pi_110693336
registreer om deze reclame te verbergen
Vanochtend heb ik nog zonder problemen een document bewerkt, maar sinds vanmiddag werkt mijn Word Starter 2010 ineens niet meer. Enkele seconden na het opstarten krijg ik standaard de volgende melding:

Er is een uitzondering opgetreden (onbekende software-uitzondering) (0xe0000002) in de toepassing op de locatie 0x74adb9bc.

Daarna sluit de toepassing af. Dit gebeurt met alle documenten en ook bij een nieuw document. MS Fix It en het herstellen van Office in het Configuratiescherm leveren niets op. Via Google kan ik geen heldere info vinden over dit probleem.

Iemand enig idee? Alvast bedankt
  maandag 23 april 2012 @ 21:26:30 #2
152283 totalvamp
High as a kite!
pi_110694055
Probeer het eens met OpenOffice mocht er haast bij zijn.

Deze error zegt mij sowieso niks, omdat ik het programma niet ken.
pi_110696238
klinkt gewoon op een ragge installatie: office verwijderen (helemaal) en helemaal opnieuw installeren en dan nog eens probleren..
pi_110703823
registreer om deze reclame te verbergen
De Starter-versie van Word zat bij aanschaf bij mijn pc. Heeft het bijna een jaar goed gedaan en geeft nu opeens problemen.

Ik heb geen aparte disc van Office, dus verwijderen en herinstalleren wordt volgens mij moeilijk zonder meteen het complete systeem te moeten herstellen.

Ik hoop dus dat iemand een andere oplossing weet.
pi_110710648
met systeemherstel al geprobeerd de pc te herstellen naar een datum voordat er problemen waren?
pi_110713374
Dat lijkt te hebben gewerkt! Eerst startte Word helemaal niet meer, maar na een herstel van het programma in het Configuratiescherm doet hij het op dit moment weer.

Overigens ben ik er wel achtergekomen dat dit een veelvoorkomend probleem is bij de OEM-versie van Office Starter die Dell meelevert. Zowel Dell als Microsoft erkennen het probleem echter niet en als het vaker voorkomt blijkt er niets anders op te zitten dan een volledige systeemherstel te doen :(

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')