abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_110768944
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:08 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook geen zaken waarvoor wij naar de stembus gaan bij verkiezingen.
Zelfs de PVV heeft geen standpunt dat de zon twee uur eerder op moet zodat de negers eerder kunnen poetsen.
Nee, maar de crisis laat de wereld niet vergaan. Nu nog eens een kabinet dat wel beslissingen durft te maken, want dat is de laatste niet echt gelukt :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110768986
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

:')
Niet geloven? Het is geen geloof. Je zit niet in de kerk.
Het is een feit geen geloof.

Mijn god. Ik dacht dat studenten sociaal en maatschappelijk betrokken waren. Kritisch en op de hoogte want je moet kranten lezen, opniestukken, onderzoek doen.

Kennelijk ben je gewoon een beetje wereldvreemd tegenwoordig. :{
Ja weet je wat? laten we anders op de persoon gaan spelen.
Aju heh!

|:(
pi_110768988
Het was beter als niemand dacht dat er crisis was, dan waren we eerder uit de ellende. Geld moet rollen enzo.
pi_110769021
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:08 schreef Erkannn het volgende:
jadiejadieja
Ja, hier is je Liga. Niet huilen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110769037
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:10 schreef Tegan het volgende:
Het was beter als niemand dacht dat er crisis was, dan waren we eerder uit de ellende. Geld moet rollen enzo.
Het was beter als we allemaal gewoon zouden accepteren dat de geldbomen niet tot in de hemel groeien, en de koopkracht af-en-toe ook kan dalen.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:12:09 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_110769039
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:07 schreef Godtje het volgende:

[..]

:')
Niet geloven? Het is geen geloof. Je zit niet in de kerk.
Het is een feit geen geloof.

Mijn god. Ik dacht dat studenten sociaal en maatschappelijk betrokken waren. Kritisch en op de hoogte want je moet kranten lezen, opniestukken, onderzoek doen.

Kennelijk ben je gewoon een beetje wereldvreemd tegenwoordig. :{
Ik geloof niet in geld. Dat vertel ik ook altijd tegen de cassiere van de Jumbo. Kom er altijd mee weg. 8-)
For great justice!
pi_110769044
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:10 schreef Tegan het volgende:
Het was beter als niemand dacht dat er crisis was, dan waren we eerder uit de ellende. Geld moet rollen enzo.
Gedaan, het hielp niet. En als bedrijven je ontslaan ga je geen geld laten rollen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 25 april 2012 @ 15:12:33 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_110769053
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:10 schreef Tegan het volgende:
Het was beter als niemand dacht dat er crisis was, dan waren we eerder uit de ellende. Geld moet rollen enzo.
We zitten aan het einde van de groei maar daar wil niemand aan. *O*
For great justice!
pi_110769068
quote:
18s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ja weet je wat? laten we anders op de persoon gaan spelen.
Aju heh!

|:(
Ik ben toch met een persoon in discussie? :?
Mijn god het is echt niet te geloven. Ruggengraat = 0

Dat komt dan bovenop de eerdere punten die gewoon blijven staan
  woensdag 25 april 2012 @ 15:13:25 #60
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110769089
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, hier is je Liga. Niet huilen.
Best wel goeie tegenargumenten inderdaad! Zegt voldoende :)
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_110769106
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:12 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Het was beter als we allemaal gewoon zouden accepteren dat de geldbomen niet tot in de hemel groeien, en de koopkracht af-en-toe ook kan dalen.
Klopt, maar dat is het idee achter een recessie he. Het woord crisis klinkt alleen toffer in kranten zoals de Telegraaf.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110769129
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:13 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Best wel goeie tegenargumenten inderdaad! Zegt voldoende :)
Die hoef ik niet te geven op het moment dat je zegt dat het een principekwestie is. Dat is als tegen een muur praten: zinloos.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110769138
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, maar de crisis laat de wereld niet vergaan. Nu nog eens een kabinet dat wel beslissingen durft te maken, want dat is de laatste niet echt gelukt :')
En dat komt weer door.....

