pi_110733098
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

bedoel je ontwikkelinghulp?
waarmee ook veel investeringen worden gedaan maar dat zie je maar even over het hoofd
en leker egoistisch hoor... de derde wereld laten bloeden voor de crisis waar zij niets mee te maken hebben
Je hebt gelijk -- zij zouden óns moeten komen helpen.
Computer lie #1: You'll never use all that harddrive space.
pi_110733100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

bedoel je ontwikkelinghulp?
waarmee ook veel investeringen worden gedaan maar dat zie je maar even over het hoofd
en leker egoistisch hoor... de derde wereld laten bloeden voor de crisis waar zij niets mee te maken hebben
Het is en blijft een cadeautje voor de 3e wereld landen, niks ''laten bloeden''
Rustig aan.
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:09:17 #111
365436 screwloose
hij zit nie vast!
pi_110733108
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Mystikvm het volgende:
Uiteraard, laten we nog een rechtse regering doen zodat we de kwetsbaren nog meer op hun kop kunnen schijten. Want alle buitenlanders, Wajongers en WW'ers zijn immers te lui om te werken.

Dat zielige rechtse gedachtengoed van 'wat ik heb kan iemand anders ook krijgen, dus hij moet maar meer zijn best doen' is werkelijk misselijkmakend. Heel veel mensen kunnen niet meekomen in deze maatschappij, en die ben ik niet van plan te laten barsten. Als dat over de ruggen van huizenbezitters moet, dan maar over hun ruggen. Die ruggen kunnen meer dragen dan de ruggen van de geestelijk gehandicapten, de sociale werkplaatsen en de verslavingszorg.
Sjah het rechtse gedachtegoed is dan ook over het algemeen te slecht voor woorden. Het is alleen zo jammer dat het steeds maar weer niet genoeg blijkt wat er wordt betaald. Als ik zie wat mijn maandelijkse lasten zijn na belasting dan word ik al niet vrolijk. Geloof me veel meer moet men niet komen halen bij me hoor. En ik verdien behoorlijk goed.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
pi_110733116
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Mystikvm het volgende:
Uiteraard, laten we nog een rechtse regering doen zodat we de kwetsbaren nog meer op hun kop kunnen schijten. Want alle buitenlanders, Wajongers en WW'ers zijn immers te lui om te werken.

Dat zielige rechtse gedachtengoed van 'wat ik heb kan iemand anders ook krijgen, dus hij moet maar meer zijn best doen' is werkelijk misselijkmakend. Heel veel mensen kunnen niet meekomen in deze maatschappij, en die ben ik niet van plan te laten barsten. Als dat over de ruggen van huizenbezitters moet, dan maar over hun ruggen. Die ruggen kunnen meer dragen dan de ruggen van de geestelijk gehandicapten, de sociale werkplaatsen en de verslavingszorg.
Er komt een paarse regering of een linkse
Op 18 maart 2013 schreef heloef: Door squatten worden automatisch vrouwen door een soort magnetisme naar je toegetrokken. True story.
pi_110733118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:08 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Je hebt gelijk -- zij zouden óns moeten komen helpen.
Goed plan! ^O^
Fok is gewoon een Text Based MMORPG :')
Zoe bie or not zoe bie is not ze kwestion...ze kwestion iz, iz zer enniezing zoe drink!
pi_110733163
DE VOC MENTALITEIT - slavenhandel met die afrikaantjes ~O>
Rustig aan.
pi_110733165
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik denk eerder paars dan, zou goed kunnen dat de VVD weer de grootste gaat worden.
Zoe bie or not zoe bie is not ze kwestion...ze kwestion iz, iz zer enniezing zoe drink!
pi_110733172
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is en blijft een cadeautje voor de 3e wereld landen, niks ''laten bloeden''
een kadotje ja
dat ze nodig hebben nadat wij tariefmuren hebben opgesteld en hun continent eerst jaren hebben leeg gezogen en daarna iedereen aan zijn lot over hebben gelaten :?
en nog veel meer dingen die ik niet uit ga typen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:10:39 #117
11935 charmed_angel
Gamertag: IDK Faithy
pi_110733177
quote:

[..]

Helaas wel -O-
Feijenoord
pi_110733202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een kadotje ja
dat ze nodig hebben nadat wij tariefmuren hebben opgesteld en hun continent eerst jaren hebben leeg gezogen en daarna iedereen aan zijn lot over hebben gelaten :?
Ach, dat kolonialisme is nog van voor mijn tijd zelfs. Dat is allang voorbij.
pi_110733209
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een kadotje ja
Mja, als je niet voldoende voedsel kunt verbouwen dan is eten sturen een bodemloze put. Mensen moeten maar eens stoppen met daar te leven.
Rustig aan.
pi_110733210
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk eerder paars dan, zou goed kunnen dat de VVD weer de grootste gaat worden.
Ik hoop het ook maar ik acht de kans aanwezig dat de PvDA groter zal worden dan de VVD indien zij goede campagne voeren.
Op 18 maart 2013 schreef heloef: Door squatten worden automatisch vrouwen door een soort magnetisme naar je toegetrokken. True story.
pi_110733218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ach, dat kolonialisme is nog van voor mijn tijd zelfs. Dat is allang voorbij.
maar de gevolgen daarvan niet....
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110733227
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Helaas wel -O-
Niks mis met een paarse regering
pi_110733231
quote:

[..]

