliefd op George O-)
Hij is zoooooo cute :9
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110783384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef Tooto7moe het volgende:
seizoen 2 vind ik echt het leukst!
Kijk nu ook beide seizoenen op tv.

ps. las laatst een artikel hierover.. ga het even opzoeken
pss. de jury is gewoon ontzettend leuk!
Ik juist S3, leukere groep

S1 was lomp. Altijd geklaag over elkaar
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 april 2012 @ 20:28:19 #22
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110783444
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:27 schreef Estolan het volgende:

[..]

Ik juist S3, leukere groep

S1 was lomp. Altijd geklaag over elkaar
Ik kreeg het gevoel niet echt zo bij S3, daar was geen Callum bij :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110783498
S1 had idd veel geklaag en was een beetje teveel gericht op de onderlinge relaties. En toen had je die irritante dame bij de jury.. zo vervelend.
S3 heb ik nog niet helemaal gezien, had er destijd enkele afleveringen van gezien.
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_110784813
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:29 schreef Tooto7moe het volgende:
S1 had idd veel geklaag en was een beetje teveel gericht op de onderlinge relaties. En toen had je die irritante dame bij de jury.. zo vervelend.
S3 heb ik nog niet helemaal gezien, had er destijd enkele afleveringen van gezien.
Ja dat was echt een MUTS!
pi_110794238
Ik ben ook een fan van de Australische versie. O+
pi_110794496
quote:
13s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
POTVERDOMME!!

Ik ben deel 1 en 2 aan het volgen en zie in de OP wie de winnaars zijn!!!! :( :( :(

Haal dat weg alsjeblieft, is echt niet leuk!! Jezus....
Aangezien ik het bijzonder eens ben met FutureFairytale de openingspost aangepast.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110794708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangezien ik het bijzonder eens ben met FutureFairytale de openingspost aangepast.
Beetje overdreven om afleveringen van meer dan 2 jaar geleden in spoilers te plaatsen. Houdt dat ook in dat we hier niet over de deelnemers van die seizoenen kunnen praten zonder dit in spoilers te plaatsen?
pi_110802515
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangezien ik het bijzonder eens ben met FutureFairytale de openingspost aangepast.
Fok! begint echt een mietjes forum te worden langszamerhand.....

Wie heeft het kookboek van Adam al gekocht? Heb hem wel al is zien liggen

Ga binnenkort die van Kate kopen ( kan volgens mij alleen via import )


Heb een hoop deelnemers ook op FB als vrienden. :) Kumar maakt tegenwoordig leuke tekeningen en staan op z'n site

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2012 06:54:22 ]
pi_110803519
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 06:53 schreef Estolan het volgende:

[..]

Fok! begint echt een mietjes forum te worden langszamerhand.....

Wie heeft het kookboek van Adam al gekocht? Heb hem wel al is zien liggen

Ga binnenkort die van Kate kopen ( kan volgens mij alleen via import )

Heb een hoop deelnemers ook op FB als vrienden. :) Kumar maakt tegenwoordig leuke tekeningen en staan op z'n site
Kumar O+ hij was zo schattig! Ik heb helaas het kookboek van Adam nog niet zien liggen. Ik heb net even op internet gekeken, maar het ziet er wel leuk uit! :9~
pi_110804277
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 08:52 schreef Axia het volgende:

[..]

Kumar O+ hij was zo schattig! Ik heb helaas het kookboek van Adam nog niet zien liggen. Ik heb net even op internet gekeken, maar het ziet er wel leuk uit! :9~
Yup!!
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 april 2012 @ 09:32:02 #31
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110804386
Ik heb een zwak voor Callum uit S2 O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110804480
quote:
15s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:59 schreef Axia het volgende:

Beetje overdreven om afleveringen van meer dan 2 jaar geleden in spoilers te plaatsen. Houdt dat ook in dat we hier niet over de deelnemers van die seizoenen kunnen praten zonder dit in spoilers te plaatsen?
Dan zou ik aan het begin een waarschuwing zetten dat er over de winnaars gesproken wordt.
Ik vind rekening houden met elkaar geen 'mietjes'gedrag. Wat ik overigens alleen een uitdrukking voor tieners vind.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110804859
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zou ik aan het begin een waarschuwing zetten dat er over de winnaars gesproken wordt.
Ik vind rekening houden met elkaar geen 'mietjes'gedrag. Wat ik overigens alleen een uitdrukking voor tieners vind.
Fok! Is gewoon kut aan het worden, totaal anders dan 10jaar geleden
pi_110804904
Ik kijk nu de serie (Blijkbaar s2) die op net5 bezig is en hoewel ik het normaal niet zo heb op dat Australische inteelt volk, vind ik het verassend leuk.
Stiekem ook een beetje verliefd op Claire O+
pi_110805487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:55 schreef FigureBirdStars het volgende:
Ik kijk nu de serie (Blijkbaar s2) die op net5 bezig is en hoewel ik het normaal niet zo heb op dat Australische inteelt volk, vind ik het verassend leuk.
Stiekem ook een beetje verliefd op Claire O+
Claire is mooi. O+ O+
Callum is het meest vage figuur. Die jongen kijkt af en toe alsof hij niet helemaal honderd is. Ohw ja, en ik ben blij dat gisteravond die witte bril er uit ging. Ik kreeg de kriebels van hem.
pi_110805742
Alvin. Vond hem best grappig :D
pi_110805816
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:27 schreef Axia het volgende:
Alvin. Vond hem best grappig :D
Hij komt ook in S3 terug als gastkok
pi_110805877
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:30 schreef Estolan het volgende:

[..]

Hij komt ook in S3 terug als gastkok
Verdorie. ;(
pi_110805882
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:30 schreef Estolan het volgende:

[..]

Hij komt ook in S3 terug als gastkok
Serieus? Heb wel geprobeerd om seizoen 3 te volgen, maar heb helaas niet alle afleveringen gezien. En ik vond Michael en Sun erg irritant toen.
pi_110806338
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:32 schreef Axia het volgende:

[..]

Serieus? Heb wel geprobeerd om seizoen 3 te volgen, maar heb helaas niet alle afleveringen gezien. En ik vond Michael en Sun erg irritant toen.
Sun vond ik ook een raar figuur. De trip naar NYC zat ze ook gelijk in Lockdown!
pi_110806557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zou ik aan het begin een waarschuwing zetten dat er over de winnaars gesproken wordt.
Ik vind rekening houden met elkaar geen 'mietjes'gedrag. Wat ik overigens alleen een uitdrukking voor tieners vind.
Gedeeltelijk eens, echter we praten hier wel over winnaars uit 2009 en 2010. Wat mij betreft had beter in de titel 'seizoen 4 - 2012' kunnen staan. Dan weet een ieder dat in de OP normaal gesproken de winnaars van de eerdere seizoen worden genoemd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_110807095
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:54 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Gedeeltelijk eens, echter we praten hier wel over winnaars uit 2009 en 2010. Wat mij betreft had beter in de titel 'seizoen 4 - 2012' kunnen staan. Dan weet een ieder dat in de OP normaal gesproken de winnaars van de eerdere seizoen worden genoemd.
Dat had idd wel een mogelijkheid geweest. Maybe handig voor de Mod??
pi_110807359
Lijkt me inderdaad ook een nette oplossing :)
pi_110807951
Dankjewel Isabeau!
O+

Ik vind t ook vreemd dat mensen blijkbaar geen rekening met anderen willen houden en lekker eigenwijs het voor anderen verpesten en laten staan, zo van 'gna gna lekker puh :6'.

Over MC; ik keek dus eerst seizoen 3 en nu 1 en 2. Bij 1 die Sarah... Een journaliste? Als zij iets over eten durft te zeggen klinkt t al nep. Blij dat ze daar achter kwamen. Gary vind ik een knuffelbeer, heel lief. George ook en Matt Preston is een echte heer, super netjes :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_110808144
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Dankjewel Isabeau!
O+

Ik vind t ook vreemd dat mensen blijkbaar geen rekening met anderen willen houden en lekker eigenwijs het voor anderen verpesten en laten staan, zo van 'gna gna lekker puh :6'.

