oooh gerbera, dat duurt echt niet lang meer!!!
Heel herkenbaar jullie luierproblemen en krijsen om niks.
Luier is hier heel lang een drama geweest, ik heb tijdelijk even broekjes gebruikt en het onderwerp laten rusten zeg maar. Bij een ernstige diarreeluier moet de houdgreep wel eens gebeuren, maar verder werkt het ook echt om er een goed moment voor uit te kiezen.
Als hij aan het spelen is, dan werkt het gewoon niet om even die luier te doen, of als hij een slechte bui heeft of honger.
Mex heeft vaak van die rustmomentjes, dan wil hij wat drinken en tvkijken en dan is de luier verwisselen geen probleem en nu is hij er wat meer aan gewend en gaat het stukken beter.
Alleen af en toe gaat hij nog worstelen.
Hij gooit nu ook zijn eigen luier in de prullenbak, vind ie leuk om te doen.
Heel erg huilen en sjaggerijnig zijn kwam meestal door honger,dorst of moeheid, maar sinds een maandje wil hij af en toe iets, maar dan weet ik niet wat of hij moet naar binnen ofzo en gaat hij ineens keihard huilen.
En dan laat ik hem meestal gewoon even huilen, want ik kan er niks aan doen of het moet gewoon en dat moet hij toch echt leren.
Als ik weg ga bij de oppas moet hij ook altijd huilen en veel mensen zeggen dan dat ik stiekem moet weg gaan, maar ik zeg eigenlijk juist altijd dat ik weg ga, geef hem een kus en zwaai naar hem, ik heb het idee dat dat beter is.
net zoiets als wat jij zegt van dat prikken vanyel, ik heb ook het idee dat dat beter is. Zo'n prik is gewoon niet leuk, dat veranderd echt niet als je dat zonder waarschuwing doet.