Splinterpartijen! *O* Geen meerderheid te vormen. geen beslissingen. Niemandsland waar je in blijft hangen.

Ik heb nog liever een duidelijke visie en beleid van een politieke stroming die niet helemaal de mijne is. Want laten we wel zijn, waar hebben we het over? Het gaat nouniet echt tussen communisme, dictatuur of democratie.

Dit eeuwige niks..... helpt niemand.
pi_110769161
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gedaan, het hielp niet. En als bedrijven je ontslaan ga je geen geld laten rollen.
Mja, gelukkig kom je iig niet op straat te staan in Nederland. Dan maar kleiner gaan wonen :).
pi_110769164
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die hoef ik niet te geven op het moment dat je zegt dat het een principekwestie is. Dat is als tegen een muur praten: zinloos.
Noem je een turk nu een klaagmuur? :o

Vuige PVV stemmer! :(
pi_110769168
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dat komt weer door.....

Splinterpartijen! *O* Geen meerderheid te vormen. geen beslissingen. Niemandsland waar je in blijft hangen.

Ik heb nog liever een duidelijke visie en beleid van een politieke stroming die niet helemaal de mijne is. Want laten we wel zijn, waar hebben we het over? Het gaat nouniet echt tussen communisme, dictatuur of democratie.

Dit eeuwige niks..... helpt niemand.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 25 april 2012 @ 15:15:19 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_110769170
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dat komt weer door.....

Splinterpartijen! *O* Geen meerderheid te vormen. geen beslissingen. Niemandsland waar je in blijft hangen.

Ik heb nog liever een duidelijke visie en beleid van een politieke stroming die niet helemaal de mijne is. Want laten we wel zijn, waar hebben we het over? Het gaat nouniet echt tussen communisme, dictatuur of democratie.

Dit eeuwige niks..... helpt niemand.
Zo'n dictatuur is zo slecht nog niet, daar gebeurt tenminste nog eens wat. *O*
For great justice!
pi_110769183
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:15 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mja, gelukkig kom je iig niet op straat te staan in Nederland. Dan maar kleiner gaan wonen :).
Makkelijk gezegd.
pi_110769191
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:15 schreef Q. het volgende:

[..]

Zo'n dictatuur is zo slecht nog niet, daar gebeurt tenminste nog eens wat. *O*
Je hoort ze in Noord Korea nooit klagen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 25 april 2012 @ 15:16:26 #70
141482 Q.
JurassiQ
pi_110769215
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je hoort ze in Noord Korea nooit klagen.
Ik bedoel maar. Daar zal nooit een regering vallen over een miezerige 1,6% bezuinigingen.
For great justice!
pi_110769217
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:15 schreef Q. het volgende:

[..]

Zo'n dictatuur is zo slecht nog niet, daar gebeurt tenminste nog eens wat. *O*
Bij communisme zeker. Kijk in Vietnam en Cambodja.
Die bloemen op als nooit tevoren.
pi_110769222
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dat komt weer door.....

Splinterpartijen! *O* Geen meerderheid te vormen. geen beslissingen. Niemandsland waar je in blijft hangen.

Ik heb nog liever een duidelijke visie en beleid van een politieke stroming die niet helemaal de mijne is. Want laten we wel zijn, waar hebben we het over? Het gaat nouniet echt tussen communisme, dictatuur of democratie.