Over MC; ik keek dus eerst seizoen 3 en nu 1 en 2. Bij 1 die Sarah... Een journaliste? Als zij iets over eten durft te zeggen klinkt t al nep. Blij dat ze daar achter kwamen. Gary vind ik een knuffelbeer, heel lief. George ook en Matt Preston is een echte heer, super netjes :)
Offtopic:

daar ging het mij ook niet om, ik ga er vanuit als er al HH zijn, dat iets van 1-3jaar oud niet meer in een spoiler hoort te staan, immers er dan in het Aussie topic ook niet gesproken kan worden over deelnemers etc, vandaar

Ontopic:

Ja ik zag ook totaal geen nut erin om er een extra presentatrice bij te hebben. Nu Gary het doet ( bij de taste tests enz ) is er veel meer interactie te zien

Ik denk dat S1 veel meer op basis van een Big Brother achtige serie geschreven was, en dat daarom iedereen steeds aan het zeiken was over elk ander. Ook die wegstem ronde, dat was puur op de man spelen

in S2 & S3 gaat het 100% om hoe je op dat moment kookt, een betere oplossing
pi_110808346
Hier wat links van deelnemers die ik op FB als vrienden heb:

Kumar: http://kumarpereira.net/

Courtney: http://www.courtneyroulston.com.au/

Peter: http://cityboynomore.com/

Kate: http://www.katebracks.com/ ( nog in aanmaak )

Billy: http://www.atablefortwo.com.au/

Craig: http://www.musicalmenus.com.au/
pi_110808637
Ik vond trouwens de winnaar van Season 1 vreselijk!!! :r
Snapte toen echt niet dat ze had gewonnen, had het Poh veel meer gegund. Elke aflevering stond dat mens te janken boven het eten. }:|
pi_110808836
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef Axia het volgende:
Ik vond trouwens de winnaar van Season 1 vreselijk!!! :r
Snapte toen echt niet dat ze had gewonnen, had het Poh veel meer gegund. Elke aflevering stond dat mens te janken boven het eten. }:|
Eh ik vond Poh janken om het eten... zij raakte constant in paniek.

Kumar en Peter zijn eerlijke koks, zonder poespas O+
En van mij mogen ze wel iets echter zijn; het is constant hetzelfde. Altijd denken aan wie er weggaat en het zielig vinden terwijl er heus wel mensen zijn die het niet zo erg vinden als iemand weggaat.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_110809082
Zouden we ergens de nieuwe afleveringen op internet kunnen zien? Of wordt het toch echt downloaden?
pi_110809160
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Eh ik vond Poh janken om het eten... zij raakte constant in paniek.

Kumar en Peter zijn eerlijke koks, zonder poespas O+
En van mij mogen ze wel iets echter zijn; het is constant hetzelfde. Altijd denken aan wie er weggaat en het zielig vinden terwijl er heus wel mensen zijn die het niet zo erg vinden als iemand weggaat.
Ja dat is irritant inderdaad. Tevens vind ik het zwaar onnodig dat een aantal deelnemers in de één a laatste week weer terug mochten komen. |:(
pi_110810197
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:12 schreef Bronson het volgende:

[..]

Ja dat is irritant inderdaad. Tevens vind ik het zwaar onnodig dat een aantal deelnemers in de één a laatste week weer terug mochten komen. |:(
Is in seizoen 3 gelukkkig niet meer gebeurd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_110810276
Masterchef Kids was ook schattig! Ik vond het leuk om te zien hoe Matt, George en Gary met die kinderen omgingen.
pi_110810950
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:10 schreef Axia het volgende:
Zouden we ergens de nieuwe afleveringen op internet kunnen zien? Of wordt het toch echt downloaden?
ik denk downloaden via torrent sites, dit ivm de "tv" rechten. Als je op NL moet wachten loop je weeer een half jaar achter ALS ze het uberhaupt gan uitzenden
pi_110811162
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:48 schreef Axia het volgende:
Masterchef Kids was ook schattig! Ik vond het leuk om te zien hoe Matt, George en Gary met die kinderen omgingen.
Ik heb dat nooit kunnen zien. Moet je dat downloaden of heb je een link want ben wel benieuwd!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_110821347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit kunnen zien. Moet je dat downloaden of heb je een link want ben wel benieuwd!
Was op Net5 geweest vorig jaar of begint van dit jaar of zo. Dus denk dat je het moet downloaden als je het wilt zien.
pi_110821412
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef Axia het volgende:

[..]

Was op Net5 geweest vorig jaar of begint van dit jaar of zo. Dus denk dat je het moet downloaden als je het wilt zien.
Was dat niet de NL'e versie? Dat kan ik mij wel herinneren, niet de Aussie versie -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_110822976
RTL5 heeft ook rechten hè? Die zender zond vorig jaar seizoen 2 uit terwijl 3 bij Net5 te zien was.

Jurylid George is in Australië in opspraak geweest door zijn uitspraken dat hij in het weekend vrijwel geen winst maakt omdat hij zijn personeel teveel naar zin moet betalen. Hier meer: Waiters hit back at MasterChef's George Calombaris after wage complaint

Wel grappig bij seizoen 3 is Michael die voor zijn zusje hersenen van een geit had klaar gemaakt. Aan tafel vroeg Gary of ze het lekker vond. Ze antwoordde met ja terwijl ze tegelijkertijd moest kokhalzen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 april 2012 @ 18:43:07 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_110825321
Zullen we in dit topic 'gewoon' praten over S4? Dus wellicht een spoilerwaarschuwing in de TT?

Om nu iedere post in spoiler te zetten... :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_110825696
Ja, maar ook als seizoen 4 hier wordt uitgezonden blijf je het probleem van nog niet gezien houden.
  donderdag 26 april 2012 @ 18:57:24 #60
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_110825922
Ik snap het probleem uberhaupt niet zo, alsof het opeens niet meer de moeite waard is te kijken als je al weet wie er gaat winnen. Persoonlijk vind ik dat zelfs wel fijn om te weten. Kun je een beetje kijken of het terecht is....
  donderdag 26 april 2012 @ 19:03:20 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_110826182
Binnenkort kan ik dus weer gaan beginnen met binnen hengelen, hoewel het mij ook wel beviel om seizoen 3 in 1 keer helemaal (86 afleveringen) na afloop ervan binnen te halen en dus bijna 3 maanden elke avond er een aflevering doorheen gejaagd heb. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_110827967
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik snap het probleem uberhaupt niet zo, alsof het opeens niet meer de moeite waard is te kijken als je al weet wie er gaat winnen. Persoonlijk vind ik dat zelfs wel fijn om te weten. Kun je een beetje kijken of het terecht is....
Wil jij ook graag voordat je een film kijkt of boek leest weten hoe het gaat eindigen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 april 2012 @ 19:47:13 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_110828512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik snap het probleem uberhaupt niet zo, alsof het opeens niet meer de moeite waard is te kijken als je al weet wie er gaat winnen. Persoonlijk vind ik dat zelfs wel fijn om te weten. Kun je een beetje kijken of het terecht is....
Ik kijk seizoen 2 voor de tweede keer, stiekem vind ik het nog leuker zo... Alleen al het feit dat ik me geen zorgen hoef te maken dat een bepaalde persoon die ik niet kan uitstaan (ook qua koken) sowieso niet gaat winnen :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_110830777
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik kijk seizoen 2 voor de tweede keer, stiekem vind ik het nog leuker zo... Alleen al het feit dat ik me geen zorgen hoef te maken dat een bepaalde persoon die ik niet kan uitstaan (ook qua koken) sowieso niet gaat winnen :+
Wie? Jimmy of Callum?
  donderdag 26 april 2012 @ 20:27:56 #65
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_110830849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wil jij ook graag voordat je een film kijkt of boek leest weten hoe het gaat eindigen?
Ja, soms wel.
pi_110831129
Gek :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_110835960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef golfer het volgende:
Binnenkort kan ik dus weer gaan beginnen met binnen hengelen, hoewel het mij ook wel beviel om seizoen 3 in 1 keer helemaal (86 afleveringen) na afloop ervan binnen te halen en dus bijna 3 maanden elke avond er een aflevering doorheen gejaagd heb. :)
heb hier S1-S3 op mn HD staan :)

Nu bezig met laatste 8 van S3 als re-run ( ook zelf wat dingen gemaakt )
  donderdag 26 april 2012 @ 21:58:53 #68
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_110837775
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Gek :D
Waarom? Mensen gaan toch ook naar de Titanic of JFK? Of naar de film van een boek dat ze mooi vonden? Of andersom? Als het maar een goed boek, film of tv-programma is, dan is dat "niet weten" niet het belangrijkst. Er zijn volgens mij ook detectives (als ik het me goed herinner, ik kijk al jaren niet meer naar die dingen) die beginnen met de moord, dat je dus vanaf het begin al weet wie het gedaan heeft.

