quote:
Op dinsdag 24 april 2012 01:53 schreef The_Groove het volgende:Voetbal fans zijn over het algemeen een vrij praktische volk. Weinig eigen fantasie niet lullen maar werken etc. etc. Sowieso zijn de emphatie niveau's gewoon laag in de voetballerij, je in iemand anders verplaatsen is voor veel mensen gewoon lastig.
Star Wars is overigens fucking lame.
True. Ik merk ook altijd als ik in een stadion kom, voornamelijk De Kuip (

) dan heb ik ook altijd het gevoel dat mijn IQ met een flink aantal punten daalt. Zeker als ik dan sta te springen op ''wie niet springt die is een jood'' met mijn vrienden waarmee ik al jaren ga. Dan ben ik pissed als ze verliezen of worden genaaid. Flink met leuke ziektes schelden. Om vervolgens het OV in te stappen, nog een beetje na te balen. Dan een biertje en vervolgens lijkt de dag gewoon weer normaal.

Dan lijkt het alsof ik het gewoon afsluit. Behalve bij de 10-0, maar dat is gelukkig iets wat ik nooit meer mee ga maken.
Wat dat betreft ben ik volgens mij wel anders qua gedachten dan de gemiddelde (Feyenoord) supporter.
When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.