Dit eeuwige niks..... helpt niemand.
Ik zie niet hoe een goede coalitie het ineens wel geweldig zou kunnen maken. Het is gewoon even een slechte periode.
pi_110769223
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:15 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mja, gelukkig kom je iig niet op straat te staan in Nederland. Dan maar kleiner gaan wonen :).
Dat op straat staan gaat vrij gemakkelijk. Dat kleiner wonen een stuk lastiger sinds de woningmarkt totaal op slot zit. :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 25 april 2012 @ 15:17:06 #74
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110769238
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die hoef ik niet te geven op het moment dat je zegt dat het een principekwestie is. Dat is als tegen een muur praten: zinloos.
Daar heb je dan wel weer een punt :) Maar je hoeft dan niet belachelijk te reageren of wel?
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
  woensdag 25 april 2012 @ 15:17:42 #75
141482 Q.
JurassiQ
pi_110769269
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe een goede coalitie het ineens wel geweldig zou kunnen maken. Het is gewoon even een slechte periode.
Dan zou er tenminste fatsoenlijk bezuinigd worden zodat de situatie niet NOG erger wordt. En ik ben er van overtuigd dat we aan het begin zitten van een lange periode van economische krimp. De basis van onze economische groei, onbeperkte, goedkope energie is er niet meer.
For great justice!
pi_110769278
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe een goede coalitie het ineens wel geweldig zou kunnen maken. Het is gewoon even een slechte periode.
Zorgen dat bedrijven weer investeren, zorgen dat mensen weer zekerheid hebben mbt baan of de hypotheekrenteaftrek (beslis nou gewoon eens: ja of nee). Genoeg te doen voor een coalitie.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110769301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe een goede coalitie het ineens wel geweldig zou kunnen maken. Het is gewoon even een slechte periode.
Dan weet je dus niet wat politiek zou moeten doen. Dan houdt het een beetje op zo een gesprek.
pi_110769361
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zorgen dat bedrijven weer investeren, zorgen dat mensen weer zekerheid hebben mbt baan of de hypotheekrenteaftrek (beslis nou gewoon eens: ja of nee). Genoeg te doen voor een coalitie.
Nee ik bedoel. Ookal zouden ze alle goede beslissingen maken, dan nog is er geen geld en geen groei voorlopig enzo. En investeren gaat lastig zonder geld.
pi_110769363
't maakt niet uit watvoor coalitie er komt.

Als ze maar eindelijk hun werk eens fatsoenlijk afmaken.

Het wordt hier steeds meer mode om na 2 jaar de boel te frustreren en de stekker eruit te trekken. Dat kun je gewoon niet maken als je jezelf verkiesbaar hebt gesteld en door het volk gekozen bent om het land te gaan regeren.
pi_110769367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:17 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Daar heb je dan wel weer een punt :) Maar je hoeft dan niet belachelijk te reageren of wel?
Hoeft niet, maar dit is FOK!, dus dan mag het wel. Plus dat ik je argumenten echt belachelijk vindt, maar dat is een tweede. Je scheert nu elke ontwikkelaar over één kam, omdat je een slechte ervaring met een duister bedrijfje hebt download je maar alles. Oke, het zal. DRM? Nooit last van gehad. 3x installeren en opnieuw kopen, nooit van gehoord. Maar he, het is jouw principe, have fun.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 25 april 2012 @ 15:20:33 #81
141482 Q.
JurassiQ
pi_110769383
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
't maakt niet uit watvoor coalitie er komt.

Als ze maar eindelijk hun werk eens fatsoenlijk afmaken.

Het wordt hier steeds meer mode om na 2 jaar de boel te frustreren en de stekker eruit te trekken. Dat kun je gewoon niet maken als je jezelf verkiesbaar hebt gesteld en door het volk gekozen bent om het land te gaan regeren.
Ach, tegen de tijd dat we weer een regering hebben zijn we weer een jaar verder. België II! *O*
For great justice!
pi_110769408
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
't maakt niet uit watvoor coalitie er komt.

Als ze maar eindelijk hun werk eens fatsoenlijk afmaken.

