quote:
Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef Freddeh het volgende:Bedankt voor de felicitaties jongens

Leuke woordspelingen overigens over dat andere topic. En ik geef toe, I had it coming

Tsjah. Denk je anoniem iets te posten, wordt je door dit tuig hier nog afgezeken
Maar daar moet je schijt aan hebben.
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef CyclingGirl het volgende:[..]
Ja de Nederlandse selectie ja. Mijn man die moet dus naar spanje omdat hij spaans is en moet dat zelf betalen. Ze hebben wel trainingskampen maar die zijn ook in spanje. Mijn man krijgt geen premies per kampioenschap, alleen als hij medaille haalt bij WK of Paralympics krijgt hij geld het jaar daarna als een soort salaris. Hij traint er echt hard voor en ik vind die trainingskampen verre van snoepreisjes als ik het zo van hem wel eens hoor.
Buiten dat vind ik het niet eerlijk dat een winnaar waalse pijl 16000 euro krijgt en bij de dames je blij moet zijn met 200 euro.
Dat is inderdaad wel raar ja. Sowieso zijn er nauwelijks sporten waarbij de vrouwenvariant net zo belangrijk/beroemd is als de mannenvariant.
Als ik er morgen ben (denk dat ik ff ga MTB'en en dan rij ik via de schermer naar schoorl) waar kan ik je dan aan denken en wat moet ik roepen zodat je door hebt wie ik ben? Zelfde pakje als in je avatar?
Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef liesje1979 het volgende:Als ik groot ben ga ik met Kanovinnie trouwen.