abonnement Unibet Coolblue
pi_110714038

Inleiding:
Guild Wars 2 speelt zich zo'n 200 jaar later dan zijn voorganger af: Guildwars. Guildwars speelde zich af in het land Tyria die in verschillende continenten was opgesplitst: Tyria, Cantha en Elona. Die ook allemaal hun eigen deel hadden.
Guild Wars 2 speelt zich voorlopig alleen nog maar af in Tyria voor zover bekent.
Voor dat je het weg klikt omdat het een MMO is. Deze kost niks per maand.
Release datum: Nog onbekend.

Check vooral even de spoilers. Ook al wil je niet alles lezen, ik heb er moeite voorgedaan EN er staan ook nog veel filmpjes in. :D

SPOILER: Races
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Professions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Systemen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR
• Geen abonnement, 1 keer kopen is voor altijd spelen.
• 5 rassen
• 8 klassen
• Dynamisch event systeem: Geen secondary quest en gewoon doen wat je zelf wilt.
• Waarschijnlijk uitgebreide PvP
• Een echte storyline.
• Geen dood 3 koeien quests.
• Een ook geen LFG healer. LFG Tank is ook uitgesloten.
• Graphics zijn erg goed voor een MMO
• Als nog is de game niet erg zwaar.
• Combat systeem meer ingericht op Actie dan button bashing.
• Gast, de game gaat iets van ¤60 kosten waarom niet gewoon proberen, je betaald er geen ¤18/maand voor.

Filmpjes:

Gamescom 2011 trailer:
Bekijk deze YouTube-video

Manifesto trailer(interview met het doel en visie van de ontwikkelaars van het spel)

"This is one of our little ones" Boss demo Gamescom 2011

Meer demo's en Q&A's zijn te zien op dit kanaal(Vlaams iemand die elke video heeft opgenomen)
http://www.youtube.com/user/TubeElephant
______________________________________________________________________

Apart dat dit topic er nog niet was. Terwijl SWTOR, die ik erg vind lijken op een game als WoW maar dan in de ruimte meer aandacht lijkt te krijgen.

In iedergeval als ik in mijn glazenbol ga kijken denk ik zo dat de bèta van GW2 plaats zal vinden eind dit jaar en dat de release datum zo rond maart/april is.
Er zijn ook mensen die denken dat eind dit jaar al de game uitgegeven word. Ik heb mijn twijfels.

Ik hoop dat er meer mensen hier zijn die zo erg naar deze game uitkijken als ik. Ik moet trouwens nog een stukje schrijven over de Dynamic Events één van de meest ambitieuze systemen in deze game die totaal anders is als in andere MMO's.

Op dit moment heb ik eigenlijk even geen zin om het te schrijven, dus misschien zijn hier nog mensen die wat toe te voegen hebben aan de OP, of stukjes wil herschrijven.

In iedergeval wat vind jij van de game?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:33:31 #2
123411 LinQ
Met een Q
pi_110715276
Ik zie op Guildwars2guru forum ook steeds meer berichten dat mensen de betaclient aan het downloaden zijn. Iemand hier al een mailtje gehad?
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_110715693
Hier nog geen mail. Wel jammer dat ik alleen op zondag kan spelen.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:49:20 #4
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_110715770
Ik heb ook een mail gehad :D :D :D FUCK YEAH NIGGAS

Zaterdag lekker brak die shit uitproberen :)
pi_110717826
Er is nog geen mail rondgestuurd. De mensen die de beta aan het downloaden zijn, hebben de client ergens anders vandaan of hebben de client van een vorige (closed) beta.
"Bazinga! Once again you have fallen for one of my classic pranks"
pi_110721297
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:41 schreef Nestari het volgende:
Er is nog geen mail rondgestuurd. De mensen die de beta aan het downloaden zijn, hebben de client ergens anders vandaan of hebben de client van een vorige (closed) beta.
Het is inderdaad de client van de oude beta, echter download hij een fors aantal nieuwe bestanden bij mensen die hem nog geinstalleerd hadden staan. Ofwel: waarschijnlijk gebruikt men de oude client voor de open beta.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110721342
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Het is inderdaad de client van de oude beta, echter download hij een fors aantal nieuwe bestanden bij mensen die hem nog geinstalleerd hadden staan. Ofwel: waarschijnlijk gebruikt men de oude client voor de open beta.
Dit is vrijwel zeker zo ;)
pi_110721488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Ooku het volgende:

[..]