Alleen eendimensionale, stupide dingen als voetbalwedstrijden zijn compleet waardeloos als je de uitslag al weet.
pi_110840479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef RobinOok het volgende:

Alleen eendimensionale, stupide dingen als voetbalwedstrijden zijn compleet waardeloos als je de uitslag al weet.
Voor de voetbalfans misschien wel niet want dan hoeven ze ook niet zenuwachtig te worden :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_110856494
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:27 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ja, soms wel.
Ik doe dat ook inderdaad, dus vind het niet gek :)
pi_110901934
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:12 schreef Bronson het volgende:

[..]

Ja dat is irritant inderdaad. Tevens vind ik het zwaar onnodig dat een aantal deelnemers in de één a laatste week weer terug mochten komen. |:(
Ooooooh ik werd helemaal gek toen, onzin.
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 06:53 schreef Estolan het volgende:

[..]

Fok! begint echt een mietjes forum te worden langszamerhand.....

Wie heeft het kookboek van Adam al gekocht? Heb hem wel al is zien liggen

Ga binnenkort die van Kate kopen ( kan volgens mij alleen via import )

Heb een hoop deelnemers ook op FB als vrienden. :) Kumar maakt tegenwoordig leuke tekeningen en staan op z'n site
Wist niet dat ze kookboeken hadden, wat leuk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:54 schreef Axia het volgende:

[..]

Ik doe dat ook inderdaad, dus vind het niet gek :)
Ik ook!
Nog beter .. ik wist allang wie de winnaars waren bij masterchef en ben het toen serieus gaan volgen. Ik weet wie er wint maar ik weet niet hoe ze in de finale komen & of ze een terechte winnaar zijn.
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_110902286
Ik vond Aaron (s2) heel leuk en interessant koken : http://foodthatrocks.tumblr.com/
en marion: http://marionskitchen.com.au/about-marion/
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_110902723
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 17:02 schreef Tooto7moe het volgende:
Wist niet dat ze kookboeken hadden, wat leuk.
Kate ( net pas uit in Aussie, dus alleen nog via import ):


Adam:


Julie:
pi_110902897
Op de MC Facebook staan nu ook Promo filmpjes!



[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2012 17:48:50 ]
pi_110903834
Julie van seizoen 1 vond ik niet echte de terechte winnares. Altijd zo zenuwachtig en gestressed en in mijn ogen ook niet altijd de beste gerechten(lastige te pepalen natuurlijk via een beeldscherm. Iedereen was wel gespannen, maar niet altijd zo als Julie. Had liever Justine of die bierhandelaar(met dat slonzige hoedje) als winnaar gezien.
  zaterdag 28 april 2012 @ 21:08:07 #76
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_110909951
Julie is gewoon erg gegroeid in de tijd dat Masterchef duurde. En het maakte mooi duidelijk dat niet perse de beste wint, maar gewoon degene die ervoor zorgt niet de laatste te zijn. Vond het ook wel passen bij Australië, zo'n moeke die wint met d'r lamsschotels en taarten enzo.
pi_110999922
Foto's van Season 4 Launch Party:
http://www.masterchef.com(...)-launch.htm?pritab=3
pi_111009733
Iemand idee of je s3 ergens online kan kijken?
downloaden gaat zo traag bij mij.
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_111010714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Tooto7moe het volgende:
Iemand idee of je s3 ergens online kan kijken?
downloaden gaat zo traag bij mij.
niet streaming nee, alleen via de bekende torrent sites te vinden. Heb hier alle seasons op de HD, S03 = 42gb
pi_111143335
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 20:26 schreef Estolan het volgende:

[..]

niet streaming nee, alleen via de bekende torrent sites te vinden. Heb hier alle seasons op de HD, S03 = 42gb
Probleem is dat ik moeilijk download. doe het via piratebay&utorrent en dat duurt gewoonweg eeuwen! Heb nog maar 1 aflevering binnen |:(
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_111155216
Hehe, vandaag ging Gary Jimmy even dissen met z'n one pot curries :D .
Noodles
pi_111156256
En Jonathan!

Maar wel goed dat ie daarna zei dat ie toch dol op hen was. Die graat in zn vis vond ik geweldig, toen werd hij gedist _O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111161612
Nog 1 dag!!

Zag dat Jamie Oliver & Bartolo "Buddy" Valastro ( Cake Boss ) ook gasten zijn in S04 :)
pi_111164828
Ik vind die Buddy iets te zelfverheerlijkend.... Ik keek 'Kitchen Boss' waar hij iedere keer een familielid uitnodigde om te proeven en hij vroeg niet 'hoe vind je het?' maar hij vroeg 'is het niet geweldig? zo heerlijk dat je het nog nooit zo goed hebt gegeten?'. En tijdens het koken ook 1000x 'look at that, oh I'm so good!'

Bah :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111166457
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind die Buddy iets te zelfverheerlijkend.... Ik keek 'Kitchen Boss' waar hij iedere keer een familielid uitnodigde om te proeven en hij vroeg niet 'hoe vind je het?' maar hij vroeg 'is het niet geweldig? zo heerlijk dat je het nog nooit zo goed hebt gegeten?'. En tijdens het koken ook 1000x 'look at that, oh I'm so good!'

Bah :{
wel is gezien

is meer wat hij maakt wat interessant is :)
pi_111166816
Het ziet er lekker uit maar niet zo lekker en mooi als wat bv Gary of George kunnen maken. Meer huiskamer koken. Is niks mis mee maar ik vind hem gewoon een niet leuk mannetje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111166914
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Het ziet er lekker uit maar niet zo lekker en mooi als wat bv Gary of George kunnen maken. Meer huiskamer koken. Is niks mis mee maar ik vind hem gewoon een niet leuk mannetje.
bedoelde ook z'n cakes :) dar staat hij immers bekend om, en volgens mij komt dat onderdeel ook dus in dit seizoen voor
pi_111173164
weet iemand eigenlijk waarom rtl5 en net5 zo'n HOEREN manier van MC uitzenden?

Net5 met ander logo, en knippen de hele afleveringen op

RTL5 zelfde logo, maar net als Net5 een compleet ander intro en outro lied???
pi_111180012
heb ik nooit op gelet.
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_111198519
Het is begonnen!!!!

Nu wachten tot de 1e upload op inet...
pi_111200268
Zet je de link hier ajb? Ik wil t ook graag zien *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 mei 2012 @ 21:55:12 #93
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_111225187
Beetje jammer dat ze weer beginnen met audities.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_111225333
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef borisz het volgende:
Beetje jammer dat ze weer beginnen met audities.
Ze gaan terug naar de roots van het programma

S4 wordt compleet anders, volgens de pers release
  zondag 6 mei 2012 @ 22:50:17 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111229123
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:55 schreef borisz het volgende:
Beetje jammer dat ze weer beginnen met audities.
Vind ik altijd wel leuk om te zien.
Bewondering voor de jury dat ze echt elke keer een paar happen moeten proeven van een paar honderd gerechten.
Zitten nu al juweeltjes bij, qua personages ook. (Egyptisch/Zuid-Koreaanse hoofddoek....). ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111229296
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 22:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Vind ik altijd wel leuk om te zien.
Bewondering voor de jury dat ze echt elke keer een paar happen moeten proeven van een paar honderd gerechten.
Zitten nu al juweeltjes bij, qua personages ook. (Egyptisch/Zuid-Koreaanse hoofddoek....). ;)
Yup

Hopen dat de uitzendingen nu ook telkens online komen :)
pi_111238470
Las dat de broer van Craig ook mee doet
pi_111252539
Overigens wel handig dat het precies nu weer terug is :P. Gewoon elke dag kijken op de net5 slot van seizoen 2 (waar nu een of andere domme realityserie is).
pi_111255150
Het spijt me enorm, maar het is niet toegestaan elkaar linkjes in een topic te geven van torrentsites om programma's te downloaden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_111257079
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Estolan het volgende:

[..]

