abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 17:47:28 #51
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_110823040
Schrok me een uurtje geleden ofzo kapot trouwens :') Ik stond wat op spiders in te hakken, draai me om en zag een monsterlijk grote "giant frostbite spider". De rillingen liepen me over de rug! Heel m'n scherm gevuld door die kop alleen al :X
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 26 april 2012 @ 17:53:09 #52
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_110823280
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schrok me een uurtje geleden ofzo kapot trouwens :') Ik stond wat op spiders in te hakken, draai me om en zag een monsterlijk grote "giant frostbite spider". De rillingen liepen me over de rug! Heel m'n scherm gevuld door die kop alleen al :X
Bang zijn voor spinnen :')
Er is een mod die alle spinnen in beren verandert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 17:58:51 #53
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_110823525
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Bang zijn voor spinnen :')
Er is een mod die alle spinnen in beren verandert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mod ga ik niet installeren :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 26 april 2012 @ 18:01:56 #54
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_110823659
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:18 schreef vosss het volgende:
Ebony armor - 43
Ebony boots - 16
Ebony gauntlets - 16
Ebony helmet - 21
Ebony shield - 32

Totaal: 128
Gast, als je ebony kan forgen moet je ze natuurlijk wel upgraden!
Bij 90% van de forges staat een workbench, het enige wat je nodig hebt is een ebony ingot om het up te graden.

Ik heb de heavy armor skill Juggernaut 5/5 en kom uit op;

Ebony armor (epic) - 200
Ebony boots of extreme stamina (epic) - 83
Ebony Gauntlets (epic) - 83
Ebony Helmet (epic) - 100
Ebony Shield (epic) - 69

Totaal: 533

En nu nog m'n perkpunt spenderen aan matching set om er een 25% bonus op te krijgen.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 18:07:03 #55
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_110823904
Heb nog even een Gold Ebony Armor en Steel Plate Ebony Helmet-mod binnengehaald :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 26 april 2012 @ 18:19:14 #56
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_110824419
Is er geen mod die een vinkje achter de titel van het boek zet als je hem hebt gelezen? Heb zon beetje 90% van de boeken wel duzend keer gehad.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_110824836
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:01 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Gast, als je ebony kan forgen moet je ze natuurlijk wel upgraden!
Bij 90% van de forges staat een workbench, het enige wat je nodig hebt is een ebony ingot om het up te graden.

Ik heb de heavy armor skill Juggernaut 5/5 en kom uit op;

Ebony armor (epic) - 200
Ebony boots of extreme stamina (epic) - 83
Ebony Gauntlets (epic) - 83
Ebony Helmet (epic) - 100
Ebony Shield (epic) - 69

Totaal: 533

En nu nog m'n perkpunt spenderen aan matching set om er een 25% bonus op te krijgen.
Dat weet ik ook wel. Ik heb legendary set nu en armor totaal (zonder schild) op 607 :)

Damage van mn ebony zwaard is nu 79 :)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  donderdag 26 april 2012 @ 18:31:41 #58
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_110824872
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:19 schreef Rave_NL het volgende:
Is er geen mod die een vinkje achter de titel van het boek zet als je hem hebt gelezen? Heb zon beetje 90% van de boeken wel duzend keer gehad.
Zoiets als dit ook goed?

http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=10012
  donderdag 26 april 2012 @ 18:41:12 #59
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_110825249
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:01 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Gast, als je ebony kan forgen moet je ze natuurlijk wel upgraden!
Bij 90% van de forges staat een workbench, het enige wat je nodig hebt is een ebony ingot om het up te graden.

Ik heb de heavy armor skill Juggernaut 5/5 en kom uit op;

Ebony armor (epic) - 200
Ebony boots of extreme stamina (epic) - 83
Ebony Gauntlets (epic) - 83
Ebony Helmet (epic) - 100
Ebony Shield (epic) - 69

Totaal: 533

En nu nog m'n perkpunt spenderen aan matching set om er een 25% bonus op te krijgen.
Hmm... ik heb Juggernaut op 2/5 staan geloof ik, met de complete set Daedric armor die nog verfijnd is terwijl ik 4 apparel met fortify smithing (4x +25%) enchant droeg en de Smithing Philter potion gedronken had (+20%). De armor is dan legendary. De Well Fitted perk staat ook aan. Dan kom ik ergens tussen 400 en 500 uit qua armor rating.

