quote:
Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef remlof het volgende:[..]
Nee, in 1991, was net op weg met twee vrienden naar Denemarken, we kwamen vlak na Velperbroek een spookrijder tegen op de A12. Een paar honderd meter verder heeft ie wel een paar auto's geramd: 3 doden.
Dat doet me aan de eerste keer denken dat ik een dood lichaam zag, onderweg vanuit Groningen reed ik op de A28 naar Zwolle. Echt een minuut of wat voor ons was een auto over de kop geslagen (Citroen BX, zie het nog voor me). Na enkele minuten file reden we weer verder en zag ik desbetreffende auto dus op de kop liggen (linkerbaan, op vluchtstrook er langs). Erachter lag een man op het asfalt met een krantje over z'n gezicht.
Omdat het een zonnige dag was dacht ik eerst nog dat hij gewond was en ze tegen de zon een krantje op z'n gezicht hadden gelegd, pas enkele minuten later kwam ik op het idee dat de beste man mischien helemaal niet meer in leven was.
Dat zijn toch altijd weer even van die "oh" momentjes.
Der Euro leidet nicht unter einer bloßen Vertrauenskrise, sondern "unter einer tiefgreifenden Strukturkrise, die durch die Ausweitung der öffentlichen Finanzhilfen verlängert wird".