quote: Op woensdag 25 april 2012 09:58 schreef Myraela het volgende:Watertornado komt trouwens ook naar de meet.
quote: Op woensdag 25 april 2012 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:Zijn er nou mensen bijgekomen voor de meet? Nice.Verwacht overigens niet te veel van de kroeg, ik heb deze uitgezocht op zijn rustige atmosfeer.
quote: Op woensdag 25 april 2012 12:07 schreef DigitalGirl het volgende:Thaise of Russische bruid populairHet schijnt toch te kunnen...
quote: Op woensdag 25 april 2012 12:20 schreef debeterebob het volgende:[..]Wat kan?
quote: Op woensdag 25 april 2012 12:21 schreef DigitalGirl het volgende:[..]Liefde vinden...
quote: Op woensdag 25 april 2012 12:22 schreef debeterebob het volgende:[..]In meeste gevallen een soort afspraak waar beiden beter van worden
quote: Op zaterdag 21 april 2012 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:De knapste man op FOK, is natuurlijk Silk.
quote: Op woensdag 25 april 2012 13:04 schreef Myraela het volgende:Ik had 2 uur geen stroom! Toen moest ik mezelf bezig houden met primitieve dingen zoals nagel lakken en whatsappen.
quote: Op woensdag 25 april 2012 12:20 schreef DigitalGirl het volgende:[ afbeelding ]
quote: Op woensdag 25 april 2012 13:48 schreef twi het volgende:[..]Zo zie je maar hoe moeilijk het is. Wees blij dat het maar twee uur is geweest en niet 4 dagen.[..]Wat?
quote: Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:Lowlands _!
quote: Op woensdag 25 april 2012 14:03 schreef rhubarbje het volgende:[..]nee Vind je dat serieus niks? Dan vind ik je wel echt minder leuk hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op 18 maart 2013 schreef heloef: Door squatten worden automatisch vrouwen door een soort magnetisme naar je toegetrokken. True story.
quote: Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef Drommeldaris het volgende:[..]Hier een samenvatting over de dingen die Bob leuk vind. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven is dan ook een ware hel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:Zeg is die joysa of hoe je dat ook zegt nog met die hoedjes kerel? En die faye met die andere kerel? En newbie en dinges?
quote: Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef debeterebob het volgende:[..]Gewoon even een standaard fokreactie er tussen door Ik ben er nooit geweest omdat ik het te duur vind. Dus echt oordelen kan ik niet. Maar al die stoners en zo lijkt me ook niet heel tof.
quote: Op woensdag 25 april 2012 14:06 schreef rhubarbje het volgende:[..]whaha zo stoned is iedereen niet hoorwacht... hou je ook niet van recreatief drugs gebruik? Hmmmm