abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:30:30 #76
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_110913067
Bel een optie? Werkt 9 van de 10 keer beter dan dat aso geschreeuw. _O-
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:36:02 #77
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_110913256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef tomaat52 het volgende:
Bel een optie? Werkt 9 van de 10 keer beter dan dat aso geschreeuw. _O-
Ja, want dat iemand een seintje geeft dat hij op het fietspad fietst terwijl voetgangers stilstaan op een plek waar ze zich niet dienen te bevinden geeft die voetgangers al het recht om iemand in de sloot te duwen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_110913259
5 man van een jaar of 30 en een vrouwtje er bij. Ik stapte direct vloekend af, hij stond een beetje schaapachtig te lachen. Eentje had een trui van flakkeese beveiliging aan. (van die idioten die gezakt zijn voor de politie opleiding en toen maar beveiliger zijn geworden)

Ik had net aardig wat kilometers achter de rug met behoorlijke tegenwind en was aardig rot, maar de adrenaline begon aardig te stromen. Heb toen direct besloten door te fietsen, maar mijn huis was slechts 1 kilometer verder. En dan jeukt het toch om iets te doen, heb maar een koude douche genomen maar was in alle staten.

Ik heb inderdaad geen bel, maar ik heb een flikkerend licht wat je van 200 meter afstand al kan zien, en ze gaven nu ook niet echt de indruk dat ze mij niet hadden gezien. Sterker nog ze blokkeren opzettelijk de doorgang door naast elkaar te gaan staan.
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:38:08 #79
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_110913325
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:36 schreef 1299 het volgende:
5 man van een jaar of 30 en een vrouwtje er bij. Ik stapte direct vloekend af, hij stond een beetje schaapachtig te lachen. Eentje had een trui van flakkeese beveiliging aan. (van die idioten die gezakt zijn voor de politie opleiding en toen maar beveiliger zijn geworden)

Ik had net aardig wat kilometers achter de rug met behoorlijke tegenwind en was aardig rot, maar de adrenaline begon aardig te stromen. Heb toen direct besloten door te fietsen, maar mijn huis was slechts 1 kilometer verder. En dan jeukt het toch om iets te doen, heb maar een koude douche genomen maar was in alle staten.

Ik heb inderdaad geen bel, maar ik heb een flikkerend licht wat je van 200 meter afstand al kan zien, en ze gaven nu ook niet echt de indruk dat ze mij niet hadden gezien. Sterker nog ze blokkeren opzettelijk de doorgang door naast elkaar te gaan staan.
info@flakkeesebeveiligingsdienst.nl
Mailen en een klacht indienen. Niet vanavond al sturen, nu wat opstellen. Dan kan je het morgen nog eens rustig doorlezen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:38:09 #80
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_110913326
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, want dat iemand een seintje geeft dat hij op het fietspad fietst terwijl voetgangers stilstaan op een plek waar ze zich niet dienen te bevinden geeft die voetgangers al het recht om iemand in de sloot te duwen
Dat niet.

Maar ik begrijp wel dat mensen aangebrand raken als er naar ze geschreeuwd worden. ;)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:39:08 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_110913351
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:38 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Dat niet.

Maar ik begrijp wel dat mensen aangebrand raken als er naar ze geschreeuwd worden. ;)
Ik ook. Toch heb ik geen bel op mijn mtb. Ik fiets toch alleen maar onverhard.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_110913363
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef tomaat52 het volgende:
Bel een optie? Werkt 9 van de 10 keer beter dan dat aso geschreeuw. _O-
heb geen bel, roep altijd gewoon tring tring..

Kom trouwens tijdens het biken ook wel eens wandelaars op het MTB-spoor tegen.. Meesten gaan gelukkig netjes aan de kant, maar ook wel gehad dat iemand zijn hond op me af stuurde, omdat ik met blokkerende achterwiel hem bijna omver reed. (liep in de binnenbocht precies na een korte, maar behoorlijk snelle afdaling, en liep me tegemoet op een manier waarop ik hem nooit van te voren had kunnen zien..)

Normaal gesproken houd ik echter wel altijd rekening met anderen, zolang zij ook maar rekening met mij houden..
Voorbeeld: in Veendam meegemaakt dat er een paard + berijdster en begeleidster op het mtb pad liepen. Was echter een breed stukje, dus snelheid even aangepast en hun heel rustig voorbij gereden. Kreeg zelfs nog een bedankje van hun! ^O^
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 28 april 2012 @ 22:41:21 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_110913408
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:39 schreef Marco001 het volgende:

[..]

heb geen bel, roep altijd gewoon tring tring..

