pi_110733552
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:16 schreef screwloose het volgende:

[..]

Exact! Echt schandalig is dat. Waar blijft de partij die naar dit soort dingen kijkt? Waarom is de enige optie altijd het geld halen bij de welvarenden? :S
Omdat de welvarenden ook het meeste geld verdienen vind ik het overigens niet meer dan logisch dat zij meer betalen. Ik pleit wel voor een supertaks voor de superrijken. Als je met 100 man een substantieel percentage van ons BNP bij elkaar schraapt dan mag je ook wel wat meer afstaan.
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:18:35 #152
11935 charmed_angel
Gamertag: IDK Faithy
pi_110733562
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Ontwikkelingshulp is niet slecht, maar word gewoon verkeerd gedaan.

Daarbij vind ik dat mensen daar zelf wel voor kunnen kiezen of ze er geld aan geven en dan ook meteen aan welke projecten. Houd de overheid daar lekker buiten, verspilde uitgaven alleen al door het de overheid het te laten doen.
Daarom halveren :+

En willen de rijke nederlanders doneren, dan doen ze dat lekker :P
Van mij krijgen ze geen cent!
Straks als het slecht gaat met ons... krijgen we toch ook niks??

Ik bedoel dat zie je nu al! Mensen die moeten leven van de voedselbank :D Geef die mensen dat geld, ipv de negertjes in Afrika ofzo :')
Feijenoord
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:18:49 #153
365436 screwloose
hij zit nie vast!
pi_110733573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kan zijn, maar ons legertje is niet tot veel in staat wat deze betreft :P
Das inderdaad wel erg jammer ;(
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
pi_110733596
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ze hadden heel veel! grondstoffen etc
en toen kwamen wij, gooide de bestaande systemen op de schop, gingen dwars door de bestaande grenzen heen om er daarna met een liniaal grenzen door heen te trekken (waardoor stammen nu in een land wonen die niet met elkaar door een deur kunnen -> burgeroorlog)
die landen hebben door onze inmenging zelf nooit iets op kunnen bouwen en daarna hebben wij ze aan hun lot over gelaten

en daar blijft het niet bij: nu doen we nog genoeg dingen om het ze moeilijk te maken (zie ook mijn andere post)

lees je anders even in.... want het is allemaal zo veel groter dan ik hier fatsoenlijk weer kan (en wil) geven
Ze hadden wellicht zonder onze inmenging ook niks op kunnen bouwen heur :P
Fok is gewoon een Text Based MMORPG :')
Zoe bie or not zoe bie is not ze kwestion...ze kwestion iz, iz zer enniezing zoe drink!
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:19:22 #155
365436 screwloose
hij zit nie vast!
pi_110733602
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik zie mogelijkheden voor onze eigen politieke partij :D
Jaa man, ik roep al jaren dat er een partij moet komen die naar de efficientie kijkt :D
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:20:03 #156
365436 screwloose
hij zit nie vast!
pi_110733630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Omdat de welvarenden ook het meeste geld verdienen vind ik het overigens niet meer dan logisch dat zij meer betalen. Ik pleit wel voor een supertaks voor de superrijken. Als je met 100 man een substantieel percentage van ons BNP bij elkaar schraapt dan mag je ook wel wat meer afstaan.
Ik vind dat ook logisch, ik betaal mijn belasting met liefde (als er niet zo belabberd mee zou worden omgesprongen) :(
pi_110733633
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom gaan ze die grens niet over? Worden ze daar gecontroleerd in het oerwoud?
je stelt nu echt vragen van het niveau groep 5 :?

de grens waar heen?
de landen waar het de moeite is binnen te komen beveiligen de boel wel hoor en hoe kom je daarna aan een baan etc?
kijk naar zuid afrika en immigranten uit zimbabwe
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_110733639
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik bedoel dat zie je nu al! Mensen die moeten leven van de voedselbank :D Geef die mensen dat geld, ipv de negertjes in Afrika ofzo :')
Eensch :7
Zoe bie or not zoe bie is not ze kwestion...ze kwestion iz, iz zer enniezing zoe drink!
pi_110733653
quote:

[..]

Ze staan al meer af
Op 18 maart 2013 schreef heloef: Door squatten worden automatisch vrouwen door een soort magnetisme naar je toegetrokken. True story.
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:20:32 #160
257653 Myraela
DramaQueen
pi_110733657
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Inderdaad.

En misschien hebben wij ze uitgebuit, zij zijn wel degene met 17 kinderen van 1 vrouw, als wij dat hier zouden doen zouden we ook honger lijden.
- Vote Myraela for president! - Tietietietietie Dora! Zwieber niet stelen! - Oh, I'm a Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear. -
pi_110733670
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:19 schreef screwloose het volgende:

[..]

Jaa man, ik roep al jaren dat er een partij moet komen die naar de efficientie kijkt :D
D66 komt voor mij het dichtste bij :@
Op 18 maart 2013 schreef heloef: Door squatten worden automatisch vrouwen door een soort magnetisme naar je toegetrokken. True story.
pi_110733671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:18 schreef screwloose het volgende:

[..]

