Dit vraag ik mij al geruime tijd af.. Is dit uit angst voor de islam of de criminaliteit? Zit er meer achter? Vroeger was een groot deel van Nederland behoorlijk rechts, vooral toen we het nog hadden over immigratie van marokkanen. Sinds de dood van Pim Fortuyn en Theo van Gogh is dit een stuk minder geworden.
Als ik zo de standpunten en visie van de PVV lees snap ik niet waarom er zoveel negatieve berichten over deze partij gaan. Ik persoonlijk kan mij heel goed vinden in hun visie / standpunten. Zij willen dat Nederland Nederland weer is, met betere zorg, betere voorzieningen, meer veiligheid, minder geknuffel met criminelen en zijn echt niet tegen alle allochtone Nederlanders. In een oud bericht (sept. 2011):
quote:
Premier Mark Rutte (VVD) was het tijdens de Algemene Politieke Beschouwingen oneens met PVV-leider Geert Wilders over de aanpak van criminelen van Marokkaanse afkomst. Volgens de premier ontmoedigt Wilders met zijn harde taal de 'vele hoogopgeleide, hardwerkende Marokkanen die Nederland absoluut niet kwijt zou willen'.
Wilders antwoordde dat deze goed functionerende Marokkanen niet zozeer last hebben van PVV’ers die problemen benoemen, maar vooral van hun landgenoten die zich misdragen. Zij zouden hen moeten aanspreken op hun gedrag, maar dat gebeurt te weinig, vindt Wilders.
bron:
http://www.elsevier.nl/we(...)-Marokkaans-tuig.htm
Heel simpel, werk je eerlijk voor de kost, dan ben je een aanwinst. Zit je vooral in het criminele circuit, dan dus niet. Heel simpel, meer dan de helft van de landen werken zo. Ik verbaas mij steeds weer en meer als een TBS "ontsnapt" is en er geen enkele info wordt vrijgegeven. Behalve als een paar dagen later weer een meisje is verkracht door deze TBS'er. Als criminelen minder beveiliging hierin zouden krijgen, zouden ze het een stuk moeilijker krijgen. Neem nou het Amerikaanse regelement. Ontsnap je ergens uit? Maakt niet uit, je gezicht en gegevens staan al door zowat het hele land, en je bent weer snel terug in de gevangenis. Hier duurt het maanden omdat er niks wordt vrijgegeven over de criminelen.
Om maar wat punten van de PVV hier gelijk te plaatsen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje gezond verstand leest toch dat dit juist punten zijn waarop een land vooruit komt...
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.