En ik heb de Steed Stone geactiveerd: Geen extra effect op stamia en falling damage voor heavy armor en +100 meer draagkracht. :)

Weet iemand handelaren in het spel die standaard een paar duizend gold bij zich hebben? Meestal hebben ze zo weinig en alleen onbruikbare troep, zodat je je dure spullen niet kwijt kan.
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2012 @ 19:18:38 #60
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_110826941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Weet iemand handelaren in het spel die standaard een paar duizend gold bij zich hebben? Meestal hebben ze zo weinig en alleen onbruikbare troep, zodat je je dure spullen niet kwijt kan.
Zonder mods is de enige manier de Investor en Master Trader perks te kiezen. Hebben ze 1500 meer. Maar die zitten in de speech tree dus moet je een hoop perks aan nutteloze dingen weggooien.

Ik nam daarom alleen nog maar licht spul mee. Alleen potions, sieraden, robes ed. Geen armor of wapens. Je kan toch niet alles verkopen en dan hoef je wat minder vaak te unloaden vanwege het gewicht. Bovendien heb je later in het spel steeds meer geld over.
  Moderator donderdag 26 april 2012 @ 20:37:56 #61
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_110831468
Fffuuu, da's nou al de zoveelste keer dat m'n spel crasht bij die eerste wheatfarm ten oosten van Windhelm :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 26 april 2012 @ 21:09:20 #62
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_110833912
Ik nomineer A Night To Remember hierbij voor de categorie "Meest originele quest"!

Tip: Ga in Windhelm in op die vent die je uitdaagt tot een wedstrijdje in de Inn. ;)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_110834129
Is niet per se in Windhelm. Je kan hem in verschillende steden tegenkomen. ;)

Maar als je eenmaal op z'n aanbod in bent gegaan dan staat de locatie wel vast.
  donderdag 26 april 2012 @ 21:19:42 #64
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_110834744
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef Desunoto het volgende:
Is niet per se in Windhelm. Je kan hem in verschillende steden tegenkomen. ;)

Maar als je eenmaal op z'n aanbod in bent gegaan dan staat de locatie wel vast.
Ik heb hem iig met een flinke glimlach zitten spelen. :)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_110835274
quote:
Weet iemand handelaren in het spel die standaard een paar duizend gold bij zich hebben? Meestal hebben ze zo weinig en alleen onbruikbare troep, zodat je je dure spullen niet kwijt kan.
Daar irriteer ik me ook nog steeds aan. Ik kan nu wel ik geloof 500 investen in de shops, maar dat schiet nog steeds niet op.

Als ik leeg vertrek en ik ram 3 draken dood en loot nog wat grotten etc dan ben ik op mijn eindbestemming al 6 dagen bezig om die bones en scales alleen te verkopen }:|

:(!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_110835828
Ik koop altijd alle Grand/Greater Soul Gems van handelaren. Die kan ik altijd wel gebruiken. Ze kosten behoorlijk wat coins, die ik dan weer terugkrijg als ik nutteloze spullen aan hem verkoop. :)

Als ik dat rondtrekkend Khajitvolk weer tegenkom ga ik daar altijd langs. Soms heeft zo'n gozer wel 5 Grand Soul Gems. Speech gaat zo ook extra snel omhoog.
pi_110838161
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Desunoto het volgende:
Ik koop altijd alle Grand/Greater Soul Gems van handelaren. Die kan ik altijd wel gebruiken. Ze kosten behoorlijk wat coins, die ik dan weer terugkrijg als ik nutteloze spullen aan hem verkoop. :)

Als ik dat rondtrekkend Khajitvolk weer tegenkom ga ik daar altijd langs. Soms heeft zo'n gozer wel 5 Grand Soul Gems. Speech gaat zo ook extra snel omhoog.
Ik heb gewoon in The Bee and Barb Inn of hoe dat ook heet, gecheat. Moet mezelf eigenlijk straffen maar, als je de hele tijd met de barman spreekt en een bepaalde zin selecteert, gaat je speech heeeeeeeeel snel omhoog :{
pi_110838459
Is het normaal dat het met die nexus mod manager het downloaden zo traag gaat?

