pi_110734415
registreer om deze reclame te verbergen
hallo allemaal,
ik ben van plan om aan de HVA informatica te gaan doen. zijn hier ook mensen die deze opleiding doen/al gedaan hebben? mijn vraag: kan ik mij al wat op de opleiding voorbereiden door al wat te programeren ofzo? wat gebruiken ze voor programming languages? ik heb al gehoord dat ze java gebruiken maar wat nog meer? en hoe zit het met het gebruik van engelstalige boeken, kan je er mischien wat opnoemen?
bedankt
pi_110782403
Het is altijd handig als je wat voorkennis hebt. Ik zou inderdaad met java beginnen.
pi_110818831
Ik ga dat ook misschien doen maar ik zit nog te twijfelen tussen informatica en technische informatica :(.
pi_111121492
registreer om deze reclame te verbergen
het ligt er aan welke richting jij later gaat kiezen. Ik heb HCD gekozen en ik kreeg HTML/Css, javascript, C#, en processing (javaachtig taal).
Voor dat ik begin had ik totaal geen kennis, maar ik heb met de loop van de tijd kennis opgedaan. Dus je hoef je niet zorg te maken. Een voorkennis is altijd handig om te hebben duusssss :P
Ik zit trouwens in de afstudeerfase. Als ict'er kan je echt een baan makkelijk vinden
pi_111159666
Het is niet zo dat iedere afgestudeerde icter makkelijk baan kan vinden . Als je goed bent in programmeren klopt het wel. Er zijn wel genoeg icters maar niet genoeg goede icters.

en zeker niet als je zoveel taalfouten maakt sousi :)
pi_111163208
Ja, op die opleiding moet je met Java werken. Maar je krijgt daar toch alles vanaf het begin. Dus echt veel voorbereiding hoef je ook weer niet te doen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')