Het wordt hier steeds meer mode om na 2 jaar de boel te frustreren en de stekker eruit te trekken. Dat kun je gewoon niet maken als je jezelf verkiesbaar hebt gesteld en door het volk gekozen bent om het land te gaan regeren.
je had iets anders verwacht van Wilders? Populistisch lullen kan hij, maar voor de rest is ie alleen aandachtsgeil en inhoudsloos :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 25 april 2012 @ 15:21:34 #83
141482 Q.
JurassiQ
pi_110769425
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

je had iets anders verwacht van Wilders? Populistisch lullen kan hij, maar voor de rest is ie alleen aandachtsgeil en inhoudsloos :+
Wat dat betreft past hij goed bij de doorsnee van de samenleving. :7
For great justice!
pi_110769428
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

je had iets anders verwacht van Wilders? Populistisch lullen kan hij, maar voor de rest is ie alleen aandachtsgeil en inhoudsloos :+
Neuh, daarom is ook de enige eis voor een goede coalitie dat Wilders er niet in zit :+
pi_110769521
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee ik bedoel. Ookal zouden ze alle goede beslissingen maken, dan nog is er geen geld en geen groei voorlopig enzo. En investeren gaat lastig zonder geld.
Er is wel geld, er is alleen geen vertrouwen om het te krijgen. Iets wat goede beslissingen wel kunnen doen. Ik wil verhuizen. Problemen: onzekerheid baan. Geen vertrouwen van de bank dus. Dus geen geld om een huis te kopen. Los nog van of ik meer of minder zou kunnen lenen door de renteaftrek. Baan zou zkereder worden als het investeringsklimaat hier zou verbeteren. Maar ja, door geen beslissingen te maken gaat dat iig niet lukken :P

Het geld is er wel, het vertrouwen niet.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110769545
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Neuh, daarom is ook de enige eis voor een goede coalitie dat Wilders er niet in zit :+
Alsof iemand nog met hem wil samenwerken. Links zeker niet en rechts heeft hij net erbij genaaid. Dan houdt het wel op voor meneer.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110769552
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef KomtTijd... het volgende:
't maakt niet uit watvoor coalitie er komt.

Als ze maar eindelijk hun werk eens fatsoenlijk afmaken.

Het wordt hier steeds meer mode om na 2 jaar de boel te frustreren en de stekker eruit te trekken. Dat kun je gewoon niet maken als je jezelf verkiesbaar hebt gesteld en door het volk gekozen bent om het land te gaan regeren.
Dat krijg je met die splinterpartijen die uit de ruif eten. Je krijgt geen stevig blok die ergens voor gaan.
Die hun visie neer kunnen leggen.

Hoe leuk je dat ook wel of niet vindt, middenpartijen die dichter bij elkaar liggen hebben nou eenmaal minder snel problemen.

PVV met 15 plus zetels en de SP met 15 plus zetels helpt niet om een stabiel blok te krijgen.
pi_110769656
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er is wel geld, er is alleen geen vertrouwen om het te krijgen. Iets wat goede beslissingen wel kunnen doen. Ik wil verhuizen. Problemen: onzekerheid baan. Geen vertrouwen van de bank dus. Dus geen geld om een huis te kopen. Los nog van of ik meer of minder zou kunnen lenen door de renteaftrek. Baan zou zkereder worden als het investeringsklimaat hier zou verbeteren. Maar ja, door geen beslissingen te maken gaat dat iig niet lukken :P

Het geld is er wel, het vertrouwen niet.
Ah ok :). Dat zag ik eerst wat anders. Toch het geld moet rollen en de overheid moet dat stimuleren verhaal.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:27:18 #89
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110769686
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoeft niet, maar dit is FOK!, dus dan mag het wel. Plus dat ik je argumenten echt belachelijk vindt, maar dat is een tweede. Je scheert nu elke ontwikkelaar over één kam, omdat je een slechte ervaring met een duister bedrijfje hebt download je maar alles. Oke, het zal. DRM? Nooit last van gehad. 3x installeren en opnieuw kopen, nooit van gehoord. Maar he, het is jouw principe, have fun.
Ik zeg ook niet dat het niet mag, toch?