Ze gaan terug naar de roots van het programma

S4 wordt compleet anders, volgens de pers release
Why change a winning formula? :{

Het begin vind ik zo een beetje jammer, dat massale heeft me nooit aangesproken. Ik hoop dat de rest het oude niveau blijft houden.
pi_111257891
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 18:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

Why change a winning formula? :{

Het begin vind ik zo een beetje jammer, dat massale heeft me nooit aangesproken. Ik hoop dat de rest het oude niveau blijft houden.
Dit is omdat de kwaliteit vh prog niet goed was ( kijkcijfers ) en daarom weer anders
pi_111263601
Ep2 weer erg cool

mooie locatie
  dinsdag 8 mei 2012 @ 01:32:24 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111275963
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:02 schreef Estolan het volgende:
Ep2 weer erg cool

mooie locatie
Prachtige locatie.
En dat rooie kostuum van Matt. _O-

Leuk dat een BBQ-gerecht uit de oven als eerste een schort heeft gekregen. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111289202
die BBQ chicken zag er goed uit

Ep3 staat online!
pi_111310000
Die taart

OMG
pi_111319025
Zojuist aflevering 1 eindelijk bekeken *O*

Wat ben ik toch gek op de jury! O+ Sowieso wordt het programma supermooi gemaakt, er zit zoveel meer van alles in dan in de UK versie.
Ik wil graag een keer koken voor Gary, George en Matt :D En bij het serveren waarschijnlijk ver in een hoekje kruipen en er nooit meer uit komen :P

Morgen aflevering 2 en 3 kijken *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111319149
UK versie is in principe gewoon een heel ander programma en absoluut niet te vergelijken kwa opzet. Australie daarentegen heeft het hele masterchef principe veranderd en er de wereldwijde hit van gemaakt want bijna alle versies lijken meer op de Australische opzet dan die van de UK.
pi_111334770
Ep4 online:

MasterChef Australia season 4 Episode 4 Special

In the first Special, we look back at Where previous contestants are now.
pi_111335562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:38 schreef Estolan het volgende:
Ep4 online:

MasterChef Australia season 4 Episode 4 Special

In the first Special, we look back at Where previous contestants are now.
Thanks ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111335622
Ben benieuwd kan leuk zijn of compleet nutteloos dus laat me verrassen:P
pi_111335918
Vind het nu wel leuk worden :) Goed niveau van de deelnemers! :)
pi_111336350
Zijn er 2, episode 4 en episode 4 special :), nog meer te kijken! :P.
pi_111336492
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:16 schreef VelitoX het volgende:
Zijn er 2, episode 4 en episode 4 special :), nog meer te kijken! :P.
yup

die Special lijkt me wel leuk

.... ook al heb ik een hoop deelnemers als vrienden op FB ....
pi_111336902
Wat heeft deelnemers op fb hebben te maken met een special uitzending?

Meeste deelnemers uit mijn fb zijn van seizoen 3, verder heb ik alleen Marion maar hoef ik ook niet toe te voegen. Was al blij met Kate en haar desserts. Ik wil haar boek O+.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111337036
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat heeft deelnemers op fb hebben te maken met een special uitzending?

Meeste deelnemers uit mijn fb zijn van seizoen 3, verder heb ik alleen Marion maar hoef ik ook niet toe te voegen. Was al blij met Kate en haar desserts. Ik wil haar boek O+.
bedoel dat ik al weet hoe het met ( wat mijn favo's zijn ) gaat :) en dat is straks als het goed is in de Special te zien
pi_111337988
Aah ok heb jij nu al favo's?
Ik die vrouw met die hoofddoek, half Zuid Koreaans en half Egyptisch dacht ik.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111338072
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah ok heb jij nu al favo's?
Ik die vrouw met die hoofddoek, half Zuid Koreaans en half Egyptisch dacht ik.
nee de special gaat over:
In the first Special, we look back at Where previous contestants are now

de vorige deelnemers, dus Poh, Adam, Kate enz

daar van heb ik een hoop als vrienden ( nee niet ze like-en en comerciele site, maar hun eigen FB )
pi_111338189
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Aah ok heb jij nu al favo's?
Ik die vrouw met die hoofddoek, half Zuid Koreaans en half Egyptisch dacht ik.
Ook mijn favoriet, die kan goed koken!

Hoewel het niveau van de deelnemers over het algemeen gewoon goed is :)
pi_111338252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:04 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ook mijn favoriet, die kan goed koken!

Hoewel het niveau van de deelnemers over het algemeen gewoon goed is :)
dat viel mij ook al op, hoop goeie al

die Choco taart zag er amazing uit!

maarja de selectie zal elk jaar strenger worden, zodat je niet ineens "dubbele" gerechten enz snel zal tegen komen
pi_111344126
:9 Ik wil een stuk van die taart! Die ga ik ook eens bakken :9~
pi_111344534
Mooie special!
pi_111346838
OMG morgen wordt spannend!!
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:16:06 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111348972
Loop intussen een beetje achter. Vanavond proberen om e03 te bekijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111352485
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:06 schreef Estolan het volgende:

[..]

dat viel mij ook al op, hoop goeie al

die Choco taart zag er amazing uit!

maarja de selectie zal elk jaar strenger worden, zodat je niet ineens "dubbele" gerechten enz snel zal tegen komen
Chocotaart had ik gemist, toen sloeg die over naar 5 min verder }:| (downloaden ging dus niet helemaal goed). Maar wist wel dat ze niet genoeg ingredienten had dus knap gedaan :).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111367854
hmm begin eindelijk wat te snappen van de (nieuwe) download wereld, hoe meer mensen iets downloaden hoe sneller jij het ook hebt 8-) En wanneer je se3 wilt downloaden dan duurt dat dus jaren omdat niemand in de wereld die ook wil downloaden }:|

Maarja, se4 is nu bezig... ga binnenkort eens een avondje mastercheffen
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_111368015
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 09:57 schreef Tooto7moe het volgende:
hmm begin eindelijk wat te snappen van de (nieuwe) download wereld, hoe meer mensen iets downloaden hoe sneller jij het ook hebt 8-) En wanneer je se3 wilt downloaden dan duurt dat dus jaren omdat niemand in de wereld die ook wil downloaden }:|

Maarja, se4 is nu bezig... ga binnenkort eens een avondje mastercheffen
hier zet ik de downloads om 14.30 aan als ze online staan, en dan zijn ze rond etenstijd klaar. dan laat ik ze tot 2200uur uploaden ( tot een keer of 16 )
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:14:56 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111372428
Intussen t/m e3 bekeken. Geweldige chocotaart zonder de eieren gemaakt door die vrouw. En verder eens met de overige schorten tot nu toe. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111372679
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:14 schreef golfer het volgende:
Intussen t/m e3 bekeken. Geweldige chocotaart zonder de eieren gemaakt door die vrouw. En verder eens met de overige schorten tot nu toe. ^O^
hier ook, als het zo door gaat wordt het een spannend seizoen
pi_111376650
Ep5 staat online
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:54:36 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111378073
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:15 schreef Estolan het volgende:
Ep5 staat online
Ik ga hengelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:00:15 #131
16715 Mylene
*schatje*
pi_111387841
Net5 heeft opnieuw de rechten verworven en gaat het in een later stadium uitzenden. Wanneer precies is nog niet bekend.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2012 @ 19:05:19 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_111388051
Hier nu bezig met ep4 :). Zalmpie slachten
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_111390188
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:00 schreef Mylene het volgende:
Net5 heeft opnieuw de rechten verworven en gaat het in een later stadium uitzenden. Wanneer precies is nog niet bekend.
Fijn voor ze, ze verneuken het hele concept iig
pi_111390203
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef borisz het volgende:
Hier nu bezig met ep4 :). Zalmpie slachten
Ja zooooo zonde van een paar
pi_111390364
Volgens mij is zalm een van de meest luxe vissoorten in Australië omdat ze daar superveel mee koken...
In ieder geval een stuk luxer dan hier.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111390790
Naja ze koken ook veel met kip en dat is niet bepaald luxe. Denk juist omdat er veel Zalm word gevangen bij Tasmanie enzo dat ze het zo vaak gebruiken. Tuurlijk een heel ander aanbod aan vers gevangen vissen dan hier.
pi_111401497
Leuk dessert
  vrijdag 11 mei 2012 @ 00:51:56 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111405035
Halverwege e4 maar even weer gestopt. Wat een slachtpartij maken sommige er van met die wilde zalm (donkerrood van kleur onderscheidt ze van kweek) uit Tasmanie. :{

