quote: Op dinsdag 24 april 2012 14:57 schreef SilentChaos het volgende:Oh en inderdaad Roel: James Cunt
quote: Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef SilentChaos het volgende:Bij mij is het altijd VVD, PVV ( ), D66, CDA en onderaan altijd CU, SGP, SP, PVDA en dat soort partijen Maar ja, ik pak altijd de partijprogramma's erbij van de partijen, heb ik meer vertrouwen in dan een stemwijzer
quote: Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef CindieY het volgende:[..]Gewoon een totaalplaatje van maken. Partijprogramma's, discussie/debatten, ander nieuws dat relevant is en je hart en verstand. Komt allemaal goed
quote: Op dinsdag 24 april 2012 14:56 schreef minthy het volgende:[..]Oh Roel, ik hou van jou en je voorspelbaarheid
quote: Op dinsdag 24 april 2012 14:59 schreef SilentChaos het volgende:[..]Precies, ook de diverse tv programma's kijken idd en doen wat je denkt dat het beste is voor je land en voor de mensheid.. Niet voor je eigen situatie!
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef minthy het volgende:[..]Het is maar net waar je focus ligt; ik vind onderwijs en het sociale zorgstelsel erg belangrijk, mijn nadruk ligt daarbij op GGZ en speciaal onderwijs. Ik kan me voorstellen dat, wanneer je in de vrije sector werkt en meer verdient, je voor heel andere keuzes gaat.Das ook goed, juist die tegenstelling zou een goede regering maken imho
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:08 schreef SilentChaos het volgende:Oh, en Wheatus
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef CindieY het volgende:[..]De gedachten die jij hebt over onderwijs en het sociale zorgstelsel zijn toch uiteindelijk 'het beste voor het land'? Maar da's dus wat ik bedoel met 'hart en verstand'. Uiteraard staat het punt onderwijs bij mij ook hoog.
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef SilentChaos het volgende:En de UJDT wordt natuurlijk Guano Apes
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:09 schreef minthy het volgende:[..]Dat bedoel ik niet, meer dat iedereen vanuit zijn eigen standpunt een keuze maakt. En wat het beste is voor het land heeft iedereen andere ideeen bij, ik denk dat je daarin ook niet alle neuzen dezelfde kant op krijgt
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:[..]Ja, dat bedoel ik dus te zeggen. Jij hebt een standpunt en meent dat jouw standpunt het beste is voor het hele land (uiteindelijk). Of begrijpen we elkaar verkeerd?
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef SilentChaos het volgende:Alabama Shakes
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef SilentChaos het volgende:[..]Eens, want zo krijg je van alle kanten input. Mensen die niet in het onderwijs zitten kunnen er ook slechter over oordelen .Alleen alle religiepartijen sla ik altijd over, want ik vind hun hele basisinsteek niet schromen bij een moderne maatschappij.
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef minthy het volgende:[..]Zie edit, sorry
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:14 schreef Dagoduck het volgende:Kon heel dit nr nog niet
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:14 schreef CindieY het volgende:[..]We begrijpen elkaar dus Ik was al even bang dat ik mezelf ook niet meer volgde
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:[..]Onder welke steen heb jij gelegen ?
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef minthy het volgende:[..]Ik heb niet veel met religie, maar ik moet zeggen dat ik CU af en toe flink rake dingen hoor zeggen!
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef minthy het volgende:[..]Ik las dat jij dacht dat ik het allemaal wel even wist. Ofzo. Problemen met begrijpend lezen vandaag, maar goed dat ik geen toets heb
quote: Op dinsdag 24 april 2012 14:59 schreef Dagoduck het volgende:[..]Bij mij precies andersom, maar op CU, SGP, CDA zou ik om principes al niet stemmen
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:17 schreef borisz het volgende:[..]Dat laatste sowieso, verder PVV en PVDD vallen ook af. De overige partijen verdienen iig een blik in het verkiezingsprogramma.
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef Sersjee het volgende:[..]Klopt, maar juist vanwege de religieuze achtergrond zal ik nooit op ze stemmen.
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef CindieY het volgende:Toch zijn er wel normen en waarden die Christenen hanteren waar we u tegen kunnen zeggen.
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef minthy het volgende:[..]Daar ben ik het wel mee eens! Veel normen en waarden komen ook voort uit het Christendom, zonder dat we erbij stilstaan
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:[..]Ja ik ben christelijk opgevoed en dat scheelt wel...echter drijven een aantal partijen (CU, SGP) het te ver door. CDA vind ik het op dat vlak het beste doen... Overigens ben ik door mijn christelijke opvoeding totaal NIET religieus dat effect kan het schijnbaar ook hebben...Laatst kwam ik wel zo'n jonge gozer tegen die me over wou halen tot de religie... toen ik dat nit deed werd mij vriendelijk verteld dat ik het "doel van het leven" misloop...Jammer dan
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:22 schreef minthy het volgende:[..]Doel van je leven? Dat ben ik toch??
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef SilentChaos het volgende:[..]Dat zei ik ook, maar dat werd niet geaccepteerd Ik blijf de opmerking van Hans Teeuwen bij de meiden van Halal altijd in m'n achterhoofd houden:"Religieuzen denken altijd het monopolie op de waarheid te hebben"
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:24 schreef CindieY het volgende:[..]Ik heb het daar niet zo op, dat overhalen/opdringen. In mijn ideale wereld vind een Christen het best dat ik geen Christen ben en vind ik het best dat zij Christen zijn (wat ik overigens ook vind). Als een Christen daar toch geloof, hoop en liefde uit put, wie ben ik dan om daar wat op tegen te hebben? Maar ja, mijn/de ideale wereld bestaat toch niet en zal nooit bestaan
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:25 schreef Sersjee het volgende:[..]Fantastische tv was dat!
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef SilentChaos het volgende:[..]Ik snap wat je bedoeld ja...Zolang iedereen elkaar in elkaars waarde laat en elkaar met rust laat over dit soort dingen, is er niks aan de hand Altijd weer dat opdringen daarentegen... Ik ga toch ook niet voor de kerk atheisme verspreiden?
quote: Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef CindieY het volgende:[..]Mja, wat je net zegt over Hans Teeuwen en zijn opmerking over religieuzen en de monopolie op de waarheid: er zijn ook zat niet-religieuzen die menen de monopolie op de waarheid te hebben.Mensen, mensen, wat een serieuze dinsdag Niet dat ik het erg vind hoor, weer eens wat anders.