Waarom niet op rechts stemmen?
Het ziet er wel allemaal goed uit, die rechtse programma's, maar HET LOST NIKS OP.
Ze blijven bezuinigen, ze blijven korten op de mensen en de economie etc.etc. Daarom hebben ze ook zo'n mooi programma. Ze geven toch niks uit!
Het ziet er allemaal zo goed uit die programma's van rechts. Maar mensen! denk nou een na!
De laatste 50 jaar heeft telkens LINKS het RECHTSE rotzooi moeten opruimen.
Al die rechtse partijen zijn een apart. Deze partijen hebben niet veel economishe verstand.
Ze willen NIET kil bezuinigen.. Ze willen zelfs MEER uitgeven..
Stel je voor... Rutte heeft een vermogen van 10.000 euro. In plaats van het investeren denkt hij -> Ben je nu helemaal gek geworden?! Investeren?! Nee niks daarvan, Mark spaart er nog even fijn 5.000 euro bij door mensen af te zetten. Zo denkt hij, mischien is nu mijn vermogen wat groter!
Zo denken al die rechtse partijen.... Wees nou slim, zorg er nou eens voor dat we (alle Nederlanders) zometeen niet failliet gaan en STEM OP LINKS.
Waarom post ik dit?
Omdat ik bang ben dat vele mensen rechts gaan stemmen omdat het programma er wat beter uitziet. Het ziet er dus beter uit, omdat ze niet bezuinigen en dan krijgen we de rekening LATER!
Dus doe je plicht EN STEM LINKS!!!!