quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:[..]zat met moeders kussens en tapijten te knopen
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:[..] ik met mijn oma. En van mijn pa heb ik geleerd met gereedschap om te gaan. Maar het is dat ik er zelf bij oma (als vervanger voor ma) en pa zelf om gevraagd heb.Maar voor de meeste technische klussen vraag ik nog wel vaak broertje om hulp
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:[..]heb van pa veel gezien, en kan oom best wat, maar ben niet technisch
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:[..]Is bij mij meestal zo dat ik het wel zou kunnen, maar meestal te snel gefrustreerd raak als het niet direct wil lukken. Maar zoals laatst dat broertje kabels heeft getrokken, dat was mij alleen echt niet gelukt
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:[..]als ik ergens aan begin en het lukt niet, raak ik ook gefrustreerd, maar ga net zolang door totdat het gelukt is
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:[..] Dat heb ik wel op mijn werk (zoals afgelopen weekend), maar thuis gooi ik zo'n klus na een uurtje echt aan de kant en bel bijna jankend mijn broertje.
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:[..]ik kan niemand bellen, behalve professional.
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:[..]Wil je het telefoonnummer van mijn broertje wel geven hoor Ow, maar voor de afvoer die weer aan het verstoppen is bel ik ook de loodgieter
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:[..]alweer
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:[..] ja alweer
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:[..]leuk prog op rtl 4 nu
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:[..] staat opZou best leuk zijn als jij zo'n tripje kon maken (niet noodzakelijk naar Cambodja)
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:[..]dat soort landen zou wel heel bijzonder zijn ja
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:[..]Thailand was wat eten betreft ook echt bijzonder. In het noorden heel veel cantoneese invloeden, in het zuiden heel veel (gedroogde) visgerechten.'t is wel lang varen naar Cambodja hoor
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:[..]thailand zou ook almooi zijn
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:[..]Regel het dan
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:[..]ben niet zo van het vliegen, en de boot duurt te lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:[..]Was gewoon je topografie kennis aan het testen Maar Cyprus of Marokko zijn nog goed te doen SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben het ook niet vergeten
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:[..]ik ben het ook niet vergeten
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef Drassss het volgende:Avond
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:[..]De nietsnut van de groothandel moet je niet meer gebruiken voor zoiets Heb je geen andere contacten bij leveranciers, of misschien via je F&B manager (ik neem aan dat jullie die wel hebben).
quote: Op dinsdag 24 april 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:[..]Jij hebt je 120 minuten lopen ergeren aan rode kaarten en pennalty's