quote:
Neu... ik was gewoon heel vroeg een ''dutje'' gaan doen en ik werd pas om 4 uur vanochtend
weer wakker
Dus toen ben ik maar heel ongeëmancipeerd als een kindvrouwtje een ontbijtje gaan voorbereiden
voor mijn ega die uit de nachtdienst zou komen, is natuurlijk hélemaaaaaaaaaaal niet hip enzo
maar daarentegen ''mag'' ik dan wel gewoon in mijn paarse Ah Bra en in mijn paarse hipster
op mijn paarse sokken en in mijn roze huidpak met mijn paardestaart zonder make up thuis
vrij rondlopen
En daarna zijn we samen eerst naar de Aldi gegaan, omdat de tomaten daar het lekkerste
zijn en hij die pizza's (vegetarisch natuurlijk) daar lekker vindt dus daar heeft ie er effe 8 van
ingeslagen ik lust ie dingen niet, maar goed, maakt niet uit, ik ben vrij tolererant
en nog een hele boel zooi olijfolie enzo en een mooie nieuwe rooie braadpan
nah.. en toen heeft hij heel mannelijk

alle tassen naar bovengesjouwd en ik kreeg de tas met
het keukenpapier en het toiletpapier, die toiletpapier is natuurlijk alleen voor hem want vrouwen
poepen natuurlijk niet en IK zeker niet ! Ben je gek, da's niet vrouwelijk
En daarna is hij het bed ingedoken en nu zit ik aan het volkorenbrood met aarbeien en een glas
melk, geen soja melk maar gewone BIOLOGISHE melk, want soja melk vind ik niet te zuipen zo
gewoon en wat ik voor de rest van de dag ga doen weet ik nog niet, misschien effe een frisse neus halen maar tis wel KUTweer, dus misschien ga ik iets anders doen of ik duik ook nog effe het nest in,
daar ga ik nog effe over nadenken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als iemand een taal typ of spelfout ondekt in mijn ontzettend spannend verhaal zou ik zeggen
doe er iets leuks mee