Kom trouwens tijdens het biken ook wel eens wandelaars op het MTB-spoor tegen.. Meesten gaan gelukkig netjes aan de kant, maar ook wel gehad dat iemand zijn hond op me af stuurde, omdat ik met blokkerende achterwiel hem bijna omver reed. (liep in de binnenbocht precies na een korte, maar behoorlijk snelle afdaling, en liep me tegemoet op een manier waarop ik hem nooit van te voren had kunnen zien..)
Ik zou teruggefietst zijn om verhaal te halen. Welke idioot stuurt zijn hond achter een fietser aan terwijl hij zich op een MTB pad bevind? :')
quote:
Normaal gesproken houd ik echter wel altijd rekening met anderen, zolang zij ook maar rekening met mij houden..
Voorbeeld: in Veendam meegemaakt dat er een paard + berijdster en begeleidster op het mtb pad liepen. Was echter een breed stukje, dus snelheid even aangepast en hun heel rustig voorbij gereden. Kreeg zelfs nog een bedankje van hun! ^O^
Zo hoort 't ook. Jij past je aan, hun passen zich aan. ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_110913634
Ach, terugfietsen heeft vaak toch geen zin. Enige wat je daaraan overhoud is meer woede..

Wel geniaal trouwens: deed laatst de Nordschleife route, en op een singletrail liepen er een paar mensen voor mij naar een zichtpunt. Had geen haast ofzo,(wou daar ook kijken) dus bleef even rustig achter ze fietsen.. Zien ze me op ten duur, en reageren ze boos dat ik had moeten bellen...

Ik heb slechts 2 ergernissen aan paarden op de trails: strond, en de diepe hoef sporen die ze soms achter laten. maar als je vervolgens van die mensen met dat paard hoort dat je voorganger hun met volle vaart was gepasseerd, en hun daarbij helemaal vol heeft gescholden, heb ik wel eens iets van waar zijn we toch allemaal mee bezig?

Als je zo graag wil trainen voor een marathon ofzo, doe dat dan b.v. s'avonds doordeweeks ofzo, en niet op een zaterdag als het prachtig weer is in een recreatiegebied...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_110921390
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 22:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

info@flakkeesebeveiligingsdienst.nl
Mailen en een klacht indienen. Niet vanavond al sturen, nu wat opstellen. Dan kan je het morgen nog eens rustig doorlezen.
Dat dus, plus de omschrijving van hoe degene met die trui aan eruit ziet. Meestal zijn bedrijven niet blij met dit soort 'reclame' die medewerkers voor hen maken.

Overigens als ik wandelaars/fietsers/paardrijders/mensen met een hond nader, dan minder ik altijd vaart en roep ruim van tevoren altijd 'pardon' of 'tring tring'. Ik storm er nooit als een idioot langs zonder waarschuwing en ik maak altijd netjes kenbaar dat ik er langs wil.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 29 april 2012 @ 09:44:00 #86
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_110921885
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 08:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Overigens als ik wandelaars/fietsers/paardrijders/mensen met een hond nader, dan minder ik altijd vaart en roep ruim van tevoren altijd 'pardon' of 'tring tring'. Ik storm er nooit als een idioot langs zonder waarschuwing en ik maak altijd netjes kenbaar dat ik er langs wil.
Copy that. Ik heb nu btw op de fiets die ik het meest gebruik wel een belletje geïnstalleerd, net onder mijn zadel. Valt niet op, en werkt beter dan "tring" roepen.
Als wandelaars (al zijn ze zelf op een pad waar ze niet geacht worden te lopen) boos worden (ook al haal ik ze rustig en bellend in), knik ik netjes ja, en fiets in een rustig tempo verder. Vehaal halen heeft geen zin, maakt de zaak meestal alleen maar erger.
26"
Fading slowly.
  zondag 29 april 2012 @ 18:17:08 #87
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_110937707
Whoh, 50 km op de singlespeed, inclusief een aantal keren de Gulberg op..
Afzien :)
26"
Fading slowly.
  zondag 29 april 2012 @ 18:25:56 #88
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_110937988
Is het bij jullie ook zo druk nu? Beetje zon en ze hobbelen (banden zijn helemaal vierkant van de tijd dat die fietsen binnen hebben gestaan :D ) naar buiten
  zondag 29 april 2012 @ 19:18:05 #89
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_110939705
haha, inderdaad! weer een tijdje geleden dat ik zoveel (oude) tegenliggers tegenkwam :)
26"
Fading slowly.
pi_110940254
Ik moet zeggen dat ik toch wel zeer regelmatig mountainbikers tegen kom, ongeacht of het doordeweeks of in het weekend is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 29 april 2012 @ 19:36:47 #91
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_110940369
Net rondje over het asfalt met de racer, horde bejaarde racefietsers, ach zo lang zij die vliegbeesten doodrijden vind ik het prima
  zondag 29 april 2012 @ 19:59:14 #92
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_110941284
Vandaag mijn allereerste mountainbiketocht gemaakt met een vriend (op een oude geleende fiets), 25 km, met 212m hoogteverschil. Geen conditie, maar toch viel het me niet tegen... Toch maar eens op zoek gaan naar een eigen mountainbike.
Don't let my username fool you...
pi_110956423
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:59 schreef Metalfreak het volgende:
Vandaag mijn allereerste mountainbiketocht gemaakt met een vriend (op een oude geleende fiets), 25 km, met 212m hoogteverschil. Geen conditie, maar toch viel het me niet tegen... Toch maar eens op zoek gaan naar een eigen mountainbike.
Weer een die besmet is geraakt met het mtb-virus w/ Sterkte, we leven met je mee ;)