Rest van e4 en toegift en de volgende delen maar even op andere dagen kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111405322
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:01 schreef Jeroen1990 het volgende:
Naja ze koken ook veel met kip en dat is niet bepaald luxe. Denk juist omdat er veel Zalm word gevangen bij Tasmanie enzo dat ze het zo vaak gebruiken. Tuurlijk een heel ander aanbod aan vers gevangen vissen dan hier.
Ja dat zeker. Maar bij kip zeggen ze er wel bij dat het een eenvoudig (maar veelzijdig) product is.

Bij zalm altijd: 'beeeaaauuutiful salmon' :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111406583
Naja echt verse wilde zalm is ook wel echt heel wat anders dan de gemiddelde kweekzalm die je hier in de winkel vind:P
pi_111421452
Ep6 ( MasterClass ) staat online
  vrijdag 11 mei 2012 @ 15:10:20 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111421505
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:09 schreef Estolan het volgende:
Ep6 ( MasterClass ) staat online
Al binnen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111421915
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 15:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Al binnen. ;)
Mooi :)
pi_111442377
Mmmmmmm Figs!!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:42:00 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111445170
t/m 4 en special 4 nu bekeken. (wel grappig die special en vrijwel allemaal zijn ze professioneel in de foodbusiness terecht gekomen/gebleven)
Dus we lopen nog 2 afleveringen achter nu.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111445393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
t/m 4 en special 4 nu bekeken. (wel grappig die special en vrijwel allemaal zijn ze professioneel in de foodbusiness terecht gekomen/gebleven)
Dus we lopen nog 2 afleveringen achter nu.
Yup. Van veel wist ik wel. Alleen niet van die 2 uit S01 dat ze samen een toko hebben, wel cool
pi_111445658
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik vind t ook vreemd dat mensen blijkbaar geen rekening met anderen willen houden en lekker eigenwijs het voor anderen verpesten en laten staan, zo van 'gna gna lekker puh :6'.

Het is ook wel een beetje de toon die de muziek maakt...

Is seizoen 3 eigenlijk al uitgezonden in Nederland?
Seizoen 1 en 2 zijn volgens mij al een paar keer herhaald ondertussen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Bartjebart op 12-05-2012 00:19:25 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_111445761
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is ook wel een beetje de toon die de muziek maakt...
Lekker ontopic.....
  zaterdag 12 mei 2012 @ 08:36:02 #149
16715 Mylene
*schatje*
pi_111451629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is ook wel een beetje de toon die de muziek maakt...

Is seizoen 3 eigenlijk al uitgezonden in Nederland?
Seizoen 1 en 2 zijn volgens mij al een paar keer herhaald ondertussen?
Vorig jaar op Net5. Het enige seizoen wat ik heb gekeken. De vierde serie zal ook wel weer in augustus beginnen.
pi_111452654
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 08:36 schreef Mylene het volgende:

[..]

Vorig jaar op Net5. Het enige seizoen wat ik heb gekeken. De vierde serie zal ook wel weer in augustus beginnen.
Alleen wel aangepast, en dat zuigt
pi_111491769
Ep7 online
pi_111499880
Oh zijn er in t weekend ook afleveringen in Aus?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111500833
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh zijn er in t weekend ook afleveringen in Aus?
Op zondag begint de nieuwe week

Uitzendingen op zo/ma/di/wo/do & vr( MasterClass )
&
zaterdag niks
  zondag 13 mei 2012 @ 18:54:15 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111501180
t/m 5 nu gezien en w.s. slaan we de masterclass over. (vind ik altijd een beetje saai).
Dus vanavond maar meteen proberen helemaal bij te zijn met kijken van ep. 07.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111501521
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:54 schreef golfer het volgende:
t/m 5 nu gezien en w.s. slaan we de masterclass over. (vind ik altijd een beetje saai).
Dus vanavond maar meteen proberen helemaal bij te zijn met kijken van ep. 07.
MasterClass is dit jaar anders

Niet meer de "probleempjes" van de deelnemers verbeteren

Nu juist nieuwe tips en truukjes laten zien

Van MasterClass leer je tenminste iets, is juist een belangrijk onderdeel. Ook omdat je dan ziet welke deelnemers iets met die info doen ( zoals je in voorgaande jaren wel is zag met bv Michael & Jay )
pi_111501620
Vind Master Class ook saai, heb liever de spanning van de wedstrijd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111501704
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind Master Class ook saai, heb liever de spanning van de wedstrijd.
Is gewoon wat anders he :)

Juist cool om Matt, George & Gary te zien koken en het dan zelf thuis te proberen ( met de recepten van de MC site )
pi_111501985
+ deze masterclass zitten tips en hints voor Ep7 :)
pi_111505781
Ik vond de aflevering met het toetje van die kok die een beetje op deelnemer Matt van vorig jaar leek, wel errug lang duren hoor :{w
pi_111505853
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond de aflevering met het toetje van die kok die een beetje op deelnemer Matt van vorig jaar leek, wel errug lang duren hoor :{w
??? Wat ???
pi_111509676
Gok dat ze Shannon Bennet met de pressure test bedoelt.
pi_111510164
Ja die ja :D
Ik drukte me wat vaag uit :@
pi_111510597
pi_111511565
Wat duurde lang dan??
  zondag 13 mei 2012 @ 22:51:17 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111515350
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:54 schreef Estolan het volgende:
Wat duurde lang dan??
Het maken en jureren van die Peche Melba. Dat rekten ze erg uit.

Overigens net toch maar die eerste Masterclass bekeken en die vijgentaart staat hier binnenkort op het programma om een keer te maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111519790
George's lach _O-

Toen ik em voor de eerste keer hoorde dacht ik dat hij expres zo lacht maar dat doet hij altijd _O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 14 mei 2012 @ 00:40:01 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111519818
Ep7 bekeken. top 24 nu bekend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111519839
Ik ook net klaar met kijken :D
Idd kan dat kind niet stoppen met dat gehuil....
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111522470
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Het maken en jureren van die Peche Melba. Dat rekten ze erg uit.

Overigens net toch maar die eerste Masterclass bekeken en die vijgentaart staat hier binnenkort op het programma om een keer te maken.
Vond ik wel meevallen

Beter dan 1ep in stukken knippen :)
pi_111526850
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ook net klaar met kijken :D
Idd kan dat kind niet stoppen met dat gehuil....
Die gaat het hopelijk niet ver schoppen, kan daar niet tegen :@
  maandag 14 mei 2012 @ 14:51:33 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111533413
Ep. 8 is online.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111534355
Mystery Box challenge *O*
Ik haal em straks binnen als ik thuis ben.

