abonnement Unibet Coolblue
pi_112984266
Eerst maar eens een BBQ-meet in Rotterdam :P
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:25:38 #277
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_112984320
Ja, moet het eerst mooi weer worden!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_112984336
Ja... ;(
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:25:59 #279
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_112984340
Het mag ook wel een keer bij ons op het balkon. :) We hebben een mooie Weber. *O*
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_112984658
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:23 schreef Isegrim het volgende:
Ja, laten we een Meppel-meet houden. :D De trein naar Leeuwarden stopt in Meppel, dat is mijn enige associatie met Meppel. :D
Het is hier heel erg fijn, veel vrouwen in klederdracht uit Staphorst komen hier om te winkelen, en ook de jonge meisjes zijn nog van de oude stempel, lange rok.. Netjes naar de kerk op zondag etc etc.

Leuk weetje voor jullie is misschien, dat de intratuin van Meppel op grond gebied van de gemeente Staphorst ligt...

Gr Fredje
  zaterdag 16 juni 2012 @ 22:32:31 #281
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_112984688
Die zal dan wel nooit op zondag open zijn. :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zondag 17 juni 2012 @ 00:27:15 #282
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_112989896
Meppelmeet? Waarom geen Landgraafmeet? Lekker de brunsummerheide affikken.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_113004517
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Het is hier heel erg fijn, veel vrouwen in klederdracht uit Staphorst komen hier om te winkelen, en ook de jonge meisjes zijn nog van de oude stempel, lange rok.. Netjes naar de kerk op zondag etc etc. p

Leuk weetje voor jullie is misschien, dat de intratuin van Meppel op grond gebied van de gemeente Staphorst ligt...

Gr Fredje
zo interessant feit man je maakt een hoop mee daar met die gare rokke mense
Ne mutlu Türküm diyene
  zondag 17 juni 2012 @ 16:36:32 #284
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_113008409
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_113011277
quote:
Het viel me al een tijd op, maar ik vind wel dat je een mooie naam hebt op fok.
(Geen bijbedoelingen, gewoon als een goede vriend zeg ik dat).

Gr Fred
  zondag 17 juni 2012 @ 18:17:13 #286
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_113011897
Ik wist niet dat je een goede vriend van me was. :P Maar bedankt.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_113012097
Ghettofredje is nie moeilijk nie
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_113158950
Jongens ik heb een probleem wat ik toch wel met jullie wil delen.

Ik ben nog nooit met de auto in een stad geweest die groter was als Assen...
En ik ga voor dat ik ga stappen in Rotterdam naar Scheveningen, dus ik moet ook door Den Haag....

En Rotterdam, maar dat is pas in de avond dus dan is het denk ik rustiger..

Ik zit al de hele dag in de zenuwen, en ik slaap moeilijk, zaterdag komt steeds dichter bij.
Een kameraad van mij zei dat er heel veel buitenlanders rijden door de grote steden zonder rijbewijs, en ze vaak maar wat doen in het verkeer...

En dit, + dat ik zelf nog nooit in de randstad heb gereden..

Wat zijn in steden als Den Haag en jullie stad het belangrijkst?

Zijn er dingen waar je op moet letten, en als je gewoon rustiger rijd, zijn dan verkeerssituatie's echt heel anders als in het Noorden en Oosten?
Ik heb gelukkig wel een tomtom..
Alleen waar moet ik extra op letten, kruispunten?

Groetjes Fred en ik laat weten hoe mijn dag is verlopen!!
Oja, en is het echt veilig om snachts van de vriendenlaan naar het centrum te lopen?? aangezien wij nooit de deur los hadden als ik met mijn oma mee ging

[ Bericht 0% gewijzigd door Ghettofredje op 20-06-2012 21:05:14 ]
pi_113160263
Sorry ik wil jullie niet lastigvallen met al mijn vragen! Doe ik het toch gloeiende :P
  woensdag 20 juni 2012 @ 21:06:12 #290
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_113160339
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:39 schreef Ghettofredje het volgende:
Jongens ik heb een probleem wat ik toch wel met jullie wil delen.

Ik ben nog nooit met de auto in een stad geweest die groter was als Assen...
En ik ga voor dat ik ga stappen in Rotterdam naar Scheveningen, dus ik moet ook door Den Haag....

En Rotterdam, maar dat is pas in de avond dus dan is het denk ik rustiger..

Ik zit al de hele dag in de zenuwen, en ik slaap moeilijk, zaterdag komt steeds dichter bij.
Een kameraad van mij zei dat er heel veel buitenlanders rijden door de grote steden zonder rijbewijs, en ze vaak maar wat doen in het verkeer...

En dit, + dat ik zelf nog nooit in de randstad heb gereden..

Wat zijn in steden als Den Haag en jullie stad het belangrijkst?

Zijn er dingen waar je op moet letten, en als je gewoon rustiger rijd, zijn dan verkeerssituatie's echt heel anders als in het Noorden en Oosten?
Ik heb gelukkig wel een tomtom..
Alleen waar moet ik extra op letten, kruispunten?

Groetjes Fred en ik laat weten hoe mijn dag is verlopen!!
Oja, en is het echt veilig om snachts van de vriendenlaan naar het centrum te lopen?? aangezien wij nooit de deur los hadden als ik met mijn oma mee ging
pi_113167199
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 20:39 schreef Ghettofredje het volgende:
Jongens ik heb een probleem wat ik toch wel met jullie wil delen.