De lieve Heer verhoede dat er iets als PvdA - SP - GL komt. Dan ga ik 10km verderop wonen, aan de andere kant van de grens. Waar huizen wel betaalbaar zijn, autorijden nog ongeveer gratis is in verhouding met hier, etc.
Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_110733258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wat zijn de gevolgen dan? Ze hadden niks, en hebben nog steeds niks.
Rustig aan.
pi_110733282
De voor mij acceptabele formaties zijn
VVD, D66, PvdA en VVD, D66, GL, CDA
pi_110733288
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

De lieve Heer verhoede dat er iets als PvdA - SP - GL komt. Dan ga ik 10km verderop wonen, aan de andere kant van de grens. Waar huizen wel betaalbaar zijn, autorijden nog ongeveer gratis is in verhouding met hier, etc.
Waar 200% meer suicides gepleegd worden.
Rustig aan.
pi_110733291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vind bezuinigen op ontwikkelingshulp wel een goed plan. We kunnen ze niet voor eeuwig en altijd geld en andere hulp blijven sturen. Hoe lang moeten we dan nog zo doorgaan? Nog 50 jaar? Nog 100 jaar? We steken onszelf in de schulden door geld die kant op te sturen! We moeten eerst onszelf zien te bedruipen.
pi_110733309
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:09 schreef screwloose het volgende:

[..]

Sjah het rechtse gedachtegoed is dan ook over het algemeen te slecht voor woorden. Het is alleen zo jammer dat het steeds maar weer niet genoeg blijkt wat er wordt betaald. Als ik zie wat mijn maandelijkse lasten zijn na belasting dan word ik al niet vrolijk. Geloof me veel meer moet men niet komen halen bij me hoor. En ik verdien behoorlijk goed.
Ik vind ook dat er veel onzinuitgaven zijn. Maar op dit moment wordt er alleen maar gekort op de verzorgingsstaat, en niet op onzin zoals bouwbesluiten, welstandscommissies en kunstprojecten. Om nog maar te zwijgen van de travestie van het huidige zorgstelsel.
pi_110733313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Allemaal geïmporteerde nikkers in Amerika
pi_110733332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja, als je niet voldoende voedsel kunt verbouwen dan is eten sturen een bodemloze put. Mensen moeten maar eens stoppen met daar te leven.
we sturen ook geen eten :? we dumpen voedsel waardoor de lokale bedrijven failliet gaan
en daarom moeten wij nog steeds hulp sturen omdat wij het ook maar blijven verzieken
door onze inmengingen kunnen die landen geen eigen economie op bouwen
er worden investeringen gedaan met dat geld etc

en mensen moeten maar eens stoppen daar te leven?
goed idee, wilders en de vvd staan te springen al die mensen toe te laten! of waar moeten ze dan heen? en hoe moeten ze dat betalen?
of bedoel je dat ze gewoon dood moeten?
wtf
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_110733342
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Allemaal geïmporteerde nikkers in Amerika
Die hebben het nu goed, die mogen wel eens wat terugdoen voor ons, extra belasting op zwarte mensen in amerika dus!
Rustig aan.
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:14:31 #132
11935 charmed_angel
pi_110733345
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
De voor mij acceptabele formaties zijn
VVD, D66, PvdA en VVD, D66, GL, CDA
Hmmm heb het niet zo op GL en PvdA :D

Dus tjah.... hmmm moeilijk :)
Feijenoord
pi_110733356
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Die hebben het nu goed, die mogen wel eens wat terugdoen voor ons, extra belasting op zwarte mensen in amerika dus!
:')
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:14:55 #134
365436 screwloose
hij zit nie vast!
pi_110733361
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind bezuinigen op ontwikkelingshulp wel een goed plan. We kunnen ze niet voor eeuwig en altijd geld en andere hulp blijven sturen. Hoe lang moeten we dan nog zo doorgaan? Nog 50 jaar? Nog 100 jaar? We steken onszelf in de schulden door geld die kant op te sturen! We moeten eerst onszelf zien te bedruipen.
Ach koffie, we kunnen ze daar niet zomaar in de steek laten. We moeten echter wel gewoon eens het lef hebben om het leger in te zetten om de dictatortjes daar af te zetten. Die zuipen het ontwikkelingsgeld gewoon op. :'(
pi_110733370
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waar 200% meer suicides gepleegd worden.
En de oorzaak - gevolg relatie in deze is... :?
Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_110733376
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hmmm heb het niet zo op GL en PvdA :D

