pi_110760797
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo,

Er zijn wat persoonlijke dingen gebeurd in ons gezin waardoor we erg naar elkaar toe gegroeid zijn.
Dit willen we graag bezegelen met een tattoo.
Nu zoeken we iemand die goeie ontwerpen naar onze wensen kan maken.
En uiteraard zoeken we ook iemand die goed kan tattoëren.
Dit ontwerp zal een verbintenis van ons gezin moeten voorstellen met onze 4 namen erin.

Wie weet waar ik terecht kan?
Wij wonen zelf in Zwolle.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:29:21 #2
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_110761022
Denk er eerst nog even goed over na. Mooi idee, maar waar wil je het laten plaatsen, hoe groot etc.

Wellicht is het nu een emotioneel moment, maar als je later achter een kinderwagen loopt wellicht iets heel ordinairs! Just saying
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
  woensdag 25 april 2012 @ 11:32:09 #3
125058 HSG-BOMBER
Ik ga voor die valse noten
pi_110761104
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:29 schreef VVDer het volgende:
Denk er eerst nog even goed over na. Mooi idee, maar waar wil je het laten plaatsen, hoe groot etc.

Wellicht is het nu een emotioneel moment, maar als je later achter een kinderwagen loopt wellicht iets heel ordinairs! Just saying
Hier ben ik het mee eens. Een goede familieband hoef je toch niet te benadrukken met een tatoeage?
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
pi_110761131
Heb zelf geen ervaringen in regio Zwolle, maar kijk goed rond op internet zou ik zeggen.
Zou het hier ook even vragen ;)
pi_110761440
De meeste tattoo artiesten vinden het alleen maar mooi om zelf een ontwerp te maken, dus mail eens wat rond naar wat zaakjes.
No one could have dreamed it would make such an impact on our lives, as we dance together, lose ourselves in the optimus state of trance...
pi_110774077
Wij lopen al niet meer achter de kinderwagen hoor en er is al lang over nagedacht.
Dit moet ook geen grote tattoo worden, maar een soort symbool wat ons verbind.
Wat we meegemaakt hebben zal altijd bij ons blijven.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens. Een goede familieband hoef je toch niet te benadrukken met een tatoeage?
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:29 schreef VVDer het volgende:

pi_110774534
Gert Jan hoor ik goeie verhalen over, zou je wellicht eens een informatieve afspraak kunnen maken?
http://www.tattoo-art.nl/
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')