Zo even douchen, dan lekker met de hond wandelen en dan weer een lekker lange rit maken 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 30 april 2012 @ 17:17:01 #94
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_110966850
Iemand nog tips/goed adresje voor een 29er met XT afmontage?
  maandag 30 april 2012 @ 18:03:01 #95
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_110967699
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:36 schreef Life2.0 het volgende:
Net rondje over het asfalt met de racer, horde bejaarde racefietsers, ach zo lang zij die vliegbeesten doodrijden vind ik het prima
Vandaag was het ook druk _O-

Heb een rondje spaarnwoude gedaan. Dat is wel even andere koek als schoorl! Veel (hele) steile klimmetjes, kleine bochtjes, gladde blubber en een hoop bomen. Niet echt iets voor mij, ik wil lekker doordenerden.

Vandaar dat ik in een afdaling naar beneden ging. Niet te hard, maar wel te hard om de bocht te maken. Dus ik dacht, ik pak die 2 meter gras mee en eindig op het fietspad, dan draai ik daarna wel om.

Maar vanwege overlast door downhillers die van de heuvel, over het fietspad, naar beneden denderden hebben ze er een paar boomstammen neergelegd als barriere. Maar door dat hoge gras zie je dat niet :') Dus ik ben daar vol gas op mijn toeter gegaan :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_110971326
Hmm, schijfremmen die herrie maken alsof een trein stopt, en remmen die warm worden, volgens mij zijn mn blokjes op :P

na 6 mei toch naar de fietsenmaker, laat ik ze wel gelijk maken, deze week tot 6 mei niet meer nodig.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_110971763
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Vandaag was het ook druk _O-

Heb een rondje spaarnwoude gedaan. Dat is wel even andere koek als schoorl! Veel (hele) steile klimmetjes, kleine bochtjes, gladde blubber en een hoop bomen. Niet echt iets voor mij, ik wil lekker doordenerden.

Vandaar dat ik in een afdaling naar beneden ging. Niet te hard, maar wel te hard om de bocht te maken. Dus ik dacht, ik pak die 2 meter gras mee en eindig op het fietspad, dan draai ik daarna wel om.

Maar vanwege overlast door downhillers die van de heuvel, over het fietspad, naar beneden denderden hebben ze er een paar boomstammen neergelegd als barriere. Maar door dat hoge gras zie je dat niet :') Dus ik ben daar vol gas op mijn toeter gegaan :')
Spaarnwoude _O_ Best pittig heh?
-weg-
  maandag 30 april 2012 @ 20:21:39 #98
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_110971836
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 20:20 schreef Auti het volgende:

[..]

Spaarnwoude _O_ Best pittig heh?
Ja, zeker. Geen parcour voor mij. Ik wil lekkere snelle afdalingen en daarna weer lekker omhoog schieten. Parcour's met snelheid dus. En dat is Spaarnwoude niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_110972243
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 20:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, zeker. Geen parcour voor mij. Ik wil lekkere snelle afdalingen en daarna weer lekker omhoog schieten. Parcour's met snelheid dus. En dat is Spaarnwoude niet.
Het is vooral erg technisch met die korte bochtjes en steile stukjes. En dan ook nog eens tussen de bomen door zigzaggen. Ik woon er vlakbij dus het is voor mij de makkelijkste optie om een MTB parcours te rijden.
-weg-
  maandag 30 april 2012 @ 20:50:06 #100
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_110973119
quote:
2s.gif Op maandag 30 april 2012 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm, schijfremmen die herrie maken alsof een trein stopt, en remmen die warm worden, volgens mij zijn mn blokjes op :P

na 6 mei toch naar de fietsenmaker, laat ik ze wel gelijk maken, deze week tot 6 mei niet meer nodig.
Die van mij piepen alleen als ze nat of tijdens vorst. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')