Wellicht scheer ik ze over 1 kam, maar wie doet dat tegenwoordig niet? Ik ben gewend om over 1 kam geschoren te worden...anyways

Ik heb dit ervaren met VELE bedrijven onder andere:
*Microsoft Windows XP Pro (3 x installeren opnieuw kopen)
*Ubisoft, waaronder Assassins Creed series en Spore (DRM waarbij je continu online moet zijn, maar bij de crack niet)
*Steam: Anno 2070 (3 x installeren opnieuw kopen)
*Adobe series (Installation limit...ik dacht 20 x)

En dit is maar wat ik nu uit mn hoofd opsom....als ik mn kast opentrek, dan kan ik wel meer voorbeelden opnoemen.

Ik weet niet of ze inmiddels gepatched zijn, maar in en in triest is het. Ga maar googlen.
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_110769710
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat krijg je met die splinterpartijen die uit de ruif eten. Je krijgt geen stevig blok die ergens voor gaan.
Die hun visie neer kunnen leggen.

Hoe leuk je dat ook wel of niet vindt, middenpartijen die dichter bij elkaar liggen hebben nou eenmaal minder snel problemen.

PVV met 15 plus zetels en de SP met 15 plus zetels helpt niet om een stabiel blok te krijgen.
Die partijen die eigenlijk maar een mening over 1 ding hebben moeten ze niet eens toelaten. Doe een petitie en biedt het aan de Tweede kamer aan, scheelt ons een hoop gejank en water bij de wijn en een heleboel verloren stemmen. En dan zijn de dingen toch even langs de Kamer gegaan. Iedereen blij.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110769779
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet mag, toch?

Wellicht scheer ik ze over 1 kam, maar wie doet dat tegenwoordig niet? Ik ben gewend om over 1 kam geschoren te worden...anyways

Ik heb dit ervaren met VELE bedrijven onder andere:
*Microsoft Windows XP Pro (3 x installeren opnieuw kopen)
*Ubisoft, waaronder Assassins Creed series en Spore (DRM waarbij je continu online moet zijn, maar bij de crack niet)
*Steam: Anno 2070 (3 x installeren opnieuw kopen)
*Adobe series (Installation limit...ik dacht 20 x)

En dit is maar wat ik nu uit mn hoofd opsom....als ik mn kast opentrek, dan kan ik wel meer voorbeelden opnoemen.

Ik weet niet of ze inmiddels gepatched zijn, maar in en in triest is het. Ga maar googlen.
Je hoeft ze niet te gebruiken. Maar als je het doet wel onder hun regels.
pi_110769798
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet mag, toch?

Wellicht scheer ik ze over 1 kam, maar wie doet dat tegenwoordig niet? Ik ben gewend om over 1 kam geschoren te worden...anyways

Ik heb dit ervaren met VELE bedrijven onder andere:
*Microsoft Windows XP Pro (3 x installeren opnieuw kopen)
*Ubisoft, waaronder Assassins Creed series en Spore (DRM waarbij je continu online moet zijn, maar bij de crack niet)
*Steam: Anno 2070 (3 x installeren opnieuw kopen)
*Adobe series (Installation limit...ik dacht 20 x)

Ik weet niet of ze inmiddels gepatched zijn, maar in en in triest is het. Ga maar googlen.
Geen last van. Mac. Ik ben altijd online, dus geen probleem, games doe ik op console. Adobe: sorry Photoshop is me te duur. Dus PS Effects is al prima. Backup, en je hoeft nooit een tweede keer te installeren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_110769854
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet mag, toch?

Wellicht scheer ik ze over 1 kam, maar wie doet dat tegenwoordig niet? Ik ben gewend om over 1 kam geschoren te worden...anyways

Ik heb dit ervaren met VELE bedrijven onder andere:
*Microsoft Windows XP Pro (3 x installeren opnieuw kopen)
*Ubisoft, waaronder Assassins Creed series en Spore (DRM waarbij je continu online moet zijn, maar bij de crack niet)
*Steam: Anno 2070 (3 x installeren opnieuw kopen)
*Adobe series (Installation limit...ik dacht 20 x)

En dit is maar wat ik nu uit mn hoofd opsom....als ik mn kast opentrek, dan kan ik wel meer voorbeelden opnoemen.