Ik zit rond de 250 tot 300kb/s terwijl als ik gewoon normaal download zonder die mod manager dan trek ik ergens tussen de 4 en 11MB/s

Zit er iets fout of gaat het downloaden met die mod manager gewoon zo traag? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_110841631
Hmmz, ik moet voor een bepaalde quest een follower opofferen en ik wil niet mijn huidige kwijt.

Een ander kan ik niet nemen omdat er dan gezegd wordt je hebt al iemand.
Als ik mijn huidige dump, kan ik die weer terug nemen dan? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 26 april 2012 @ 22:51:28 #70
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_110841945
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fffuuu, da's nou al de zoveelste keer dat m'n spel crasht bij die eerste wheatfarm ten oosten van Windhelm :(
't Is dat het niet je eerste playthrough is, want dan had ik 't zuur voor je gevonden. :P
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef vosss het volgende:
Hmmz, ik moet voor een bepaalde quest een follower opofferen en ik wil niet mijn huidige kwijt.

Een ander kan ik niet nemen omdat er dan gezegd wordt je hebt al iemand.
Als ik mijn huidige dump, kan ik die weer terug nemen dan? :@
Ja hoor, die gaat dan terug naar waar je hem/haar gevonden hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_110844289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Hmm... ik heb Juggernaut op 2/5 staan geloof ik, met de complete set Daedric armor die nog verfijnd is terwijl ik 4 apparel met fortify smithing (4x +25%) enchant droeg en de Smithing Philter potion gedronken had (+20%). De armor is dan legendary. De Well Fitted perk staat ook aan. Dan kom ik ergens tussen 400 en 500 uit qua armor rating.

En ik heb de Steed Stone geactiveerd: Geen extra effect op stamia en falling damage voor heavy armor en +100 meer draagkracht. :)

Weet iemand handelaren in het spel die standaard een paar duizend gold bij zich hebben? Meestal hebben ze zo weinig en alleen onbruikbare troep, zodat je je dure spullen niet kwijt kan.
Als je de Thieves Guild quests doet, dus die paar waar je dingen moet pikken uit bepaalde holds, dan krijgt eentje steeds 1000 gold. Dan heeft ze dus maximaal 5k. Je moet 10 quests in elke hold doen.
pi_110846079
Echt man wat kan je soms toch echt genieten van die muziek. Dan loop je gewoon ergens rustig naartoe en ineens een heel mooi nummer, terwijl je het noorderlicht boven je ziet.

Ik heb het eigenlijk nog nooit gehad dat ik de muziek van een game zo mooi vond. Ik laat het spel dan gewoon even gaan om naar die muziek te luisteren. _O- :@
  vrijdag 27 april 2012 @ 00:14:19 #73
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_110846373
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 00:06 schreef FerryNL het volgende:
Echt man wat kan je soms toch echt genieten van die muziek. Dan loop je gewoon ergens rustig naartoe en ineens een heel mooi nummer, terwijl je het noorderlicht boven je ziet.

Ik heb het eigenlijk nog nooit gehad dat ik de muziek van een game zo mooi vond. Ik laat het spel dan gewoon even gaan om naar die muziek te luisteren. _O- :@
Niks raars aan, doe het zelf ook. Jeremy Soule blijft gewoon een held.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_110846740
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 00:14 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Niks raars aan, doe het zelf ook. Jeremy Soule blijft gewoon een held.
Ah gelukkig maar. :) Hij maakt inderdaad echt mooie muziek. :Y

Mijn 2 favoriete zijn Hans Zimmer en sinds kort ook Jeremy Soule ja.
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 00:32:00 #75
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_110846946
Een van de weinige games waar ik de muziek niet bij uitzette idd. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')