Jonge jij bent helemaal niet super links, je staat er hetzelfde in als ik volgens mij (op veel punten dan). Ik snap wel dat er altijd een arm werelddeel moet zijn, echter honger lijden is voor mij geen optie. Er moet toch een oplossing zijn?
Ik ben echt wel behoorlijk links, maar vooral op gebieden als cultuur en zorg.

Je bedoelt dat zij geen honger mogen lijden? Dat vind ik ook godsgeklaagd. Ik ben het eens met de PVDD dat wel maar aan vleesminderen moeten doen. Ik doe dat ook, niet omdat ik medelijden heb met de diertjes. Bijna alle gewassen die we hier buiten verbouwen, al die maïsvelden gaan in diervoeders! Daar kunnen we godverdomme half Afrika van voeren! Maar nee hoor, wij moeten kiloknallers bij de Dirk kopen :')

Schandalig!
pi_110733679
quote:

[..]

Dus volgens jou is hard werken het domste wat je kan doen. Immers, de meer je verdient in absolute zin, de meer je moet afgeven in relatieve zin. Kortom, je kunt wel véél harder werken, je houdt er nagenoeg niks extra aan over.
Goh, waar zou die uitkeringstrekkersmentaliteit toch vandaan komen :?
Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_110733688
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze hadden wellicht zonder onze inmenging ook niks op kunnen bouwen heur :P
misschien

maar het historische punt is niet het belangrijkste punt
we zijn door onze daden in het heden nog steeds verantwoordelijk voor de toestand daar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110733709
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben echt wel behoorlijk links, maar vooral op gebieden als cultuur en zorg.

Je bedoelt dat zij geen honger mogen lijden? Dat vind ik ook godsgeklaagd. Ik ben het eens met de PVDD dat wel maar aan vleesminderen moeten doen. Ik doe dat ook, niet omdat ik medelijden heb met de diertjes. Bijna alle gewassen die we hier buiten verbouwen, al die maïsvelden gaan in diervoeders! Daar kunnen we godverdomme half Afrika van voeren! Maar nee hoor, wij moeten kiloknallers bij de Dirk kopen :')

Schandalig!
Het spijt me dat ik 2 stuks vlees per dag eet :@
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:21:55 #166
11935 charmed_angel
pi_110733725
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

_O-
Feijenoord
pi_110733756
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Inderdaad.

En misschien hebben wij ze uitgebuit, zij zijn wel degene met 17 kinderen van 1 vrouw, als wij dat hier zouden doen zouden we ook honger lijden.
serieus ben je nu echt zo naief?
er zijn zo ontzettend veel redenen waarom die mensen 17 kinderen hebben en dat is echt niet alleen lust of iets dergelijks :?

als ze geen kinderen krijgen lijden ze ook honger want daar is geen verzorgingsstaat
ga 150 jaar terug in onze eigen geschiedenis en het was voor een groot deel ook zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110733759
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:21 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dus volgens jou is hard werken het domste wat je kan doen. Immers, de meer je verdient in absolute zin, de meer je moet afgeven in relatieve zin. Kortom, je kunt wel véél harder werken, je houdt er nagenoeg niks extra aan over.
Goh, waar zou die uitkeringstrekkersmentaliteit toch vandaan komen :?
Ja, want iemand die miljoenen op de bank heeft staan trekt liever uitkering :')

Get fucking real, hard werken en een miljardenonderneming runnen levert echt wel meer op dan hard werken en een middeninkomen hebben.
pi_110733761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

misschien

maar het historische punt is niet het belangrijkste punt
we zijn door onze daden in het heden nog steeds verantwoordelijk voor de toestand daar
Ik denk dat dat meer met de multinationals de maken heeft dan met de landelijke overheden.
pi_110733791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat dat meer met de multinationals de maken heeft dan met de landelijke overheden.
want die stellen tariefmuren op?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110733847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

want die stellen tariefmuren op?
Tariefmuren?
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:24:55 #172
11935 charmed_angel
pi_110733874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tariefmuren?
hoge invoerrechten om invoer uit het buitenland te beletten
Feijenoord
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:25:16 #173
257653 Myraela
DramaQueen
pi_110733886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

serieus ben je nu echt zo naief?
er zijn zo ontzettend veel redenen waarom die mensen 17 kinderen hebben en dat is echt niet alleen lust of iets dergelijks :?

als ze geen kinderen krijgen lijden ze ook honger want daar is geen verzorgingsstaat
ga 150 jaar terug in onze eigen geschiedenis en het was voor een groot deel ook zo
Pi's lezen.
- Vote Myraela for president! - Tietietietietie Dora! Zwieber niet stelen! - Oh, I'm a Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear. -
pi_110733889
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik vind serieus dat je daar wel wat meer bij stil kan staan.

Geen probleem dat we beesten eten. Lekker zelfs. Wel een probleem dat we er tientallen kilo's voer in stoppen die we ook in Afrika hadden kunnen besteden terwijl het voor ons alleen maar luxe is.
pi_110733920
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

hoge invoerrechten om invoer uit het buitenland te beletten
Maar dat gebeurt andersom toch ook? Of vergis ik me daarin?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')