Dus tjah.... hmmm moeilijk :)
Het is niet zo dat de VVD 50+ zetels gaat halen :*
pi_110733387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

we sturen ook geen eten :? we dumpen voedsel waardoor de lokale bedrijven failliet gaan
en daarom moeten wij nog steeds hulp sturen omdat wij het ook maar blijven verzieken
door onze inmengingen kunnen die landen geen eigen economie op bouwen
er worden investeringen gedaan met dat geld etc

en mensen moeten maar eens stoppen daar te leven?
goed idee, wilders en de vvd staan te springen al die mensen toe te laten! of waar moeten ze dan heen? en hoe moeten ze dat betalen?
of bedoel je dat ze gewoon dood moeten?
wtf
Ja ik bedoel dat ze gewoon dood moeten ja.
12 kinderen krijgen waarvan 80% het 3e levensjaar niet haalt, kan je wel laten leven... Maar de volgende generatie wordt dan alleen nog maar harder getroffen omdat het NOG MEER kinderen oplevert.
Rustig aan.
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:16:09 #138
365436 screwloose
hij zit nie vast!
pi_110733427
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind ook dat er veel onzinuitgaven zijn. Maar op dit moment wordt er alleen maar gekort op de verzorgingsstaat, en niet op onzin zoals bouwbesluiten, welstandscommissies en kunstprojecten. Om nog maar te zwijgen van de travestie van het huidige zorgstelsel.
Exact! Echt schandalig is dat. Waar blijft de partij die naar dit soort dingen kijkt? Waarom is de enige optie altijd het geld halen bij de welvarenden? :S
pi_110733432
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En de oorzaak - gevolg relatie in deze is... :?
Geen idee, ik zeg het je alleen, je kunt wel zeggen dat het zo mooi is in dat land, maar er worden meer suicides gepleegd aldaar.
Rustig aan.
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:16:17 #140
11935 charmed_angel
pi_110733433
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Het is niet zo dat de VVD 50+ zetels gaat halen :*
Nee dat weet ik :D
Maar ik heb daar nog niet echt over nagedacht :P

Ik hoor overigens allang in bad te zitten :@
Feijenoord
pi_110733445
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:14 schreef screwloose het volgende:

[..]

Ach koffie, we kunnen ze daar niet zomaar in de steek laten. We moeten echter wel gewoon eens het lef hebben om het leger in te zetten om de dictatortjes daar af te zetten. Die zuipen het ontwikkelingsgeld gewoon op. :'(
Kan zijn, maar ons legertje is niet tot veel in staat wat deze betreft :P
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:16:45 #142
257653 Myraela
DramaQueen
pi_110733461
Ontwikkelingshulp is niet slecht, maar word gewoon verkeerd gedaan.

Daarbij vind ik dat mensen daar zelf wel voor kunnen kiezen of ze er geld aan geven en dan ook meteen aan welke projecten. Houd de overheid daar lekker buiten, verspilde uitgaven alleen al door het de overheid het te laten doen.
- Vote Myraela for president! - Tietietietietie Dora! Zwieber niet stelen! - Oh, I'm a Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear. -
pi_110733462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:14 schreef screwloose het volgende:

[..]

En die worden gewoon weer vervangen door de volgend dictator.

Ik ben superlinks, maar de ontwikkelingshulp mag wel worden afgeschaft. Het is nu namelijk alleen maar een middel om goedkoop zaken uit Afrika te betrekken en ik ben van mening dat ontwikkelingshulp het kolonialistische gedachtengoed in stand houdt.

Er moet altijd een werelddeel het armst zijn. Dat is de prijs van onze rijke levensstijl. Afrika is niet op ons niveau te brengen, zonder uitbuiting geen rijkdom. Laten we niet in de illusie leven dat het ooit beter wordt.
pi_110733473
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

ze hadden heel veel! grondstoffen etc
en toen kwamen wij, gooide de bestaande systemen op de schop, gingen dwars door de bestaande grenzen heen om er daarna met een liniaal grenzen door heen te trekken (waardoor stammen nu in een land wonen die niet met elkaar door een deur kunnen -> burgeroorlog)
die landen hebben door onze inmenging zelf nooit iets op kunnen bouwen en daarna hebben wij ze aan hun lot over gelaten

en daar blijft het niet bij: nu doen we nog genoeg dingen om het ze moeilijk te maken (zie ook mijn andere post)

lees je anders even in.... want het is allemaal zo veel groter dan ik hier fatsoenlijk weer kan (en wil) geven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')