Ik ben van plan om met de vriendin eind augustus begin september op vakantie te gaan. Ze wil graag naar Spanje omdat ze daar nog niet geweest is. Ik ben eerlijk gezegd nog nooit echt op vakantie geweest (met uitzondering van stedentrips of werk"vakanties") en zou niet weten waar ik zou moeten beginnen met zoeken. Ik kom om in de websites van de reisaanbieders.
Waar zijn we naar op zoek:
Zon, Zee en Strand vakantie!
Onze voorkeur gaat uit naar Spanje, in Turkije is ze al vaker geweest en Griekenland trekt haar niet zo. Andere tips zijn ook welkom.
We willen 8 dagen gaan met het vliegtuig. We zoeken een hotel in de buurt van een mooi strand. En budget p.p. is ongeveer 800 euro (mag iets meer of minder zijn dat is geen probleem)
We willen ook de mogelijkheid hebben om lekker een wandeling te maken of eens een avondje in de stad wat te drinken indien die mogelijkheid zich aanbied. En we hebben een voorkeur voor All Inclusive. We zijn beiden nog in de twintig dus een oude lullen vakantie in de bus hoeft nu ook weer niet

Iemand tips of aanraders waar ik kan gaan zoeken, of weet een goed hotel op plek waar ik me op kan richten? Alvast bedankt!