Ik ben nog nooit met de auto in een stad geweest die groter was als Assen...
En ik ga voor dat ik ga stappen in Rotterdam naar Scheveningen, dus ik moet ook door Den Haag....

En Rotterdam, maar dat is pas in de avond dus dan is het denk ik rustiger..

Ik zit al de hele dag in de zenuwen, en ik slaap moeilijk, zaterdag komt steeds dichter bij.
Een kameraad van mij zei dat er heel veel buitenlanders rijden door de grote steden zonder rijbewijs, en ze vaak maar wat doen in het verkeer...

En dit, + dat ik zelf nog nooit in de randstad heb gereden..

Wat zijn in steden als Den Haag en jullie stad het belangrijkst?

Zijn er dingen waar je op moet letten, en als je gewoon rustiger rijd, zijn dan verkeerssituatie's echt heel anders als in het Noorden en Oosten?
Ik heb gelukkig wel een tomtom..
Alleen waar moet ik extra op letten, kruispunten?

Groetjes Fred en ik laat weten hoe mijn dag is verlopen!!
Oja, en is het echt veilig om snachts van de vriendenlaan naar het centrum te lopen?? aangezien wij nooit de deur los hadden als ik met mijn oma mee ging
Dat is echt een heel klein stukje lopen en er gebeurt er geen reet op die route.

Verder is mijn ervaring dat mensen van buiten de Randstad vaak net iets te lang en te nadrukkelijk naar "excentrieke" figuren kijken. Dat kan alleen maar problemen geven terwijl je er zelf geen ruk mee op schiet. Niet doen dus en gewoon lekker genieten. Zo anders of eng is het hier echt niet.
pi_113168364
Heel veel plezier in O+ Rotterdam O+ Fred!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_113174571
Wij hadden vannacht per ongeluk wel de deur los, maar de negers zijn niet naar binnen gekomen. Vanavond maar beter opletten toch.
Mu!
  donderdag 21 juni 2012 @ 02:10:23 #294
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_113174791
Volgende keer een paar chickenwings op je dashboard liggen dan maar. Misschien komen ze dan wel naar binnen.
Ook hoi !
pi_113175780
Ik denk dat ze bang zijn dat ik een gun heb...
Mu!
pi_113175819
Haha, dank je wel jongens!!
Die kameraad uit Pijnacker van mij had snachts ook wel is de deur van de auto los laten staan, en er was niks uitgepikt, en in Meppel doe ik nooit de wagen op slot, of ik nu op het industrieterrein zit op mijn werk, of mijn wijkje. Ík heb er behalve mijn radio ook niet veel bijzonders inliggen behalve een regenpak. haha!
Groeten Fred.
pi_113175917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:03 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Dat is echt een heel klein stukje lopen en er gebeurt er geen reet op die route.

Verder is mijn ervaring dat mensen van buiten de Randstad vaak net iets te lang en te nadrukkelijk naar "excentrieke" figuren kijken. Dat kan alleen maar problemen geven terwijl je er zelf geen ruk mee op schiet. Niet doen dus en gewoon lekker genieten. Zo anders of eng is het hier echt niet.
Daar heb je gelijk in, alleen kijk ik vaak mensen automatisch aan om ze een goede dag toe te wensen, en niet omdat ik het slecht bedoel.
Maar ik snap dat ze het bij jullie niet op prijs stellen, aangezien de stad daar veelte groot voor is! :P En veel het als negatief opvatten.
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:54:20 #298
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_113176815
Mensen schrikken hier soms als je ze goedendag zegt. Vooral 's avonds. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_113193074
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 08:54 schreef Isegrim het volgende:
Mensen schrikken hier soms als je ze goedendag zegt. Vooral 's avonds. :')
Toen ik is in 2010 in het westen was, liep ik door een park.. En ik liep langs iemand heen, dus ik zei ''Hallo''. En die vrouw zei heel gesloten hallo zonder te kijken en liep verder.

Lopen jullie gewoon zonder wat te zeggen langs elkaar heen, in een park bijvoorbeeld?
Ik kan mij dat niet voorstellen.. Ik moet er echt heel erg aan wennen om niks te zeggen.

Een keer zei ik ook tegen een donkere jongen gedag perongelijk, dat was in die zelfde stad in het westen en toen zei hij ''Hallo allesgoed met je?'' Ik denk huh..
De mensen snappen er niks van. haha :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Ghettofredje op 21-06-2012 16:22:08 ]
pi_113193326
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 16:17 schreef Ghettofredje het volgende:

[..]

Toen ik is in 2010 in het westen was, liep ik door een park.. En ik liep langs iemand heen, dus ik zei ''Hallo''. En die vrouw zei heel gesloten hallo zonder te kijken en liep verder.

Lopen jullie gewoon zonder wat te zeggen langs elkaar heen, in een park bijvoorbeeld?
Ik kan mij dat niet voorstellen.. Ik moet er echt heel erg aan wennen.
Ja, eigenlijk wel, het is ook vaak best heel druk op straat en ervaring leert dat mensen die je "uit het niets" benaderen, toch vaak iets van je willen. Dus dan leer je dat wel af. Ik hou mijn ogen op de straat/voor me uit/op etalages/op mijn telefoon. Eigenlijk om te voorkomen dat mensen me aankijken en aanspreken...

Inmiddels in mijn straatje ken ik wel de gezichten en wie er woont en niet woont, dus ik zeg mijn buurtgenoten vriendelijk hallo.

Als ik toevallig in het wild iemand aankijk, dan glimlach ik doorgaans wel vriendelijk, eventueel een knikje en dan weer snel mn ogen op iets anders.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')