pi_110760366
registreer om deze reclame te verbergen
Ik ben van plan om met de vriendin eind augustus begin september op vakantie te gaan. Ze wil graag naar Spanje omdat ze daar nog niet geweest is. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit echt op vakantie geweest (met uitzondering van stedentrips of werk"vakanties") en zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met zoeken. Ik kom om in de websites van de reisaanbieders.

Waar zijn we naar op zoek:

Zon, Zee en Strand vakantie!

Onze voorkeur gaat uit naar Spanje, in Turkije is ze al vaker geweest en Griekenland trekt haar niet zo. Andere tips zijn ook welkom.

We willen 8 dagen gaan met het vliegtuig. We zoeken een hotel in de buurt van een mooi strand. En budget p.p. is ongeveer 800 euro (mag iets meer of minder zijn dat is geen probleem)

We willen ook de mogelijkheid hebben om lekker een wandeling te maken of eens een avondje in de stad wat te drinken indien die mogelijkheid zich aanbied. En we hebben een voorkeur voor All Inclusive. We zijn beiden nog in de twintig dus een oude lullen vakantie in de bus hoeft nu ook weer niet :P

Iemand tips of aanraders waar ik kan gaan zoeken, of weet een goed hotel op plek waar ik me op kan richten? Alvast bedankt! :)
pi_110760455
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:08 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Iemand tips of aanraders waar ik kan gaan zoeken, of weet een goed hotel op plek waar ik me op kan richten? Alvast bedankt! :)
reis·bu·reau het; o -s bureau dat reizen organiseert en/of verkoopt
bron: www.vandale.nl
Google is your friend, abuse your friends
pi_110760526
mjah ik zou alle websites van de grote reisaanbieders erop naslaan.
staan ook vaak berichten van andere gebruikers bij tegenwoordig.
pi_110761432
Ameland.
Ta mère
Vous apporte les nouvelles du jour,
tout à fait impartial!
ウイスキー
pi_110765607
Slovenië en Kroatië zijn goed betaalbaar.
10, 1 / 25, 0 / 50, 0 / 75, 0 / 100, 0 / 125, 0 / 150, 0 / 200, 0 / 250, 0 / 300, 0 / 350, 0 / 400, 0
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 14:16:09 #6
61302 UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_110766869
Istrië horen we goede dingen over. En verder uit eigen ervaring kn ik zeggen dat Palma op Mallorca een leuke stad is. Dus misschien daar iets in de buurt?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_110767217
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Istrië horen we goede dingen over. En verder uit eigen ervaring kn ik zeggen dat Palma op Mallorca een leuke stad is. Dus misschien daar iets in de buurt?
Op vakantie in de buurt van Palma de Mallorca.
Ta mère
tout à fait impartial!
ウイスキー
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 14:57:24 #8
61302 UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_110768478
quote:
Nog iets nuttigs te melden behalve wat nutteloze posts?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_110769944
quote:
13s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:57 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Nog iets nuttigs te melden behalve wat nutteloze posts?
Dit is een reactie op het feit dat TS misschien gewoon even langs een reisbureau moet gaan. Daar kunnen ze hem een paar aanbiedingen doen, op prijs, leeftijd, wensen wat betreft omgeving en hotel, verzorging etc.

Als hij nou om vakantieland/streek/stad oid vraagt, maar dit is gewoon een verzoek tot samenstellen van een reis voor hem op maat.
Ta mère
tout à fait impartial!
ウイスキー
pi_110786341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:33 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dit is een reactie op het feit dat TS misschien gewoon even langs een reisbureau moet gaan. Daar kunnen ze hem een paar aanbiedingen doen, op prijs, leeftijd, wensen wat betreft omgeving en hotel, verzorging etc.

Als hij nou om vakantieland/streek/stad oid vraagt, maar dit is gewoon een verzoek tot samenstellen van een reis voor hem op maat.
Nee hoor, dit is een verzoek van een tip welk hotel of gebied in Spanje is aan te raden. Vooral gebied zou fijn zijn, ik hoef geen vakantie op maat uitgezocht te hebben maar wil gewoon ervaringen horen, of misschien aanraders wat een fijn hotel is.
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 22:14:59 #11
61302 UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_110791474
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nee hoor, dit is een verzoek van een tip welk hotel of gebied in Spanje is aan te raden. Vooral gebied zou fijn zijn, ik hoef geen vakantie op maat uitgezocht te hebben maar wil gewoon ervaringen horen, of misschien aanraders wat een fijn hotel is.
Zo'n vermoeden had ik al. Vrienden van me zijn in Peñiscola (net boven Valencia) geweest en dat beviel ook goed. Daar komen meer de Spanjaarden zelf hun vakantie vieren.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_110791666
Spanje, Griekenland, Turkije, Bulgarije. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit, in die badplaatsen is het grotendeels toch allemaal hetzelfde. Strand, boulevard, mooi weer, veel toeristen en hotels.
pi_110794744
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:17 schreef Devz het volgende:
Spanje, Griekenland, Turkije, Bulgarije. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit, in die badplaatsen is het grotendeels toch allemaal hetzelfde. Strand, boulevard, mooi weer, veel toeristen en hotels.
Het eten wil nog wel eens verschillen. Paëlla in Valencia of Giros in Griekenland, ik zou het wel weten...
pi_110803818
Excuus, dan had ik TS verkeerd begrepen :)

Ik kan een goed All In hotel op Kreta aanbevelen: rustig, niet in Chersonissos, aan het strand, goed buffet, mooie appartementen/kamers, autoverhuurder met Nederlands personeel naast het hotel, supermarkt naast het hotel. Maar, je wilde liever niet naar Griekenland toch?

Hier is het hotel trouwens, mocht het je toch wat lijken:
http://www.zoover.nl/grie(...)ch-en-spa/aparthotel
Ta mère
tout à fait impartial!
ウイスキー

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')