Dit is vrijwel zeker zo ;)
Dat is wat half GAF beweert in ieder geval:

quote:
Running the old beta downloads the new one.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_110725024
Het .dat bestand van de beta was "GW2stream.dat" en van de nieuwe is dat "GW2.dat" (tenminste dat heb ik begrepen). Dus effectief wordt de gehele client opnieuw gedownload.
pi_110725354
Kan niet wachten om aan het beta weekend mee te doen :D :D :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_110753375
Nog geen mailtje gehad hier :(
pi_110756177
Het download scherm ziet er wel anders uit dan van de vorige beta. Gelukkig heb ik hem al zitten pre-loaden een tijd terug. Edit: Volgens mij download hij weer opnieuw :P

Wel vaag trouwens dat ik met mijn oude GW email moet inloggen, iets dat ik liever niet heb aangezien deze email niet meer bestaat. Krijg trouwens wel gewoon de beta mail in mijn nieuwe email.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2012 08:00:59 ]
pi_110756307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 08:00 schreef Rivalo het volgende:
Het download scherm ziet er wel anders uit dan van de vorige beta. Gelukkig heb ik hem al zitten pre-loaden een tijd terug. Edit: Volgens mij download hij weer opnieuw :P

Wel vaag trouwens dat ik met mijn oude GW email moet inloggen, iets dat ik liever niet heb aangezien deze email niet meer bestaat. Krijg trouwens wel gewoon de beta mail in mijn nieuwe email.
Je logt niet in met je oude "email" maar met je huidige GW1 inlognaam... Dat kan toevallig je oude email adres zijn, maar hoeft niet!
pi_110756777
Bah. Beta invite gekregen en dan ga ik weer op vakantie :(.

Het is niet onder NDA toch? Dan kan ik wel een vriend van mij laten spelen.
pi_110757169
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 08:43 schreef Lamabal het volgende:
Bah. Beta invite gekregen en dan ga ik weer op vakantie :(.

Het is niet onder NDA toch? Dan kan ik wel een vriend van mij laten spelen.
Nee, er is geen NDA.
pi_110757439
You’re Invited to the Guild Wars 2 Beta Event April 27-29‏
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 25 april 2012 @ 09:25:41 #17
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_110757589
Downloaden maarrrrrrrrr.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_110757690
Dan laat ik een vriend maar is even spelen.
pi_110757763
Hele forum werkt bij mij niet.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_110757888
The Year of The Dragon marks seven sensational years of Guild Wars, and we want you to join us for our biggest anniversary party ever. It's time to open the Shing Jea Boardwalk, fire up the Roller Beetles, and don our party hats for a weekend of festive fun.
In addition to the usual games and gifts, we're packing this party with a ton of events and activities never before seen in anniversary celebrations. On top of all that, party-goers can receive the limited-edition Ranger pet, the Hound of Balthazar!

It's all happening 24 April through 8 May. Visit our Seventh Anniversary web page for more details!

Lekkere timing ook :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 25 april 2012 @ 09:39:26 #21
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_110757940
250kb gemiddeld atm .. dat gaat nog een hele klus worden :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_110757989
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:37 schreef Ame_thyst het volgende:
The Year of The Dragon marks seven sensational years of Guild Wars, and we want you to join us for our biggest anniversary party ever. It's time to open the Shing Jea Boardwalk, fire up the Roller Beetles, and don our party hats for a weekend of festive fun.
In addition to the usual games and gifts, we're packing this party with a ton of events and activities never before seen in anniversary celebrations. On top of all that, party-goers can receive the limited-edition Ranger pet, the Hound of Balthazar!

It's all happening 24 April through 8 May. Visit our Seventh Anniversary web page for more details!

Lekkere timing ook :')
Ja, daarom duurt hij ook twee weken...

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:39 schreef Mani89 het volgende:
250kb gemiddeld atm .. dat gaat nog een hele klus worden :')
Ik heb hem lekker laten lopen terwijl ik sliep :D
pi_110758034
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:39 schreef Mani89 het volgende:
250kb gemiddeld atm .. dat gaat nog een hele klus worden :')
Hier met 1Mb/s. Duurt sowieso nog een tijd voordat iedereen kan spelen.
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 25 april 2012 @ 09:59:23 #24
192683 AMDB
Visionair.
pi_110758434
Mail binnen! Gelijk maar download aanzetten!
pi_110758929
Argh, ik heb ook (nog) geen mail gehad :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')