Ik weet niet of ze inmiddels gepatched zijn, maar in en in triest is het. Ga maar googlen.
Datsoort dingen moet je gewoon wegstemmen met je portemonnee.

En dat doe je dus door zo'n programma NIET te gebruiken en een ander programma wat bijv. open licenties heeft WEL te gebruiken.

Niet door het programma alsnog illegaal te gebruiken.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:32:28 #94
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110769902
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Geen last van. Mac. Ik ben altijd online, dus geen probleem, games doe ik op console. Adobe: sorry Photoshop is me te duur. Dus PS Effects is al prima. Backup, en je hoeft nooit een tweede keer te installeren.
Leuk en aardig...maar wat heb ik daar nu aan? LOL :P
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
  woensdag 25 april 2012 @ 15:32:46 #95
141482 Q.
JurassiQ
pi_110769917
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet mag, toch?

Wellicht scheer ik ze over 1 kam, maar wie doet dat tegenwoordig niet? Ik ben gewend om over 1 kam geschoren te worden...anyways

Ik heb dit ervaren met VELE bedrijven onder andere:
*Microsoft Windows XP Pro (3 x installeren opnieuw kopen)
*Ubisoft, waaronder Assassins Creed series en Spore (DRM waarbij je continu online moet zijn, maar bij de crack niet)
*Steam: Anno 2070 (3 x installeren opnieuw kopen)
*Adobe series (Installation limit...ik dacht 20 x)

En dit is maar wat ik nu uit mn hoofd opsom....als ik mn kast opentrek, dan kan ik wel meer voorbeelden opnoemen.

Ik weet niet of ze inmiddels gepatched zijn, maar in en in triest is het. Ga maar googlen.
Waarom zou je in godsnaam 20x een softwarepakket willen installeren?
For great justice!
  woensdag 25 april 2012 @ 15:33:30 #96
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110769948
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Datsoort dingen moet je gewoon wegstemmen met je portemonnee.

En dat doe je dus door zo'n programma NIET te gebruiken en een ander programma wat bijv. open licenties heeft WEL te gebruiken.

Niet door het programma alsnog illegaal te gebruiken.
Kijk...als ik 50 euro neerleg voor Assassins Creed en ik kan het niet offline spelen....dan grijp ik naar een crack als die mogelijkheden er wel zijn :)
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
  woensdag 25 april 2012 @ 15:33:56 #97
141482 Q.
JurassiQ
pi_110769977
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ah ok :). Dat zag ik eerst wat anders. Toch het geld moet rollen en de overheid moet dat stimuleren verhaal.
Juist niet, er zijn teveel schulden, die moeten afgebouwd worden. We moeten consuminderen, niet consumeren. Schulden belemmeren toekomstige groei (of zorgen voor nog meer krimp).
For great justice!
  woensdag 25 april 2012 @ 15:34:21 #98
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110769997
quote:
5s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef Q. het volgende:

[..]

Waarom zou je in godsnaam 20x een softwarepakket willen installeren?
Ja nu is dat natuurlijk niet zo boeiend meer, maar die tijden met Windows XP....damn, ik moest om de drie maanden een clean install erop zetten :P
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_110770025
quote:
13s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Juist niet, er zijn teveel schulden, die moeten afgebouwd worden. We moeten consuminderen, niet consumeren. Schulden belemmeren toekomstige groei (of zorgen voor nog meer krimp).
Ja, wie moet ik nu geloven -O-.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:35:04 #100
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_110770027
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Je hoeft ze niet te gebruiken. Maar als je het doet wel onder hun regels.
Nee, ik vind het meer benadelen van ...
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')