Zal dat kind huilen als ze de deksel eraf mag halen? :+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111541206
Over de lengte van jureren enzo, op net5 e.d. knippen ze dr best veel uit (zoals Estolan al zei), dus als je dat gewend bent... :). Vind het zo wel prettiger, zie je gewoon meer.
pi_111549664
Aflevering 8 nu ook gezien. Bij Emma lijkt het net of ze iedere keer moet janken, ook al is het lachen.
Vind het nu al irritant...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111550244
ik loop achter haha, zit bij ep 4... maar ga er skippend doorheen.
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
  dinsdag 15 mei 2012 @ 01:01:59 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111565079
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Aflevering 8 nu ook gezien. Bij Emma lijkt het net of ze iedere keer moet janken, ook al is het lachen.
Vind het nu al irritant...
19 jaar. Babyvet...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111565145
Die Alice moet trouwens wel echt heel snel verteld worden dat die bril echt niet kan.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 01:08:26 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111565224
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 01:04 schreef Jeroen1990 het volgende:
Die Alice moet trouwens wel echt heel snel verteld worden dat die bril echt niet kan.
Die duikbril staat iedereen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 15 mei 2012 @ 01:33:59 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111565759
Toch vreemd dat mensen die 2 van de 5 ingrediënten vergeten in de top-3 terecht komen (die rechtsdraaiende grijze dakduif)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:52:10 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111578037
Ep.9 is online.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111598854
Ook al hou ik niet van citroen; dat toetje met limonadegranita en 'candied lemon' lijkt me heerlijk!

En Emma..stop.met.huilen.nu. }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 16 mei 2012 @ 00:24:25 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111609293
Aandachtshoer, die muts Emma. :{

En we hebben steeds meer moeite met het harde geluid van de muziek constant onder het programma. Waarom moet dat nou zo luid?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111613578
quote:
15s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:24 schreef golfer het volgende:
Aandachtshoer, die muts Emma. :{

En we hebben steeds meer moeite met het harde geluid van de muziek constant onder het programma. Waarom moet dat nou zo luid?
Luid?

Of bedoel je dat het tv zwaar gemute wordt :)
  woensdag 16 mei 2012 @ 14:13:28 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111624103
e10 kan ik niet vinden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111627190
Erg is onderhoud aan TPB
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:49:36 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111627727
Via omweg toch gevonden. O-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111631631
Toppie :) nu aan het downloaden

spannend, 1e team challenge
pi_111635847
And again:
Stop Crying!!!


Oeh pastaaaaaaaa morgen
pi_111640798
Heeft iemand aflevering 10 voor me? link via DM please!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111641676
Done!
pi_111642068
^O^ ben benieuwd!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111642672
Toeval of niet? Het beginliedje van Masterchef was altijd een ander liedje en toen Masterchef NL op tv kwam hoorde ik Hot & Cold van Katy Perry (toen dacht ik nog 'wat een kutlied').
En nu gebruikt Australië em ook ineens?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111642718
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Toeval of niet? Het beginliedje van Masterchef was altijd een ander liedje en toen Masterchef NL op tv kwam hoorde ik Hot & Cold van Katy Perry (toen dacht ik nog 'wat een kutlied').
En nu gebruikt Australië em ook ineens?
Andersom

Het lied is geschreven voor MC Aus!

In NL wordt nu iets heel anders gebruikt
pi_111644852
Katy Perry schreef voor Masterchef Aus? Ik geloof dat het lied wat ze in seizoen 1,2, en 3 hadden speciaal voor hen geschreven was en dat daardoor NL dat niet mocht gebruiken.
NL had echt Katy Perry afgelopen jaar.

Verder; ik hoop dat morgen met de eliminatie Emma eruit gaat. Ben haar al helemaal zat.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111644909
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Katy Perry schreef voor Masterchef Aus? Ik geloof dat het lied wat ze in seizoen 1,2, en 3 hadden speciaal voor hen geschreven was en dat daardoor NL dat niet mocht gebruiken.
NL had echt Katy Perry afgelopen jaar.

Verder; ik hoop dat morgen met de eliminatie Emma eruit gaat. Ben haar al helemaal zat.
Nop

Denk dat S3 in NL de 1e keer wel correct was, nu niet

Maar is wat ik dus zei :)
pi_111645247
Ja wat bedoel je? Dat Katy Perry voor Aus heeft geschreven? Daar kan ik met mijn pet niet bij eerlijk gezegd...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111645653
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja wat bedoel je? Dat Katy Perry voor Aus heeft geschreven? Daar kan ik met mijn pet niet bij eerlijk gezegd...
Dwnld S1-S3 maar :)
pi_111647567
2011 was ook Katie Perry hoor.
pi_111649314
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:21 schreef Bluezz het volgende:
2011 was ook Katie Perry hoor.
2010 ook :)

Speciaal voor MC Aus
pi_111650133
Oh de uitzendingen in NL (wel de Aus versie) hadden dat andere nr :D.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111650718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh de uitzendingen in NL (wel de Aus versie) hadden dat andere nr :D.
Ja, ik gok dat ze de rechten niet willen betalen

NL tv zuigt!!!!
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:46:26 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111651940
10 bekeken.
Die jankende aandachtshoer komt wel heel veel in beeld vanaf de eerste aflevering. Heeft ze producer gepijpt ofzo? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111651976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:46 schreef golfer het volgende:
10 bekeken.
Die jankende aandachtshoer komt wel heel veel in beeld vanaf de eerste aflevering. Heeft ze producer gepijpt ofzo? :')
Of ze gaat er morgen uit :)
  donderdag 17 mei 2012 @ 01:36:48 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111653386
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:47 schreef Estolan het volgende:

Of ze gaat er morgen uit :)
Graag!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111653461
Teken ik ook voor.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:05:16 #206
16715 Mylene
*schatje*
pi_111658080
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh de uitzendingen in NL (wel de Aus versie) hadden dat andere nr :D.
De Nederlandse versie heeft ook Kate Perry bij de intro. Moet je maar even uitzending gemist kijken.
pi_111659086
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:05 schreef Mylene het volgende:

[..]

De Nederlandse versie heeft ook Kate Perry bij de intro. Moet je maar even uitzending gemist kijken.
Ja daar hebben ze dus juist een ander intro, lomp trance liedje ofzo
pi_111667297
Ep11 online
pi_111669410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:05 schreef Mylene het volgende:

[..]

De Nederlandse versie heeft ook Kate Perry bij de intro. Moet je maar even uitzending gemist kijken.
De NL versie wel, maar de Aus versie in NL niet ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111673877
Arg, safe :(
pi_111686853
Kut -O-
En weer janken na haar eerste weging....
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 mei 2012 @ 23:04:23 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_111686963
11 ook bekeken. Die eerste pasta opdracht _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 17 mei 2012 @ 23:18:05 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111687726
Leek mij niks die Raviola, maar ik hou niet van ricotta en niet van zacht eigeel.

Was verbaasd om te zien dat die Kevin een homo is. Dat had mijn gaydar gemist.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111688342
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef borisz het volgende:
11 ook bekeken. Die eerste pasta opdracht _O-
Lasagne _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
Leek mij niks die Raviola, maar ik hou niet van ricotta en niet van zacht eigeel.

Was verbaasd om te zien dat die Kevin een homo is. Dat had mijn gaydar gemist.
Ja :o Vind het wel een mooie stoere kerel! Maar goed, lang niet alle homo's doen typisch homo-achtig.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111689211
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
Leek mij niks die Raviola, maar ik hou niet van ricotta en niet van zacht eigeel.

Was verbaasd om te zien dat die Kevin een homo is. Dat had mijn gaydar gemist.
Dat had hij in 1 vd 1e aflv al gezegd :)
pi_111703248
Ep12 MasterClass online
pi_111708250
Noes! :{

Emma blijft er in, en een van mn favorieten eruit .. Jammer!
pi_111713369
Wil gelijk brood maken :)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:01:55 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111713870
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Estolan het volgende:
Wil gelijk brood maken :)
Heb ik net gedaan:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111715126
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Heb ik net gedaan:
[ afbeelding ]
Top
pi_111724873
Net ook gezien. De volgende aflevering wordt een toppertje voor Filippo de broodbakker :).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 01:08:20 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111730006
Nu ook bekeken. Wat een heerlijk gerecht met die rivierkreeft, die Yabby. :9
Rest was minder mijn smaak. Sowieso geen cheesecake voor mij en mijn broodjes bak ik zelf wel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111730269
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 01:08 schreef golfer het volgende:
Nu ook bekeken. Wat een heerlijk gerecht met die rivierkreeft, die Yabby. :9
Rest was minder mijn smaak. Sowieso geen cheesecake voor mij en mijn broodjes bak ik zelf wel.
Ik vond het wel fantastisch dat ze dat brood zo makkelijk kon breken maar daar is brood denk meer bijzonder dan hier.
Cheesecake met fruitsalade heb ik juist liever dan die vissies :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 01:19:43 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111730332
Het kan mij niet vissig en schaaldierachtig genoeg zijn. :9~
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111733939
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
Leek mij niks die Raviola, maar ik hou niet van ricotta en niet van zacht eigeel.

