quote:
Op zondag 29 april 2012 12:30 schreef Roderick2085 het volgende:[..]
Zoals ik

Overigens vond ik een TDM net ff iets kleiner dan een alp, wel wat meer vermogen, is meer een straatmotor dan een allroad
Qua afmetingen en gewicht zijn ze wel iets groter volgens mij; ik denk niet dat kleine smurf op een TDM zou passen

Ik heb nog nooit op zo'n ding gezeten, dus ik zou niet weten hoe het met de zitruimte gesteld is.
Ik weet wel dat ik redelijk verwend ben met mijn AT, toen ik mijn huidige ging ophalen bij de vorige eigenaar voelde het aan als een Alpje omdat ik mijn risers en custom made steppies miste. toen pas merkte ik hoeveel verschil het uitmaakte als je wat 'kleine' modificaties doet aan je brommert.
De meeste brommers die ze tegenwoordig als 'allroad' verkopen zijn niet echt geschikt voor offroad gebruik zonder de nodige aanpassingen. Daarom zijn AT's ook nog zo veel geld waard, want dat is eigenlijk de enige die het wél kan. Overigens un je met een Alp ook best aardig uit de voeten in de blubber; kwestie van modden
WIE HEEFT GODGLOEIENDE GODVERDOMME MIJN MOTOR GESTOLEN????<span class="u">Als je hem deze week nog terugbrengt, laat ik MISSCHIEN de rest van je boerenkutfamilie in leven..</span>