Was verbaasd om te zien dat die Kevin een homo is. Dat had mijn gaydar gemist.
mijn gaydar ook, vond hem nog wel de lekkertje van de show O-)

maar die raviola zag ik een jaartje of 2 geleden verschijnen bij masterchef UK. Daar gebruikten ze een worstvulling waar de eigeel opging.
Ik heb zelf eigenlijk nooit zacht eigeel gegeten... lijkt me wel lekker, tis alleen dat ik zo gewend ben aan stevig eigeel.

Nu even 11 kijken!
en ja ben het met iedereen eens dat emma me moe maakt, kind moet er echt uit heb geen zin elke aflevering te denken 'ze gaat nu huilen'.
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_111734015
Zacht gekookt eitje is een stuk lekkerder dan een doorgekookte
pi_111734121
weet je wie ik niet vat? De mannen.. ze vallen totaal niet op.
vooral andrew/wade/matt

jammer.

ps. zal binnenkort maar eens een zachtgekookt eitje proberen.. of wellicht eerst een spiegeleitje
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_111734147
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 10:20 schreef Tooto7moe het volgende:
weet je wie ik niet vat? De mannen.. ze vallen totaal niet op.
vooral andrew/wade/matt

jammer.

ps. zal binnenkort maar eens een zachtgekookt eitje proberen.. of wellicht eerst een spiegeleitje
Tot nu toe is gebleken dat deelnemers die niet opvallen juist het verst schoppen


Ps. Voor zacht gekookt ei

Ei op kamer temp, gaatje in prikken
Water aan de kook met zout erin
Met lepel in water roeren, eitje erbij en ongv 20sec roeren

6min koken

Afgieten en spoelen met koud water en even erin laten

Eitje rondom tikken, en dan even rollen, dan komt de schil er goed vanaf

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2012 10:24:01 ]
pi_111785200
Ep13 online
  zondag 20 mei 2012 @ 18:52:22 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111793046
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Estolan het volgende:
Ep13 online
Vanavond maar even bekijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 mei 2012 @ 19:00:10 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_111793490
Snap niet direct dat die kerststol deel 1 won, maar goed je moet het doen met wat je ziet :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_111794952
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:00 schreef borisz het volgende:
Snap niet direct dat die kerststol deel 1 won, maar goed je moet het doen met wat je ziet :+.
Zag er lekker uit, straks recept even op de site scoren :)
  maandag 21 mei 2012 @ 00:38:11 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111815320
Dat Flippo de eerste test won was al raar, maar dat ie nog bij de beste 4 van het tweede deel kwam is belachelijk.

Blijkbaar weten ze in Australië niet wat een sandwich is. Dat is dus echt uitgevonden voor de 4e Earl of Sandwich om zijn handen vetvrij te houden tijden het kaarten: voedsel tussen twee plakken brood.

Als die andere opengewerkte broden en bruschetta en flatbreads hadden niks met een sandwich te maken. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111815834
Flippo _O-

In Amerika kan een sandwich ook een boterham zijn, ook al is dat misschien niet het 'origineel'.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111815984
Die polenta leek me al niks :+
pi_111818789
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:38 schreef golfer het volgende:
Dat Flippo de eerste test won was al raar, maar dat ie nog bij de beste 4 van het tweede deel kwam is belachelijk.

Blijkbaar weten ze in Australië niet wat een sandwich is. Dat is dus echt uitgevonden voor de 4e Earl of Sandwich om zijn handen vetvrij te houden tijden het kaarten: voedsel tussen twee plakken brood.

Als die andere opengewerkte broden en bruschetta en flatbreads hadden niks met een sandwich te maken. :{
Zeker nooit in de VS geweest...
pi_111819595
Die springmiep met haar grote bril mag er van mij ook wel uit met haar overdreven vrolijkheid.
Wat zij teveel heeft heeft huilmiep te weinig.
  maandag 21 mei 2012 @ 12:20:12 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111825522
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 07:29 schreef Estolan het volgende:

Zeker nooit in de VS geweest...
Ja hoor, maar dat die het ook niet begrijpen is ze niet kwalijk te nemen.
Australië als onderdeel van het Verenigd Koninkrijk wel. Die zouden moeten weten wat een sandwich is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111825825
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja hoor, maar dat die het ook niet begrijpen is ze niet kwalijk te nemen.
Australië als onderdeel van het Verenigd Koninkrijk wel. Die zouden moeten weten wat een sandwich is.
:)
  maandag 21 mei 2012 @ 15:09:55 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111832218
Ep 14 online.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111847173
That looks AWESOME!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 02:09:15 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111862947
Leuk toetje, maar belachelijk om te maken. 8 lagen.
Heb ook wel een beetje zwak voor The Kut, oftewel TK.
Wat zou haar echte naam zijn?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111877499
Ep15 online
pi_111882358
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 02:09 schreef golfer het volgende:
Leuk toetje, maar belachelijk om te maken. 8 lagen.
Heb ook wel een beetje zwak voor The Kut, oftewel TK.
Wat zou haar echte naam zijn?
Tran Kim volgens de Masterchef site.
pi_111894005
ik vond die polenta wel lekker lijken eigenlijk.. wel met minder olie maar leek me echt lekker.
en deel van de wedstrijd was toch ook het 'brood maken' en dat deed filipo heel goed.

Die springmiep vind ik juist zo leuk! En die meid die de vietnamese sandwich maakte ook. De oude dame gaat denk ik ver komen, ze maakt alleen maar interessante lekkere dingen. Die taart die ze 2 afleveringen terug maakte zag er fantastisch uit.

over taart gesproken: ik vind die chocolade lava? cake echt prachtig. Oooooooit ga ik die maken, ooooooit en dan film ik het wanneer de chocolade zakt ^O^ Ik zou eigenlijk moeten kijken of ik hem kan aanpassen zonder die 8 lagen!
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
  woensdag 23 mei 2012 @ 15:31:16 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_111929140
ep.16 is online.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_111954610
Eerst alle verantwoordelijkheid uit handen geven, en dan zeuren dat mensen naar je moeten luisteren.... zucht.
pi_111955536
Die celebrity chef van the 3 Ducks ofzo (?); jummie chef :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111959240
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:49 schreef VelitoX het volgende:
Eerst alle verantwoordelijkheid uit handen geven, en dan zeuren dat mensen naar je moeten luisteren.... zucht.
ja WTF!
pi_111959591
Geen idee waar ik moet zoeken, dus ik wacht wel op het Nederlandse uitzendschema :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_111960519
quote:
7s.gif Op donderdag 24 mei 2012 09:16 schreef Pheno het volgende:
Geen idee waar ik moet zoeken, dus ik wacht wel op het Nederlandse uitzendschema :D
Check je PM
pi_111961122
48 ongelezen, moet ik hoognodig doen!

Ik vind de jury van Australische versie veel opbouwender kritiek leveren dan bv hier in Nederland of die versie in de UK. Dat is zeiken om het zeiken, ik kan daar dus gewoonweg niet naar kijken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_111961778
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:24 schreef Pheno het volgende:
48 ongelezen, moet ik hoognodig doen!

Ik vind de jury van Australische versie veel opbouwender kritiek leveren dan bv hier in Nederland of die versie in de UK. Dat is zeiken om het zeiken, ik kan daar dus gewoonweg niet naar kijken.
+1
pi_111970366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:49 schreef VelitoX het volgende:
Eerst alle verantwoordelijkheid uit handen geven, en dan zeuren dat mensen naar je moeten luisteren.... zucht.
Ja echt.. Ik zit te duimen dat die muts vandaag naar huis mag...
pi_111970441
Ik hoop zelf dat die Italiaanse "deegspecialist" naar huis gaat. Echt dat zichzelf ophemelen dat hij alles van deeg weet enzo en zo goed is in brood.
pi_111972173
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:28 schreef anboni het volgende:

[..]

Ja echt.. Ik zit te duimen dat die muts vandaag naar huis mag...
Nou nee want ze heeft constant als een van de beste gepresteerd. Ze kon de druk gewoon niet aan en was moe, vandaar dat er wat emoties waren.

Wat dacht je van Emma weg? ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111972351
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:30 schreef Jeroen1990 het volgende:
Ik hoop zelf dat die Italiaanse "deegspecialist" naar huis gaat. Echt dat zichzelf ophemelen dat hij alles van deeg weet enzo en zo goed is in brood.
Ja ik ook, ik vind het ook een griezel, vond ik al vanaf de eerste keer dat ik m zag.
pi_111972785
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:22 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja ik ook, ik vind het ook een griezel, vond ik al vanaf de eerste keer dat ik m zag.
Ja hij ziet er eng uit :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_111982116
Oh nee..

tele2 is ook aan het blokkeren, kan dus niet meer via piratebay downloaden.

nu dus uitzoeken waar dat in vredesnaam wel via kan.
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_111982136
Alhoewel.. als ik alleen die 'magnetcodes kan krijgen... misschien dat het dan wel gaat lukken.

Of hebben jullie andere download sites?
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_111993251
PM
pi_111994980
Allen bedankt!

ik kan mijn verslaving blijven voeden oO<
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_112003640
Die Emma is wel grappig.
'Ik ben erg gegroeid, ik huil niet meer'.
En een half uur later staat ze alweer te janken :').

Wel goed dat Gary ook al zei dat ze altijd een huiler was en dat ook altijd zal blijven :P.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 25 mei 2012 @ 01:10:27 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_112004176
Jammer dat dier grijze valse rat (Debra) er nog in zit. Die heeft zo afgedaan bij mij na die team-challenche waarbij ze haar eigen falen afschoof op een ander. :{
Flippo de broodbakker had van mij ook wel weg mogen zijn.
Maar goed...een 18-jarige die hamburgers loopt te bakken mag er oook wel uit.

Styling dit jaar is wel weer erg overgeproduceerd: constant iemand met een hoedje, iemand met een muts, en die crypto-homokapper met vrouw en kinderen meteen spencer een een das om laten koken is ook erg grappig. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_112004657
Die Matthew bakt geen hamburgers maar verkoopt ze. Overigens zegt dat niets over je talent. Hij doet nog 'iets' in eten, die kapper bv niet.

En Debora is te goed. Die ene misstap was lullig maar volgens mij is Mindy eerder een achterbakse meid die achter je rug om om je grinnikt. Debora heeft tot nu toe volgens de jury de beste gerechten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_112004955
Nou ze gaf duidelijk de leiding aan Mindy voor het koken en dan gaat ze daarna lopen panieken dat niemand haar meer volgt en als een verdwaalde postduif de hele tijd rondloopt en wanhopig probeert de leiding terug te krijgen. Dat Matthew eruit is lijkt me wel logisch en die jongen kan in tegenstelling tot vele anderen ook nog met gemak de normale route volgen.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 13:56:23 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_112016576
e18 is online.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_112041459
De MasterClass zojuist bekeken. Wat een buffet aan het eind... :9~
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 01:54:06 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_112042756
Die Aziatische raw-food salades leken mij wel erg lekker. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_112091034
ik had dus niks met die salade's.
maar die stoof met dumplings wel
en die pannacotta

futurefairy: já man, ik wou dat ze het wat duidelijker lieten zien haha
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_112091041
Ep19 online!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_112091065
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:56 schreef Tooto7moe het volgende:
ik had dus niks met die salade's.
maar die stoof met dumplings wel
en die pannacotta

futurefairy: já man, ik wou dat ze het wat duidelijker lieten zien haha
Nee joh, nog meer honger krijg je er van ;).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_112091392
ik zat net nog te kijken of er al wat online was.

maar het komt, zoals ik begrijp, dagelijks online ...
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_112091448
Zondag t/m vrijdag
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_112106741
vandaag de Fig Tart van Gary gemaakt

JUMMY!
pi_112109893


Yup, 2 stuks, 1 met aardbeien en 1 met vijgen ( voordat het de oven in ging :) )

pi_112111812
Gaaf! Hoe smaakten ze?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 28 mei 2012 @ 00:36:50 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_112112247
Wij hadden hem ook gemaakt, maar waren er niet echt heel enthousiast over.
Beetje 'soggy'.

Overigens vandaag wel 2 verschillende kanten van Julia: eerst die briljante koekjes en daarna de mist in met het Mexicaanse gerecht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_112112655
Had ze maar garnalen moeten kiezen..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_112112703
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef Estolan het volgende:
[ afbeelding ]

Yup, 2 stuks, 1 met aardbeien en 1 met vijgen ( voordat het de oven in ging :) )

[ afbeelding ]
Vijgen :9~ :9~ :9~ :9~
pi_112112976
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Gaaf! Hoe smaakten ze?
Erg lekker

Waren ook wel goed, timing iets langer dan de tijd die aangegeven staat

Zeker niet "soggy"
pi_112113011
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:54 schreef Estolan het volgende:

[..]

Erg lekker

Waren ook wel goed, timing iets langer dan de tijd die aangegeven staat

Zeker niet "soggy"
Ok leuk hoor :). Ik heb eerlijk gezegd nog nooit vijgen gegeten... maar zal het vast lekker vinden.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 28 mei 2012 @ 00:58:50 #283
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_112113156
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 00:55 schreef FutureFairytale het volgende:

Ok leuk hoor :). Ik heb eerlijk gezegd nog nooit vijgen gegeten... maar zal het vast lekker vinden.
Oorvijgje hebben? *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_112113523
g-a-t-v-e-r.... smeerkees...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 28 mei 2012 @ 01:34:07 #285
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_112114238
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:08 schreef FutureFairytale het volgende:
g-a-t-v-e-r.... smeerkees...
:?
Je kent de term oorvijg of muilpeer niet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_112116235
Vijgen zijn heerlijk. Helemaal als ze direct van de boom komen :)
pi_112124082
Ep20 Online!
pi_112145322
Maggie!

Just love her
pi_112145947
Ja ze is zo lief O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:41:36 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_112170266
e21 staat online.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_112170563
Die melting moments koekjes leken me wel verukkelijk :9
  woensdag 30 mei 2012 @ 01:34:23 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_112201623
Leuk dat Audrey voor Mork Mindy de strijd won. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_112201957
Haar eigen nagerecht was trouwens wel echt dieptriest hoor. Als je daar een uur over doet is er toch wat mis. Mango en kiwi snijden, die ahornsiroop mengen met nog wat en wat room opslaan. Had zoveel meer ingezeten dan die beide nagerechten.
pi_112202439
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 01:54 schreef Jeroen1990 het volgende:
Haar eigen nagerecht was trouwens wel echt dieptriest hoor. Als je daar een uur over doet is er toch wat mis. Mango en kiwi snijden, die ahornsiroop mengen met nog wat en wat room opslaan. Had zoveel meer ingezeten dan die beide nagerechten.
dat ja... En Audrey won t samen met Armina, alleen Audrey had t niet kunnen winnen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_112211238
Estolan:
je taart ziet er lekker uit, zijn de vormen met uitneembare bodem?

Ik ga nu even 2 afleveringen bekijken :D
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_112221000
Ga even uitgebreid reageren
ep19:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ep 20:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ep21:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nu wel wat meer zin van alle deelnemers. Sommigen zijn zoveel in beeld en dan verwacht ik haast dat zij gaan winnen terwijl er nog zoveel andere zijn.

maar ik heb dus niks met Julia, hoe lekker haar baksels er ook uitzien.
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_112221400
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:59 schreef Tooto7moe het volgende:
Estolan:
je taart ziet er lekker uit, zijn de vormen met uitneembare bodem?

Ik ga nu even 2 afleveringen bekijken :D
Yup. 35x11cm
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:39:47 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_112222486
e22 staat online.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 mei 2012 @ 02:09:32 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_112250371
Vond het rode team veel meer leuke gerechten maken, maar ja...the curse of the red team. ;)

Love Amina. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_112260874
Ik kan gaan koken/bakken :)













pi_112263099
Ep23 Online
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')